Moi Nimba
Tyttö2010Neitinen99,9%Kaikesta kaikkitietävä kommentoi bakteerisairauksista ja sinusta mitään tietämättömänä.
Asiahan ollen että kehityslinjan 2 apinarokko tarttui pääasiassa miesten välisessä seksissä, ja tämän vuoksi rokotuksia Suomessakin suositellaan miehille, joilla on paljon satunnaisia miespuolisia seksikumppaneita.
> § <
Apinarokko
9
195
Vastaukset
- Anonyymi
Nimba rokkaa! Vaimo vei Läskisilmän katsomaan apinaa Lopburiin ja se jäi sitten ainoaksi retkeksi jossa oltiin kodin tai hotellihuoneen ulkopuolella. Nykyään nimbarokki tunnetaan kaikkialla Thaimaassa pulleaposkisten farangien keskuudessa, joilla oli sen pituinen se.
- Anonyymi
hän tuo nyt ole yhtään mitään, silkkipohkeinen keskusteli apinoiden kanssa ja 2010 on ollut apinalaumassa kunnes apinapomo esitti ystävällisesti olemuksellaan että voi poistua, ei tarvinnut käyttää väkivaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän tuo nyt ole yhtään mitään, silkkipohkeinen keskusteli apinoiden kanssa ja 2010 on ollut apinalaumassa kunnes apinapomo esitti ystävällisesti olemuksellaan että voi poistua, ei tarvinnut käyttää väkivaltaa.
Onneksi paikalla oli usean danin sensei joka rintaliivijengeineen järjesti kaikille notkeat polvet pesismailoilla ja napauttelemalla peukalolla korvien taakse jolloin kaikki pattajan turistit joutuivat pilliruokintaan. Lopuksi tanssittiin kellohameet heiluen ja putkenpätkistä välitettiin viis.
- Anonyymi
Kiitos että ajattelet minua ja Puppea tänään, huomenna ja loppuelämäsi aina kun löydät jonkun artikkelin joka antaa sinulle impulssin ajatella minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että ajattelet minua ja Puppea tänään, huomenna ja loppuelämäsi aina kun löydät jonkun artikkelin joka antaa sinulle impulssin ajatella minua.
Oletko yksinäinen?
- Anonyymi
Hanurisaari ottaa Pupelta... kakkaseen putken pätkään.
- Anonyymi
Putkenpätkä ollen yhdys sana?
- Anonyymi
Kertoisiko Laardisaari että mitä on ne "Thaimaan ihanuudet" joita hän muistelee sairaalassa? Ei ole kymmeneen vuoteen kuultu yhtäkään positiivista kommenttia Thaimaasta.
- Anonyymi
Se oli varmaan se kerta kun kuponkiruokalan täti laski väärin ja antoi 20 paateroa liikaa takaisin kupongeista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409