Hei olen vanhempi mies eläkeläinen ja olen seurustellut yli 60v+ trans siis mies joka pukeutuu aina täydelliseksi naiseksi kun tavataan ja olemme olleet esim ravintolassa teatterissa eikä kukaan ole koskaan mitään huomauttaneet jos vaikka olisivat huomanneet ja minusta on ollut ihanaa ja seksiä tietysti myös en tiedä onko muita "pariskuntia"
trans ja mies
6
506
Vastaukset
Mä olen myös transihminen. Siis mies, joka pukeutuu ja ilmentää itseään naisena. Meitä on Suomessa helkkarin paljon. Eri kokoisia, erilailla itseään tosessa sukupuolessa ilmentäviä ihmisiä. Virallinen termi taitaa olla transvestiitti, vaikken siitä termistä oikein itse tykkääkkään. Itse käytän itsestäni cress dresser, eli cd, mikä taitaa olla aika sama asia. Transsukupuoliset ovat sitten vähän eri juttu, mutta transihmisten kattokäsitteen alle kaikki lukeudumme.
Veikkobtm kirjoitti:
Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi
Ois todella ihanaa tutustua toisiin pariskuntiin mutta suurin osa on kait kaapissa tai varattuja???
Ylivoimainen suuriosa cross dressereistä ovat tosiaan kaapissa. Heitä, joissa pariskunnasta puoliso tietää ja hyväksyy asian on paljon, mutta eivät hekään läheskään kaikki halua ymmärrettävästi tulla julki kaikkalla. Työpaikalla, sukulaisilleen, naapurustolleen. On sellaisiakin ihmisiä, jotka pokkana kyvät lähikaupassa naiseksi pukeutuneena. Meillä on netissä Discort-yhteisö, missä on omat sisäiset kanavansa trans ja cd ihmisille, mutta myös paljon julkisia kanavia, missä me cd:t vaikutamme ja voi netissä jutella ja tutustua.
Tuolla: https://discord.gg/suomen-lgbtq-yhteiso- Anonyymi
Laillisin merkein harrastaminen on niin tätä päivää. Kelloakaan ei tarvitse tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406