Älkää ihmeessä milloinkaan muuttakoon kerrostaloon,oli hirveetä asua 7kk.jossa nuoripari asui yläkerrassa yöeläjiä levottomia olivat(päihteet taustalla)???kävelivät ym.läpi yön.Nyt Ihanaa rauha rivarissa.
Kerrostalot
13
2109
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on hyvä että satuit saamaan asunnon ,mä ja asunut kerrostaloss mutta oli hyvät rauhalliset naapurit ei valittamista .(oli tiukka isänmöitsijä ja kaikki oli samalla viivalla niin vanhat kuin nuoret.
- Anonyymi
Kyllä laitetaan kyynärpäitä myöten kädet ristiin kun nuoripari(lapset)muuttaa pois kerrostalosta ei vaan ole käytöstapoja.varmaan käyttävät jotain piristeitä kun aamuyöstäkin heitetään keikkaa autolla(näköala suoraan parkkipaikalle ikkunat.nyt ovat tarkkailun alla.
- Anonyymi
Pikkupennut niitäkö meinaat13-19v.
- Anonyymi
Älä ihmeessä ota rekkari ylös,työttömillä aikaa vahata parkkipaikalle.(sullehan pitää pientä palkkaa maksaa onko poikolanpelto.
- Anonyymi
Vielä 4kk kun pääsee täältä vuokraläävästä ja yläkerran häiriköistä omaankotiimme.
- Anonyymi
Ei paha. Nauttikaa nyt tästä loppuun asti.
- Anonyymi
Loppunut mummojen koputtelu pattereihin.
- Anonyymi
Mieti tarkkaan kun vuokraat asuntoasi,millaiset vuokralaiset saat(minä tarkistin heti taustat oliko häätöjä ym.ja hyvät on vuokralaiset kerrostalossa.
- Anonyymi
Hohoijaa! Täällä sitä ukon kaa ruvetaan yöunille! Ei enää ole yöeläjiä muuttivat toiseen kerrostaloon.(huhu kulkee sama yöelämäjatkuu kuulemma eikun posti merkki persheeseen ....
- Anonyymi
Ei mene vuokraasunnot kerrostalossa vuokralle jos ei ole hissiä.(ihmisten kunto jo nuorillakin niin kehno kipuaminen tuntuu ylivoimaiselta,ja ei ole rauhaa aina joku valittamassa koettu on.
- Anonyymi
Bemari porukka häipynyt "luulisin"ei ole näkynyt kulmilla,ympäristökin on rauhoittunut.
- Anonyymi
Ei se taida olla yhtään sen ihanampaa rivitalossa asuminen. Seinät on kuin pahvia ja kaikki äänet kuuluu sielläkin. Mulle riitti muutama vuosi rivitalossa asumista. Ei koskaan enää jos ei ole ihan pakko.
- Anonyymi
No kyllä rivari kerrostalon voittaa,ja ainahan on noudatettava järjestyssääntöjä joita on jokaisen.noudatettava siksi ne on tehty.leppoisia hetkiä. Omakoti kullan kallis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030