Vai minä muka olen Kompurajalkatravolta.

Anonyymi-ap

Iskin lauantaina ravintolasta naisen.

"Tanssitaanko kaunokainen"?
"Voi tanssitaan".
"Näin kun tulit sisään ravintolaan ja toivoin että tulisit hakemaan minut tanssilattialle".

"Toiveesi toteutui".
"Voi kuinka minä nyt tulin iloiseksi".

"Seksi on hauskaa".
"Lähdetäänkö sinun luoksesi"?
"Mutta tanssiahan meidän piti".
"Tanssitaan vain mutta nopeasti kun minua alkoi panettamaan heti kun näin sinut".

"Olet oikea hurmuri".
"Hurmuri on toinen nimeni".
"Mikä sinun ensimmäinen nimesi on"?
"Mikko".

"Terve Seppo senkin huoripukki, karkasitko eukoltasi salaa tänne ryyppäämään ja huoraamaan hä hä ja miten penskasi voivat ja milloin maksat sen velkasi minulle".

"Mikko tunnetko tuon juopon ja miksi hän kutsui sinua Sepoksi"?
"En tunne tuota retkua, erehtyi henkilöstä, Markku minä olen".
"Markku? mutta Mikkohan sinä sanoit olevasi" ai.
"Markku-Mikko mutta mikä sinun nimesi on"?
"Leena".

"Leena? Leena? LEENA! No ilmankos sinä olitkin niin tutun näköinen, olet se viittä vaille miss Suomi, pääsit viime vuonna ensimmäiseksi perintöprinseksaksi niissä missikisoissa mutta kyllä minä silloin niitä katsellessani olin sitä mieltä että sinun ne ehdottomasti olisi pitänyt voittaa".

Hi hi vanha ruma kolmikymppinen akkahan minä jo olen ai".
"Et päivääkään päälle kahdenkymmenen".

"Oho ai, mikset käytä silmälaseja, olen kolmekymmentäyhdeksän ja Aii lopeta jo tallomasta Aii varoailleni senkin Kompurajalkatravolta hyvästi".

"Pliis joku".
"Voisiko joku herrasmies kantaa minut pöytääni kun minulla on varpaat ihan sitten murskana".
"Pääsisi sitten saatillekin kun oltaisiin ensin parit kaljat otettu".

"Hei ei älkää pojat nyt minusta ruvetko tappelemaan".
"Entten tentten sinä onnenpekka siinä pääset saatille eikä tänä yönä meistä nuku kumpikaan".

Ja tuollaista huonojalkaista naista joka ei ilman apua itse pysty edes kävelemään en olisi edes maksusta pannut.

8

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iskin sunnuntaina ravintolasta naisen.
      "Hei kaunokainen, saanko tarjota oluen"?
      "Tottakai tuollainen hurmuri minulle oluen saa tarjota".
      "Tarjoa pois".
      Kaljat juotuamme tilasin meille toisetkin.
      "Lähdetäänkö neitokainen sinun luoksesi"?
      "Minun tyttäreni on isoäiti, arvaa olenko minä"?
      "Et, sillä päivääkään päälle kahdenkymmenen et voi olla"!
      "Voi voi, oletko sokea vai seko"?
      "Kumpaakaan sorttia en kotiini vie".
      "No ei sitten mutta nyt menetit elämäsi tilaisuuden, kävellessäsi onnesi ohi"
      "Lähdes Onni-hyvä siitä nyt vain itse kävelemään optikolle päin".
      "Tämä ei päivääkään päälle kaks'kymppinen mummeli haluaa nyt jäädä tähän yksin".
      "Mutta.."
      "Poistu".

      Poistuin.

      "Ja tuollaista vanhaa akkaahan minä en kyllä lähde kotiinsa saattelemaan".
      "Palkatkoon jonkun vanhustenhoitajan itseään kapakoista takaisin kotiinsa saattelemaan, tai pysykööt kotonaan"!
      "Rajansa sentään kaikella, että kehtasikin minulta alkaa apua ruikuttamaan".

    • Anonyymi

      🎶 En silti sisään pääse discoihin, vaan palaan kotiin takaisin ja avaan telkkarin, sitten laudan kanssa tanssien koko illan hyräilen: " Olen kaivannut sinua Kyllikki!"🎶

    • Anonyymi

      Iskin maanantaina ravintolassa miestä.
      "Hei söpöläinen, saanko tarjota oluen"?
      "No tottahan toki nyt noin komea mies saa minulle oluen tarjota ja vaikka kaksikin kun sanotaanhan sitä että kaksin aina ja niin pois päin".
      Oluet tuotiin ja istuimme toisiamme silmiin katsoen ja toisillemme silmää iskien niitä huokaillen juodessamme.
      Huokaillen koska olin heti hänet nähtyä silmittömästi rakastunut häneen ja hän aivan varmasti minuun.
      Se oli sellaista rakkautta ensi silmäyksellä, ensi silmäys rakkautta, josta olin kirjoista ja lehdistä paljon lukenut ja nyt vihdoinkin sain kokea sen minäkin.
      "Tilataanko rakkaani toiset oluet"?
      "Tilataan kulta".
      Ei vielä huomenna vaan ylihuomenna kun krapula on sairastettu käyn sanomassa asunnon irti eroan vaimostani ja tilaan taksin kun enhän minä nyt sentään lapsirakkaana ihmisenä anna penskojemme omin päin lastenkotiin kävellä kun onhan sinne sentään liian pitkä matka kävellä eikä vaimokaan niistä välitä ja on sanonutkin että jos erotaan niin en minä niitä aijo riesakseni ottaa ja että sinne vaan lastenkotiin siellä niitten on hyvä olla ja että siellä ne paljon leikkikavereita.
      Olut alkoi käydä päähän ja kun panettikin niin kysyin että lähdetäänkö teille mutta sain vain naurua vastaukseksi omasta ja naapuripöydästä.
      "Kiitos vaan heh heh kun juotit vaimoani ja säästit meiltä siinä pitkän pennin".
      "Joo nyt jäi meille taksirahatkin eikä tarvitse kävellä kämpälle kikatti nainen pöydässäni".
      Silloin minä suutuin.
      Nostin sen naapuripöydässä istuvan miehen kravatista ilmaan ja sitten minä iskin sen miehen kanveesiin.

      En minä sitä sellaista rumaa vanhaa akkaa sänkykaverikseni olisi huolinutkaan sillä kyllä minulla nyt senverran korkeat vaatimukset naisteni suhteen on etten minä nyt ihan joka akalle anna ja minä valikoin aina naiseni tarkasti.
      Vai että luuli minulta saavansa.
      Jopahan akka pahanlaisesti pettyi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe