Kun eka lapsi täyttää 18 niin paljonko maksusi laski yhden lapsen osalle?
Siis 2 ensin ja nyt 1 pari vuotta.
Mikä on kohtuus ja millä tuloilla?
Itse olen sairaseläkkeellä ja silti maksan ison osan siitä mikä on sadismia ja barbaarista.
Maksun muutos?
6
399
Vastaukset 6
- Anonyymi
En muista enää.
- Anonyymi
0,00 €/kk vieraannutetuista lapsista?!
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse mitään maksaa, koska ei sinulla ole edes lapsia enää.
- Anonyymi
18 vuotta täyttäneen lapsen elatus päättyy - lapsen toimeentulo koostuu opintorahasta, opintolainasta, työstä. Sosiaalitoimi ja sen vierasnnuttaja valvoja ei ole asianosainen ja sopimusosapuoli- yhteys asianajajaan n-y-t elatus 0,00€/kk/lapsi. Elatus tai ei suoriteta vieraannuttaja äidille ja viranomaisille koskaan!!
- Anonyymi
Miksi olet yksinhuoltaja!?
- Anonyymi00009
Ei kannata maksaa..
Rn ole koskaan maksanut mitään sekopäät viranhaltijoille ja vieraannuttaja äidille..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051726- 1451121
- 671073
- 871065
- 1011004
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142822- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644