Kugan pask*** menossa takatasauspyörästö ja parissa liikkeessä kerrottu, että koko mötikkä pitää vaihtaa. Onko kenelläkään kokemuksia onnistuuko esim. korjaus jos siellä laakerissa tms. on vika vai onko tosiaan koko lähes 4000e maksava perä ainoa vaihtoehto saada auto kuntoon? Kilsoja takana 220tkm. En edes ymmärrä miten noilla kilsoilla tällainen on mahdollista!
Entä onko tietoa missä tällaisia huoltoja mahdollisesti tehdään? 4 korjaamolla kerrottu etteivät kunnosta tai lähde edes koskemaan jos ei koko osaa vaihda kerralla.
Kokemuksia tasauspyörästön korjaamisesta?
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Osta käytetty osa romikselta.
- Anonyymi
Onpa ammattitaidotonta sakkia kyseisissä korjaamoissa. Laakerin vaihto ei ole kummoinenkaan homma. Enemmän töitä saattaa teettää perän säätö.
- Anonyymi
Korjaamon vastaukset kertovat osaamattomuudesta.
Onko kyse etu- vai takaperästä?
Jos takaperä ääntää voi vetoakselin irroittaa ja ajaa etuvetoisena?
Takaperän korjaus on on helpompi koska se on erillinen ja itse murikka on helposti vaihettavissa ja laakeroitavissa.
Mutta kun Kugassa on Haldex arvaa että jo pelkkä nimi pudottaa näppylänaamat polvilleen.
Toisaalta jos vika on varsinaisessa tasaupyrästössä, se toimii kuen muisskin.
- Anonyymi
Et kertonut kugan vuosimallia mutta jos kyseessä on kakkos-kuga niin käytettynä saat tuon osan alle 700 euron hinnalla kotiin toimitettuna.
Itse tarttuisin tuohon vaihtoehtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389