Valokuvaaja Turku

Anonyymi-ap

3

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Jos olet itse valokuvaaja niin varsin hyvin tiedät että puhelimien upeat kamerat millään tavoin vastaa oikeaa kameraa ja linssiä. Sen tajuaa jo hinnoista, kun yksi kunnollinen linssi maksaa enemmän kuin mikään puhelin.

Varmaan osaat itse vastata kysymykseesi parhaiten. En yhtään tiedä, jotain mainoskuvia ehkä. Varmaan tosi vähän mitään muuta.

• Anonyymi00003

Katsoin kameralaitteistoasi, ja se on melkoisen vanhentunutta. Tuo kamera käy ehkä videokuvaukseen melko hyvin, mutta muuten ei ole kummoinen. Led paneelit eivät ole kovin optimaalisia valonlähteitä. Ehkä kannattaisi päivittää laitteistosi ajan tasalle. Oikeat studiovalot ja salamat, sekä erikseen kunnollinen kamera valokuvausta varten. Se voi ihan hyvin olla DSLR. Kannattaa ehkä vielä harkita sitä canoniakin että onko se varmasti riittävä nykyaikaiseen videotuotantoon vai ei. En ole canon asiantuntija, mutta tuosta on sanottu että "best beginner camera". Mikäli haluat valokuvaukseen panostaa enemmän niin suosittelisin Fujifilm GFX -sarjaa siihen tarkoitukseen, tekisit vaikutuksen asiakkaisiisi sekä kameralla että sillä otetuilla valokuvilla. Ja valokuvien printtaaminen on yksi tärkeä kohta, ehkä voit tulostaa itse tai teettää valmiita kuvia, siis vain valikoiduista kuvista, muut kuvat vain muistikortille.

Lisäksi kannattaa miettiä että mitkä tavoitteet sinulla on toiminnan suhteen. Mikäli tarkoitus on rahan tekeminen, niin sitten suuntautua pelkästään yritystoimintaan. Mikäli kyseessä on taiteen tekeminen, niin silloin sillä rahan tienaamisella ei pitäisi olla niin suurta väliä.

• Anonyymi00004

Lisäksi puhut sivuillasi kännykän käyttämisestä valokuvauksessa ja videokuvauksessa. Toivottavasti puhut vain yleisellä tasolla, sillä ammattikuvaaja ei käytä kännykkää kuvaamiseen. Jos menet asiakkaan luokse ja alat kuvaamaan videota kännykälläsi, niin voit olla varma että se on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun asiakas palkkaa sinut mihinkään, eikä myöskään suosittele sinua kenellekään muulle. Sinusta kyllä puhutaan varmasti kylillä sen jälkeen, mutta sellainen puhe ei ole hyvää mainosta sinulle, päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      879
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      623
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      568
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      523
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      502
    Aihe