Siinä esimerkillinen tolkun nuori joka on ahkera ja käy töissä. Kyllä niitä töitä löytyy jos on halua tehdä. Liian moni nuori on hapatettu vasemmistopropagandalla ja ovat ilmastoahdistuneita pummeja. Pummit fanittaa myös Sannaa ja Li Anderssonia ja usein myös käyttävät huumeita.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010629204.html
Esimerkillinen tolkun nuori
26
395
Vastaukset
- Anonyymi
Paskaräppi ja Paleface myös hapattaa aivoja
- Anonyymi
Se on totta.
- Anonyymi
Nämä oman elämänsä eteen jotain tekevät ovat vaarallisia meille vasemmistolaisille, koska kannatuksemme kumpuaa sosiaalituilla elävistä. Näistä ahkerista tulee helpostikin perussuomalaisten ja muiden oikeiston puolueiden äänestäjiä.
- Anonyymi
Ei ole ihme kun Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo persutollo kiitollinen että vasemmistopuolueet on hommanneet työehtosopimukset ja vähimmäispalkat niin saat sinäkin jotain palkkaa muuten vois roposet olla tiukemmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo persutollo kiitollinen että vasemmistopuolueet on hommanneet työehtosopimukset ja vähimmäispalkat niin saat sinäkin jotain palkkaa muuten vois roposet olla tiukemmassa.
Oo vasuritollo tyytyväinen että joku käy töissä ja maksaa sinunkin loisimisesi.
- Anonyymi
Olen aina äänestnyt vasemmistoa, ja olen varmasti tehnyt enempi töitä kuin sinä. Yli neljäkymmentä vuotta olen töissä ollut. En yhtään päivää kortistossa, enkä sossun luukuilla kalunnut. Tee sinäkin samat. Muuten Mersulla ajelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikään duunaripuolue ole, teitä kustaan silmään isolla mulkulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina äänestnyt vasemmistoa, ja olen varmasti tehnyt enempi töitä kuin sinä. Yli neljäkymmentä vuotta olen töissä ollut. En yhtään päivää kortistossa, enkä sossun luukuilla kalunnut. Tee sinäkin samat. Muuten Mersulla ajelen.
Paskat kun Ladalla ajat ja haaveilet Mersussa. Naapurillasi on uusi Mersu ja se äänestää suurinta duunaripuoluetta Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruostemersun saa satasella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45 vuotta töitä ja joskus kahtakin yhtä aikaa. Aina olen äänestänyt SMP:tä ja perussuomalaisia. Ajan 700-sarjan BMW:llä ja emäntä Lexuksella. Pankkitilillä on mukavasti rahaa ja iso kesämökki jossa kalastella. 120hv veneessä mukavaa onkia ja lukea samalla vasemmiston ulinaa netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45 vuotta töitä ja joskus kahtakin yhtä aikaa. Aina olen äänestänyt SMP:tä ja perussuomalaisia. Ajan 700-sarjan BMW:llä ja emäntä Lexuksella. Pankkitilillä on mukavasti rahaa ja iso kesämökki jossa kalastella. 120hv veneessä mukavaa onkia ja lukea samalla vasemmiston ulinaa netistä.
Jopa meni överiksi. Minä puhuin totta ja sinä paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa meni överiksi. Minä puhuin totta ja sinä paskaa.
Unohtui mainita olen tehnyt enemmän töitä kuin sinä. Nyt nautin eläkepäivistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesämökki minullakin mutta vaatimaton verrattuna sinun mökkiisi. Sinä kalastelet kesämökissä mutta minun on mentävä mökistä rantaan ja veneellä järvelle voidakseni kalastaa. Kalastaakseni joudun lunastamaan vesialueen luvat, sinä tuskin mökillä kalastamisesta lupia joudut ulkopuolisille maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhän ainut huvitus on rikas mielikuvitus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhän ainut huvitus on rikas mielikuvitus...
Perussuomalaiset ovat duunarien suosikkipuolue.
- Anonyymi
Bulldoggi- naama Purrahan huusi "menkää töihin", eli useampi työpaikka pittää olla että pärjää. Äitinsä varmaan työläisperheestä ja arvot kohillaan ku huolehtii aikusesta jätkästä omilla rahoillaan. Kuiten sillä lailla älyäkin poitsulla että meinaa opiskella omilla rahoillaan eikä maksattaa kaikkea äidilleen. Kannattaa laittaa rahat toiselle pankkitilille mitä käyttää ja sossussa sanoa ettei ole rahhaa, muuten ei saa opintotukea mutta opintolainan luultavasti joutuu ottamaan. Suomessa valehdellaan että opiskelu on ilmasta, ei ole.
- Anonyymi
Get ovet it
- Anonyymi
Aku on aito perussuomalainen ❤️
- Anonyymi
Aku Ankan jälkeläisiltä vaikuttaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankan jälkeläisiltä vaikuttaa .
Riikka ❤️
- Anonyymi
Nuorissa on tulevaisuus! Tuo nuori on valinnut hyvän polun, ei ole lähtenyt vuosikymmeniksi yliopistoon opiskelemaan mitään pilipali ympäristötieteitä tai journalistiikkaa taikka sukupuolentutkimusta vaan on mennyt töihin ja vieläpä vuorotyöhön. Hän tietää että työstä saa palkkaa ja työ on arvokasta.
Kiitos Mestari!- Anonyymi
Kiitos Mestari
- Anonyymi
Toiset opiskelevat keski-ikään asti eivätkä tee mitään hyödyllistä. Kirja kädessä tämä maa ei pysy pystyssä. Mitä aiemmin on töissä sitä aiemmin maksaa veroja. Ammattikoulun käytyä hallitsee jo paljon. Tästä pojasta saisi moni ottaa mallia.
- Anonyymi
On tolkku, mutta ei kauaa jaksa tuollaista varsinkaan kun laitetaan perhettä. Itse tienannut 7,5h päivätyöllä 4200e/kk.
- Anonyymi
Taitaa olla puppua koko juttu, ei oikein nuo luvut kohtaa keskenään. Toimittajalla huono laskupää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790