Minä olen kuullut hurjia juttuja.
Eli onko totta, että ihmiset aikuisen oikeasti joka ns työnsä ja liikkumisensa luettelee facen ihmeellisessä maailmassa? Ennen vanhaan näitä ihmisiä vähän karsastettiin, ei kuulunut hyvin tapoihin kovin tuoda itseään julki. Ja eikö tuo facen ihmeellinen maailma vie aikaakin? Miten ne ehtii päivittämään sinne kaiken ja kehumaan itsensä. Eikö riitä, että muut kehuvat, jos on tarvetta kehua ?
Laiskat töitään luettelee
Anonyymi-ap
2
615
Vastaukset
- Anonyymi
Niin.... oliskohan näin, että siitä omasta elämästä puuttuu jotain? Elikkäs on tylsää itsensä kanssa?
En muuten ymmärrä tällaista käytöstä, jossa pitää tuoda kaikki tekemisensä julki.
Meitä on niin moneen junaan... ja osa jää vielä asemalle.- Anonyymi
Jonkinlaista pisteiden keräilyä, oman itsensä esiintuomista ja näyttöä siitä kuinka minä olen aikaansaspa ja nokkela... Kehujen keräämistä, että voi nokkaansa nostaa vielä ylemmäs...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902747- 2011044
- 68921
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti150866- 62744
- 56710
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19612- 52573
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?56534- 55525