trans ja mies

Anonyymi-ap

Hei olen vanhempi mies eläkeläinen ja olen seurustellut yli 60v+ trans siis mies joka pukeutuu aina täydelliseksi naiseksi kun tavataan ja olemme olleet esim ravintolassa teatterissa eikä kukaan ole koskaan mitään huomauttaneet jos vaikka olisivat huomanneet ja minusta on ollut ihanaa ja seksiä tietysti myös en tiedä onko muita "pariskuntia"

6

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen myös transihminen. Siis mies, joka pukeutuu ja ilmentää itseään naisena. Meitä on Suomessa helkkarin paljon. Eri kokoisia, erilailla itseään tosessa sukupuolessa ilmentäviä ihmisiä. Virallinen termi taitaa olla transvestiitti, vaikken siitä termistä oikein itse tykkääkkään. Itse käytän itsestäni cress dresser, eli cd, mikä taitaa olla aika sama asia. Transsukupuoliset ovat sitten vähän eri juttu, mutta transihmisten kattokäsitteen alle kaikki lukeudumme.

• Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi

• Veikkobtm kirjoitti:

Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi

Ois todella ihanaa tutustua toisiin pariskuntiin mutta suurin osa on kait kaapissa tai varattuja???

• Ylivoimainen suuriosa cross dressereistä ovat tosiaan kaapissa. Heitä, joissa pariskunnasta puoliso tietää ja hyväksyy asian on paljon, mutta eivät hekään läheskään kaikki halua ymmärrettävästi tulla julki kaikkalla. Työpaikalla, sukulaisilleen, naapurustolleen. On sellaisiakin ihmisiä, jotka pokkana kyvät lähikaupassa naiseksi pukeutuneena. Meillä on netissä Discort-yhteisö, missä on omat sisäiset kanavansa trans ja cd ihmisille, mutta myös paljon julkisia kanavia, missä me cd:t vaikutamme ja voi netissä jutella ja tutustua.

Tuolla: https://discord.gg/suomen-lgbtq-yhteiso

• OIsko siellä samanlaisia pariskuntia et vois tutustua?

• Anonyymi

Laillisin merkein harrastaminen on niin tätä päivää. Kelloakaan ei tarvitse tarkistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      89
      1986
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1681
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      96
      1616
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1136
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      169
      1057
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      847
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      838
    Aihe