Älkää ihmeessä milloinkaan muuttakoon kerrostaloon,oli hirveetä asua 7kk.jossa nuoripari asui yläkerrassa yöeläjiä levottomia olivat(päihteet taustalla)???kävelivät ym.läpi yön.Nyt Ihanaa rauha rivarissa.
Kerrostalot
19
2981
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on hyvä että satuit saamaan asunnon ,mä ja asunut kerrostaloss mutta oli hyvät rauhalliset naapurit ei valittamista .(oli tiukka isänmöitsijä ja kaikki oli samalla viivalla niin vanhat kuin nuoret.
- Anonyymi
Kyllä laitetaan kyynärpäitä myöten kädet ristiin kun nuoripari(lapset)muuttaa pois kerrostalosta ei vaan ole käytöstapoja.varmaan käyttävät jotain piristeitä kun aamuyöstäkin heitetään keikkaa autolla(näköala suoraan parkkipaikalle ikkunat.nyt ovat tarkkailun alla.
- Anonyymi
Pikkupennut niitäkö meinaat13-19v.
- Anonyymi
Älä ihmeessä ota rekkari ylös,työttömillä aikaa vahata parkkipaikalle.(sullehan pitää pientä palkkaa maksaa onko poikolanpelto.
- Anonyymi
Vielä 4kk kun pääsee täältä vuokraläävästä ja yläkerran häiriköistä omaankotiimme.
- Anonyymi
Ei paha. Nauttikaa nyt tästä loppuun asti.
- Anonyymi
Ohi on.naapurin kylässä käyvät pikkupennut mitä soittelee aina ohimennen summereita.
- Anonyymi
Loppunut mummojen koputtelu pattereihin.
- Anonyymi
Mieti tarkkaan kun vuokraat asuntoasi,millaiset vuokralaiset saat(minä tarkistin heti taustat oliko häätöjä ym.ja hyvät on vuokralaiset kerrostalossa.
- Anonyymi
Hohoijaa! Täällä sitä ukon kaa ruvetaan yöunille! Ei enää ole yöeläjiä muuttivat toiseen kerrostaloon.(huhu kulkee sama yöelämäjatkuu kuulemma eikun posti merkki persheeseen ....
- Anonyymi
Ei mene vuokraasunnot kerrostalossa vuokralle jos ei ole hissiä.(ihmisten kunto jo nuorillakin niin kehno kipuaminen tuntuu ylivoimaiselta,ja ei ole rauhaa aina joku valittamassa koettu on.
- Anonyymi
Bemari porukka häipynyt "luulisin"ei ole näkynyt kulmilla,ympäristökin on rauhoittunut.
- Anonyymi
Ei se taida olla yhtään sen ihanampaa rivitalossa asuminen. Seinät on kuin pahvia ja kaikki äänet kuuluu sielläkin. Mulle riitti muutama vuosi rivitalossa asumista. Ei koskaan enää jos ei ole ihan pakko.
- Anonyymi
No kyllä rivari kerrostalon voittaa,ja ainahan on noudatettava järjestyssääntöjä joita on jokaisen.noudatettava siksi ne on tehty.leppoisia hetkiä. Omakoti kullan kallis.
- Anonyymi
Kyllä nyt on paljon asuntoja tyhjillään,varsinkin kerrostalot paha juttu kun ei ole hissiä ja kovat vuokrat .
- Anonyymi00020
No en todellakaan muuttaisi kerrostaloon.
- Anonyymi00021
Omakotitalossa paras 👍
- Anonyymi00022
Jarjestys säännöistä kun pidetään kiinni jokaisessa talossa nama on. (yo eläjät kuriin.
- Anonyymi00023
Mutta kun tekin nuoruudessa rellestitte öisin.
T. Ensimmäisen vuoden elämän koululailen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654