Menen äitini kanssa saunaan ja saunassa huomaan että hän vilkuilee useasti alapäätäni. Toki itse myös vaistomaisesti olen katsonut äitini tissit ja vilkaisut pillua mitä ei kyllä runsaan tumman karvoituksen takaa näy. Hetken päästä äitini kysyy minulta ihmetellen miksi olen ajanut kaikki karvat pois? Nolostun ja varmaan punastun kysymyksestä. Mutta sitten vastaan että naiseni pyysi ja tykkään kyllä itsekin olla posliini ja haluan myös naiseni olevan. Äiti kyselee lisää miksi ym. On outoa puhua äidin kanssa asiasta mutta illan aikana nautittu alkoholi vähentää nolostumista ja estoja puhua asiasta. Ja pian selitän kuinka paljon mukavampaa on öljyn kanssa hieroa posliinia ja kuinka on ihana nuolla kun ei ole karvoja …. Äiti sanoo ettei ole ikinä ajatellut asiaa niin. Hän tuumaa että pitäisikö hänenkin kokeilla? Suosittelen . Äiti sanoo ettei itse varmaan saa alapäätään ajeltua. Ennen kun edes yhtään mietin tulin sanoneeksi että voin auttaa. Äitini katsoo minua ja sanoo että jos kerran viitsit? Ei kai siinä mitään pahaa ole? Vastaan että ei ole mitään pahaa ja voin hyvin auttaa. Äitini kysyy mitä siihen tarvitsen? Vastaan että sakset, höylän ja vaahtoa. Hän lähtee hakemaan niitä. Hetken päästä hän tulee isot rinnat heiluen tavarat kädessään takaisin. Hän kysyy miten asian hoidamme? Pyydän häntä istumaan lauteelle ja laitan saunan oven auki ettei tule liian kuuma. Otan vatiin vettä ja asetun alemmalle lauteelle äitini jalkojen väliin. Hän levittää jalkojaan ja näen että karvoitus on todella runsas. Alan saksilla poistamaan karvoja. Saan leikellä aika kaun ja lopulta olla tarkkana etten vahingossa leikkaa häpyhuulia. Sitten otan vaahdon ja alan levittää sitä. Kun sormeni osuu klitorikseen ja huuliin tuntuu että äitini huokaisee ja katson häntä. Näen että hän nojaa taakse ja pitää silmiään kiinni. Otan höylän ja alan varovasti sheivaamaan. Karvoituksen alta paljastuu vaalea iho ja kauniin punaiset huulet. Kun sormilla siirrän huulia että saan paremmin höylättyä äitini huokailee ja näen että pillu kostuu. Äitini pillu on kaunis ja seksikäs. Mietin etten saa ajatella niin ja yritän estää erektiotani. Mutten voi sille mitään että vehkeeni on täydessä taistelukunnossa kun katselen äitini kaunista pillua ja höylän viimeisetkin karvat. Sitten otan vettä ja alan huuhtoa pillun. Kaadan vettä ja pyyhin kädelläni. Tahtomattani huomaan hivveleväni klitorista ja huulia enemmän kun tarvisi. Äitini huokailee voimakkasti. Kaadan vettä ja hieron klitorista. Sitten laitan kaksi sormea sisään ja hieron. Äitini pitää silmät kiinni ja huohottaa samalla lantiotaan liikuttaen. Runkkaan äitiäni kyrpä kovana. Rohkaistun ja sanon että nyt on pillu niin sileä että on sitä on mukava nuolla. Hämmästyn kun kuulen äitini sanovan että pitäisikö sitä kokeill nuolla?? En vastaa mitään. Vedän sormeni pois pillusta ja suutelen klitorista. Nuolen sitä, imen, nuolen pitkin vedoin koko pillua ja ime huulia. Työntelemään kieltä niin syvälle sisään kun saan. Äiti huokailee voimakkaasti. Keritään sormilla pillua auki ja nuolen klitorista samalla kun alan toisella kädellä sormettaa. Hyväilen g pistettä ja välillä annan peukalon hyväillä peppureikää. Äitini ottaa päästäni kiinni ja painaa kohti pillua. Pillu on todella märkä ja saan ihanan makuista pillimehua suuhuni kun nuolen. Sitten voihkiminen voimistuu ja hän alkaa täristä ja melkein huutaa. Jatkan nuolemista ja hän jännittyy huutaa ja saa orgasmin samalla squirtaten kasvoilleni ja suuhuni. Jatkan vielä nuolemista ja hän tärisee. Uskon että hän sai vielä toisen orkun. Sitten hän huokaa ja kääntyy makaamaan työntäen pääni pois pillusta. Hän kuiskaa että oli ihanaa mutta nyt pillu niin herkkänä ettei saa koskea. Olen kiimassa ja hämilläni. Olen juuri nuolllut äidilleni orkun. Olen läkähtynyt ja hiki valuu. Nousen ja menen suihkuhuoneeseen haukkaamaan happea. Menen viileään suihkuun ja koitan saada kivi kovaa penistä rauhoittumaan siinä onnistumatta. Hetken päästä äitini tulee naama punaisena huohottaen saunasta. Hän tulee kanssani suihkuun ja kiittää minua pussaten poskelle. Seisova kyrpäni osuu väkisinkin häneen ja hän katsoo sitä ja sanoo että kylläpä se on kovana ja niin komea ilman karvoja. Äitini katsoo minua ja sanoo että taisit kiihoittua sinäkin? Sanon että kyllä ja paljon. Äiti kysyy onko kovat paineet samalla ottaen toisella kädellä kiinni peniksestä ja toisella kiveksistä. Vastaan että miltä vaikuttaa? Äiti hieroo hellästi kiveksiä ja runkkaa. Hän sanoo että kyllä täältä täytyy paineita laskea. Tuntuu ihanalta kun hän hieroo ja runkkaa. Nojaan seinään ja suljen silmät. Hetken päästä tunnen kielen liikkuvan pitkin penistä ja avaan silmäni ja näen kuinka äiti nuolee terskaa ja sitten ottaa sen suuhun. Tuntuu taivaalliselta. Nojaa taas seinään JS suljen silmät. Äiti imee kyrpääni ja hieroo kiveksiä. Hän ottaa välillä kyrvän todella syvälle suuhun ja sitten nuolee ja välillä imee kiveksiä samalla runkaten. Sitten hän alkaa ottaa kunnolla suihin ja imee voimakkaasti.
Jatkuu
Äidille posliini
6
2854
Vastaukset
Tunnen kuinka orkku lähestyy Alan täristä ja sanon että tulen kohta. Äitini imee voimakkaammin ja saan todella voimakkaan orkun ja laukesin äitini suuhun voimakkaasti huohottaen. Äiti imee ja nielee kaiken. Tuntuu taivaalliselta. Sitten hän nousee ylös ja olen nolona. Mutta hän sanoo että olipas se mukavaa ja puristelee penistäni. Äiti sanoo että on kyllä paljon mukavampaa nuolla karvatonta. Hän kehuu kuinka ihanan kova munani on ja oikein komea. Sanon että hänen pillunsa on erittäin kaunis ja maistuu ihanalle. Äiti katsoo minua ja sanoo kiitos. Sitten hän kysyy minkälainen tyttöystäväni pillu on? Sanon että posliini, vähän tummempi kun äidilläni myös tyttöystäväni pillu maistuu ihanalle ja se on aika tiukka. Äiti kysyy mennäänkö vielä löylyyn ja vastaan että mennään vaan. Äiti menee edellä ja huomaan että minulla seisoo taas kun menen hänen perässään saunaan. Istumme lauteille ja äitini katsoo seisovaa kyrpääni ja hymyilee. Sitten hän levittää jalkojaan ja työntää kaksi soermen sisäänsä koskettelee hetken jonka jälkeen ojentaa ne minua kohti ja sanoo että sinulla komeasti seisoo ja minäkin olen aivan märkä. Otan sormet suuhuni ja imen samalla runkaten. Äiti nousee ylös ja tulee eteeni ottaen kiinni peniksestä. Sitten hän istuu syliini ja ohjaa peniksen sisään. Kuuma märkän pillu tuntuu ihanalta. Äiti nousee ja lasketuu päälläni ja pillu aivan kuin hieroo penistä. Pillu on tiukka ja todella ihanan tuntuinen. Huohotamme lujaa lämpö alkaa olla liikaa ja melkein yhtä aikaa ehdotamme suihkuun menoa. Menemme viileään suihkuun ja tuntuu että kyrpä ja kivekset räjähtävät. Hieron äidin kuumaa pillua ja hän kääntyy ja nojaa seinään työntäen lantiota taakse. Ohjaan kyrvän takaisin kuumaan pilluun ja alan pumpata. Pumppaan voimakkaasti ja kumpikin huohotamme ja välillä huudamme. Tunnen kuinka orkku tulee ja otan voimakkaasti kiinni lantiosta ja työnnän niin syvälle kuin vaan saan ja lauhkean huutaen.
Muutama viikko tämän jälkeen äitini kutsuu minut syömään ja saunomaan. Kun menen huomaan että hän on kutsunut myös ystävänsä. Pian selviää että ajatuksena on saunoa kaikki yhdessä ja hänen ystävänsä haluaa myös posliinin…- Anonyymi
Mun mielestä oli kuumottava tarina👍👍
- Anonyymi
Bull shittiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bull shittiä
Sekö oli sun aamupalas.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628042Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475626Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.375311- 1102220
- 1212118
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav791597- 1151450
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1191435Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1391080On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht801062