Pantherline Oy konkurssiin nimellä Savorahti Oy

Anonyymi-ap

Eli käytännössä saattohoidatetaan ja Sami Timmer pelastaa tai ainakin yrittää pelastaa oman nimensä.

Saattohoitajana toimii useista rikoksista tuomittu Juha Kråkbacka, entiseltä nimeltään Juha Varismäki.

Pantherlinella satojen tuhansien eurojen velat ja todennäköisesti vetää perässään useita muita kuljetusliikkeitä.

30

8089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietäjät tietää, ei ole nykypäivää polttaa nimeään. Piirit on pienet alalla ja kukaan ei halua negatiivistä mistään suunnasta

      • Anonyymi

        Tainnut jo aika hyvin polttaa nimensä


    • Anonyymi

      Heh heh alv rekkari puuttuu jo

      • Anonyymi

        Tai ei ole vielä tehnyt rekisteröintiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei ole vielä tehnyt rekisteröintiä

        Eipä ole enää ennakkorekkarissa tämä Sharkline


    • Anonyymi

      Pistetään nimi kuitenkin mieleen. Kiitos tiedosta.

    • Anonyymi

      Joko on nurin ?

    • Anonyymi

      Paska puhetta kalustoa lisätään ja rahti liikkuu

      • Anonyymi

        Mistä niin päättelet?


      • Anonyymi

        Nyt voit kurkata konkka listalta miten rahti liikku..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voit kurkata konkka listalta miten rahti liikku..

        Ei voi pitää paikkaansa pakko olla virhe rahti liikkuu ja kaikilla on kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi pitää paikkaansa pakko olla virhe rahti liikkuu ja kaikilla on kivaa

        Onkohan muuten kaikki alihankkijat maksaneet tessin mukaiset palkat kun markkinoilla puhutaan että Puvappi ei ainakaan maksa ylitöitä?

        Samalla Freja ja Kuehne käyttää niitä?


    • Anonyymi

      Hyvä jos joku edes maksaa palkat

      • Anonyymi

        Mites ylityö?


    • Anonyymi

      Asian vierestä mutta..
      Joo hienoja tilaajavastuu vaatimuksia mutta tekis joku sellaisen listan mihin pääsee vain alihankkijat ja yritykset ketkä maksaa vähintään TES.n mukaan palkat sekä hoitaa veronsa. Ison tilaajan (liikevaihtoraja esim. miljoona) olisi pakko valita vain niistä tekijät.
      DSV, Schenker, Kaukokiito, Posti, Freja, Speed jne.. eli pitkä lista tilaajia.
      Posti taitaa vieläkin hyväksyä jopa kevytyrittäjiä alihankkijalla ajamassa ?

      • Anonyymi

        Luulen, että kevytyrittäjiä on jo listan yritysten alihankkijoilla enemmänkin. Näytöt on vaikeita kun ne katoaa kun kus lumeen, jos jotain palkanmaksusta kyselee. Tiiän tyyppejä, jotka varta vasten etsii vain yrityksiä, jotka kevytyrittäjiä työllistävät. On kuulemma hyvää hommaa! Puolin ja toisin. Tai win-win!


      • Anonyymi

        Noista tilaajista suurin osa käyttää pääsääntöisesti alihankinnassa työvoimaa joka tukee Putinin sotakassaa.

        Pantterin isoimpia virheitä oli maksaa kuskeille Tessin palkka. Ei ne muutkaan maksa. Ylitöitä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista tilaajista suurin osa käyttää pääsääntöisesti alihankinnassa työvoimaa joka tukee Putinin sotakassaa.

        Pantterin isoimpia virheitä oli maksaa kuskeille Tessin palkka. Ei ne muutkaan maksa. Ylitöitä jne.

        Onko kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista tilaajista suurin osa käyttää pääsääntöisesti alihankinnassa työvoimaa joka tukee Putinin sotakassaa.

        Pantterin isoimpia virheitä oli maksaa kuskeille Tessin palkka. Ei ne muutkaan maksa. Ylitöitä jne.

        Millä nämä kirjoittajat tulevaisuudessa aikovat hankkia näihin kuljetusalan tehtäviin ihmisiä töihin . Jos aloittelevan kuskin palkkaTES on 2100 eur /kk ja kaikilla ikälisillä 2600 eur /kk. Jos tästä poistetaan ruokarahat,päivärahat(verottomat) Näin jos edellisen kirjoittajan toive toteutetaan kuka enää peruskoulun jälkeen hakeutuu alalle. Kas kummaa ei kukaan halua orjatyöhön josta ei saa sellaista palkkaa , jolla elää ja perustaa perheen ja elää sellaista normi suomalaista arkea. Kuljettajan työ on nykyisin niin vaativaa ja kuormittavaa,että kyllä palkka pitää olla sen mukainen.Jos halutaan ,että ratissa on suomalainen asiansa osaava kuljettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä nämä kirjoittajat tulevaisuudessa aikovat hankkia näihin kuljetusalan tehtäviin ihmisiä töihin . Jos aloittelevan kuskin palkkaTES on 2100 eur /kk ja kaikilla ikälisillä 2600 eur /kk. Jos tästä poistetaan ruokarahat,päivärahat(verottomat) Näin jos edellisen kirjoittajan toive toteutetaan kuka enää peruskoulun jälkeen hakeutuu alalle. Kas kummaa ei kukaan halua orjatyöhön josta ei saa sellaista palkkaa , jolla elää ja perustaa perheen ja elää sellaista normi suomalaista arkea. Kuljettajan työ on nykyisin niin vaativaa ja kuormittavaa,että kyllä palkka pitää olla sen mukainen.Jos halutaan ,että ratissa on suomalainen asiansa osaava kuljettaja.

        Venäläinen asiansa osaamaton kuski 80 % pienemmällä palkalla on ihan OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä nämä kirjoittajat tulevaisuudessa aikovat hankkia näihin kuljetusalan tehtäviin ihmisiä töihin . Jos aloittelevan kuskin palkkaTES on 2100 eur /kk ja kaikilla ikälisillä 2600 eur /kk. Jos tästä poistetaan ruokarahat,päivärahat(verottomat) Näin jos edellisen kirjoittajan toive toteutetaan kuka enää peruskoulun jälkeen hakeutuu alalle. Kas kummaa ei kukaan halua orjatyöhön josta ei saa sellaista palkkaa , jolla elää ja perustaa perheen ja elää sellaista normi suomalaista arkea. Kuljettajan työ on nykyisin niin vaativaa ja kuormittavaa,että kyllä palkka pitää olla sen mukainen.Jos halutaan ,että ratissa on suomalainen asiansa osaava kuljettaja.

        Kun ei haluta. Alasta tulee pikkuhiljaa maahanmuuttajien matalapalkka-ala kuten monesta muustakin ennen arvostetusta duunarityöstä on tullut. Samalla työnlaatu toki putoaa ja vahingot sekä muu sekoilu kasvaa mutta ne annetaan kyllä tilaajan toimesta anteeksi eikä näiltä halpakuskeilta edellytetä samaa kuin vielä nykyään Suomikuskeilta edellytetään. Pääasia että kuljetukset on mahdollisimman halpoja. Millään muulla ei ole väliä.


    • Anonyymi

      LERVO ON MULLIMAISIN ÄLLAA MÖLYÄJÄ, SAI PORTTIKIELLON -83 PERSIÖSTÖN SEOM PAARILLE KU HUUTELI SIELL ÄLLAALLA KIRKONMENOJEN AIKAAN SAATANALLISTA MÖYKKÄÄNSÄ JA PUHELI PANOJUTTUJAAN KASSATYTÖLLE!

      LERVON OMA ÄLLAA-PUHELINNUMERO ON MUISTAAKSENI 19, SOITELKAA SIIHEN NUMEROON.

    • Anonyymi

      Tilaajat oppivat pian varaamaan kaksi lähetystä. Ehkä toinen saapuu perille ehjänä oikeaan aikaan. Edullisesti!

    • Anonyymi

      Sekundaa toimittanut ja takuuvastuitaan epärehellisesti vältellyt Risto Puumalaisen Modcon myös saattohoidossa, mutta Puumalainen yrittää jatkaa toimintaa Heinolasta käsin nimellä Marakatto Oy

      • Anonyymi

        Risto Puumalaiselle osaanottoni jo etukäteen hankalasta tilanteestasi. Mitä asiaan tulee niin onko edellinen kirjoittaja ymmärtänyt ,että tällä foorumilla ei puhuta talon kattojen kunnostuksesta vaan kuljetusalasta ja ne ovat 2 täysin eri asiaa, Ja jos kyseinen Savon rahti oy on mennyt konkurssiin jo aikoja sitten, miksi hehkuttaa sammunutta nuotiota, ei se syty varsinkaan näillä syyssateilla. Ja se asia on hyvä niin. Minulla on sellainen kutina nenässäni,että tällaiset nuorten ammattikorkeakouluista valmistuneiden insinöörien , jotka eivät hakeudu työelämään vaan haluavat luoda jotain konsultointi yritystoimintaa, jossa merkittävässä roolissa on vuokratyövoima, alihankinta ja omaanlukuun ajavat " kevytyrittäjät"Näillä sankareilla on alunalkaen tehdä helppoa rahaa itselle, hienot autot firman nimissä ei siis mitään sellaista perinteistä mikä kuuluu aitoon kuljetusalaan.
        Kommentoikaa mitä mieltä olette ?


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

      Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      176
      22339
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

      Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9542
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      33
      7534
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

      Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      82
      6355
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

      Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      185
      6024
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      44
      5031
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

      Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4666
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4416
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      91
      2122
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

      Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      82
      1399
    Aihe