Älkää ihmeessä milloinkaan muuttakoon kerrostaloon,oli hirveetä asua 7kk.jossa nuoripari asui yläkerrassa yöeläjiä levottomia olivat(päihteet taustalla)???kävelivät ym.läpi yön.Nyt Ihanaa rauha rivarissa.
Kerrostalot
Anonyymi-ap
203423
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 20
Vanhimmat
Sehän on hyvä että satuit saamaan asunnon ,mä ja asunut kerrostaloss mutta oli hyvät rauhalliset naapurit ei valittamista .(oli tiukka isänmöitsijä ja kaikki oli samalla viivalla niin vanhat kuin nuoret.
Kyllä laitetaan kyynärpäitä myöten kädet ristiin kun nuoripari(lapset)muuttaa pois kerrostalosta ei vaan ole käytöstapoja.varmaan käyttävät jotain piristeitä kun aamuyöstäkin heitetään keikkaa autolla(näköala suoraan parkkipaikalle ikkunat.nyt ovat tarkkailun alla.
Pikkupennut niitäkö meinaat13-19v.
Älä ihmeessä ota rekkari ylös,työttömillä aikaa vahata parkkipaikalle.(sullehan pitää pientä palkkaa maksaa onko poikolanpelto.
Vielä 4kk kun pääsee täältä vuokraläävästä ja yläkerran häiriköistä omaankotiimme.
Ei paha. Nauttikaa nyt tästä loppuun asti.
Ohi on.naapurin kylässä käyvät pikkupennut mitä soittelee aina ohimennen summereita.
Loppunut mummojen koputtelu pattereihin.
Mieti tarkkaan kun vuokraat asuntoasi,millaiset vuokralaiset saat(minä tarkistin heti taustat oliko häätöjä ym.ja hyvät on vuokralaiset kerrostalossa.
Hohoijaa! Täällä sitä ukon kaa ruvetaan yöunille! Ei enää ole yöeläjiä muuttivat toiseen kerrostaloon.(huhu kulkee sama yöelämäjatkuu kuulemma eikun posti merkki persheeseen ....
Ei mene vuokraasunnot kerrostalossa vuokralle jos ei ole hissiä.(ihmisten kunto jo nuorillakin niin kehno kipuaminen tuntuu ylivoimaiselta,ja ei ole rauhaa aina joku valittamassa koettu on.
Bemari porukka häipynyt "luulisin"ei ole näkynyt kulmilla,ympäristökin on rauhoittunut.
Ei se taida olla yhtään sen ihanampaa rivitalossa asuminen. Seinät on kuin pahvia ja kaikki äänet kuuluu sielläkin. Mulle riitti muutama vuosi rivitalossa asumista. Ei koskaan enää jos ei ole ihan pakko.
No kyllä rivari kerrostalon voittaa,ja ainahan on noudatettava järjestyssääntöjä joita on jokaisen.noudatettava siksi ne on tehty.leppoisia hetkiä. Omakoti kullan kallis.
Kyllä nyt on paljon asuntoja tyhjillään,varsinkin kerrostalot paha juttu kun ei ole hissiä ja kovat vuokrat .
No en todellakaan muuttaisi kerrostaloon.
Omakotitalossa paras 👍
Jarjestys säännöistä kun pidetään kiinni jokaisessa talossa nama on. (yo eläjät kuriin.
Mutta kun tekin nuoruudessa rellestitte öisin.
T. Ensimmäisen vuoden elämän koululailen
Parkkipaikka siirtynyt kelsassa oven eteen, ulkomaalaiset eivat ymmara jarjestys säännöistä mitään tai se ei koske heitä, muutenhan kertostalo on mukava asua. yokyopelit rauhoittuneet.