Onko mahdollista saada 5.1 tai 5.2 sama ääni kun elokuvateatteri?

Anonyymi-ap

Katsoin leffa Alien Romulus elokuva teatterissa ja se ääni kun ne konet heräsi elon oli mahtava onko mahdollista saada sama elämyys kotona jostain 5.1 tai 5.2 järjestelmästä eli 5 kpl kaiutinta ja yksi iso tai 2 kpl pienempää subbaria.

Eli toi basso on tärkeä eli pitä olla kunnon subbari joku 12" tuuma voi löytyä tori 60€ + 20€ posti = 80€ ja 5 kpl kaiutinta voi löytyä tori 30€ + 20€ posti = 50€ ja vahvistin pitä olla uusi missä on ARC eli 329€.

Ja sitten 50" smart tv on ennestän ja Netflix 9,99€ kk ja hdmi johto 20€ ja rca johto 10€ subbarin ja kaiutin johtoa 10€.

Eli 495€ se tule maksaman + 9,99€ kk mutta ei kai kerrostalo voi kunnella sama voimakkus kun elokuva teatteria?

19

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli näin minä laskin.

Tälla saat leffa ääni.

Tarvitset.

1 kpl tällainen 325€

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/552994/Onkyo-TX-SR393-5-2-AV-viritinvahvistin-musta

Ja tällainen 30€ + 20€ posti = 50€

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/8827952?ci=4

Ja 1 kpl tällainen 60€ + 20€ posti = 80€

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/12133954?ci=3

Sitten tarvitset hdmi johto 20€

Rca johto 10€

Kaiutin johtoja 10€

Yhtensä 495€ niin saat leffa ääni.

Ja tarvitset 50€ LG smart TV sittä sinulla on jo ennestän ja tarvitset Netflix 9,99€ kk.

Eli voisiko tällainen toimia kotona olkkarissa.

• Anonyymi

Kyllä minä joku päivä homman leffa kotiteateri missä on leffa ääni ja oma kämppä.

Musan kuuntelu on niin tylsä puuha sen jälken kun oli sittä leffa katsomassa.

Jää koukkun.

• Anonyymi

Kyllä minä joku päivä homman leffa kotiteateri missä on leffa ääni ja oma kämppä.

Musan kuuntelu on niin tylsä puuha sen jälken kun olin sittä leffa katsomassa.

Ei hän se tällä onnistu ei tällä saa ruuvata mitän taka kaiuttimia kinni seinän.

Mutta jos ei sänky olis sinä missä se on niin taka kaiuttimet voisi laitta jalustoille.

Mutta jos ei kerrostalossa saa kunnella samalla voima kuudella kun elokuva teatterissa niin ei elämys ole sama kun elokuva teatterissa.

• Anonyymi

Vois myydä hifi laaiteet niin sais raha osta kotiteatteri järjestelmä.

• Anonyymi

Kyllä minä vuonna 2000 päätin että minä ostan stereot ja minä myyin kaikki että sain ostettua stereot olin minä vuonna 2000 vähän kinnostnut kotiteatteri järjestelmästä mutta nyt kun minä kävin tuon leffan katsomassa niin minua rupesi uudelle kinnostanman toi kotiteatteri järjestelmä ajatelen että vielä joku päivä minä homman oma asunto ja homman kotiteatteri järjestelmä jos minä myyn hifi laiteet niin saan hommattua kotiteatteri järjestelmä se musikkin kunntelu on niin tyylsä puuha sittä on kokonan mennyt maku.

• Anonyymi

Ne hän on super harvinnaiset ne Magnat Transpuls 1500 kun nissä on 15" tuuman basso että olkon mikä olkon basso mutta musan kuntelu on tylsä puuha mutta kyllä kai joku nittä osta joku musan kuntelu fani joku joka ei välittä leffoista mutta leffassa pitä ääni tulla joka sunnasta ja basso pitä olla tehokas että pitä olla 5 kaiutinta ja tehokas subbari mielummin 12" tuuma mutta on nittä myös 10" tuuman subbareitta olemassa mitä on tehokaitta.

• Anonyymi

Voisiko toi paketti toimia että olis samat äänet kun sinä elokuva teatterissa?

• Anonyymi

Täytyy olla iso passo

• Anonyymi

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/12133954?ci=3

Onko toi 10" vai 12" tuuma sinä on iso latikko ja pitkä liikkee poikeama kyllä kai se kotikäyttön rittä kun ei huone ole yhtä iso kun elokuva teatteri.

Mutta se oli pieni elokuva teatteri ne sano tällä kristinankaunpnki että meidän elokuva teatteri on niin pieni ja söpö.

Sinä varman on 15" tai 18" tuuman bassot vaikka se on niin pieni elokuva teatteri oli oikealla ja vasemalla puolella latikko mistä tuli bassot mutta ne oli varman joku bandpass kotelot kun ne bassot oli sinä kotelon sisällä.

Sitten sinä vasemalla puolella oli vielä yksi vähän isompi latikko missä oli 15" tai 18" tuuman etenpäin suunnattu basso se oli varman joku vanha sittä ajasta kun oli 5.1 järjestelmä käytöstä poistettu tai sitten ne on tarvinnut enemään bassoa ja ne on tuon lisännyt että ne saa tarpeksi bassoa kun se on helppo tehdä niin kun basso on mono pitä kuulosta silttä että se tule joka sunnasta sekä edestä että taka ja oikeasta ja vasemmasta.

• Anonyymi

Ne pää kaiuttimet oli aika korkealla varman sen takia että kuulu jokaisella eikä kukan edessä istuva estä ääntä kuulemastaan keski kaiutin oli vissin valkokankaan takana ja se oli vissin samanlainen kun pää kaiuttimet että saa eteen 3 samanlaista kaiutinta.

• Anonyymi

Kun se elokuva teatteri on isompi kun olkkari niin sinä kuulu paremmin ne matalat basso tajudet kun ei ole mitän seisovia altoja.

• Anonyymi

Studiossa on edessä katossa kolme samanlaista kaiutinta katossa että kyllä kai elokuva teatteri myös toimi vaikka ne etu kaiuttimet on aika korkealla kun kukan edessä istuva ei estä ääntä kuulumasta.

• Anonyymi

Mutta swetspot on isompi elokuva teatterissa kun kotona on 2 kpl taka sivu kaiutinta kun elokuva teatteri on joka penkiin rivi sivu taka kaiuttimet niin sinä on isompi swetspot.

• Anonyymi

Minä sirrän sänky 20 cm seinästä että jää 20 cm rako mihin mene kaiutin jalusta niin sitten minä saan minun huonesen kotiteatteri mutta pitä sitten osta ne kaiutin jalustat taka kaiutimille tai 2 kpl samanlaista cd tornia niin tule halvemmaksi.

• Anonyymi

Miksi lekuri kohtele minua epä tasapuolisesti kun ei määrä minulle bentsoja tai Atarax ahdistuksen mutta muilla ei ole mitän vaikeuksia saada bentsoja tai Atarax ahdistuksen.

Lekuri halua olla minulle ilkeä mutta muut saa kyllä bentsoja tai Atarax ahdistuksen että ei lekurilla ole mitän bentsoja tai Atarax vastan kun hän kyllä anta nittä muille melko kevyein perustein hän ei vain halua nittä minulle kirjoitta kun hän halua olla minulle ilkeä ja sen takia hän halua että minulla on ankeat oltavat.

• Anonyymi

Nappia korvaan ja napia huuleen = hyvältä kuulostaa.

• Anonyymi

Mulla 5.1 ja hyvin tulee leffareatteri fiilis. Mulla on 65" oled ja 6-7v ikäinen fullhd videotykki niin.Kyllä tykki on syrjäyttänyt leffoissa telkun täysin vaikka tykki on vain fullhd mutta hyvä sellainen.

• Anonyymi

Ja 5.1 on vain audio pron mutta tähän rivariasuntoon oikein hyvä. Jos olis omakotitalo niin varmaan olis esim. Svs:n kaiuttimet ja subbari tai vois kokeilla vanhaa BK monolith df+ jos vastaan tulis hyvään hintaan tai joku rel,velodyne tms.

• Anonyymi

Eli ei ole olemassa televisiota mihin tykin vaihtaisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe