Dogging kimppa

Anonyymi-ap

Vaimolla oli noita tapaamiasia ollut joskus ja myös swingereissä olemme pyörineet. Tämä juttu on kuitenkin kertomisen arvoinen. Kymmenen vuotta nuorempi vaimoni on treenattu ja sutjakka 38 v. ja innokas kokeilemaan monenlaisia seksijuttuja. Pitkästä aikaa toivomuslistalle seksin suhteen tuli pieni dogging seikkailu. Somesta löytyi sopiva 19 v. mies, oli vaimon mielestä komea ja seksikäs. Puhelimessa sovittiin tapaaminen läheiselle leirintäalueelle johtavan tien linja-autopysäkille. Kaveri sanoi puhelimessa, että hän voi ottaa jonkun asiallisen kaverin mukaansa, jos käy. Vähän tuo arvellutti vaimoa, mutta suostui suunnitelmaan, jos vastaavasti hänen miehensä, siis minä voi tulla myös ? Asia sopi pienen neuvottelun jälkeen. Vaimo ei halunnut yksin mennä pimeään aikaan mihinkään metsätielle tapaamaan tuntematonta ihmistä, tai niin kuin nyt... ihmisiä. . Turvamies piti olla mukana :)

Vaimo meikkasi kevyesti ja laittoi seksikästä alle ja pitkän pleiserin niiden päälle. Lähdimme autolla tapaamispaikalle. Paikka ei ollut tuttu ja siksi ajoimme siitä ohitse ensimmäisellä kerralla. Vaimo soitti ja kysyi, missä ihmeessä me olimme, kysyvä kun tietää, mihin eksyy. Poika vastasi, että ajoitte ilmeisesti juuri pysäkin ohitse. Käännyimme ympäri ja nyt meitä oltiin vastassa. Pysäytin auton ja vaimo nousi ulos. Mutta, hän sanoi menikö sille vaverillesi pupu pöksyyn, vai tuliko muita kiireitä. Poika nauroi, ei niillä mitään sellaista, tuolla ne on pysäkkikatoksen takana. Ja olihan sillä neljä jantteria marssi rivissä, mutta kuiten kohteliaasti esittelivät itsensä. Vaimo ravisteli päätään ja tuli takaisin autoon. Nuo muut on niin nuoren näköisiä, että mennään pois. Lähdimme ajamaan pois päin ja eksyimme taas. Käännyimme ympäri ja muutaman sadan metrin päässä tuo poikajoukko seiso housut kintuissa tien varressa ja liftasi.

Pysäytin poikien kohdalle ja selitin, että olette liian nuoria, eikä jutusta tule mitään tämän vuoksi. Sitten oli kavereilla tuumaustauko ja vanhin tuli kysymään tuota ikärajaa. Sanoin, että 16 vuotta pitää olla. Tuon jälkeen alkoi manööveri, jossa esiteltiin henkilökortteja ja kevarikortteja. Ja kuinka ollakkaan, vanhin oli tuon 19 vuotta ja nuorin 16 vuotta. Vaimo purskahti nauruun, jolle ei tahtonut tulla loppua. Siitä huolimatta ei käy, siis se ei kerta kaikkiaan käy. Laitoi auton ikkunan kiinni ja sanoin, että laillista tuo kyllä olisi. Vaimo sanoi, että tuo vaalea pitkätukka on ok. muuta voi mennä kotiinsa. Selvitin asian tuolle valitulle ja muitta mutkitta hän nousi auton takapenkille, ja sanoi, että aja suoraan, siellä on uimaranta, eikä siellä ole ketään tähän aikaan. Pääsimme uimarannalle ja menimme pukukopin istumaan pukukopin ulkopuolella oleville tuoleille. Vaimo ryhtyi asiaan, ja pyysi poikaa riisuuntumaan. Vaimo nousi sylikkäin istumaan, ja ohjasi kädellään kalun sisäänsä. Jonkin aikaa siinä meni, kun kaveria ujostutti minun paikalla olemiseni. Niinpä lähdin pois häiritsemästä takaisin autolleni.

Toimitus oli jo jäähyttelyvaiheessa, kun huomasin pukukopin nurkalla tuon nuorisojoukon katselemassa. Nousin autosta ja kysyin pojilta, mitä oli mielessä. Tultiin vaan katteleen, oli lakoninen kommentti. Kysyin kiusallani, että kenes vuoro on sitten seuraavaksi. Yhtään kättä ei noussut. Sanoin, että kun tänne asti olette taapertaneet, käykää kysymässä vaimoltani, josko hän suostuisi. Ja niinhän sinä kävi, että säälistä ja hyvästä tahdosta vaimo suostui. Ensin yhden ja sitten muidenkin kanssa. Aikaa ei tuohon kovin kulunut, kolmen minuutin munia, sanoi vaimoni. Lopuksi koko jengi vaimoni mukaan lukien meni alasti uimaan. Kuutamoa ei ollut, mutta sataman valo valaisi. Jos jollakin seisoo, kun tulemme uimasta, saa panna jos haluaa, sanoi vaimoni. Ja niinhän siinä kävi, että tuo pitkätukka santsasi vielä pukukopilla.

Tulomatkalla vaimo kikatteli, kuin pikkutyttö. Arvaa hei, ei ollut kondomia, kenestä noista tulee isä, jos olen raskaana ? Ja hei, ekaa kertaa näin mikropeniksen, oli mun pikkusormen paksuinen ja pituinen. Se ei tuntunut missään, mutta jäykkä se oli, kuin lyijykynä ja spermaa tuli päälleni, kun se luiskahti pois. Mun "pliisi" täytyy viedä pesulaan, sitä ei tavallisella pesukoneella saa puhtaaksi. Makasin selälläni sen päällä siinä nurmikolla ja nyt se on aivan vihreä ja toinen puoli lemmennesteissä. Ja mun toinen korkkari jäi sinne jonnekkin. No onkos se niitä kalustotappioita ? Kahden päivän päästä kenkä oli ilmestynyt automme konepellille, siihen oli sidottu punainen ruusu ja pieni kirjelappu, jossa oli Tabermannin runo.

Voisin tehdä sen toistekkin, sanoi vaimoni. Siinä se taas nähtiin, runo ja kukkaset toimivat aina. Ja lopuksi, vaimo ei tullut raskaaksi, kun oli kierukka. Eikä saanut sukupuolitartuntaa viidestä suojaamattomasta yhdynnästä.

0

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        585
        3879
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3318
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2801
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2759
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2144
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2091
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1967
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1865
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1810
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1759
      Aihe