KRP myymälä

Anonyymi-ap

Tulipa jonkin verran huijattu olo asioituani kyseisessä myymälässä. Samat aineet joista maksoin 20€ purkki, olisivat olleet Kajaanissa 10.90€! Voi saatana!

18

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PItäs tajuta että kyseinen kauppa on sotkamon kallein kauppa ollut aina ja tulee olemaan et sieltä on turha mennä hakemaan halpaa tuotetta.!
      Se on siksi kallis kun kunnan työntekijät yms kantaa tarvikkeita käyttöönsä niin voivat rahastaa mielivaltaisesti tuotteista mitä lystäävät ja perus asiakkaat kanssa saavat kärsiä siitä siinä sivussa.

    • Anonyymi

      Onhan Kajaaniin matkaa. Menee aikaa ja polttoainetta. Tietysti jos jotain muutakin edullisempaa ostaisi samalla reissulla. Tuote oli täsmälleen siis sama, olet kaiketi tarkistanut.

      Tahtoo olla pikkukylien pienet kaupat kalliita. Ne on kuitenkin omassa kylässä.

      Jossakin oli käynyt kyläkaupassa näin: asiakas oli tullut ostamaan vain hiivaa. Se oli sitä aikaa, kun oli myytitiskit ja piti myyjälle ilmoittaa, mitä ostaisi. Asiakas oli pyytänyt siis hiivaa. Kauppias oli sanonut: osta hiivat sieltä, mistä jauhotkin. Eikä ollut myynyt hiivaa.
      Asiakas oli käynyt kirkolla ostamassa yhtä sun toista ja hiivat oli unohtunut. Kyläkauppias oli sen arvannut.
      Se on sellainen yhtälö, että jos ei kukaan osta omasta kaupasta hinnan takia, kauppa loppuu.

    • Anonyymi

      Oho, millonkas KRP on alkanut tavaroita kauppaamaan?
      Onko rosvojen aseitakin tarjolla?

      • Anonyymi

        Sotkamossa on rautakauppa KRP Hallimyymälä.

        Sinä taisit kirjoittaa siitä toisen alan paikasta, jossa ei juuri kauppaa käydä. Ei aseista eikä mistään.


    • Anonyymi

      Juuri näin, todella kallis kauppa ja näin ollen aina viimeinen vaihtoehto tehdä ostoksia!

      • Anonyymi

        Ihan periaatteesta en enää käy kyseisessä liikkeessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan periaatteesta en enää käy kyseisessä liikkeessä

        Sama


      • Anonyymi

        En ole siellä kovin paljon asioinut, mutta heillä on siellä laadukkaita tuotteita myynnissä. Laatu maksaa ja laadusta yleensä kannattaa maksaa. Jos halpatuotteita haluaa ostaa, niin Kajaanin kauppoihin se on mentävä.


    • Anonyymi

      Onko liikennelupa

      • Anonyymi

        Onko kommunisti


    • Anonyymi

      Joo, en osta sieltä kuin äärimmäisessä hädässä

    • Anonyymi

      Eihän sinua suinkaan ole huijattu. Ei sinne päinkään. Sinähän olet itse iloisesti luovuttanut rahasi hyvillä mielin myymälään, jossa tarvitsemaasi tuotetta on tiettyyn hintaan myynnissä. Sehän on suorastaan kauppiaan velvollisuus viedä rahat kaltaisiltasi tyhmeliineiltä, jotka eivät älyä tehdä helppoa hintavertailua eri myyntikanavien välillä.

      • Anonyymi

        Kauppa se on mikä kannattaa. Mulle kävi sama, mutta ei käy enää. Ei mua ois haitannu jos jonkin verran enemmän ottavat katetta, mutta jos alkaa olla tyyliin 30-40% eroa niin sitten jo alkaa vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppa se on mikä kannattaa. Mulle kävi sama, mutta ei käy enää. Ei mua ois haitannu jos jonkin verran enemmän ottavat katetta, mutta jos alkaa olla tyyliin 30-40% eroa niin sitten jo alkaa vituttaa.

        Ei ihan kyllä kannata maksaa, kun alkaa olla noin paljon hintaeroa.

        Verkkokaupoista saa edullisen näköisesti tavaraa. Kannattaako niistä tilata. Minulla ei ole niistä liioin kokemusta.Temu älyttömän halpaa tavaraa ja on vaikka mitä. Minkälainen lie laatu niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan kyllä kannata maksaa, kun alkaa olla noin paljon hintaeroa.

        Verkkokaupoista saa edullisen näköisesti tavaraa. Kannattaako niistä tilata. Minulla ei ole niistä liioin kokemusta.Temu älyttömän halpaa tavaraa ja on vaikka mitä. Minkälainen lie laatu niissä.

        Temu on kiinalainen.......huh huh nykyisessä maailman tilanteessa ei ehkä kannata sinne rahojaan ja tietojaan laittaa. En tiedä, kammoksun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan kyllä kannata maksaa, kun alkaa olla noin paljon hintaeroa.

        Verkkokaupoista saa edullisen näköisesti tavaraa. Kannattaako niistä tilata. Minulla ei ole niistä liioin kokemusta.Temu älyttömän halpaa tavaraa ja on vaikka mitä. Minkälainen lie laatu niissä.

        Motonetistä ostin samat tuotteet mitä kattelin krp:ssä . Ainut vaan että sain ihan helevetin paljon halvemmalla. Näin kirvesmiehenä voin sanoa, että Kajaaniin sitä joutuu lähtemään jos vähänkin kaliimpia hankintoja on. Maalit jne..


    • Anonyymi

      Ei sitä muutoin tehtäiskään, yli 400.000€ voittoa per vuosi.

      • Anonyymi

        Onhan se siisti ja hieno kauppa. Tuntuu vaan, että pitäisi itselläkin olla aika siisti pankkitilin saldo, jotta raskisi sieltä tavaraa ostaa.

        Voisi liikkeen pitäjä harkita, tarvitseeko sitä voittoa kassaan noin paljon olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe