Esimerkillinen tolkun nuori

Anonyymi-ap

Siinä esimerkillinen tolkun nuori joka on ahkera ja käy töissä. Kyllä niitä töitä löytyy jos on halua tehdä. Liian moni nuori on hapatettu vasemmistopropagandalla ja ovat ilmastoahdistuneita pummeja. Pummit fanittaa myös Sannaa ja Li Anderssonia ja usein myös käyttävät huumeita.

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010629204.html

26

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskaräppi ja Paleface myös hapattaa aivoja

• Anonyymi

Se on totta.

• Anonyymi

Nämä oman elämänsä eteen jotain tekevät ovat vaarallisia meille vasemmistolaisille, koska kannatuksemme kumpuaa sosiaalituilla elävistä. Näistä ahkerista tulee helpostikin perussuomalaisten ja muiden oikeiston puolueiden äänestäjiä.

• Anonyymi

Ei ole ihme kun Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo persutollo kiitollinen että vasemmistopuolueet on hommanneet työehtosopimukset ja vähimmäispalkat niin saat sinäkin jotain palkkaa muuten vois roposet olla tiukemmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo persutollo kiitollinen että vasemmistopuolueet on hommanneet työehtosopimukset ja vähimmäispalkat niin saat sinäkin jotain palkkaa muuten vois roposet olla tiukemmassa.

Oo vasuritollo tyytyväinen että joku käy töissä ja maksaa sinunkin loisimisesi.

• Anonyymi

Olen aina äänestnyt vasemmistoa, ja olen varmasti tehnyt enempi töitä kuin sinä. Yli neljäkymmentä vuotta olen töissä ollut. En yhtään päivää kortistossa, enkä sossun luukuilla kalunnut. Tee sinäkin samat. Muuten Mersulla ajelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikään duunaripuolue ole, teitä kustaan silmään isolla mulkulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina äänestnyt vasemmistoa, ja olen varmasti tehnyt enempi töitä kuin sinä. Yli neljäkymmentä vuotta olen töissä ollut. En yhtään päivää kortistossa, enkä sossun luukuilla kalunnut. Tee sinäkin samat. Muuten Mersulla ajelen.

Paskat kun Ladalla ajat ja haaveilet Mersussa. Naapurillasi on uusi Mersu ja se äänestää suurinta duunaripuoluetta Perussuomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruostemersun saa satasella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

45 vuotta töitä ja joskus kahtakin yhtä aikaa. Aina olen äänestänyt SMP:tä ja perussuomalaisia. Ajan 700-sarjan BMW:llä ja emäntä Lexuksella. Pankkitilillä on mukavasti rahaa ja iso kesämökki jossa kalastella. 120hv veneessä mukavaa onkia ja lukea samalla vasemmiston ulinaa netistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

45 vuotta töitä ja joskus kahtakin yhtä aikaa. Aina olen äänestänyt SMP:tä ja perussuomalaisia. Ajan 700-sarjan BMW:llä ja emäntä Lexuksella. Pankkitilillä on mukavasti rahaa ja iso kesämökki jossa kalastella. 120hv veneessä mukavaa onkia ja lukea samalla vasemmiston ulinaa netistä.

Jopa meni överiksi. Minä puhuin totta ja sinä paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa meni överiksi. Minä puhuin totta ja sinä paskaa.

Unohtui mainita olen tehnyt enemmän töitä kuin sinä. Nyt nautin eläkepäivistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesämökki minullakin mutta vaatimaton verrattuna sinun mökkiisi. Sinä kalastelet kesämökissä mutta minun on mentävä mökistä rantaan ja veneellä järvelle voidakseni kalastaa. Kalastaakseni joudun lunastamaan vesialueen luvat, sinä tuskin mökillä kalastamisesta lupia joudut ulkopuolisille maksamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhän ainut huvitus on rikas mielikuvitus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhän ainut huvitus on rikas mielikuvitus...

Perussuomalaiset ovat duunarien suosikkipuolue.

• Anonyymi

Bulldoggi- naama Purrahan huusi "menkää töihin", eli useampi työpaikka pittää olla että pärjää. Äitinsä varmaan työläisperheestä ja arvot kohillaan ku huolehtii aikusesta jätkästä omilla rahoillaan. Kuiten sillä lailla älyäkin poitsulla että meinaa opiskella omilla rahoillaan eikä maksattaa kaikkea äidilleen. Kannattaa laittaa rahat toiselle pankkitilille mitä käyttää ja sossussa sanoa ettei ole rahhaa, muuten ei saa opintotukea mutta opintolainan luultavasti joutuu ottamaan. Suomessa valehdellaan että opiskelu on ilmasta, ei ole.

• Anonyymi

Get ovet it

• Anonyymi

Aku on aito perussuomalainen ❤️

• Anonyymi

Aku Ankan jälkeläisiltä vaikuttaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aku Ankan jälkeläisiltä vaikuttaa .

Riikka ❤️

• Anonyymi

Nuorissa on tulevaisuus! Tuo nuori on valinnut hyvän polun, ei ole lähtenyt vuosikymmeniksi yliopistoon opiskelemaan mitään pilipali ympäristötieteitä tai journalistiikkaa taikka sukupuolentutkimusta vaan on mennyt töihin ja vieläpä vuorotyöhön. Hän tietää että työstä saa palkkaa ja työ on arvokasta.

Kiitos Mestari!

• Anonyymi

Kiitos Mestari

• Anonyymi

Toiset opiskelevat keski-ikään asti eivätkä tee mitään hyödyllistä. Kirja kädessä tämä maa ei pysy pystyssä. Mitä aiemmin on töissä sitä aiemmin maksaa veroja. Ammattikoulun käytyä hallitsee jo paljon. Tästä pojasta saisi moni ottaa mallia.

• Anonyymi

On tolkku, mutta ei kauaa jaksa tuollaista varsinkaan kun laitetaan perhettä. Itse tienannut 7,5h päivätyöllä 4200e/kk.

• Anonyymi

Taitaa olla puppua koko juttu, ei oikein nuo luvut kohtaa keskenään. Toimittajalla huono laskupää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1334
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1309
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      553
      1198
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe