Valokuvaaja Turku

Anonyymi-ap

3

465

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Jos olet itse valokuvaaja niin varsin hyvin tiedät että puhelimien upeat kamerat millään tavoin vastaa oikeaa kameraa ja linssiä. Sen tajuaa jo hinnoista, kun yksi kunnollinen linssi maksaa enemmän kuin mikään puhelin.

Varmaan osaat itse vastata kysymykseesi parhaiten. En yhtään tiedä, jotain mainoskuvia ehkä. Varmaan tosi vähän mitään muuta.

• Anonyymi00003

Katsoin kameralaitteistoasi, ja se on melkoisen vanhentunutta. Tuo kamera käy ehkä videokuvaukseen melko hyvin, mutta muuten ei ole kummoinen. Led paneelit eivät ole kovin optimaalisia valonlähteitä. Ehkä kannattaisi päivittää laitteistosi ajan tasalle. Oikeat studiovalot ja salamat, sekä erikseen kunnollinen kamera valokuvausta varten. Se voi ihan hyvin olla DSLR. Kannattaa ehkä vielä harkita sitä canoniakin että onko se varmasti riittävä nykyaikaiseen videotuotantoon vai ei. En ole canon asiantuntija, mutta tuosta on sanottu että "best beginner camera". Mikäli haluat valokuvaukseen panostaa enemmän niin suosittelisin Fujifilm GFX -sarjaa siihen tarkoitukseen, tekisit vaikutuksen asiakkaisiisi sekä kameralla että sillä otetuilla valokuvilla. Ja valokuvien printtaaminen on yksi tärkeä kohta, ehkä voit tulostaa itse tai teettää valmiita kuvia, siis vain valikoiduista kuvista, muut kuvat vain muistikortille.

Lisäksi kannattaa miettiä että mitkä tavoitteet sinulla on toiminnan suhteen. Mikäli tarkoitus on rahan tekeminen, niin sitten suuntautua pelkästään yritystoimintaan. Mikäli kyseessä on taiteen tekeminen, niin silloin sillä rahan tienaamisella ei pitäisi olla niin suurta väliä.

• Anonyymi00004

Lisäksi puhut sivuillasi kännykän käyttämisestä valokuvauksessa ja videokuvauksessa. Toivottavasti puhut vain yleisellä tasolla, sillä ammattikuvaaja ei käytä kännykkää kuvaamiseen. Jos menet asiakkaan luokse ja alat kuvaamaan videota kännykälläsi, niin voit olla varma että se on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun asiakas palkkaa sinut mihinkään, eikä myöskään suosittele sinua kenellekään muulle. Sinusta kyllä puhutaan varmasti kylillä sen jälkeen, mutta sellainen puhe ei ole hyvää mainosta sinulle, päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      419
      1861
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1207
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1131
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      111
      1110
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1103
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      168
      937
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      773
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe