trans ja mies

Anonyymi-ap

Hei olen vanhempi mies eläkeläinen ja olen seurustellut yli 60v+ trans siis mies joka pukeutuu aina täydelliseksi naiseksi kun tavataan ja olemme olleet esim ravintolassa teatterissa eikä kukaan ole koskaan mitään huomauttaneet jos vaikka olisivat huomanneet ja minusta on ollut ihanaa ja seksiä tietysti myös en tiedä onko muita "pariskuntia"

8

1148

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen myös transihminen. Siis mies, joka pukeutuu ja ilmentää itseään naisena. Meitä on Suomessa helkkarin paljon. Eri kokoisia, erilailla itseään tosessa sukupuolessa ilmentäviä ihmisiä. Virallinen termi taitaa olla transvestiitti, vaikken siitä termistä oikein itse tykkääkkään. Itse käytän itsestäni cress dresser, eli cd, mikä taitaa olla aika sama asia. Transsukupuoliset ovat sitten vähän eri juttu, mutta transihmisten kattokäsitteen alle kaikki lukeudumme.

• Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi

• Veikkobtm kirjoitti:

Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi

Ois todella ihanaa tutustua toisiin pariskuntiin mutta suurin osa on kait kaapissa tai varattuja???

• Ylivoimainen suuriosa cross dressereistä ovat tosiaan kaapissa. Heitä, joissa pariskunnasta puoliso tietää ja hyväksyy asian on paljon, mutta eivät hekään läheskään kaikki halua ymmärrettävästi tulla julki kaikkalla. Työpaikalla, sukulaisilleen, naapurustolleen. On sellaisiakin ihmisiä, jotka pokkana kyvät lähikaupassa naiseksi pukeutuneena. Meillä on netissä Discort-yhteisö, missä on omat sisäiset kanavansa trans ja cd ihmisille, mutta myös paljon julkisia kanavia, missä me cd:t vaikutamme ja voi netissä jutella ja tutustua.

Tuolla: https://discord.gg/suomen-lgbtq-yhteiso

• OIsko siellä samanlaisia pariskuntia et vois tutustua?

• Anonyymi

Laillisin merkein harrastaminen on niin tätä päivää. Kelloakaan ei tarvitse tarkistaa.

• Anonyymi00003

Seurustelette, harrastatte seksiä ja liikutte yhdessä avoimesti, vähän ihmettelen lainausmerkkejä sanan "pariskunta" ympärillä.

• Anonyymi00004

Julkisesti näyttäytyviä transvestiitteja on tänä päivänä Suomessa äärimmäisen vähän. Ehkä alle 30, joista valtaosa pk seudulla.

Miehen transvestiittisuutta pidetään friikkinä ilmiönä ja Suomen yhteiskunta on halunnut vain vahvistaa tätä mielikuvaa stereotypisoimalla ilmiön 60-vuotiaaseen minihameeseen ja piikkikorkkareihin pukeutuvaan ukkoon. Sateenkaaripiirit stereotypisoi ilmiön alusvaatefetismiin.

Siksi kaikki ulos haluavat transvestiitit vaihtavat sukupuolta naiseksi tullakseen hyväksytyksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1506
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1348
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      814
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      120
      771
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      62
      715
    6. 53
      691
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      559
    9. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      286
      529
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      515
    Aihe