Infektiolääkäri

Anonyymi-ap

Kävi tuossa juttelemassa, ilmeisesti jotain bakteereita on löytynyt, kun kaikki on selvillä aloitetaan niiden tuhoaminen, olemassa olevilla antibiooteilla, joskus toimii joskus ei, saadaanko ne poistettua, jos saadaan kaikki hyvin, jos ei...

Niistä ei ole juurikaan harmia itselle, jos olet hyvässä kunnossa jos et ole ne voivat tappaa, jos niitä ei saada poistettua joka kerta olen karanteenissa sairaalassa, jos sairaalaan joudun, syystä tai toisesta...

Kovilla lääkkeillä noin 70% poistuu lähes varmasti, mutta aikaa menee karanteenissa viikosta kuukauteen... Ennenkuin bakteerit on häädetty, osa jää...

Minulla ei ole ollut pienintäkään käsitystä että voit saada tartunnan Thaimaassa, vaikkapa sairaalasta, joskin lääkäri sanoi ettei siihen tarvita edes sairaalaa, saastuneen veden juominen jo riittää, siksi kaikki jotka ovat Thaimaassa yli kolme kuukautta on syytä testata...

NumBall Vantaa 63v

30

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurikin näin. Toisaalta, elämä on aina täynnä yllätyksiä.

    • Anonyymi

      Kaikki johtuu siitä että kehitysmaissa käytetään väärin antibiootteja, niitä määrätään joka paikkaan, niitä syödään vajaita kuureja, oireisiin johon niillä ei ole vaikutusta lainkaan, pahin on Intia jossa on satoja lääkkeillä vastustuskykyisiä bakteerikantoja, ihmisille myydään lääkkeitä pussissa jos sinulla on huono oli, ota yksi pussi jos ei auta toinen perään, niissä on usein sisällä, vitamiinia, sydän lääkettä, kipu lääkettä, ja yleensä jotain antibioottia, tabu tai pari... Minulla on liikunta rajoitettu syystä omaan vessaan, en pääse edes kahvilaan syömään munkkiposson...
      Suosittelen tämänkin huomioida kun matkailette ympäri maailmaan, Pattayan savossa ei ongelmaa ole... BY NumBall yliopisto sairaala, helsinki... 63v

      • Anonyymi

        Jos niitä ei saada poistettua kelalle ja kantaan menee tieto lääkkeillä vastustuskykyisisitä bakteereista, jokainen sairaala reissu on karanteenissa kun vanhenen vaarana on se että bakteeri ottaa vallan, ja tappaa..

        jos olisin tämänkin tiennyt olisin harkinnut asiaa monta kertaa uudelleen, asumista vuosia Thaimaassa, näistä voi tulla melkoinen terveysuhka tulevaisuudessa...

        Toivotaan että homma saadaan kuntoon.


    • Anonyymi

      Höpö höpö taas.

    • Anonyymi

      Se on hyvä että löytyi bakteereita. Enemmän olisivat huolissaan jos ei löytyisi.

      Keskivertoihmisellä on noin 39 miljoonaa miljoonaa (biljoonaa) bakteeria ja 30 biljoonaa ihmisen solua, arvioivat israelilainen ja kanadalainen tutkimuslaitos. Keskiverto on tutkimuksessa 70-kiloinen, noin 170-senttimetriä pitkä ja 20–30-vuotias mies.

      Majuri O.Possumi painaa noin 140 kiloa joten O.Possumissa on noin 78 biljoonaa bakteeria.

      Mikäli Thaimaassa olisi valtoimenaan sairaalabakteereja, niin eiköhän tämä olisi matkustuskiellossa. Tänä vuonna 33 miljoonaa turistia on arvio ja ainoa joka puhuu karanteeneista on Majuri O.Possumi.

      En ole ikinä kuullut tuollaisesta enkä löytänyt yhtäkään artikkelia paitsi koronaan liittyen: "Suomessa leikkaukseen liittyvää karanteenia ei erikseen suositella, vaan käytännöt vaihtelevat sairaala- ja yksikkökohtaisesti"

      Potilasvahingoista: (Jos saat sairaalabakteerista tulehduksen)

      Lain mukaan tulehduksen on liityttävä tutkimukseen, hoitoon tai oleskeluun sairaalassa. Epäselvissä tapauksissa on oletettava tartunnan saaneen alkunsa mainitunlaisissa olosuhteissa.

      Lisäksi tartunta-aineen eli mikrobin on jouduttava potilaaseen elimistön ulkopuolelta. Tämä perustelu sulkee pois tutkimukseen tai hoitoon liittyvän tartunnan, mikäli tulehduksen lähde on potilas itse. Potilaan omia tulehduksia ei periaatteessa korvata.

      Koskee sinua tämä kohta:

      "Lisäksi tartunta-aineen eli mikrobin on jouduttava potilaaseen elimistön ulkopuolelta"
      Elikäs kun sinulla on elimistössäsi jo vaarallisia bakteereja, et kuulu potilasvahinkojen korvausten piiriin, että jos nirri lähtee, omaiset eivät saa korvauksia.

      Toki Majuri O.Possumi on uniikki tapaus, että ymmärrän kyllä että tutkivat tarkkaan mitä kaikkia tauteja hänessä on ja kuinka haitallinen tämä on ympäristölle.

      2010

      • Anonyymi

        Enpä ole pahemmin kiinnostunut siitä mitä paskaa sinä täällä kirjoitat, luotan siihen mitä lääkärit täällä asiasta kertovat, kannattaisi kuitenkin huomioida että sinulla on kanssa verraten suuri riski joutua samaa paikkaan, jos joudut täällä sairaalaan, jos et vaikuta Pattayan savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole pahemmin kiinnostunut siitä mitä paskaa sinä täällä kirjoitat, luotan siihen mitä lääkärit täällä asiasta kertovat, kannattaisi kuitenkin huomioida että sinulla on kanssa verraten suuri riski joutua samaa paikkaan, jos joudut täällä sairaalaan, jos et vaikuta Pattayan savossa.

        Tuossa tämän päivän klo 12 ateria neljä safkaa päivässä aamiainen, päivällinen, lounas ja illallinen...
        https://aijaa.com/iM3l13

        Siis menin mehiläiseen toimenpiteeseen, heillä ei ole mahdollisuutta järjestää karanteenissa, joten laittoivat meikkuun.. meikun henkilökunta soitti kelaan kuin mulla on osoite ulkomailla, kelasta soitettiin minulla että laitamme sinut Suomen sosiaaliturvaan niin saat 54,60 vrk sairaalamaksulla hoidon, en tarvitse minulla on matkavakuutus... No nyt kuitenkin on kelakortti aktiivinen,

        Ei kuulemma kuulu kelalle, mitää sopia meikkun laskutuksen kanssa, siis en ole enää mehiläisen asiakas vaan Helsingin hyvinvointialueen.

        mehiläinen olisi pystynyt tekemään kuvauksen, mutta karanteeni ei onnistu, nyt olen omassa huoneessa, koko sairaala reissu.n ajan... Pasila alkaa katselen sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tämän päivän klo 12 ateria neljä safkaa päivässä aamiainen, päivällinen, lounas ja illallinen...
        https://aijaa.com/iM3l13

        Siis menin mehiläiseen toimenpiteeseen, heillä ei ole mahdollisuutta järjestää karanteenissa, joten laittoivat meikkuun.. meikun henkilökunta soitti kelaan kuin mulla on osoite ulkomailla, kelasta soitettiin minulla että laitamme sinut Suomen sosiaaliturvaan niin saat 54,60 vrk sairaalamaksulla hoidon, en tarvitse minulla on matkavakuutus... No nyt kuitenkin on kelakortti aktiivinen,

        Ei kuulemma kuulu kelalle, mitää sopia meikkun laskutuksen kanssa, siis en ole enää mehiläisen asiakas vaan Helsingin hyvinvointialueen.

        mehiläinen olisi pystynyt tekemään kuvauksen, mutta karanteeni ei onnistu, nyt olen omassa huoneessa, koko sairaala reissu.n ajan... Pasila alkaa katselen sen.

        Ja resupekka en tiennyt tästä mitään, mutta kun menin mehiläiseen lääkäri sanoi että emme pysty hoitamaan sinua täällä, ilmoitimme meikkuun että meillä on tälläinen 10 vuotta thaimaassq asunut potilas, joka tarvitsee ainakin varjoainekuvauksen, mutta täällä emme voi tarjota hoitoa, taksi odotti ulkona ja vei minut suoraan meikun eristykseen, täällä olen nyt kukkunur neljä vrk... Seuraavana aamuna tehtiin kuvaus...
        BY NimBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja resupekka en tiennyt tästä mitään, mutta kun menin mehiläiseen lääkäri sanoi että emme pysty hoitamaan sinua täällä, ilmoitimme meikkuun että meillä on tälläinen 10 vuotta thaimaassq asunut potilas, joka tarvitsee ainakin varjoainekuvauksen, mutta täällä emme voi tarjota hoitoa, taksi odotti ulkona ja vei minut suoraan meikun eristykseen, täällä olen nyt kukkunur neljä vrk... Seuraavana aamuna tehtiin kuvaus...
        BY NimBall

        Luuletko todellakin että kukaan uskoi siihen että Excel- taulukkoa pitävä kuponkiruokalasta hankittua ruokaa hamstraava ja pakastava ladamies menee Mehiläiseen omalla kustannuksella?

        Sinne menee ihan eri miehet. Eikä siinä Meilahdessa mitään vikaa ole. Stadissa on huippulääkärit duunissa. Minun käteni operoi aikoinaan Joakim Lindfors, joka on parhaiden käsikirurgien aatelia ja olen ikuisesti hänelle kiitollinen.

        Sanoin jo että fiksu veto oli sinulle matkata maitojunalla Suomeen ja hakeutua välittömästi julkisen terveydenhuollon pariin.

        Se oli tosin ainoa mahdollisuutesi, mutta nostan hattua sille että uskallat tunnustaa terveyshuolesi, etkä koeta sivuuttaa niitä, kuten niin monet suomalaismiehet tekee.

        Suomalaismiesten yleisin kuolinsyy on lääkärikammo.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko todellakin että kukaan uskoi siihen että Excel- taulukkoa pitävä kuponkiruokalasta hankittua ruokaa hamstraava ja pakastava ladamies menee Mehiläiseen omalla kustannuksella?

        Sinne menee ihan eri miehet. Eikä siinä Meilahdessa mitään vikaa ole. Stadissa on huippulääkärit duunissa. Minun käteni operoi aikoinaan Joakim Lindfors, joka on parhaiden käsikirurgien aatelia ja olen ikuisesti hänelle kiitollinen.

        Sanoin jo että fiksu veto oli sinulle matkata maitojunalla Suomeen ja hakeutua välittömästi julkisen terveydenhuollon pariin.

        Se oli tosin ainoa mahdollisuutesi, mutta nostan hattua sille että uskallat tunnustaa terveyshuolesi, etkä koeta sivuuttaa niitä, kuten niin monet suomalaismiehet tekee.

        Suomalaismiesten yleisin kuolinsyy on lääkärikammo.

        2010

        Miten se sinun pääsi olisiko sekin pitänyt operoida jo kauan sitten, voin vakuuttaa että 6000 euroa ei juurikaan paina mitään, etkä edes ymmärtänyt mitä ajoin takana, sitä että sinä olet tarkalleen samassa tilanteessa kuin minäkin, olen viimeksi tehnyt budjetin Excelillä 15 vuotta sitten, mutta se on hyvä tapa pitää osakaslainat firman tilillä. 55555.. että minua naurattaa kunnolla et osaa katsoa metsää puilta miljonääri, mikään väittessi ei ole koskaan osunut maaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja resupekka en tiennyt tästä mitään, mutta kun menin mehiläiseen lääkäri sanoi että emme pysty hoitamaan sinua täällä, ilmoitimme meikkuun että meillä on tälläinen 10 vuotta thaimaassq asunut potilas, joka tarvitsee ainakin varjoainekuvauksen, mutta täällä emme voi tarjota hoitoa, taksi odotti ulkona ja vei minut suoraan meikun eristykseen, täällä olen nyt kukkunur neljä vrk... Seuraavana aamuna tehtiin kuvaus...
        BY NimBall

        Moi Nimba


        Tyttö2010Neitinen99,9%Kaikesta kaikkitietävä kommentoi bakteerisairauksista ja sinusta mitään tietämättömänä.

        Asiahan ollen että kehityslinjan 2 apinarokko tarttui pääasiassa miesten välisessä seksissä, ja tämän vuoksi rokotuksia Suomessakin suositellaan miehille, joilla on paljon satunnaisia miespuolisia seksikumppaneita.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tämän päivän klo 12 ateria neljä safkaa päivässä aamiainen, päivällinen, lounas ja illallinen...
        https://aijaa.com/iM3l13

        Siis menin mehiläiseen toimenpiteeseen, heillä ei ole mahdollisuutta järjestää karanteenissa, joten laittoivat meikkuun.. meikun henkilökunta soitti kelaan kuin mulla on osoite ulkomailla, kelasta soitettiin minulla että laitamme sinut Suomen sosiaaliturvaan niin saat 54,60 vrk sairaalamaksulla hoidon, en tarvitse minulla on matkavakuutus... No nyt kuitenkin on kelakortti aktiivinen,

        Ei kuulemma kuulu kelalle, mitää sopia meikkun laskutuksen kanssa, siis en ole enää mehiläisen asiakas vaan Helsingin hyvinvointialueen.

        mehiläinen olisi pystynyt tekemään kuvauksen, mutta karanteeni ei onnistu, nyt olen omassa huoneessa, koko sairaala reissu.n ajan... Pasila alkaa katselen sen.

        Hetken katsoin, että lippis on pukeutunut mustaan, mutta sehän olikin jätesäkki ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tämän päivän klo 12 ateria neljä safkaa päivässä aamiainen, päivällinen, lounas ja illallinen...
        https://aijaa.com/iM3l13

        Siis menin mehiläiseen toimenpiteeseen, heillä ei ole mahdollisuutta järjestää karanteenissa, joten laittoivat meikkuun.. meikun henkilökunta soitti kelaan kuin mulla on osoite ulkomailla, kelasta soitettiin minulla että laitamme sinut Suomen sosiaaliturvaan niin saat 54,60 vrk sairaalamaksulla hoidon, en tarvitse minulla on matkavakuutus... No nyt kuitenkin on kelakortti aktiivinen,

        Ei kuulemma kuulu kelalle, mitää sopia meikkun laskutuksen kanssa, siis en ole enää mehiläisen asiakas vaan Helsingin hyvinvointialueen.

        mehiläinen olisi pystynyt tekemään kuvauksen, mutta karanteeni ei onnistu, nyt olen omassa huoneessa, koko sairaala reissu.n ajan... Pasila alkaa katselen sen.

        Olet edennyt urallasi huipulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet edennyt urallasi huipulle.

        Hauskaa nämä 2010 herjat ja väitteet, minulla on ollut kaksi Vietnamista tullutta hoitsua, sekä neljä suomalaista hoitajaa nämä Vietnamista tulleet on varsin hoikkia mutta nämä suomalaiset eivät kalpene suhteeltaan minun kanssa paikoissa yhtään... Eli jokaisen heidän.painoindeksi on 30 vaiheilla Lääkärit on sama juttu mies ikä n.35 vuotta oli hoikka kaikki muut oli ylipainoisia yleensä vielä naisia iältään Max 50 vuotta, hieman oudoksittaa 2010 maaninen painonpelko kun edes terveysalan ammattilaiset piut paut siitä välittävät pätkääkään , jopa muutama hoitsin painoindeksi on jo sairaan lihavuuden mitoissa, onnea vaan elämääsi, hae itsellesi apua... Ja nopeasti.
        BY NumBall Vantaa 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa nämä 2010 herjat ja väitteet, minulla on ollut kaksi Vietnamista tullutta hoitsua, sekä neljä suomalaista hoitajaa nämä Vietnamista tulleet on varsin hoikkia mutta nämä suomalaiset eivät kalpene suhteeltaan minun kanssa paikoissa yhtään... Eli jokaisen heidän.painoindeksi on 30 vaiheilla Lääkärit on sama juttu mies ikä n.35 vuotta oli hoikka kaikki muut oli ylipainoisia yleensä vielä naisia iältään Max 50 vuotta, hieman oudoksittaa 2010 maaninen painonpelko kun edes terveysalan ammattilaiset piut paut siitä välittävät pätkääkään , jopa muutama hoitsin painoindeksi on jo sairaan lihavuuden mitoissa, onnea vaan elämääsi, hae itsellesi apua... Ja nopeasti.
        BY NumBall Vantaa 63v

        Kaikista surkeimmat oli suomalaiset finskin lentoemot, ne oli jokainen 50-60 välillä, muutama komea thaikku oli myös emona, ja stuerttina yksi homppeli thaikku, puhui hyvää suomea istui minua vastapäätä kun olin ostanut itselleni ja vaimolleni lisää jalkatilaa, ruoka oli karmeaa, täysin alaarvoista, jotain sotkua, mutta tarpeellisinta oli vain päästä pois Thaimaasta, olisin kuollut sinne, siellä tehtiin kaksi angiota, täällä perjantaina yksi, thaikkulääkärit eivät olisi osanneet auttaa vaikka laitoin sinne vitusti maissia, huomenna menen saliin ykkösenä tai kakkosena, oletettasti syy rintakipujin löytyi, Thaimaan ongelma oli mahdollisimman paljon vaan massia, täällä löytyi todennäköinen syy heti... Huomenna kaksi suonta kaavitasan auki, siitä lähes varmasti johtui ongelmat... Kardiologin mukaan 99 % varmuudella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista surkeimmat oli suomalaiset finskin lentoemot, ne oli jokainen 50-60 välillä, muutama komea thaikku oli myös emona, ja stuerttina yksi homppeli thaikku, puhui hyvää suomea istui minua vastapäätä kun olin ostanut itselleni ja vaimolleni lisää jalkatilaa, ruoka oli karmeaa, täysin alaarvoista, jotain sotkua, mutta tarpeellisinta oli vain päästä pois Thaimaasta, olisin kuollut sinne, siellä tehtiin kaksi angiota, täällä perjantaina yksi, thaikkulääkärit eivät olisi osanneet auttaa vaikka laitoin sinne vitusti maissia, huomenna menen saliin ykkösenä tai kakkosena, oletettasti syy rintakipujin löytyi, Thaimaan ongelma oli mahdollisimman paljon vaan massia, täällä löytyi todennäköinen syy heti... Huomenna kaksi suonta kaavitasan auki, siitä lähes varmasti johtui ongelmat... Kardiologin mukaan 99 % varmuudella...

        Toivottavasti tämä 2010 ei joudu vaikeuksiin Thaimaassa, hän on erittäin typerä ja sinisilmäinen, vakuutukset on hankalia, saat tapella joka asiasta, hän vanhenee... Tulee ongelmia hänen pitää olla erittäin varakas ja päälle vielä maaninen... Siinä on muutamassa vuodessa edessä melkoinen kaaos, mutta jokainen tablas tyylillään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tämä 2010 ei joudu vaikeuksiin Thaimaassa, hän on erittäin typerä ja sinisilmäinen, vakuutukset on hankalia, saat tapella joka asiasta, hän vanhenee... Tulee ongelmia hänen pitää olla erittäin varakas ja päälle vielä maaninen... Siinä on muutamassa vuodessa edessä melkoinen kaaos, mutta jokainen tablas tyylillään...

        Vaikutat kovin yksinäiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat kovin yksinäiseltä.

        No totta vitussa olen ollut yksin neljä vuorokautta pienessä kopissa, Ilman mahdollisuutta liikkua viereistä vessaa kauemmas,vaimoni on käynyt täällä joka päivä, mutta vain tunti kerralla, siis totta helvetissä olen yksinäinen.

        Tälläinenkin ongelma tuli puskista minulla ollut pienintäkään käsitystä että joudun tarkkaan karanteeniin sen takia että olen asunut pitkään Thaimaassa, ainoa syy...tästä ei kerrota mitään missään lääkäri vain määräsi että niin kauan pitää pysyä karanteenissa kun labran tulokset tulevat, jos on tartuntoja niin kauan kuin uusinta näytteet on puhtaat, jos ei saada poistettua jokainen sairaala käynti tapahtuu karanteenista... Jos olisin tämänkin tiennyt en olisi ollut Thaimaassa 10 vuotta... Joten totta helvetissä olen yksinäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta vitussa olen ollut yksin neljä vuorokautta pienessä kopissa, Ilman mahdollisuutta liikkua viereistä vessaa kauemmas,vaimoni on käynyt täällä joka päivä, mutta vain tunti kerralla, siis totta helvetissä olen yksinäinen.

        Tälläinenkin ongelma tuli puskista minulla ollut pienintäkään käsitystä että joudun tarkkaan karanteeniin sen takia että olen asunut pitkään Thaimaassa, ainoa syy...tästä ei kerrota mitään missään lääkäri vain määräsi että niin kauan pitää pysyä karanteenissa kun labran tulokset tulevat, jos on tartuntoja niin kauan kuin uusinta näytteet on puhtaat, jos ei saada poistettua jokainen sairaala käynti tapahtuu karanteenista... Jos olisin tämänkin tiennyt en olisi ollut Thaimaassa 10 vuotta... Joten totta helvetissä olen yksinäinen.

        No, onneks netti toimii. Tuo on pelastanut monen yksinäisen päivän ja yönkin.
        Voipi muistella myös Thaimaan ihanuuksia ja elämää siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onneks netti toimii. Tuo on pelastanut monen yksinäisen päivän ja yönkin.
        Voipi muistella myös Thaimaan ihanuuksia ja elämää siellä.

        Olisi kuva tietää miten sinun yksinäinen päivä ja yö menisi ilman nettiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kuva tietää miten sinun yksinäinen päivä ja yö menisi ilman nettiä...

        Kyllä täällä Simonkylässä ilman nettiä hyvinkin saa ajan kulumaan muiden urpojen kaa.


    • Anonyymi

      Mksa-arvot kuitenkin sallii pitkän antibioottikuurin? Vao jouduitko allekirjoittamaan vastuuvapauspaperin, jos maksa ei kestä niin poks?

    • Anonyymi

      "kun olin ostanut itselleni ja vaimolleni lisää jalkatilaa"

      Hehheh, kyllä se on pallomahallesi ostettu se jalkatila. Toivatko jatkopalan turvavyöhön automaattisesti vai pyysitkö erikseen?

      Jos vaimosi olisi tullut mukana, hän ei olisi tarvinnut sitä jalkatilaa kun mittaa on 150cm ja risat ja vartalo on kaalin riuduttama luikku kuin 12 vuotiaalla nälässä pidetyllä pojalla.

      Onneksi hän ei ole mukana, eikä tarvinnut hävetä koneessa ähisevää ja piereskelevää punkeroa. Kun kerta kukkarosi ei ole ongelma, miksi et matkustanut busineksessa?

      Reippaan viikon jälkeen lentelen Helsinkiin (en Seutulaan) ja räppään kuvan Boarding Passista heti lentoasemalla ja lippuluokka on Business, minulla ehjä kamera.

      Ylipaino on lisääntynyt niin Thaimaassa kuin Suomessakin, se on totta, mutta se ei tee ylipainosta yhtään sen terveellisempää kuin aiemminkaan.

      Hoitajat tekevät ruumiillista työtä, kävelevät monta kilometriä joka päivä töissä ja ovat painostaan riippumatta normaalissa kunnossa, sinä et ole.

      Liikkumaton ihminen ei ole koskaan kunnossa koska ihmisen kroppa ei toimi niin että se pysyy käyttämättömänä kunnossa.

      Liikkumaton ihminen on hengenvaarallisessa tilassa koko ajan. Sinulla se kropan hajoaminen on jo varsin pitkällä, pääsi hajosi jo kauan ennen sitä.

      Kalkkeutuminen, rasvoittuminen, hapantuminen ja metabolinen oireyhtymä jatkuvine tulehduksineen tekee sen että immuunivasteesi on olematon. Siksi jokainen pöpö on sinulle vaarallinen, jotka eivät ole vaarallisia normaalikuntoisille ihmisille.

      2010

      • Anonyymi

        Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä, Suomen aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä, Suomen aikaan.

        Näin kyrvånsyylå.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä, Suomen aikaan.

        Kyllä kyllä, teen töitä koneella suomalaiseen virka-aikaan edelleenkin. Ei olisi kovin fiksua soitella ja viestitellä öisin työasioita.

        Itse asiaanko sinulla ei ole mitään sanottavaa että miksi lentelet lentoyhtiöllä jota alituiseen haukut ja mistä se "normaali kunto" on sinulle tullut, kun liikut suunnilleen saman verran kuin kirjahylly?

        Miksi ihmeessä asuit vuosikymmenen maassa jota selkeästi vihaat?

        Jos saat ne suonesi nyt auki, aloitat elämäntapamuutoksen. Viinat ja tupakat pois kokonaan, joka toinen päivä tunti liikuntaa. Aluksi 30 min kävelyä ja 30 min kuntosalia taikka uintia.

        Opettelet rytmin että yöllä nukutaan ja päivällä valvotaan. Ulkoilu on välttämättömyys myös mielenterveydelle.

        Itse aion käydä Salpausselällä juoksemassa pari kertaa raittiissa suomalaisessa ilmassa ensiviikon lopulla. Suomalaista havumetsää tulee aina ikävä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, teen töitä koneella suomalaiseen virka-aikaan edelleenkin. Ei olisi kovin fiksua soitella ja viestitellä öisin työasioita.

        Itse asiaanko sinulla ei ole mitään sanottavaa että miksi lentelet lentoyhtiöllä jota alituiseen haukut ja mistä se "normaali kunto" on sinulle tullut, kun liikut suunnilleen saman verran kuin kirjahylly?

        Miksi ihmeessä asuit vuosikymmenen maassa jota selkeästi vihaat?

        Jos saat ne suonesi nyt auki, aloitat elämäntapamuutoksen. Viinat ja tupakat pois kokonaan, joka toinen päivä tunti liikuntaa. Aluksi 30 min kävelyä ja 30 min kuntosalia taikka uintia.

        Opettelet rytmin että yöllä nukutaan ja päivällä valvotaan. Ulkoilu on välttämättömyys myös mielenterveydelle.

        Itse aion käydä Salpausselällä juoksemassa pari kertaa raittiissa suomalaisessa ilmassa ensiviikon lopulla. Suomalaista havumetsää tulee aina ikävä.

        2010

        Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, teen töitä koneella suomalaiseen virka-aikaan edelleenkin. Ei olisi kovin fiksua soitella ja viestitellä öisin työasioita.

        Itse asiaanko sinulla ei ole mitään sanottavaa että miksi lentelet lentoyhtiöllä jota alituiseen haukut ja mistä se "normaali kunto" on sinulle tullut, kun liikut suunnilleen saman verran kuin kirjahylly?

        Miksi ihmeessä asuit vuosikymmenen maassa jota selkeästi vihaat?

        Jos saat ne suonesi nyt auki, aloitat elämäntapamuutoksen. Viinat ja tupakat pois kokonaan, joka toinen päivä tunti liikuntaa. Aluksi 30 min kävelyä ja 30 min kuntosalia taikka uintia.

        Opettelet rytmin että yöllä nukutaan ja päivällä valvotaan. Ulkoilu on välttämättömyys myös mielenterveydelle.

        Itse aion käydä Salpausselällä juoksemassa pari kertaa raittiissa suomalaisessa ilmassa ensiviikon lopulla. Suomalaista havumetsää tulee aina ikävä.

        2010

        Resupekka olen neuvonut sinua thaimaqn asioista sen verran kun katson aiheelliseksi, kiitos kysymästä pääsen huomenna sairaalasta kakki kolme sydämmen pääsuonta käytiin läpi, jollain sisälle laitettavalla mittalaitteella joka laskee veren virtauksen, sekä sen paineen aikaa meni hieman vajaa kolme tuntia, jotain muutoksia kahteen suoneen tehtiin mutta en tiedä mitä, toivotaan että kivut häviävät, minun tehtäväni ole ole yrittää avata silmäsi millainen Thaimaa todellisuudessa on, harmi vaan ettet usko minua, no oppirahat on aina maksettava tavalla tai toisella...tollo, olet ihan oikeassa keskustelu kanssasi on samaa kun sanon katso poika apina, sinä katsot sormeani.. safkaa tulee juurim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupekka olen neuvonut sinua thaimaqn asioista sen verran kun katson aiheelliseksi, kiitos kysymästä pääsen huomenna sairaalasta kakki kolme sydämmen pääsuonta käytiin läpi, jollain sisälle laitettavalla mittalaitteella joka laskee veren virtauksen, sekä sen paineen aikaa meni hieman vajaa kolme tuntia, jotain muutoksia kahteen suoneen tehtiin mutta en tiedä mitä, toivotaan että kivut häviävät, minun tehtäväni ole ole yrittää avata silmäsi millainen Thaimaa todellisuudessa on, harmi vaan ettet usko minua, no oppirahat on aina maksettava tavalla tai toisella...tollo, olet ihan oikeassa keskustelu kanssasi on samaa kun sanon katso poika apina, sinä katsot sormeani.. safkaa tulee juurim

        Millainen se Thaimaa sitten todellisuudessa on? Älä aloita tarinoita liikenteestä tai laittomista kaatopaikoista, äläkä huonoista lääkäreistä, vaan kerro jotakin miksi suomalaisen ei kannata siellä lomailla tai asua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen se Thaimaa sitten todellisuudessa on? Älä aloita tarinoita liikenteestä tai laittomista kaatopaikoista, äläkä huonoista lääkäreistä, vaan kerro jotakin miksi suomalaisen ei kannata siellä lomailla tai asua?

        Käy itse joskus todellisuudessa toteamassa niin ei tarvitse udella palstalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe