Eikö teillä ole ukot muuta tekemistä? Kyyläätte ja juoruatte! Noinko shell pysyy pystyssä, kahvi tuloilla. Ei oikein pakettia voi hakea kun laskeutuu hiljaisuus ja katseet vaeltaa. Tunnen kuinka hiljaisuus ja alkaa arvostelu sen jälkeen kun on poistunut paikalta. Voisiko eukkonne opettaa käytöstavat, ukko raukat, ei muuta elämää, kutoisitte siinä munkkien mussutuksen lomassa vaikka sukkia tai hamosia ompelisitte toisillenne, niin ois mitä vertailla toisten arvostelun sijaan!
Shellin mu.... martat
112
4983
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Minä lopetin reilu vuosi sitten siellä tankkaamiseen, koska koin, jotta eto homma voi niin kiinnostaa näitä ukkoja ikkunoiden takana, samoin paketit tulee toiseen toimipisteeseen, sama homma. Kahvia siellä ei voinut ulkona juoda, siellä oli tupakilla isännät, hajareisin, kuin hevosen selässä.Ja nyt siellä seurataan kuulemma marjojen myyntiä. Auton käytän huollossa muualla, parkkipaikat täynnä. Onneksi täällä on vielä mahdollista saada palveluita muiltakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lopetin reilu vuosi sitten siellä tankkaamiseen, koska koin, jotta eto homma voi niin kiinnostaa näitä ukkoja ikkunoiden takana, samoin paketit tulee toiseen toimipisteeseen, sama homma. Kahvia siellä ei voinut ulkona juoda, siellä oli tupakilla isännät, hajareisin, kuin hevosen selässä.Ja nyt siellä seurataan kuulemma marjojen myyntiä. Auton käytän huollossa muualla, parkkipaikat täynnä. Onneksi täällä on vielä mahdollista saada palveluita muiltakin.
Varmasti autokorjaaja tekee hyvää työtä. Mut noi martat vie asiakkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti autokorjaaja tekee hyvää työtä. Mut noi martat vie asiakkaat.
Varmasti tekee hyvän työn, kokemusta siitä on, mut tuo parkki paikka aina niin täynnä noiden kahvin lipittäjien autoja... Siellä on välillä rekkaa, välillä tukkiautoa... En tiijä, mut luulis korjaamo yrittäjää tympivän... Mut jospa siinä kahvissa on kova kate....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tekee hyvän työn, kokemusta siitä on, mut tuo parkki paikka aina niin täynnä noiden kahvin lipittäjien autoja... Siellä on välillä rekkaa, välillä tukkiautoa... En tiijä, mut luulis korjaamo yrittäjää tympivän... Mut jospa siinä kahvissa on kova kate....
Huollossa oleva auto on hallissa eikä tarvitse parkkitilaa.
- Anonyymi
Onko pöydässä tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pöydässä tilaa
Ei ole tilaa.martat on vallottaneet kaikki penkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tilaa.martat on vallottaneet kaikki penkit.
Raja auki Venäjälle heti...
- Anonyymi
Minä haen pakettini ja huollatan autoni siellä,selkä suorana,tiedän ,että ukot kuiskii,mut minua se ei haittaa,sillä mulla on puhdas omatunto,koska en ole sitä koskaan käyttänyt,myös on jekutettu ukkoja,kun vahtaavat mustikka saaliita,minä en ole poiminut marjan marjaa,mut tuon kaverin marjat joka toinen päivä,kaver männöö hetkee ennen Shellille kuuntelemaan kommentit,kun minä myyn hänen Marja saavit ja on meillä hauskaa,voe sitä jahkailun määrää muutamista satasista,van kun ovat niin katteellisie,että kadehtivat toisten näläkääkin.kiva olla Kuhmon kovin poimijat vaikka en metsässä käykkään
- Anonyymi
Joko kunnassa samanlaisia baareja ja miehiä, itse nähneenä Sotkamon Neste tai Ämmänsaaren TB, Pulkkilan ABC. Pikku keskustoissa ei ole miehille basaaria missä istu. ja turista.
Heitä ei tavoita seurakunnan diakonissa työ tai kaupungin karhupolun tupa.
Antakaa ukkojen puhua paskaa. - Anonyymi
E-e-ei haittaa ja näin pitkän selityksen sait silti aikaan. Jep jep. Haistappa ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko kunnassa samanlaisia baareja ja miehiä, itse nähneenä Sotkamon Neste tai Ämmänsaaren TB, Pulkkilan ABC. Pikku keskustoissa ei ole miehille basaaria missä istu. ja turista.
Heitä ei tavoita seurakunnan diakonissa työ tai kaupungin karhupolun tupa.
Antakaa ukkojen puhua paskaa.Ootte osan näitä juoruavia ukkoja lähettäneet Kajaaniin siellä on PIIRAISIA Heikkisiä ym. Kuhmolaisia ,osa pultsareina,,,,,
- Anonyymi
Mistä tiedät, että arvostelevat?
oletko jäänyt kuuntelemaan?- Anonyymi
No ajattelepas nyt vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ajattelepas nyt vähän.
Van ka
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!
- Anonyymi
Pärjätään.
- Anonyymi
Minä meen kyllä kuksaan kahville,
- Anonyymi
Mieluummin kävisin siellä jos olisi vielä.
- Anonyymi
Pitkäaikaistyöttömyys lisääntyi Kainuussa 13 prosenttia edellisvuodesta. Uusien avoimien työpaikkojen määrä laski 25 prosenttia.
KIITOS PERUSSUOMALAISET vastuunkannosta- Anonyymi
Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleppas hyvä vaan. Jonkunhan se on vastuu kannettava!
vastuunkanto ja perussuomalaiset eivät kyllä sovi samaan lauseeseen.
- Anonyymi
Sellillä apinaruttoo? Kugsassa puhuvat?
- Anonyymi
Kuhmolaiset on syntyjään apinaruttoisia. Sitä se loputon pettuleivän syönti ja sukurutsaus teettää.
- Anonyymi
Elämässä kun ei ole mitään muuta kuin toisen ihmisen elämän spekulointi.
- Anonyymi
Olen kuullut huhun että siellä olisi sisäilmaa
- Anonyymi
Käsittämättömän arkoja on kuhmolaiset miehet jos pelottaa et joku saattaa vaikka vähän vilkasta jos käy paketin. Tilatkaa ne pakettinne kotiintoimituksena niin ei tartte pelätä
ainiin näkeehän se posteljooni sinut kun tuo paketin ovelle. Ei oo helppoo- Anonyymi
Ootko varma, että kirjoittaja on mies?... Voi se olla nainenkin.
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Taitaa olla liian suuret luulot itsestäsi😃😃😃😃👌☺️
- Anonyymi
Eivät viitsi laittaa edes tietokoneelle paketin saapumista. Joutuu tinkaamaan kymmenminuuttisen, että paketin seurannan mukaan paketti on saapunut. Onkohan sillä muorilla vilunki mielessä?
- Anonyymi
Siellä ei tartte luuloja olla. Kyyttääjiä ja juoru ukkoja paikka täysin.
- Anonyymi
Kummallista keskustelua ! Eikö tämä ole nimenomaan kahvio, josta voi ostaa kahvia ja syömistä. Eivätkö siis kaikki maksavat asiakkaat ole tervetulleita.? Lisäksi voit ostaa autoosi menovettä, itsellesi evästä ja huollattaa tai pestä autosi.
Täällä sulkeutuu liian paljon yrityksi. Hyvä, kun on tämmöinen paikka olemassa. Itse tankkaan aina autoni Shellillä ja maksan tiskillä.Tervehdin, jos joku tuttu sattuu istumaan kahvilla. Ja olen nainen. Työntekijätkin ovat naisia.
Kyllä varsinkin yksinäisille miehille tämä on tärkeä sosiaalinen tapahtuma. Vai onko rupattelu kielletty. Puhuvat varmasti sää asioistakin sinun juttujesi lisäksi.Minusta ei löydy paljon jutunjuurta.Mene mukaan ja vaihda aiheet sinulle mieleiseksi.- Anonyymi
Sinulla on kyllä hyvä pointti tässä 👍
Kuhmossa on paljon yksinäisyyttä kun etäisyydet on pitkät ja moni varsinkin työelämästä eläköitynyt jää mökkiinsä erakoitumaan. Tunnen monia eronneita jotka kärsii yksinäisyydestä.
Itseänikin joskus aikoinaan tämä porukka ärsytti, pakettia hakiessa, mutta tarkemmin pohdittuani asiaa
inhimillisemmin niin täytyyhän vanhoilla ihmisillä edes jotain sosiaalisia kontakteja olla elämässään. Tuskin heillä kovin montaa iloa on päivän aikana.
Tahaton yksinäisyys sairastuttaa ihmisen monin tavoin ja loppupeleissä lasku käy kalliiksi yhteiskunnalle.
Koetetaan vaan sietää toinen toisiamme ja annetaan niille papparaisille edes juoruamisen ilo elämässä.
-Nainen 35v.
- Anonyymi
Tytöt hiukan paljasta pintaa esille kun shellillä käyttö ja pyllyä käännätte papoille. Sillä ne taas päivän jaksaa hyvillä mielin. Halpoja on huvit.
- Anonyymi
Klo 12 tulee iso marjalasti olekeehan paikalla,niin voijaan verrata pitääkö vaaka kutisa
- Anonyymi
Mulla tulee iso lasti!
- Anonyymi
Helvetin kyylät! Antakaa ihmisten hoitaa asiansa rauhassa!
- Anonyymi
Antaa heidän aikansa kuluttaa eihän teidän sinne ole pakko mennä...
- Anonyymi
Syön jokurttia.
- Anonyymi
Mitä mieltä m.martat tästä raakku casesta,eiks oo surullista? Karmiva juttu! T.Aina pöheikkö
- Anonyymi
Hyvän elitason omaavia äijän köriläitä siellä roikkuu, on vatsoo ja pullottaa lompakot, pakopaikka kodin huollon oma pieni piiri
- Anonyymi
Nyt se selvisi!! Shell Kuhmo on HelmiSimpukka-asema. Siellä ne herkuttelee uhanalaisilla raakuilla😡
- Anonyymi
Olen kuullut huhun että siellä olisi sisäilmaongelma niin siksi munattomat kihmolaiset istuvat teranssilla
- Anonyymi
Miten terassilla voi olla sisäilmaa,
- Anonyymi
Taitaapi olla kavijoillä ongelma itsellään kun luullaan,että heitä kyylätään.. käyn silloin tällöin ja kyllä keskustelut on aivan eritasoilla,metsästys,metsähoito yms…Eipä siinä ole kuulunut asiakkaista kommentteja.
- Anonyymi
Nämä munamartat on jaettu kahteen kastiin. Rupusakki istuu terassilla ja hienompi porukka sisällä pöydän ääressä. Tästä aiheutuu "tiedonkatko" kahden eriarvoisen porukan välillä.
- Anonyymi
No voi herranjumala otaapa koville pientä vainoharhaisuutta nähtävissä ne vahtaa minua minä minä minä
- Anonyymi
Ihme porukkaa ne kyl on.
- Anonyymi
Viimeinenkin huoltoasema taitaa loppua näillä kirjoituksilla...
- Anonyymi
Hahhah varmasti 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joskus ne oliot nousevat oikein seisomaan porukalla siinä terassilla, kun eivät niskakyyryssä näe riittävän pitkälle.
- Anonyymi
Ei kannata mennä jos pelottaa
- Anonyymi
Kyllä ne uteliaimmat on käynyt jo teltan kulmillakin kurkistelemassa.
- Anonyymi
En tiedä mitä näiden ihmisten päässä liikkuu eihän se haittaa jos katsoo ei teitä varmasti monta ole joka näin ajattelee....
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
Perussuomalaisten kansanedustaja Ari Koponen on Iltalehden selvityksen mukaan laskuttanut eduskunnalta viidessä kuukaudessa noin 11 970 euroa verovapaita kilometrikorvauksia.
Helmi–heinäkuun väliltä kerättyjen tietojen mukaan 75 kansanedustajaa laskutti eduskunnalta kilometrikorvauksia yhteensä yli 196 000 euroa.
Uudeltamaalta eduskuntaan valittu Koponen on muuttanut Ypäjälle, jonne on eduskunnasta 140 kilometriä. Korvaus on maksettu yhteensä 80 edestakaisesta ja kuudesta yhdensuuntaisesta matkasta.- Anonyymi
Jonkunhan se on vastuu kannettava!!
- Anonyymi
Onko selli terabiabaari?
- Anonyymi
Puupäitten kokoontumispaikka. 🗣👤👥️🥸🤪
- Anonyymi
Hiace
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiace
Mikä väri
- Anonyymi
Ovatko nyt kyttäämässä op .n purkutyömaata näyttää täynmä olevan pikku s parkkipaikat.helpotus shellillä asioiville ..edes vähän
- Anonyymi
Kyllä ollaan. Sieltä on hyvä mennä kahvikupposen ääreen pätemään,kuinka se olisi pitänyt purkaa..
- Anonyymi
Kyllä nyt puhut asiaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt puhut asiaa .
Jepulis juuu
- Anonyymi
Hip hei
- Anonyymi
Hurraaaa. Miten pääsen paarin marttoihin? Puhun kyllä sujuvasti p askaa ja osaan kytätä ihmisiä ja oon tosi utelias. Joten olisikohan minulle, paikka näissä lekentaarisissa sellin martoissa?
- Anonyymi
Pysy persu siellä pottukuopassa
- Anonyymi
Osaatko kertoa salaisuuksia eteenpäin ja muunnella kuulemaasi, muuttaa luulot tiedoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko kertoa salaisuuksia eteenpäin ja muunnella kuulemaasi, muuttaa luulot tiedoksi?
Jo vain, teen kyllä kaikkeni päästäkseni noin hienoon piiriin. Olisi suuri kunnia kuulua noin arvostettuun ja kaikkitietävään mulukkumartta ryhmään.
- Anonyymi
hypätkää pajakkaan niin ukkoja kohtaan tunteet jäähtyy
- Anonyymi
Karkottaavat asiakkaat loputkin mikäli niitä nyt on liiaksi ollut miutenkaan.
- Anonyymi
Antaa persu ukkojen vemputtaa rauhassa. Eivätpähän ole muualla pahanteossa.
- Anonyymi
Onko laillista äänittää salaa munamarttojen lorsaamista, esim. pöydän alle piilotetulla pienen pienellä nauhurilla?
- Anonyymi
Laitat vaan äänityksen päälle, ja oot muka kännyä selaavinasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitat vaan äänityksen päälle, ja oot muka kännyä selaavinasi.
James Bond 🤣
- Anonyymi
Uskaltaako se huijari Polvinen käydä siellä baarissa?
- Anonyymi
Ei Shellin miehet näitä kommentteja lue jos teitä vaivaa Niin Sanokaa heille itselle..
- Anonyymi
Selliltäkö kirjoittelet??
- Anonyymi
Olitpa sinä tötterö viisas Älä kyttää😁😁
- Anonyymi
Mitenkähän kävisi viimeiselle huoltoasemalle Jos siellä ei olisi ketään.
- Anonyymi
Ottaa se koville kuhmon ainoo kaffe baari pitäskö sekin sun takia lopettaa kun sulla on niin kova ihmisoelko ja vainoharhaisuus kompleksi
- Anonyymi
Pitäähän Kuhmossa olla parlamentillekkin istuntosali mua ainakaan haittaa simpukkabaarin ukko parlamentti mukavaa kun on baarissa ukkoo ku ennen vanhaan oli
- Anonyymi
Joo, eikö olisi orpo-olo jos tyhjään huoltoaseman pitäisi mennä,nyt on elämänmeininki.
- Anonyymi
Eipä nuo ukot Shellillä humalassa tarattele,Ja mitä vähän olen käynyt niin ei kyllä muita kävijöitä arvostella.Mielikuvitus laukkaa kyllä pahankerran jos luullaan,että heitä seuraillaan …on maailmassa muutakin pohdittavaa.
- Anonyymi
Käy vähän enemmän..
- Anonyymi
Voisiko joku perustaa känsäkouran tiloihin kahvilan ikäraja 60 vuotta ruvetaan siellä pitämään parlamenttia
- Anonyymi
Postipaketithan voi viedä Vartiukseen niin sieltä hakevat..
- Anonyymi
Olen tulossa kuhmoon onko hyvä ruoka simpukassa..
- Anonyymi
Ei ole. Kannattaa kiertää marttala kaukaa.
- Anonyymi
Mikä on marttala nim tietämätön kysyy.
- Anonyymi
Heitä niille puruluita, hurt smells.
- Anonyymi
Sodan syttyessä m-marttaporukasta tulee m-lottaosasto. 🔥🕺💃🥸
- Anonyymi
Munamartan tunnistat tyhjästä katseesta ja avonaisesta suusta.
- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Voi teitä raukkoja, Antakaa ihmisten elää, Onko ne teille jotakin tehneet nämä miehet ovat pitäneet kuhmoa pystyssä monia vuosikymmeniä nyt rupusakki teidän vuoro..
- Anonyymi
Eggmartat ompi Kuhmossa.
- Anonyymi
Tilaa toki kotiintoimitettuna niin ei tarvitse kuvitella olemattomia.
- Anonyymi
Eräänkin kerran kuskasin eräs marttalaista 🥸 ja kysyin miksi sinne selliin pitää mennä. Kehui siellä kuulevan hyviä "juttuja" ja näinhän ne juorut leviävät muuttuen matkan varrella 💩puheeksi. 🗣👥️👎
- Anonyymi
Jaxu haleja martoille ja muillekin kyllä se tästä ..
- Anonyymi
Onko komeita kultakelloja?
- Anonyymi
Entinen Känsäkoura ja koko pääkadun talorivi puretaan pois ja vain savikko jää tilalle. On siinä päättäjillä ihmettelemistä millainen puisto tilalle.
Jos syntyvys ei ruppee lisääntymään, niin miesmarttojen käy?
Vain timatti- tai kultakaivos voi Kuhmon väkiluvun saada nousemaan.- Anonyymi
Lopetetaan se ilmaisten ehkäisyvälineitten jakaminen nuorisolle, niin eiköhän se lisääntyminen räjähdä kasvuun.
- Anonyymi
Joutaaki purkaa. Mut varmaan on vielä vuosia paikallaan.
- Anonyymi
Onko sukurutsaa?
- Anonyymi
Ei oo kuhmossa!
- Anonyymi
Nykyinen sukupolvi voi olla rutsi.🐽
- Anonyymi
Minä kyllä meen tebolille kahville
- Anonyymi
Hyvä valinta putler.
- Anonyymi
Kyllä Kuhmossa Mulk...u Martat kuuluu olla. Kaikkihan täällä on kateellisia mulk..a. Tieto kulkee ku martat puhuu.
- Anonyymi
Huhut on tuomassa uusia mulkk.marttoja Kuhmoon. Suoraan Thaikkulandiasta ja vehkeet valamiina. Tissit ja joillain leikatut rei..ät. Ei erota naisista. Löytyy myös 2 neuvosia..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983