"Maksetaan nyt vain Kiinteistöveroa omistamisen riemusta."
Nautitaan meri-kiinteistöistämme maksujen ja tiestö-maksujemme kera.
10 vuoden tulevat verot ja maksut ylittävät 20.000€.
Hienoa että saamme omistaa.!
Kiinteistövero
22
318
Vastaukset
- Anonyymi
Jo 300.000 on jättänyt kiinteistöveronsa maksamatta 2024.(1/erä) (2/erä? )
Saman verran jätti 2023.
Suomen lainnan otto on varmaa,näihin maksukarkeiloihin joutuu "Jokamieskin" - Anonyymi
Hurrataan herraamme Purraa.
- Anonyymi
Miksei Pressaamme hurrata,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei Pressaamme hurrata,?
Pressa ei päätä veroista. - Uraaaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pressa ei päätä veroista. - Uraaaa…
Ei varmaankaan veroista,mutta muutoin hänen toiminastaan.?
- Anonyymi
No, kuka on keksinyt kiinteistöveron? Tuskinpa Purra.
Kukahan keksi väliaikaisen autoveron, Purra ei ollu vissiin edes syntynytkään.
No, siinäpä sulle tehtävä, alas googlettaan.
Niin, jos et tiedä, nuokin on niitä maksuja, jotka nousee vuosi vuodelta ja mikä tärkeintä, ei ole kukaan käskenyt hankkia miljoonalukaaleita meren ääreltä. Luulis sitten olevan varaa maksaa vähän lisää ylimääräistäkin. Nuohan on vaan taskurahoja.
- Anonyymi
Purra puree Suomen tavallista kansaa. Pressa vieressä kyttää ja kaiken siunaa. Porvareita kumpainenkin, vailla moraalin häivää. Siinä meillä ongelmaa kerrakseen.
- Anonyymi
Tavallinen suomalainen ei asu, ei yksinkertaisesti ole rahaa, hankkia miljoonalukaalia paskasen meren.ääreltä.
- Anonyymi
Ilman muuta.
- Anonyymi
Veroilla rakennetaan maata, se on muistettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Pitää Purra ministerin saada palkkansa jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra kaudella veroilla ei rakenneta maata. Ennen Purraa verot menivä Aurinkosaarille joista niitllä on aihetettu nyt tämä tila missä Suomi rypee ja "Lapsemme"maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko vielä, että kenen maata?
Tässä maassa se ei näy. Alasajo kaikessa mm terveydenhuolto, tiet, koulutus yms yms! Pyssyt paukkuu ja ruumiita tulee! Verot nousee, nousee, nousee!!
- Anonyymi
korppila potki minua koulussa kun olin jo lattialla
- Anonyymi
Nyky aikana potkitaan jo pystyyn.!
Kukaan ei auta,pelkäävät osallisuutta.! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky aikana potkitaan jo pystyyn.!
Kukaan ei auta,pelkäävät osallisuutta.!Siis tyrmätään potkulla?
- Anonyymi
Joko nämä Kiinteistöverot tulevat taas 10/kuukausi.
Joko nämä vanhat on peritty vai perätasku firmojako niillä työllistetään.- Anonyymi
Joo kyllä on peritty,Vaasaan laitetaan niillä oikein hienot mukulakivikadut.
Huulevesien keräys ei kuulemma riitä,alkavat kerätä huulevesi maksuja myös saaristoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä on peritty,Vaasaan laitetaan niillä oikein hienot mukulakivikadut.
Huulevesien keräys ei kuulemma riitä,alkavat kerätä huulevesi maksuja myös saaristoissa.Eikös lämmitettyjä kävelykatuja alkanut hommata se Lumion hunsvotti joka jalkavaimonsa kanssa vaasalaisten rahoilla matkusteli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös lämmitettyjä kävelykatuja alkanut hommata se Lumion hunsvotti joka jalkavaimonsa kanssa vaasalaisten rahoilla matkusteli
Monellaista johtajaa on Vaasassa ollut,pahin ilmeisemmin pääsi EU.n saakka.
On tietojen mukaan järjestelemässä Maa-siltaa Vaasasta-Umajaan.
Tämä Lumio olikin oikein erikoinen tapaus.!Kauhavako häntä ei huolinut,taisi kumminkin kelvata nähin Ruotsinkielisiin kuntiin/Kaupunkeihin.Taitaa tällä hetkellä olla suunniteilla rata-hanke.ei Etelään vaan Pohjoiseen.(Kaippa työnantaja se sitten maksaa. Jos sattuu pääsemään niinkin pitkälle.)
- Anonyymi
Arvonlisävero ALV on epäoikeudenmukainen verotusmuoto, joka ei huomioi mitenkään suomalaisten veronmaksukykyä. Tasavero suosii vain rikkaita.
- Anonyymi
koivulan läski vaimo voisi tietää jotain asiasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830