Jos mies raiskaa toisen miehen = sinut, niin teetkö rikosilmoituksen? Vai nuoletko itse omat haavasi?
Raiskaus on poliisiasia
34
921
Vastaukset
- Anonyymi
En ole raiskannut miestä mutta aikoinaan kihlattuni..ehkä..en oo varma.
- Anonyymi
Jos ei kihlattusi nostanut syytettä ni eipä se kai ollu raiskaus kai kihlattusi olisi sen tiedostanut itse jossain vaiheessa oletko hänet raiskannu vaiko et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kihlattusi nostanut syytettä ni eipä se kai ollu raiskaus kai kihlattusi olisi sen tiedostanut itse jossain vaiheessa oletko hänet raiskannu vaiko et
Hän oli erittäin päihtynyt ja seksin jälkeen talutin hänet suihkuun ja sitten sänkyyn, hänellä ei olut muistikuvia parilta tunnilta sinä iltana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli erittäin päihtynyt ja seksin jälkeen talutin hänet suihkuun ja sitten sänkyyn, hänellä ei olut muistikuvia parilta tunnilta sinä iltana.
Siinä kohti jo voi olla mu melko vääntäminen ilman sun tunnustusta ja periaatteessa rikosta ei ole tapahtunu jos ei asiasta ole ilmoitusta tehty tosin jos tunnustuksesi on aito ni siinä kohti tunnustit itse rikoksen ja sen peittelyn uhrin pitäs varmaan siitäkin huolimatta tehdä itse ilmoitus ja siinä kohti onko rikos jo vanhentunut ilman tunnustustasi todisteita rikosesta olis varmaan ollu mahdoton saada joten syyttäjä olis luutavasti tehny syyttämättä jättämis päätöksen kuitenkin moni rikos jää usein todisteiden puutteen takia ratkaisematta
- Anonyymi
toivottavsti minä jäi ihanat muistot
- Anonyymi
Poliisi asia ei ole yhdyssana.
- Anonyymi
Poliisiasia on kylläkin yhdyssana, voit vaikka Googlettaa asian.
- Anonyymi
Hönö yrität taas pätee ja pieleen meni. Poliisiasia
- Anonyymi
Tyttöystävä tai siis exä raiskasi minut, tein siitä rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Kuinkas kävi jos ei perseeseen sua raiskannu ni siinä kohti on poliisi saletisti sulle naurannu päin naamaa kun olet ilmoitusta menny tekeen ja tokassu et oliko se ny raiskaus jos olet kerran saanu seisomaan edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas kävi jos ei perseeseen sua raiskannu ni siinä kohti on poliisi saletisti sulle naurannu päin naamaa kun olet ilmoitusta menny tekeen ja tokassu et oliko se ny raiskaus jos olet kerran saanu seisomaan edes
Olipas sinulla epäkypsä ja typerä kommentti, etkö tuon parempaan ressukka pysty? Eiköhän minulla seiso sinua paremmin, sekä viriiliys ei liity asiaan mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas sinulla epäkypsä ja typerä kommentti, etkö tuon parempaan ressukka pysty? Eiköhän minulla seiso sinua paremmin, sekä viriiliys ei liity asiaan mitenkään.
Tuo on sinun oletuksesi et selvästikään ymmärtäny mitä asialla tarkoitin mu onnea kyllä kai sen palikan löytää mettästäkin
- Anonyymi
terkkariin jos perse niin kipiä ei poliisiin
- Anonyymi
Ei ole tullut mieleenikään kehdata siitä koskaan kellekään kertoa, niin noloo ja nöyryyttävää se oli.
- Anonyymi
Vaikea sanoa näin ulkopuolisena, että mistä on kyse.
Tuli nyt kuitenkin mieleen, että helpottaisiko jollekin mt-työntekijälle puhuminen?
Seksi on kuitenkin niin herkkä asia, että sitä tuhoakin voi joskus syntyä😥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa näin ulkopuolisena, että mistä on kyse.
Tuli nyt kuitenkin mieleen, että helpottaisiko jollekin mt-työntekijälle puhuminen?
Seksi on kuitenkin niin herkkä asia, että sitä tuhoakin voi joskus syntyä😥Herkkä asia juurikin josta on vaikea puhua kun miehisyys on kärsinyt nöyryyttävän kolauksen.
Keskustelu tapahtuneesta jonkun ymmärtäväisen luotetun kanssa vois olla ehkä hyväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkä asia juurikin josta on vaikea puhua kun miehisyys on kärsinyt nöyryyttävän kolauksen.
Keskustelu tapahtuneesta jonkun ymmärtäväisen luotetun kanssa vois olla ehkä hyväksi.Eikö se ny nosta miehistä egoa jos on niin valoittava persoona että naisen on pakko raiskata mies kun ei ois tältä muuten saanu ihme tapa teillä on ajatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ny nosta miehistä egoa jos on niin valoittava persoona että naisen on pakko raiskata mies kun ei ois tältä muuten saanu ihme tapa teillä on ajatella
Kyllä se oli mies joka raiskasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ny nosta miehistä egoa jos on niin valoittava persoona että naisen on pakko raiskata mies kun ei ois tältä muuten saanu ihme tapa teillä on ajatella
mies voi myös nauttia kun nainen tai 2 raiskaa pepun ajatelkaa miltä tuntuu
- Anonyymi
Eipä kerkeis ykskään mies tuota tekeen ja luultavasti poliisit mut pidättäs taposta ja tuomari antais tuomion
- Anonyymi
Tarkoitatko, että mieluummin raiskaajalta henki pois ja sinä vankilaan. Miehelle raiskaus on kunniakysymys ja harva siitä poliisille puhuu.
- Anonyymi
Pystyisin helposti raiskaamaan sinut ja asialle et voisi yhtään mitään, itkisit minun allani kun valtava kaluni liikkuisi sinun persereiässä ja nauraisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisin helposti raiskaamaan sinut ja asialle et voisi yhtään mitään, itkisit minun allani kun valtava kaluni liikkuisi sinun persereiässä ja nauraisin.
Sinulle tuli muutama virhe:
Olen sen verran kovissa liemissä keitetty että en raiskauksen vuoksi itkisi.
Etkä minua raiskaamaankaan pystyisi, koska en tulisi humalassa paikalle. Useimmat raiskatut miehet olivat humalassa.
Etkä edes nauraisi, en usko että pystyisit nauramaan tuollaisessa tilanteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tuli muutama virhe:
Olen sen verran kovissa liemissä keitetty että en raiskauksen vuoksi itkisi.
Etkä minua raiskaamaankaan pystyisi, koska en tulisi humalassa paikalle. Useimmat raiskatut miehet olivat humalassa.
Etkä edes nauraisi, en usko että pystyisit nauramaan tuollaisessa tilanteessa.Minulle i tullut minkäänlaisia virheitä kirjoituksessani. Ei sillä ole väliä olisitko humalassa vai selvinpäin, lopputulos olisi silti sinä raiskattuna.
Kyllä pystyisin nauramaan kun alistaisin sinut alleni ja työntyisin sisääsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että mieluummin raiskaajalta henki pois ja sinä vankilaan. Miehelle raiskaus on kunniakysymys ja harva siitä poliisille puhuu.
No eipä ainakaan raiskaa enään ketään muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko tulla yrittään nähdään samalla kuinka helposti sulta sais nirrin pois haminaan voit tul ihan koska vain kokeilee ilmotat ajan onko sulla pokkaa tehdä se tosa torilla tai yrittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle i tullut minkäänlaisia virheitä kirjoituksessani. Ei sillä ole väliä olisitko humalassa vai selvinpäin, lopputulos olisi silti sinä raiskattuna.
Kyllä pystyisin nauramaan kun alistaisin sinut alleni ja työntyisin sisääsi.Mitäs jos minä pystyisin nauramaan samalla kun katson silmiisi kuinka elämä niistä katoaa
- Anonyymi
Ymmärrätkö aivokääpiö, mikä on NOVELLI?
Sinä olet kirjoittanut novellipalstalle.
Kirjoita raiskausfantasioistasi jollekin muulle palstalle.- Anonyymi
Tuossahan noita on pitkä rivi lyhytnovelleja. Tuskin sinä pitempää edes jaksaisit lukea..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan noita on pitkä rivi lyhytnovelleja. Tuskin sinä pitempää edes jaksaisit lukea..
Menisit hoitoon, olet selvästi sairas. Ilmeisesti huumeihminen.
- Anonyymi
Pulp Fiction tavalla hoitaisin, jos tuollainen jotenkin kävisi.
- Anonyymi
en koska juuri ennen laukeemistaan mies saa minutkin laukeemaan
- Anonyymi
en nuole omia haavoja vaan miehen kullin joka tuotti nautinnon
- Anonyymi
vaimoni raiskas mun perseen sanoi nyt oot valmis muille miehille onko poliisi-asia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967