Hei olen vanhempi mies eläkeläinen ja olen seurustellut yli 60v+ trans siis mies joka pukeutuu aina täydelliseksi naiseksi kun tavataan ja olemme olleet esim ravintolassa teatterissa eikä kukaan ole koskaan mitään huomauttaneet jos vaikka olisivat huomanneet ja minusta on ollut ihanaa ja seksiä tietysti myös en tiedä onko muita "pariskuntia"
trans ja mies
6
538
Vastaukset
Mä olen myös transihminen. Siis mies, joka pukeutuu ja ilmentää itseään naisena. Meitä on Suomessa helkkarin paljon. Eri kokoisia, erilailla itseään tosessa sukupuolessa ilmentäviä ihmisiä. Virallinen termi taitaa olla transvestiitti, vaikken siitä termistä oikein itse tykkääkkään. Itse käytän itsestäni cress dresser, eli cd, mikä taitaa olla aika sama asia. Transsukupuoliset ovat sitten vähän eri juttu, mutta transihmisten kattokäsitteen alle kaikki lukeudumme.
Veikkobtm kirjoitti:
Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi
Ois todella ihanaa tutustua toisiin pariskuntiin mutta suurin osa on kait kaapissa tai varattuja???
Ylivoimainen suuriosa cross dressereistä ovat tosiaan kaapissa. Heitä, joissa pariskunnasta puoliso tietää ja hyväksyy asian on paljon, mutta eivät hekään läheskään kaikki halua ymmärrettävästi tulla julki kaikkalla. Työpaikalla, sukulaisilleen, naapurustolleen. On sellaisiakin ihmisiä, jotka pokkana kyvät lähikaupassa naiseksi pukeutuneena. Meillä on netissä Discort-yhteisö, missä on omat sisäiset kanavansa trans ja cd ihmisille, mutta myös paljon julkisia kanavia, missä me cd:t vaikutamme ja voi netissä jutella ja tutustua.
Tuolla: https://discord.gg/suomen-lgbtq-yhteiso- Anonyymi
Laillisin merkein harrastaminen on niin tätä päivää. Kelloakaan ei tarvitse tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891986
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141681- 961616
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31136Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1691057- 64906
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838