Moi!
Onko Lappeenrannassa miten sinkkuja? Itse olen 44v mies ja olen ajatellut missä, sanotaan nyt vaikka 35-45 ikäiset sinkkunaiset (jos heitä on) enimmäkseen liikkuu?
Itse en juuri baareissa enää käy, satunnainen joku terassikeikka kesäiltana yhdellä, ei muutoin.
Voitaisko ns. porukalla pitää "kokoontumisajoja" jossain joskus tai yleisemmin? Tottakai sinne muutkin sinkut tervetulleita, mutta näin omasta lähtökohdasta ensimmäisenä lähdin liikkeelle.
LPR sinkut
6
637
Vastaukset
- Anonyymi
Homoja täällä ainakin riittää. Nähdään hiekkalinnassa klo 23 niin pakataan tobleronea yhdessä!
Yst. Gunnar76 - Anonyymi
Samaa miettinyt itsekin kuin aloittaja, mutta sillä erolla että olen nainen 37v
- Anonyymi
Tuossa on linkki sinkkusivuille. Lappeenrannassa ei näytä nyt olevan mitään, mutta kuka vaan voi järjestää tapahtumia ja ilmoittaa sitten sivuilla. Kannattaa yrittää saada porukkaa vaikka rantaraitille kävelemään joku päivä. Myös risteilyjä tehdään vielä Saimaalle tänä kesänä tms.
Tuo olisi yksi keino järjestää tapaamisia.
https://sinkkutapahtumat.fi/- Anonyymi
AP
Tämä on hyvä idea kyllä, vaikkapa tuollainen kävelyjuttu ja miksei sitten vaikka tosiaan ristely saimaalle jos näyttää, että olisi väkeä osallistumaan 👍
- Anonyymi
O yli 50 ukko, ei varmaa missää..
- Anonyymi
LPR:n naiset ei kostu tavismiehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544726
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1724286- 673892
- 1273872
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493681Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793508- 983041
- 542895
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450