Kuinka hyvin toteutuu ?
Onko asiaa selvitetty ?
DEI tanssilavoilla
7
250
Vastaukset
- Anonyymi
Lue tätä palstaa niin saat vastauksen kysymykseesi ;).
Ei kukaan viitsi tanssilavojen monimuotoisuutta tutkia.
Siinä sulle graduun hyvä aihe jos olet tanssitaiteen maisteriohjelmassa. - Anonyymi
Hakisin mielelläni tummia naisia muttei niitä lavalla ole.
- Anonyymi
Miesten rinnat rinnat pidentyneet ja hedelmöitysikäisten naisten lyhentyneet. Tämä saattaa johtua maailman suurimpien elintarvikenalmistajien salaisista dei-lisäaineresepteistä.
- Anonyymi
Tai sitten vain paistinpannun pinnotteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vain paistinpannun pinnotteesta.
Paljon mahdollista nimittäin maailman suurimpien elintarvikevalmistajien salaisimmat dei-lisäainereseptit imeytyisivät kohderyhmään kaikkein erinomaisimmin juurikin paistinpannuista nimittäin punaista lihaa ja hookoon sinistä syöviin pienirintaisiin ja suurimunaisiin miehiin.
- Anonyymi
On hienoa katsoa dei ylen uutisia miettien,mikä vempula toi on?
Kyllä se näkyy kun ei ole ammattitason osaamista ja on todella surkeaa osaaminen.
Maksamme dei vänkytyksestä ja huonosta mediasta veroa mitä en hyväksy.
En halua maksaa kun yksi ääliö itkemällä puhuu Ukrainasta tai toinen puhuu erikoisen korostuneesti Suomea mutta nin ärsyttävästä vinkuu kalkkuna.
Yle pitää saada maksukortin alle,minua ei kiinnosta dei ihmiset yhtään,menkööt vittuun koko sakki ja yle.
MTV 3 uutiset on hyvät,siellä ei vinguta tai itketä muna perseessä kuin Ylellä. - Anonyymi
Ei todellakaan toteudu, tälläkin palstalla käytetään nimitystä papparainen negatiivisessa tarkoituksessa ja se on täysin DEIn vastaista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987