Moikka olisiko ketään suunnillee mun ikästä (ite14) joka ajelee munakarvansa pois? Jos ajelet niin ois kiiva jos vastaisit
-miks ajelet
-miten ja millä laitteella?
-miten hoidat koulun liikka tunnit ja uimahallit?
-onko runkkaminen kiihottavampaa ilman munakarvoja?
-näyttääkö muna isommalta?
Itellä ajatus et ois siistimnpää jos ajelis pois ku runkates mälli valuu aina karvoihi ja sit on puska sotkus ja paha pyyhkii. Samoi on sotkusta jos joskus (ku tykkään) laueta housuje sisää...
Jätkien sheivaus?
90
2297
Vastaukset
- Anonyymi
ajelen ja meen uimahalliin yms enkä välitä mitä muut sanoo.oon 16v
- Anonyymi
Joo ajelen kans pois. Varsinki kesällä o kivempaa olla paljaana. En välitä mitä muut toljottaa uimahllis tai pukkaris joo ja on helpompi pyyhkii mällitki pois kik o kans
- Anonyymi
-Tuntuu ja näyttää kivemmalta
-Philips one blade
-Normaalisti
-On
-Kyllä- Anonyymi
moi minkä ikäinen oot ja mistä semmoisen philips one bladen sais huomaamattomasti hankittua? miten se toimii? onko se helppo käyttöinen? Eikö kukaan kavereista koulun liikka tunneilla ola vihjaillut posliinista tms? t. aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi minkä ikäinen oot ja mistä semmoisen philips one bladen sais huomaamattomasti hankittua? miten se toimii? onko se helppo käyttöinen? Eikö kukaan kavereista koulun liikka tunneilla ola vihjaillut posliinista tms? t. aloittaja
En tiiä minkä ikänen tuo on, mutta mä oon 14v ja onebladen löydät ihan tavallisesta ruokakaupasta, prisma k-marketit jne.
No ei kaikilla mun luokan pojilla ole karvoja vielä tai sitten ajelevat, ne jotka tietää et ajelen kyselee siitä välillä. No yksi mun kaveri keljuili et sun kikkeli nuoremman näköinen kun näki eka kerran sheivattuna ja se ite trimmailee omaa karvoitusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä minkä ikänen tuo on, mutta mä oon 14v ja onebladen löydät ihan tavallisesta ruokakaupasta, prisma k-marketit jne.
No ei kaikilla mun luokan pojilla ole karvoja vielä tai sitten ajelevat, ne jotka tietää et ajelen kyselee siitä välillä. No yksi mun kaveri keljuili et sun kikkeli nuoremman näköinen kun näki eka kerran sheivattuna ja se ite trimmailee omaa karvoitusta.kiitti tiedosta. eikun prismaan. t. Aloittaja
- Anonyymi
Idässä on niitä jotka leikkaa kaiken pois. Jopa osissa.
- Anonyymi
Teillä menee vielä vuosia ennen kuin kukaan edes katsoo sinne.
- Anonyymi
Kyllä koulussa uimatunneilla tai liikka tuintien suihkuissa katseet kiertää ja vertaillaan karvoja ja munan kokoa vaikka ei kukaan sitä myönnäkkään t. Aloittaja
- Anonyymi
Kuules pojan kloppi ei sitä ajella tarvi mukavempi naisille istua siihe, pehmentää pudotusta
- Anonyymi
Laukeetko usein housujen sisää, pidätkö mällihousuja pitkään jalassa, onko kukaa nähny sulla mällit housussa?
- Anonyymi
Aika usein. Riippuu tilanteesta ja oonko lauennu housuihin kotona vai jossain muualla. Ei kukaan oo nähny.
Pisin aika että on ollu mällihousut jalassa oli varmaan yks laskettelu reissu talvella. Ei ollu toisia housuja mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika usein. Riippuu tilanteesta ja oonko lauennu housuihin kotona vai jossain muualla. Ei kukaan oo nähny.
Pisin aika että on ollu mällihousut jalassa oli varmaan yks laskettelu reissu talvella. Ei ollu toisia housuja mukana.Uuh, pesetkö mällihousut vai annatko vaan kuivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, pesetkö mällihousut vai annatko vaan kuivaa?
Riippuu housuista ja että mitä housuja käytän julkisilla paikoilla. On yhet kuluneemmat farkut joita ei oo pesty. Niihin on kuivunu aika monet spermalastit. Mutta farkut joita yleensä käytän julkisilla paikoilla ja joita esim. kesätöissä käytin on puhtaammat.
Talvella joutui kyl käyttää mällättyjä housuja julkisilla paikoilla koska olin sellasessa laskettelupaikassa eikä ollu kuin yhet housut joita siis käytin myös kotimatkalla. Kotona ne meni pesuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu housuista ja että mitä housuja käytän julkisilla paikoilla. On yhet kuluneemmat farkut joita ei oo pesty. Niihin on kuivunu aika monet spermalastit. Mutta farkut joita yleensä käytän julkisilla paikoilla ja joita esim. kesätöissä käytin on puhtaammat.
Talvella joutui kyl käyttää mällättyjä housuja julkisilla paikoilla koska olin sellasessa laskettelupaikassa eikä ollu kuin yhet housut joita siis käytin myös kotimatkalla. Kotona ne meni pesuun.Missä paikoissa oot lauennu housuu kodin ulkopuolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä paikoissa oot lauennu housuu kodin ulkopuolella?
Oisko ollu kesäkuun loppupuolella viimeks, ihan metsässä, ei siis kaupungin keskustassa sentään. Sellanen rauhallinen ulkoilualue. Housuina oli farkut. Sitä edellinen kerta talvella laskettelukeskuksessa ja lasketteluhousuja käytin. Kyllä nyt kun illat pimenee aikasemmin niin varmaan syksyllä jossain vaiheessa aion laueta housuihin ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko ollu kesäkuun loppupuolella viimeks, ihan metsässä, ei siis kaupungin keskustassa sentään. Sellanen rauhallinen ulkoilualue. Housuina oli farkut. Sitä edellinen kerta talvella laskettelukeskuksessa ja lasketteluhousuja käytin. Kyllä nyt kun illat pimenee aikasemmin niin varmaan syksyllä jossain vaiheessa aion laueta housuihin ulkona.
Millä tekniikalla laukeet housuun, hierotko housujen päältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tekniikalla laukeet housuun, hierotko housujen päältä?
Joo, esim aiemmin kesällä kävin yhessä saaressa, rauhallisessa paikassa. Farkkujen päältä hieroin kalua ja laukesin farkkuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, esim aiemmin kesällä kävin yhessä saaressa, rauhallisessa paikassa. Farkkujen päältä hieroin kalua ja laukesin farkkuihin.
Uuh, tosi ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, tosi ihanaa
Joo niin oli. Kesäkuun lopulla, varmaan tän kesän kuumin päivä jotain 29 astetta ja väljemmät farkut joiden läpi helppo hieroa kalua. Mut eipä tollai kaupunkialueella kehtais tehä. Toi oli sellasessa saaressa jossa ei lähistöllä näkyny muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin oli. Kesäkuun lopulla, varmaan tän kesän kuumin päivä jotain 29 astetta ja väljemmät farkut joiden läpi helppo hieroa kalua. Mut eipä tollai kaupunkialueella kehtais tehä. Toi oli sellasessa saaressa jossa ei lähistöllä näkyny muita.
oon 13vee saanks su snp ois asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukeetko koskaa yöllä housuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niinkin käyny. Yks talvi menin pidemmän bussimatkan yön yli jonka aikana nukahdin ja vahingossa laukesin housuihin. En ollu laskettelu reissun aikana moneen päivään runkannu kun meillä oli yhteis majoitus joka hieman rajotti sitä puolta. Opin tosta jotain ja seuraavalla talvi reissulla kävin metsässä runkulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkotit että oonko kotona yöllä nukkuessa lauennu niin en kyl muista että oisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niinkin käyny. Yks talvi menin pidemmän bussimatkan yön yli jonka aikana nukahdin ja vahingossa laukesin housuihin. En ollu laskettelu reissun aikana moneen päivään runkannu kun meillä oli yhteis majoitus joka hieman rajotti sitä puolta. Opin tosta jotain ja seuraavalla talvi reissulla kävin metsässä runkulla.
Huomasko bussissa kukaa kun laukesit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasko bussissa kukaa kun laukesit?
Ei huomannu. Toi oli sellanen yöbussi jossa tosi vähän porukkaa ja ite ainut siellä takaosassa. Otin sen koska se oli paljo halvempi ku juna. Matka kesti siis yön yli ja nukahdin melkein heti lähtiessä.
Bussissa oli tosi lämmin joten otin tietysti ensin talvitakin pois jonka alla oli huppari. Edelleen oli niin lämmin että otin talvilenkkarit pois sekä riisuin myös puolhaalari tyyppiset paksut laskettelu housut joiden alla käytin pelkkiä urheilu shortseja. Bussissa tarkeni siis hyvin shortseissa vaikka ulkona oli kovat pakkaset. Tuntui että hupparikin oli hieman liikaa.
Nukahdin aika pian ja jossain vaiheessa vaan heräsin siihen että urheilu shortsit aivan spermassa sisäpuolelta ja oli sitä pikkasen reisilläkin. Onneks lähellä ei ollu muita matkustajia. Bussin takana oli vessa jossa riisuin mällätyt shortsit pois, tungin ne reppuun ja puin päälle ulkohousut. Harmi ettei ollu toisia shortseja varalle mukana.
Loppumatka oli aika epämukava koska bussissa kuuma ja hikoilin monta tuntia laskettelu housuissa joiden liukas vuori tarttu jatkuvasti ihoon kiinni. En kehdannu pitää enää shortseja jos sinne ois tullu matkustajia joltain pysäkiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huomannu. Toi oli sellanen yöbussi jossa tosi vähän porukkaa ja ite ainut siellä takaosassa. Otin sen koska se oli paljo halvempi ku juna. Matka kesti siis yön yli ja nukahdin melkein heti lähtiessä.
Bussissa oli tosi lämmin joten otin tietysti ensin talvitakin pois jonka alla oli huppari. Edelleen oli niin lämmin että otin talvilenkkarit pois sekä riisuin myös puolhaalari tyyppiset paksut laskettelu housut joiden alla käytin pelkkiä urheilu shortseja. Bussissa tarkeni siis hyvin shortseissa vaikka ulkona oli kovat pakkaset. Tuntui että hupparikin oli hieman liikaa.
Nukahdin aika pian ja jossain vaiheessa vaan heräsin siihen että urheilu shortsit aivan spermassa sisäpuolelta ja oli sitä pikkasen reisilläkin. Onneks lähellä ei ollu muita matkustajia. Bussin takana oli vessa jossa riisuin mällätyt shortsit pois, tungin ne reppuun ja puin päälle ulkohousut. Harmi ettei ollu toisia shortseja varalle mukana.
Loppumatka oli aika epämukava koska bussissa kuuma ja hikoilin monta tuntia laskettelu housuissa joiden liukas vuori tarttu jatkuvasti ihoon kiinni. En kehdannu pitää enää shortseja jos sinne ois tullu matkustajia joltain pysäkiltä.Tosi ihanaa, oletko muuten pissannu housuun tahallaa tai vahingossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ihanaa, oletko muuten pissannu housuun tahallaa tai vahingossa?
No ei se siellä bussissa kovin ihanaa ollu laukoa vahingossa shortseihin ja sit paahtua ulkohousuissa monta tuntia. Matkan jälkeen oli outoa kävellä bussiasemalta pari kilsaa alasti niiden paksujen ulkohousujen alla. Kokemus sekin.
En oo sentään kussu housuihin, sitä en oo tehny :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon 13vee saanks su snp ois asiaa
Mälläätkö säkin housuihin nykyään kuten mä ;) t. ketjun Alottaja
- Anonyymi
Ite kans tykkään laukoa housuihin sisään. Mukava kuulla että jotku muutkin on tehny niin.
- Anonyymi
-jotenkin mukavampi kuin jollain viidakolla pöksyissä
-perus 3 teräinen sheiveri ja sit yleensä jätän kullin päälle vähän karvaa jotka lyhennän partakoneessa olevalla trimmerillä tms mikä se nyt onkaan
-normaalisti. Muutkin ajelee
-en oo mitään eroo huomannu. Helpompi joo pyyhkii mällit pois mut voi karvojen päälle laittaa tietty paperiakin :D
-joo
17v mut ajellut just jostain 14v lähtien- Anonyymi
Kiitti vastauksesta. mä ajoin ekaa kertaa nyt ja kyllä on ihana olo :)
- Anonyymi
Poslarit on homoja
- Anonyymi
Hyi
-Huvin vuoksi
-Saksilla
-Normaalisti
-On se vapauttavampaa
-Jonkin verran- Anonyymi
-miks ajelet- tykkään olla posliini
-miten ja millä laitteella? -Käytän perinteistä Gillette Mach 3 ja Veet men Total Pro karvanpoistoaineella
-miten hoidat koulun liikka tunnit ja uimahallit? -Käyn suihkussa kuten muutkin ja kiinnostuneet ovat kysyneet etteikö kasva jne. no monta kaveria sheivaa myös ja on jopa muutama kysynyt et saako kokeilla miltä se kädessä tuntuu kun ei ole karvoja ja ainakin kaksi on sen jälkeen alkanut sheivaamaan.
-onko runkkaminen kiihottavampaa ilman munakarvoja? - aina kun olen sheivannut ja sen jälkeen runkannut ja kosketellut posliinia olen ollut todella kiihottunut ja mällit lentänyt pitkälle
-näyttääkö muna isommalta? -Ainakin omasta mielestä näyttää ja moni kaveri on samaa mieltä.
Älä heti ensimmäiseksi levitä sitä Veet ainetta palleille voi kirvellä... Totuttele, jos on pitkät karvat saksilla ensin ja sitten Veet ja annat vaikuttaa ja pakkauksen sienellä karvat pois. olen ite kun tulee "sänki" vedellyt Gillettellä joskus munan yläpuolelta vesihiomapaperilla. - Anonyymi
Moi ite oon kans 14 ja ajelen
-tuntuu paremmalta kun ei oo mitään viidakkoo alakerrassa, tosin en oo kovin karvanen vielä muutenkaan
-tavallisella partahöylällä yleensä suihkun yhteydessä
-liikkatunnit ja uimahallit ihan normaalisti, ei mua haittaa et ihmiset näkee mut poslarina
-runkkaaminen tuntuu kivemmalta kun ajellu en osaa sanoo miks ja myös helpompi pyyhkii mällit veks
-pakko sanoo et munakin näyttää tavallistakin isommalta kun oon ajellu - Anonyymi
13v ja partahöylällä ajelen karvat, vaikka ei niitä paljoa ollut kyllä koulukaverit heti huomasi. Kyllä moni koulukaveri on jutellut et ajaa karvat koska se on siistiä, mutta osalla ei vielä kasva ja yleinen mielipide minun koulussa onkin että se on yes.
Minä tykkään olla posliini joten se siitä. Mutta toisille sopii karvat ja olen nähnyt sellaisia jotka ajaneet karvat ja minun mielestäni molemmat ovat jossain mielessä seksikkäitä myös. Olen myös nähnyt tyttöjä alasti ja toisilla karvoja toisilla ei ole, molemmat omalla tavalla seksikkäitä kuten poikienkin karvoitus tai karvattomuus.
Pari kaveria sheivaa osan karvoista, toinen niistä tekee erikoisia leikkauksia siis sillä usein jokin "kuvio" karvoissa se on aikaa makean näköistä. - Anonyymi
On tos kans se että aiemmin aika helposti jäi kusella käynnin jälkeen karvoja vetskarin väliin varsinkin jos vähän kiire ja huolimattomasti sulki vetskarin. Paljon helpompi ku enää ei jää.
- Anonyymi
Joo olen 15v ja pari vuotta trimmaillut karvoitusta ja palleista kaikki pois, nyt viikonloppuna sheivasin kaikki munakarvat pois ja tuntuu nyt hyvältä ja kun ajattelen mun posliinia ja sitä kun muut näkee sen niin seisoo koko ajan ja tänään on luokan kanssa uintia, varmaan alkaa stondaa silloin kun on ollut koko aamun semi tai stondis.
- Anonyymi
No mites kävi uinnissa? Alkoko kovettuun ja tuijottiko moni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon eri mutta mul on kerran uinnin jälkeen pukkarissa kuivatessa kalu kovettunu just ennen ku puin vaatteet päälle. Tosin vapaa-ajalla ja yksin kävin uimas. Ei siis ollu tuttuja kavereita mukana mutta pukkarissa oli muutamia muita ihmisiä silti lähellä jotka saattoi huomata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suihkussa, saunassa tai uidessa stondannut oli vain semistondis. Pukkarissa alkoi stondaa kun yks 13v tuli juttelee karvojen ajamisesta jne. Se onkin toinen tarina ja siitä vain että jtn kivaa tapahtui.
Ainakin tuntui siltä että kaikki tuijotti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suihkussa, saunassa tai uidessa stondannut oli vain semistondis. Pukkarissa alkoi stondaa kun yks 13v tuli juttelee karvojen ajamisesta jne. Se onkin toinen tarina ja siitä vain että jtn kivaa tapahtui.
Ainakin tuntui siltä että kaikki tuijotti.Okei no kiva et oli kivaa ja eihän tos tuijottamisessa mitään pahaa oo. Uskon että sillä toisellakin seiso siel pukkarissa kun näki sun kovana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei no kiva et oli kivaa ja eihän tos tuijottamisessa mitään pahaa oo. Uskon että sillä toisellakin seiso siel pukkarissa kun näki sun kovana!
Joo sillä alkoi seisomaan ennen minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sillä alkoi seisomaan ennen minua.
Millainen sillä ja millainen sulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen sillä ja millainen sulla?
sillä 10 ja mun 12
- Anonyymi
Olen lukiossa ja 6 kaveria ajaa karvat kokonaan ja ainakin kymmenen fiksailee karvoja tai on ajanut ne palleista. Siistin näköistä kun melkein jokainen hoitaa karvoitustaan.
- Anonyymi
Toi on mukava kuulla!
- Anonyymi
ketjun aloitaja tässä. Kiitti kaikille vastauksista. kyllä mä nyt rohkaistuin että uskallan ajaa karvat pois. Ensin ajattelin vaan lyhentää ja siistiä ettei kukaan huomaisi mutta kun luin noita housuun klaukeamis juttuja niin mulle tuli kamala haklu kokeilla. mulla on sellaiset farkkushortsit kun on leikattu oikeista housuista kun polvien yläpuolelta repeytyi rikki. Niin mä laitoin ne jalkaan ja luin teidän housuun laukeamis juttuja niin alko seisomaan ja hieroin siitä päältä ja tuntu tosi hyvälle. Hieroin koko ajan vaan kobvemmin kun teki hyvää ja luin juttujanne ja niin siinä tuolilla istuessa päästin mällit housujen sisään. Oli erikoista ja tuntui hyvälle. Sit toisen kerran yksi ilta kun tulin suhikusta omaan huoneeseen puin ne farkkushortsit päälle ilman alkkareita ja kun koitin munaa siitä päältä niin tuntu se farkku kangas aivan ihanalta ja muna tuli super kovaksi. Sit menin sängylle mahalteen ja alon tekemään nussimis liikkeitä ja kuvittelin et panen ja muna hankasi farkuissa ihanasti. ajattelin ensin et nussin tälleen vaan vähän aikaa ja vedän lopuks käteen mut en mä voinu pysäyttää mun nussimista vaan oli nopeutettava vaan ja teki niin hyvää et mälläsin farkkujen sisään. Karvat oli tosin aika soosissa joten ajattelin et nyt ajan muna karvat kaikki pois ja sit mällään sänkyä hinkaten uudestaan niihin farkkuihin. Mut nyt muna alko taas seisomaan eikä porukat oo kotoo niin taidan mällätä saman tien kun alko tehä mieli.
- Anonyymi
Ajele karvat ja aamulla kommandona kouluun voit tunnilla kokeilla posliinia ja varmasti seisoo koko päivän ja kannattaa välkällä tyhjentää lasti veskissä, meitsi 15v ja posliini kuten tuo meikän uusi 13v kaveri kans posliini ja oltiin tänään muutaman kerran tyhjentämässä lastia vessassa ettei tarvi sotkea housuja.
Huomenna jatketaan kommandona ja muita harrastuksia. - Anonyymi
Oon melkein kateellinen niille sun farkkushortseille! Ne taitaa vielä saada monet mällit sisäänsä! Mut kiva et nyt rohkastuit ajaan karvat oon varma et tykkäät tunteesta! Pistä tänne sit kommentteja millee on erilaista ajeltuna verrattuna entiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajele karvat ja aamulla kommandona kouluun voit tunnilla kokeilla posliinia ja varmasti seisoo koko päivän ja kannattaa välkällä tyhjentää lasti veskissä, meitsi 15v ja posliini kuten tuo meikän uusi 13v kaveri kans posliini ja oltiin tänään muutaman kerran tyhjentämässä lastia vessassa ettei tarvi sotkea housuja.
Huomenna jatketaan kommandona ja muita harrastuksia.Ite kans koko kesän käyttäny farkkuja kommandona ja tosiaan aiemmin kesällä laukesin farkkuihin myös ulkona. Kiva kuulla että samanlaisia kokemuksia muillakin.
Mitä housuja sä ja sun uus kaveri käytätte kommandona? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon melkein kateellinen niille sun farkkushortseille! Ne taitaa vielä saada monet mällit sisäänsä! Mut kiva et nyt rohkastuit ajaan karvat oon varma et tykkäät tunteesta! Pistä tänne sit kommentteja millee on erilaista ajeltuna verrattuna entiseen!
noniin siinä kyllä kävi että päivällä mälläsin farkkushortseihin ja sitten menin suihkuun ja ku porukoiden tuloon oli vielä aikaa niin leikasin saksilla munakarvat nii lyhyeksi kuin sain ja sitten pihistin iskältä yhen partaterän (toivottavasti ei huomaa!) ja sheivasin loputki iha sileeks. kiihottavan näköstä ja taas alko muna seisomaan joten hyväilin posliinia munaa ja vedin kunnolla käteen ja oli kiihottavaa. Ja nyt illalla olin jo menossa nukkuun ni tuli ne farkkushortsit mieleen niin vetasin ne vielä huoneessa jalkaan ilman alkkareita ja menin peiton alle. samantien muna taas kovana kun hieroin vähän päältä ja koveni entisestään kun ajatelin että nyt on posliini muna. Pakko oli kääntyä taas mahalteen ja lopun kait arvaattekin eli mikään ei voinu pysäyttää taaskaan nussimis liikeitä ja päästin uudet mälit taas farkkuihin ja kyl muna liukui ihanasti poslarina siellä farkuissa. Nyt oon lauennu jo kolme kertaa tänään huh huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noniin siinä kyllä kävi että päivällä mälläsin farkkushortseihin ja sitten menin suihkuun ja ku porukoiden tuloon oli vielä aikaa niin leikasin saksilla munakarvat nii lyhyeksi kuin sain ja sitten pihistin iskältä yhen partaterän (toivottavasti ei huomaa!) ja sheivasin loputki iha sileeks. kiihottavan näköstä ja taas alko muna seisomaan joten hyväilin posliinia munaa ja vedin kunnolla käteen ja oli kiihottavaa. Ja nyt illalla olin jo menossa nukkuun ni tuli ne farkkushortsit mieleen niin vetasin ne vielä huoneessa jalkaan ilman alkkareita ja menin peiton alle. samantien muna taas kovana kun hieroin vähän päältä ja koveni entisestään kun ajatelin että nyt on posliini muna. Pakko oli kääntyä taas mahalteen ja lopun kait arvaattekin eli mikään ei voinu pysäyttää taaskaan nussimis liikeitä ja päästin uudet mälit taas farkkuihin ja kyl muna liukui ihanasti poslarina siellä farkuissa. Nyt oon lauennu jo kolme kertaa tänään huh huh
No huh voin uskoo et tuntuu nyt vieläkin paremmalta ja se tunne kun se poslarina liukuu kangasta vasten! Ite mällänny kans farkkujen sisään tiiän kyl kui kivalle se tuntuu! Ny ku oot poslarina nii muna näyttää isommalta kans oot varnaan huomannu! Onks sul minkä kokone ooks mitannu ikinä? Ja kiitti et kerroit et millai tuntuu erilaiselta, sun kandee nauttii niiden farkkushortsien käytöstä ihan kunnolla ja olla kommandona niissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh voin uskoo et tuntuu nyt vieläkin paremmalta ja se tunne kun se poslarina liukuu kangasta vasten! Ite mällänny kans farkkujen sisään tiiän kyl kui kivalle se tuntuu! Ny ku oot poslarina nii muna näyttää isommalta kans oot varnaan huomannu! Onks sul minkä kokone ooks mitannu ikinä? Ja kiitti et kerroit et millai tuntuu erilaiselta, sun kandee nauttii niiden farkkushortsien käytöstä ihan kunnolla ja olla kommandona niissä!
Moi.kyllä se poslarina tuntuu ihanalle niin kädesssä kuin farkuissakin ja oon nyt runkannu parin päivän aikana enemmän ku varmaa edellisenä kahtena viikkona. Nyt oon koulusta pois kun aamulla oli vähän "kurkku kipee" muka:) ja varmaan arvaat mitä oon täällä tehny ku oon yksin kotona. Mä oon ihan sekaisin kiimasta koko ajan nykyään. t.Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi mulla on jtn 12-13cm et ei sillee iso mut näyttää nyt isommalta ku on posliini ja on nautittu farkuista aiks paljo. en käsitä oon ihan kiimas koko ajan nykyää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi mulla on jtn 12-13cm et ei sillee iso mut näyttää nyt isommalta ku on posliini ja on nautittu farkuista aiks paljo. en käsitä oon ihan kiimas koko ajan nykyää!
Iha hyvä sun vehje on ja se kiima johtuu et oot poslarina itelkin tuntuu et pallit ja vehje on paljo tuntoherkempiä kun ei oo karvoja! Tänään voit koulun jälkeen taas mällätä niihin shortseihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.kyllä se poslarina tuntuu ihanalle niin kädesssä kuin farkuissakin ja oon nyt runkannu parin päivän aikana enemmän ku varmaa edellisenä kahtena viikkona. Nyt oon koulusta pois kun aamulla oli vähän "kurkku kipee" muka:) ja varmaan arvaat mitä oon täällä tehny ku oon yksin kotona. Mä oon ihan sekaisin kiimasta koko ajan nykyään. t.Aloittaja
Ootko ulkona käyny kommandona farkuissa tai farkkushortseissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna jatketaan kommandona ja muita harrastuksia.Kaveri ehdotti viikonloppuna et ajellaan toistemme karvat "siis sänki" ja nyt koulussa ihan siloinen posliini ja parit mällit takana, veskissä ollaan kimpassa touhuttu ne ja vielä kerkeämme muutamat touhuta ennen kotiin lähtöä. Illalla tavataan ja tarkistetaan että onko posliinissa parantamista.
Tietysti olemme kommandona,
Kaveri oli tunnilla mällännyt housut, eikä ollut varahousuja mukana, onneksi oli farkut.
Pitäisi kokeilla miltä tuntuu päästellä farkkuihin.
Olen ajatellut, että kaveri voisi auttaa siinä tyyliin jossain missä on paljon ihmisiä se hiplaisi mun farkkujen etumusta ja sitten lopuksi työntäisi käden paljaalle munalle ja vetelisi kunnes mällit irtoaa, ei siinä varmaan menisi kauan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri ehdotti viikonloppuna et ajellaan toistemme karvat "siis sänki" ja nyt koulussa ihan siloinen posliini ja parit mällit takana, veskissä ollaan kimpassa touhuttu ne ja vielä kerkeämme muutamat touhuta ennen kotiin lähtöä. Illalla tavataan ja tarkistetaan että onko posliinissa parantamista.
Tietysti olemme kommandona,
Kaveri oli tunnilla mällännyt housut, eikä ollut varahousuja mukana, onneksi oli farkut.
Pitäisi kokeilla miltä tuntuu päästellä farkkuihin.
Olen ajatellut, että kaveri voisi auttaa siinä tyyliin jossain missä on paljon ihmisiä se hiplaisi mun farkkujen etumusta ja sitten lopuksi työntäisi käden paljaalle munalle ja vetelisi kunnes mällit irtoaa, ei siinä varmaan menisi kauan.Kiva kuulla että sä ja kaveris meette kommandona kouluun ja julkisille paikoille.
- Anonyymi
Tännehän on tullu hyviä kommentteja. Pariin päivään en oo runkannu ja ulkona on vieläkin aika lämmin. Kalu kivikovana ihan liian kiihottava ajatus että vois vielä tänään laueta farkkuihin jossain metsässä kuten aiemmin kesäl tein. Oon joka tapaukses kohta menos ulos ja tietysti kommandona. Mietin vaan et laittaisko kuluneet jo aiemmin mällätyt väljemmät harmaansävyset farkut vai uudet mustat tiukemmat farkut joihin en oo lauennu.
- Anonyymi
Äsken oli rantakallioilla ja metsäpoluilla tosi paljon porukkaa liikkeellä koska hyvä sää. Kävelin kauemmas metsään tarpeeks rauhalliseen paikkaan jossa aloin hieroa valmiiks kovaa kalua farkkujen läpi. Ei tietenkään boksereita alla. Esari takana paljas terska suoraan kosketuksissa farkkuihin.
Alun perin tarkotus oli laueta farkkuihin. En oikeen tiiä miks mutta jostain syystä avasin kuitenki farkkujen vetskarin, täysin jäykkä kalu pyrki päivän valoon, sit muutama vetäsy ja spermat lens pusikkoon. En ravistellu vaan taivuttelin spermasen kikkelin takas farkkuihin ja vetskari kiinni. Seisokki jatku vielä aika pitkään kun kävelin metsästä kotiin päin ja jonkun verran spermaa valui farkkuihin.
Tällä kertaa lastit siis metikköön mutta joku toinen kerta kyl aion taas laueta housuihin niin etten vapauta kikkeliä vaan kaikki spermat sisään. Viimeistään myöhemmin syksyllä kun on viileempi niin aivan varmasti aion testata liukas pintasiin ulkohousuihin. Ajatus kiihottaa jo nyt.- Anonyymi
Lensiks pitkälle? :D Mulla ainaki lentää jos muutaman päivän keränny painetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lensiks pitkälle? :D Mulla ainaki lentää jos muutaman päivän keränny painetta
Kyl se aika pitkälle lens. Oli vaan sellast pusikkoista ja ryteikköistä maastoa että vaikea huomata tarkemmin mihin kohtaan kaikki lasti oikeen meni.
Tost tuli mieleen. Paras oli ku talvel joskus kävin metikös runkkaamas ja huomas siit lumihangest ja valkosesta pakkaslumest miten pitkälle asti lens spermat ja sillo oli kans parin päivän runkkaus tauko ollu sitä ennen. Kiima oli ihan järjetön varsinkin ku kommandona sillonki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se aika pitkälle lens. Oli vaan sellast pusikkoista ja ryteikköistä maastoa että vaikea huomata tarkemmin mihin kohtaan kaikki lasti oikeen meni.
Tost tuli mieleen. Paras oli ku talvel joskus kävin metikös runkkaamas ja huomas siit lumihangest ja valkosesta pakkaslumest miten pitkälle asti lens spermat ja sillo oli kans parin päivän runkkaus tauko ollu sitä ennen. Kiima oli ihan järjetön varsinkin ku kommandona sillonki.Mä en kyl pakkasella tarkene ulkona vedellä :D Mut kesällä useinkin kun ollaan mökillä porukoiden kaa ja pieni mökki mis mul ei oo omaa huonetta nii tulee aika usein mentyä metsään kävelylle ja siellä sit vedeltyä. Kalliollakin näkee kyl hyvin miten pitkäl roiskuu :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyl pakkasella tarkene ulkona vedellä :D Mut kesällä useinkin kun ollaan mökillä porukoiden kaa ja pieni mökki mis mul ei oo omaa huonetta nii tulee aika usein mentyä metsään kävelylle ja siellä sit vedeltyä. Kalliollakin näkee kyl hyvin miten pitkäl roiskuu :D
Joo kesällä ja lämpimään aikaan yleensäkin tota tulee enemmän itekki tehtyä. Mutta pari kertaa oon talvella käyny metsärunkulla kun tarpeeks kova kiima.
- Anonyymi
Hyvä keino leimautua homoksi.
- Anonyymi
Moi aloittaja tässä. Tänään aamulla sanoin mutsille että mulla on kurkku kipee ja en mee kouluun. se oli vale tietenkin et jäisin yksin kotiin ja mut mutsi sanoi ok. No arvatkaa mitä kaikkee tapahtui kun jäin yksin kotii? Nautin mun posliini munasta! toisen runkkaamisen aikana otin jääkaapista ruokaöljyy ja laitoin sitä munaan, reisiin ja munakarvojen paikalle ja oli ihana vedellä siinä käteen kun kädet liukui posliini munan vartta ja hyväili juurta. seuraaval kerral laitoin lisää ruokaöljyy ja sit vedin ne mun farkkushortsit jalkaan kommandona ja tuli taas ihan mieletön himo. Menin mun sängylle tekemään nussimis liikeitä ja voi vitsi kun se öljytty muna liukui ihanasti mahaa ja reittä vasten siellä farkkujen sisässä. Teki niin mielettömän hyvää et laitoin tyynyn mun alle ja laitoin jalat levälleen sammakkoasentoon ja sit tein nussimis liikeitä ja oli pakko tehdä tosi lujaa ja taas mälläsin farkkuihin. Mä olin hengästyneempi kuin coopperin jälkeen mut oli ihan sikamakee orkku! Sitte mä pesin mun farkut kun oli jo vanha mälliä ja nyt sitten öljyä. Sit söin vähä ja kävin suihkus mut pitihän siellä hyväillä ihanaa posliini munaa taas. eikun mällit suihkun lattiaan. ei sitä kyl enää paljoo tullukkaan vaikka orkku oli silti hyvä taaskin. Ennen ku porukat oli tulos kotii nii tuli vielä himo farkku shortseihin ja kuivasin ne nopee hiusten kuivaajalla käyttökuntoon joten eikun taas kommandona ne jalkaan ja nussimaan sänkyä. Nyt sai nussii aika kauan mut silti oli ihanaa ja mälläsin siis taas. Nyt tänään oon mällänny viisi kertaa huh huh, mut en oo enää illalla mällänny vaik mieli tekis mutta muna on aika arka kaikesta tästä ettei oikein viitti koskee vaik mieli tekis ja seisookin. Mikä mulle on tullu et mulla on nyt koko ajan kiima ja haluun vaan mällätä ja mällätä koko ajan?
- Anonyymi
sä olet ihanan kiimanen
- Anonyymi
Ehkä paras syy pikku valheelle et pääsit nauttiin sun posliinikalusta ja runkkailusta! Tota ruokaölyy en ite ookaan testannu täytyypä koklata! :D Mul seisoo itel iha kybällä ku luin sun tarkan kuvauksen kuinka sait useita ihanana voimakkaita orkkuja pitkin päivää! Ja tietty ne sun shortsit sai taas lisää spermaa sisäänsä, oli varmaan aika paljon jo kuivanutta tavaraa sisällä kun pesit ne. Ja mitä tohon sun kiimaan tulee mitä mietit niin se kyllä ihan normaalia! Sullakin on murrosikä ja keho täynnä hormoneja niitähän on enempi kun aikusella nii sen takii sun tekee vaan mieli mällätä koko ajan lisää ja lisää. Ja toi ajelu itel ainaskin saanu olon kiimasemmaks ja sul näköjään sama. Ajeltu vehje vaan on herkempi. Ei mun mielest sun kannata yrittää mitenkään rajottaa tota määrää kuin usein saat orkkuja. Mitä välii vaik saisit joka päivä sen 5 jos kerta tekee hyvää! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä paras syy pikku valheelle et pääsit nauttiin sun posliinikalusta ja runkkailusta! Tota ruokaölyy en ite ookaan testannu täytyypä koklata! :D Mul seisoo itel iha kybällä ku luin sun tarkan kuvauksen kuinka sait useita ihanana voimakkaita orkkuja pitkin päivää! Ja tietty ne sun shortsit sai taas lisää spermaa sisäänsä, oli varmaan aika paljon jo kuivanutta tavaraa sisällä kun pesit ne. Ja mitä tohon sun kiimaan tulee mitä mietit niin se kyllä ihan normaalia! Sullakin on murrosikä ja keho täynnä hormoneja niitähän on enempi kun aikusella nii sen takii sun tekee vaan mieli mällätä koko ajan lisää ja lisää. Ja toi ajelu itel ainaskin saanu olon kiimasemmaks ja sul näköjään sama. Ajeltu vehje vaan on herkempi. Ei mun mielest sun kannata yrittää mitenkään rajottaa tota määrää kuin usein saat orkkuja. Mitä välii vaik saisit joka päivä sen 5 jos kerta tekee hyvää! :D
Joo nyt enoo ehtiny muutamaan päivään kirjoittelemaan mutta viime viikon lopula muna oli nii kipee ettei oikeen voinu runkata eikä muutakaa ku kipu oli kovempi ku hyvä olo joten oli pakko pitää vähä taukoo vaiks mieli kyll teki... lauantaina en runkannu lainkaa ku mentiinki möksäl ku oli kaunis päivä ja oltii siel yötä pienes tilas nii ei ollu mitää mahista runkkailla. lisäks s et muna oli arka nii kutisi muna karvoist kun oli tullu taas vähän kasvua. Mut sunnuntaina tultii kotii ja muut porukat lähti viel Myllyy ostoksil mut mä sanoin etten jaksa lähtee (mukamas). No sitku jäin yksin kotii ni heti riisuin alasti ja muna jo kovana ja vedin ne farkkushortsit jalkaan ja saman tien sängylle, laitoin tyynyn ja jalat sammakko asentoon ja aloin tekemään nussimis liikeitä. Eka ajatus päässä oli et vihdoinkin!! no ei tarvinnu nussii varmaa ku puol minuuttii nii spermat lensi farkuihi ja mä en voinu pidättää huutoo ku teki nii hyvää!! No sit join vähä limsaa ja olin iha hengästyny mut annoin mällätyt housut olla jalas. no ei menny kauaakaa ku alko uudestaa seisoon. Mä menin sängyl uudestaa ja aloin taas nussimaa ja nyt oli kiimanen olo kun liukkaat edelliset mällit housuissa vielä. kyl liuku muna ihansasti siellä mällätyissä housuissa kun nussin tyynyä. Nyt sai hinkkailla vähä kauemmi mutta eikun taas uudet mällit vanhojan spermojan päälle. Farkut oli nyt ihan soosissa sisältä. Sitten otin sen partaterän jonka iskältä otin ja ajelin munan juuren taas ihan sileksi. Piti viel runkata ihan käteen sen jölkee mut porukat tuli takas. Se jäi siihe et illalal sitte ennen nukkuun menoa peiton alla vetaisin vielä hyväillen ihan sileetä munan juurta ja mälläsin mahalle. Tänään koulun jälkee lauettu kaks kertaa farkkuihi ja kerran käteen. Ihan mieletön kiima päällä taas. Nyt nukkuun et jaksaa kouluu huomen. Ellei sit peiton alla viel kerran... t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo nyt enoo ehtiny muutamaan päivään kirjoittelemaan mutta viime viikon lopula muna oli nii kipee ettei oikeen voinu runkata eikä muutakaa ku kipu oli kovempi ku hyvä olo joten oli pakko pitää vähä taukoo vaiks mieli kyll teki... lauantaina en runkannu lainkaa ku mentiinki möksäl ku oli kaunis päivä ja oltii siel yötä pienes tilas nii ei ollu mitää mahista runkkailla. lisäks s et muna oli arka nii kutisi muna karvoist kun oli tullu taas vähän kasvua. Mut sunnuntaina tultii kotii ja muut porukat lähti viel Myllyy ostoksil mut mä sanoin etten jaksa lähtee (mukamas). No sitku jäin yksin kotii ni heti riisuin alasti ja muna jo kovana ja vedin ne farkkushortsit jalkaan ja saman tien sängylle, laitoin tyynyn ja jalat sammakko asentoon ja aloin tekemään nussimis liikeitä. Eka ajatus päässä oli et vihdoinkin!! no ei tarvinnu nussii varmaa ku puol minuuttii nii spermat lensi farkuihi ja mä en voinu pidättää huutoo ku teki nii hyvää!! No sit join vähä limsaa ja olin iha hengästyny mut annoin mällätyt housut olla jalas. no ei menny kauaakaa ku alko uudestaa seisoon. Mä menin sängyl uudestaa ja aloin taas nussimaa ja nyt oli kiimanen olo kun liukkaat edelliset mällit housuissa vielä. kyl liuku muna ihansasti siellä mällätyissä housuissa kun nussin tyynyä. Nyt sai hinkkailla vähä kauemmi mutta eikun taas uudet mällit vanhojan spermojan päälle. Farkut oli nyt ihan soosissa sisältä. Sitten otin sen partaterän jonka iskältä otin ja ajelin munan juuren taas ihan sileksi. Piti viel runkata ihan käteen sen jölkee mut porukat tuli takas. Se jäi siihe et illalal sitte ennen nukkuun menoa peiton alla vetaisin vielä hyväillen ihan sileetä munan juurta ja mälläsin mahalle. Tänään koulun jälkee lauettu kaks kertaa farkkuihi ja kerran käteen. Ihan mieletön kiima päällä taas. Nyt nukkuun et jaksaa kouluu huomen. Ellei sit peiton alla viel kerran... t.aloittaja
Moi ollu kyl kiimasta lukee näitä sun kuvailuja kuinka sä teet nussimisliikkeitä posliinimunalla niihin farkkushortseihin! Toi poslariks ajelu tehny itelle kyl samaa se kiima on iha erilainen ku vertaa et sul on puska alakerras :D Toi just kertoo sun kiimasta et tyyliin laukeet 5 kertaa päivässä ja aina tekee mieli! Pakko sanoo et ku luen sun juttuja niin haluisin laittaa ne sun mällätyt farkkushortsit itelle ja ja antaa oman munan liukua sitä märkää ja liukasta kangasta pitkin ja sit päästää omat mällit siihen sekaan! Ooks jo laskenu mikä on ollu enkka kun saanu orkkuja/pvä? Just siistii ku kerrot niin avoimesti ja hyvin miltä tuntunu nyt ku oot poslarina!
- Anonyymi
Aloittaja tässä moi. kyllä kannatti ajella kaikki muna karvat pois. nyt oon jo kaks kertaa ajellu uudestaa ku on tullut vähän kasvua ja kyllä sileänä on kaikein paras. Olen tullut ihan super kiimaseksi nyt kun olen piosliini ja samalla löäytänyt farkkujen sisään laukeamisen ilot ilman alkkareita. Aluksi tuli muna kipeäksi mutta sittan kun olen käyttänyt ruokaöljyä tai nussinut tyynyä farkut jalassa että niissä on vielä sisällä aiemmat spermat niin liukuu ihanasti. Joka päivä kun tulen koulusta riisun itteni alasti ja vedän farkkushortsit jakaan ja heti on muna kovana kun ajattelee että se on posliinina farkuissa ja sitten hieron vähän päältä mutta ei malta kauaa kun mentävä sängylle mahalteen, laitettava tyyny alle, jalat haralleen sammakkoasentoon ja sitten alkaa rajusti nussimaan tyynyä. ei voi hidastaa eikä lopettaa kun tekee niin hyvää ja nyt oon oppinu äänekkäästi voihkimaan ja orkun tullessa huutamaan kun tekee nii mageeta. Äskenkin mälläsin farkkuihin ja voihkin ku ei oo viel porukat kotona. Mällään nykyään noin 5 kertaa päivässä ja koulus on vaikeeta olla kun tulee heti muna kovaksi kun aatteleekin et se on siellä housuissa poslarina. Ihana olla poslari, ihana olla kovassa kiimassa, ihana mällätä farkkuihin tai hieroo kädellä poslaria öljyttynä ja ihana vetää spermaset farkut uusiks jalkaan ja antaa mennä vaa taas. Onks ketää muuta jolle köyny nyt näin ku mulle poslariksi ajon jälkee?
- Anonyymi
Tohon sun aikasempaan viestiin mihin kirjottelinkin jäi just sanomatta et ku sanoit et oot oppinu voihkiin ku orkku tulee niin se munkin mielestä tekee orkuista paljon parempia ja voimakkaampia! Just tollee et oot yksin himas ja nussit tyynyä ne farkkushortsit jalassa ja ääntelet kunnolla kun mälläät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohon sun aikasempaan viestiin mihin kirjottelinkin jäi just sanomatta et ku sanoit et oot oppinu voihkiin ku orkku tulee niin se munkin mielestä tekee orkuista paljon parempia ja voimakkaampia! Just tollee et oot yksin himas ja nussit tyynyä ne farkkushortsit jalassa ja ääntelet kunnolla kun mälläät!
Just äsken mälläsin taas farkkuihin mut en uskltanu äännellä kun porukat tiety kotona. ihan piti purra huulta ettei ääntä vaikka tosi ihanaa teki taas. Mut uskon et huomenna taas ku tuun koulusta ekana ennen muita niin laitan ne farkku shortsit jalkaan ja nussin ja voihikn oikein kunnolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just äsken mälläsin taas farkkuihin mut en uskltanu äännellä kun porukat tiety kotona. ihan piti purra huulta ettei ääntä vaikka tosi ihanaa teki taas. Mut uskon et huomenna taas ku tuun koulusta ekana ennen muita niin laitan ne farkku shortsit jalkaan ja nussin ja voihikn oikein kunnolla!
Joo ei voi oikein voihkia kun porukat himassa! Mut älä ny sunnuntaina kouluun mee kuiteskaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei voi oikein voihkia kun porukat himassa! Mut älä ny sunnuntaina kouluun mee kuiteskaan :D
Juu erehdyin et tänää on jo maanantai.eli huonmen vast saa äännellä tänää pitää runkkii tai nussii ihan salaa mut tavallaa seki kiihottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu erehdyin et tänää on jo maanantai.eli huonmen vast saa äännellä tänää pitää runkkii tai nussii ihan salaa mut tavallaa seki kiihottaa
Joo äkkii menee päivät sekasin. Kuin monet mällit niis farkkushortsien sisällä nyt on ilman et oot pessy niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo äkkii menee päivät sekasin. Kuin monet mällit niis farkkushortsien sisällä nyt on ilman et oot pessy niitä?
Enoo laskenu enää aika monet kummiskin. Tänään kahdet. plus 2kertaa ihan kädelle. Ruokaöljy pehmentää farkkuja, Pitääki viikko rahasta käyä ostamassa oma ruoka öljy pullo huoneese piiloon ettei mutsi ala ihmetteleen mihin se kaikki jääkaapist hävii :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enoo laskenu enää aika monet kummiskin. Tänään kahdet. plus 2kertaa ihan kädelle. Ruokaöljy pehmentää farkkuja, Pitääki viikko rahasta käyä ostamassa oma ruoka öljy pullo huoneese piiloon ettei mutsi ala ihmetteleen mihin se kaikki jääkaapist hävii :D
Joo pakkohan sun ostaa oma pullo ettei se ihmettele miks ruokaöljyn kulutus on yhtäkkii noussu + 200% :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kiihottavaa lukee näit. Ois kva jutella vaik kikis lisää
- Anonyymi
Ootko jo koulussa ollu ilman alkkareita?
- Anonyymi
En oo uskaltanu ku seisoo muutenki välil nii lujaa ku tulee mieleen et oon posliini. Pelkään et ilman alkkareit seisokki näkyy liikaa.ehkä joskus uskallan kummiski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo uskaltanu ku seisoo muutenki välil nii lujaa ku tulee mieleen et oon posliini. Pelkään et ilman alkkareit seisokki näkyy liikaa.ehkä joskus uskallan kummiski
Käy joskus ulkona jossai vähemmän julkises paikas vaikka jossai metsäs kävelyl kommandona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy joskus ulkona jossai vähemmän julkises paikas vaikka jossai metsäs kävelyl kommandona.
Toi o hyvä idea mä käyn vähä "ulkona" joku ilta. uuh nyt jo kiihottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi o hyvä idea mä käyn vähä "ulkona" joku ilta. uuh nyt jo kiihottaa!
Ooks uskaltanu jo käydä ulkona kommandona?
- Anonyymi
Kommenteista aika moni taitaa olla ihan vaan aikuisten äijien kirjoituksia.
- Anonyymi
Oon jo 13v eikä mulla ole edes karvoja! Onko tää normaalia?
- Anonyymi
Ihan normaalia. Mulla ekat karvat olin melkein 15v.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi852287Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap182257Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen181700- 1041458
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663921416Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1631248Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571042- 63943
- 78909
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174893