Raiskaus on poliisiasia

Anonyymi-ap

Jos mies raiskaa toisen miehen = sinut, niin teetkö rikosilmoituksen? Vai nuoletko itse omat haavasi?

34

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole raiskannut miestä mutta aikoinaan kihlattuni..ehkä..en oo varma.

      • Anonyymi

        Jos ei kihlattusi nostanut syytettä ni eipä se kai ollu raiskaus kai kihlattusi olisi sen tiedostanut itse jossain vaiheessa oletko hänet raiskannu vaiko et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kihlattusi nostanut syytettä ni eipä se kai ollu raiskaus kai kihlattusi olisi sen tiedostanut itse jossain vaiheessa oletko hänet raiskannu vaiko et

        Hän oli erittäin päihtynyt ja seksin jälkeen talutin hänet suihkuun ja sitten sänkyyn, hänellä ei olut muistikuvia parilta tunnilta sinä iltana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli erittäin päihtynyt ja seksin jälkeen talutin hänet suihkuun ja sitten sänkyyn, hänellä ei olut muistikuvia parilta tunnilta sinä iltana.

        Siinä kohti jo voi olla mu melko vääntäminen ilman sun tunnustusta ja periaatteessa rikosta ei ole tapahtunu jos ei asiasta ole ilmoitusta tehty tosin jos tunnustuksesi on aito ni siinä kohti tunnustit itse rikoksen ja sen peittelyn uhrin pitäs varmaan siitäkin huolimatta tehdä itse ilmoitus ja siinä kohti onko rikos jo vanhentunut ilman tunnustustasi todisteita rikosesta olis varmaan ollu mahdoton saada joten syyttäjä olis luutavasti tehny syyttämättä jättämis päätöksen kuitenkin moni rikos jää usein todisteiden puutteen takia ratkaisematta


      • Anonyymi

        toivottavsti minä jäi ihanat muistot


    • Anonyymi

      Poliisi asia ei ole yhdyssana.

      • Anonyymi

        Poliisiasia on kylläkin yhdyssana, voit vaikka Googlettaa asian.


      • Anonyymi

        Hönö yrität taas pätee ja pieleen meni. Poliisiasia


    • Anonyymi

      Tyttöystävä tai siis exä raiskasi minut, tein siitä rikosilmoituksen.

      • Anonyymi

        Kuinkas kävi jos ei perseeseen sua raiskannu ni siinä kohti on poliisi saletisti sulle naurannu päin naamaa kun olet ilmoitusta menny tekeen ja tokassu et oliko se ny raiskaus jos olet kerran saanu seisomaan edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas kävi jos ei perseeseen sua raiskannu ni siinä kohti on poliisi saletisti sulle naurannu päin naamaa kun olet ilmoitusta menny tekeen ja tokassu et oliko se ny raiskaus jos olet kerran saanu seisomaan edes

        Olipas sinulla epäkypsä ja typerä kommentti, etkö tuon parempaan ressukka pysty? Eiköhän minulla seiso sinua paremmin, sekä viriiliys ei liity asiaan mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas sinulla epäkypsä ja typerä kommentti, etkö tuon parempaan ressukka pysty? Eiköhän minulla seiso sinua paremmin, sekä viriiliys ei liity asiaan mitenkään.

        Tuo on sinun oletuksesi et selvästikään ymmärtäny mitä asialla tarkoitin mu onnea kyllä kai sen palikan löytää mettästäkin


      • Anonyymi

        terkkariin jos perse niin kipiä ei poliisiin


    • Anonyymi

      Ei ole tullut mieleenikään kehdata siitä koskaan kellekään kertoa, niin noloo ja nöyryyttävää se oli.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa näin ulkopuolisena, että mistä on kyse.
        Tuli nyt kuitenkin mieleen, että helpottaisiko jollekin mt-työntekijälle puhuminen?
        Seksi on kuitenkin niin herkkä asia, että sitä tuhoakin voi joskus syntyä😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa näin ulkopuolisena, että mistä on kyse.
        Tuli nyt kuitenkin mieleen, että helpottaisiko jollekin mt-työntekijälle puhuminen?
        Seksi on kuitenkin niin herkkä asia, että sitä tuhoakin voi joskus syntyä😥

        Herkkä asia juurikin josta on vaikea puhua kun miehisyys on kärsinyt nöyryyttävän kolauksen.
        Keskustelu tapahtuneesta jonkun ymmärtäväisen luotetun kanssa vois olla ehkä hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkä asia juurikin josta on vaikea puhua kun miehisyys on kärsinyt nöyryyttävän kolauksen.
        Keskustelu tapahtuneesta jonkun ymmärtäväisen luotetun kanssa vois olla ehkä hyväksi.

        Eikö se ny nosta miehistä egoa jos on niin valoittava persoona että naisen on pakko raiskata mies kun ei ois tältä muuten saanu ihme tapa teillä on ajatella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ny nosta miehistä egoa jos on niin valoittava persoona että naisen on pakko raiskata mies kun ei ois tältä muuten saanu ihme tapa teillä on ajatella

        Kyllä se oli mies joka raiskasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ny nosta miehistä egoa jos on niin valoittava persoona että naisen on pakko raiskata mies kun ei ois tältä muuten saanu ihme tapa teillä on ajatella

        mies voi myös nauttia kun nainen tai 2 raiskaa pepun ajatelkaa miltä tuntuu


    • Anonyymi

      Eipä kerkeis ykskään mies tuota tekeen ja luultavasti poliisit mut pidättäs taposta ja tuomari antais tuomion

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että mieluummin raiskaajalta henki pois ja sinä vankilaan. Miehelle raiskaus on kunniakysymys ja harva siitä poliisille puhuu.


      • Anonyymi

        Pystyisin helposti raiskaamaan sinut ja asialle et voisi yhtään mitään, itkisit minun allani kun valtava kaluni liikkuisi sinun persereiässä ja nauraisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisin helposti raiskaamaan sinut ja asialle et voisi yhtään mitään, itkisit minun allani kun valtava kaluni liikkuisi sinun persereiässä ja nauraisin.

        Sinulle tuli muutama virhe:

        Olen sen verran kovissa liemissä keitetty että en raiskauksen vuoksi itkisi.
        Etkä minua raiskaamaankaan pystyisi, koska en tulisi humalassa paikalle. Useimmat raiskatut miehet olivat humalassa.
        Etkä edes nauraisi, en usko että pystyisit nauramaan tuollaisessa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tuli muutama virhe:

        Olen sen verran kovissa liemissä keitetty että en raiskauksen vuoksi itkisi.
        Etkä minua raiskaamaankaan pystyisi, koska en tulisi humalassa paikalle. Useimmat raiskatut miehet olivat humalassa.
        Etkä edes nauraisi, en usko että pystyisit nauramaan tuollaisessa tilanteessa.

        Minulle i tullut minkäänlaisia virheitä kirjoituksessani. Ei sillä ole väliä olisitko humalassa vai selvinpäin, lopputulos olisi silti sinä raiskattuna.

        Kyllä pystyisin nauramaan kun alistaisin sinut alleni ja työntyisin sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että mieluummin raiskaajalta henki pois ja sinä vankilaan. Miehelle raiskaus on kunniakysymys ja harva siitä poliisille puhuu.

        No eipä ainakaan raiskaa enään ketään muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisin helposti raiskaamaan sinut ja asialle et voisi yhtään mitään, itkisit minun allani kun valtava kaluni liikkuisi sinun persereiässä ja nauraisin.

        Haluutko tulla yrittään nähdään samalla kuinka helposti sulta sais nirrin pois haminaan voit tul ihan koska vain kokeilee ilmotat ajan onko sulla pokkaa tehdä se tosa torilla tai yrittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle i tullut minkäänlaisia virheitä kirjoituksessani. Ei sillä ole väliä olisitko humalassa vai selvinpäin, lopputulos olisi silti sinä raiskattuna.

        Kyllä pystyisin nauramaan kun alistaisin sinut alleni ja työntyisin sisääsi.

        Mitäs jos minä pystyisin nauramaan samalla kun katson silmiisi kuinka elämä niistä katoaa


    • Anonyymi

      Ymmärrätkö aivokääpiö, mikä on NOVELLI?

      Sinä olet kirjoittanut novellipalstalle.

      Kirjoita raiskausfantasioistasi jollekin muulle palstalle.

      • Anonyymi

        Tuossahan noita on pitkä rivi lyhytnovelleja. Tuskin sinä pitempää edes jaksaisit lukea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan noita on pitkä rivi lyhytnovelleja. Tuskin sinä pitempää edes jaksaisit lukea..

        Menisit hoitoon, olet selvästi sairas. Ilmeisesti huumeihminen.


    • Anonyymi

      Pulp Fiction tavalla hoitaisin, jos tuollainen jotenkin kävisi.

    • Anonyymi

      en koska juuri ennen laukeemistaan mies saa minutkin laukeemaan

    • Anonyymi

      en nuole omia haavoja vaan miehen kullin joka tuotti nautinnon

    • Anonyymi

      vaimoni raiskas mun perseen sanoi nyt oot valmis muille miehille onko poliisi-asia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe