Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää ikinä vaikka haluaisinkin 😔
Mies Jos kertoisit jonkun vinkin
104
1700
Vastaukset
- Anonyymi
Jäätelöä 30 asteen pakkasessa Tammikuussa.
- Anonyymi
🈴🐉🍲🍜ou
- Anonyymi
Epätoivo oikein loistaa!
- Anonyymi
Kuulostat aika vastenmieliseltä.
- Anonyymi
Niin sinun juontamisessa loistaakin käyt länkyttämässä näihin miehen kalastelualoituksiin päivittäin ja luulet että se jeesii. Ter sinä vaan niitä gallupeita joissa kyselet mitä mieltä olette minusta olenko nätti ja hauska feministi🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat aika vastenmieliseltä.
Tämä ämmä elää oikeasti tässä miehen luomaa palstatodellisuudessa koska hänellä on vakaa usko, että jokainen teksti on infernaalisen pakkomielteen kohteelta. Työttömällä on aikaa alustaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ämmä elää oikeasti tässä miehen luomaa palstatodellisuudessa koska hänellä on vakaa usko, että jokainen teksti on infernaalisen pakkomielteen kohteelta. Työttömällä on aikaa alustaa
Mistä sä ton helvetillisen siihen sait? Onko tuttuja sanoja sun terveyskansiosta psyko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinun juontamisessa loistaakin käyt länkyttämässä näihin miehen kalastelualoituksiin päivittäin ja luulet että se jeesii. Ter sinä vaan niitä gallupeita joissa kyselet mitä mieltä olette minusta olenko nätti ja hauska feministi🥱
Sinäkin taidat olla aika kieroutunut persoona. Miten sä ajattelet tuolla tavalla? Vanhemmatko opetti
- Anonyymi
Tarkoitatko rakastumista? 😆
- Anonyymi
Anna vinkki kuka olet, niin keksin jotain minkä vain me kaksi tiedämme.
- Anonyymi
Onpa miehekäs vastaus kerrassaan🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna joku sähköposti niin selvitetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna joku sähköposti niin selvitetään.
Sulla on mun nro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mun nro
Ei ole enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää.
Mitä teit numerolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teit numerolle?
Heitin sen mäkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulta kysytty jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitin sen mäkeen
Miksi heitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mun nro
Oletko vaaka horoskoopissa ja P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää.
Eli se siitä sitten.
- Anonyymi
Ootko sama joka sai syytteen miehen häiriköinnistä?
- Anonyymi
Oletko kehitellyt tällaisenkin kerronnan suhteessa palstamiehen aloituksiin, vai onko niin että olet tehnyt itsesi naurunalaiseksi syytämällä perättömiä ja pähkähulluja ilmoituksia joissa vaadit vaikka mitä toimenpiteitä ja neuvot kuinka tämä keisdsi mitä ei ole tulisi hoitaa? Oletko myös väittänyt että tämä asia on aktiivisessa selvityksessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kehitellyt tällaisenkin kerronnan suhteessa palstamiehen aloituksiin, vai onko niin että olet tehnyt itsesi naurunalaiseksi syytämällä perättömiä ja pähkähulluja ilmoituksia joissa vaadit vaikka mitä toimenpiteitä ja neuvot kuinka tämä keisdsi mitä ei ole tulisi hoitaa? Oletko myös väittänyt että tämä asia on aktiivisessa selvityksessä?
Minusta sarvisen sekoilut pitäisi julkaista jos muutakaan rangaistusta ei ole läskitiinulle tiedossa. Ehkä tämä maineen romahdus on yksi, mutta voi olla, että tämä sidosorganisaatio lentävine apinoineen näyttää huonolta myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sarvisen sekoilut pitäisi julkaista jos muutakaan rangaistusta ei ole läskitiinulle tiedossa. Ehkä tämä maineen romahdus on yksi, mutta voi olla, että tämä sidosorganisaatio lentävine apinoineen näyttää huonolta myös
Tai pikkuprinsessalle joka tosin pelasi itsensä luottamuspiiristä pois ja on kehdannut vielä avautua täälä, että kun joku muu on niin ikävä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pikkuprinsessalle joka tosin pelasi itsensä luottamuspiiristä pois ja on kehdannut vielä avautua täälä, että kun joku muu on niin ikävä ihminen
Jos jauhaa vuosia paskaa toisista ja levittää toisten asioita, tosia tai valheita, pitäisi paksukalloisimmankin nistin rutjakkeen tajuta se, kuinka helposti sitä samaa voidaan tehdä hänelle. Isolla porukalla. Jos ei ole mennyt kaaliin, pitää toistaa niin kauan, että lamppu vähän välähtää vintillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jauhaa vuosia paskaa toisista ja levittää toisten asioita, tosia tai valheita, pitäisi paksukalloisimmankin nistin rutjakkeen tajuta se, kuinka helposti sitä samaa voidaan tehdä hänelle. Isolla porukalla. Jos ei ole mennyt kaaliin, pitää toistaa niin kauan, että lamppu vähän välähtää vintillä.
Palstan nistimuija?
- Anonyymi
Pitkän linjan kiusaajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan nistimuija?
Pojat väittäneet jonkun levittävän valheita, vaikka tehneet sitä itse.
- Anonyymi
Olen neitsyt😎
- Anonyymi
Entä naisen horoskooppi?
- Anonyymi
Sinkkiämpäri
- Anonyymi
suomennettuna = ?
- Anonyymi
Mä tiedän parikin juttua mikä liittyy sinkkiämpäriin.
N sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän parikin juttua mikä liittyy sinkkiämpäriin.
N sivustaKerro ihmeessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä!
En taida sen tarkemmin. Sen verran voin sanoa, että niihin juttuihin liittyy sama mies.
- Anonyymi
hullu mikä hullu
- Anonyymi
Onko ollut miehen alotuksen parissa taas huono yö? Otan osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut miehen alotuksen parissa taas huono yö? Otan osaa
Kiitos
- Anonyymi
Samoin! ☺️
- Anonyymi
Juuri se soikea, nelitahtinen
Se yksi ja ainoa, teräsvartinen - Anonyymi
Vinkin kertoa voit
- Anonyymi
TALO JÄRVEN RANNALLA KUUMALLA SANNALLA
- Anonyymi
agnostikkoTuuk-kieruk-yliluonnolinen17
Yhteydenottoa odottaessa ~❤️ :)- Anonyymi
Siis tuo on mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuo on mikä?
Jos et tajua referenssiä, niin saat vielä yhden vinkin mietippä viime syksyä.
Mut jos et tostakaan tajua niin yliarvioin sun älykkyyden tai sul on huono muisti, tai et välitä musta yhtään. :c - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tajua referenssiä, niin saat vielä yhden vinkin mietippä viime syksyä.
Mut jos et tostakaan tajua niin yliarvioin sun älykkyyden tai sul on huono muisti, tai et välitä musta yhtään. :cJuu tää on niin sekava ketju, että on vaikea päästä kärryille, mitä tässä haetaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tää on niin sekava ketju, että on vaikea päästä kärryille, mitä tässä haetaan!
En voi antaa mitä specifimpää, tiiät sen itekki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tää on niin sekava ketju, että on vaikea päästä kärryille, mitä tässä haetaan!
”Pojat on poikia” argumenttia käytettiin yläasteella opettajien toimesta samalla kun sai pelätä, ettei joudu jonkun henkisen tai fyysisen väkivallan uhriksi välitunnilla. Kaikkea ei musta voi kuitata sanomalla, että olen vaan ”huono”.
Olen itsekin syyllistynyt samaan, mutta siitä on hitosti (enemmän) aikaa ja kerroin kyllä silloin suoraan!
- Anonyymi
Sinä ja Minä liikenneympyrässä😊
- Anonyymi
Hauska, vähän nii kui sinä ja minä tai minä ja hän samassa risteyksessä😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska, vähän nii kui sinä ja minä tai minä ja hän samassa risteyksessä😅
👌😅
- Anonyymi
Varmasn kannattas sunkin jo sitten liikkua eteenpäin jos olet jo kerran feidannut.
- Anonyymi
Mutta onhan näissä miehen aloituksissa se hyvä puoli, että katkerat voi käydä russuttamassa eetteriin ja mietiskellä että siinä kuulit, vaikkei se asianomainen kuule
- Anonyymi
Susi kuuluu luontoon.
- Anonyymi
Samoin vesilinnut jopa aikuisin leväällä
- Anonyymi
Oon sanonut usein ettei sinuun voisi koskaan kunnolla suuttua🤔
- Anonyymi
Muistan kyllä😊Mukavaa vapaapäivää 🤗
- Anonyymi
mennään tutkimustoimistoon
- Anonyymi
Menin kerran (jos toistekin) hänen mukanaan tutkimus"toimistoon". Rakastuneena tuijotin häntä kuin maailman ensimmäistä ihmettä. Muistan miten hän jossain vaiheessa varmaan huomasi tuijotukseni, vaikka hänen ilmeensä ei juuri muuttunut, niin voin kuvitella (ei liene vaikea arvata) ajatukset "mitä tuo tuijottaa" tilanteessa kun ei yleensä katsota tutkimuksen tekijää vaan näyttöä.. 😄
Hän tekee maailmasta suloisemman paikan olla ja elää.
-sivusta, en aloittaja, mutta viestit loppuivat nyt multakin.
- Anonyymi
Tule käymään vaan tiedät ajan koska voit tulla
- Anonyymi
Kyllä minä haluan että otat yhteyttä toivon sulla ford farmari mulla nissan nv200 paketti auto tuosta tunnistat kyllä ota yhteyttä nii jutellaan rauhassa
- Anonyymi
En ota
- Anonyymi
🚴♂️🧔🏻♂️ 👀👩🏼😳🥺😍🥰💘🥵❤️🔥-> 🚴♀️👩🏼🥰
- Anonyymi
Ootko sinä S-mies? 😍
- Anonyymi
Sä voit aina soittaa mulle 🤗😘 Ootan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit aina soittaa mulle 🤗😘 Ootan sua
Se soittaa vain mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se soittaa vain mulle.
😂😂😂
- Anonyymi
Rusina.
- Anonyymi
Sit sä et ota muhun on vaikeampi ottaa yhteyttä mu onnea yrittämiselle
- Anonyymi
Sanoit soittavas seuraavana päivänä.
Mut niinhän se menee et kun yön yli nukkuu, niin ......... - Anonyymi
Vaihtelu tekee hyvää.
- Anonyymi
Muuten tiedät jo nyt ettei ikinä tule tapahtumaan mitään yhteydenottoa.
- Anonyymi
Niinpä. Minä tiedän tuon kohdallani.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Minä tiedän tuon kohdallani.
-sivustaEi ole noin. Minun pitäisi olla varmempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin. Minun pitäisi olla varmempi.
Tiedän ettet ota yhteyttä. En minäkään ota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ettet ota yhteyttä. En minäkään ota.
Hän ei sitä voi tietää, koska näin tulee käymään. Se on väistämätöntä, en kestä näitä tunteita. Eli et ole hän. sivusta olin minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin. Minun pitäisi olla varmempi.
Et sitten ole hän. Kaivattuni ei koskaan tule ottamaan minuun yhteyttä, tiedän sen.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole hän. Kaivattuni ei koskaan tule ottamaan minuun yhteyttä, tiedän sen.
-sivustaEn tule, hyvä että tajusit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule, hyvä että tajusit
Et ole hän, hän ei ilkeilisi noin, aikuinen mies 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän, hän ei ilkeilisi noin, aikuinen mies 😂
Kyllä jos mitta tulee täyteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos mitta tulee täyteen!
Sori, mutta ei. Hän ei ole tuollainen.
- Anonyymi
Sano sä joku sana tai lause, mä jatkan. Siinä se!
- Anonyymi
Silloin kun nähtiin ekan kerran oltiin _____ ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
humalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikallamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aleksanterinkadulla kahdestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aleksanterinkadulla kahdestaan
Vttuilu on vielä ok, mutta jos aletaan mennä näihin Ali-ihmisiin, niin oikeesti se sattuu ja kovaa. En tiedä, ehkä mun huumorintaju on vaan hemmetin huono.
- Anonyymi
Mitenkä näitä vanhoja nokialaisia käytetään?! 😁
- Anonyymi
Olen Nokialta..
- Anonyymi
Pampula 🤔
- Anonyymi
Vieläkös kissat nukkuu sängys koiran kaa
- Anonyymi
Ei enää yli vuoteen... Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää yli vuoteen... Sivusta.
Koska ootte nähneet viimeksi, vaikka ohi mennen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ootte nähneet viimeksi, vaikka ohi mennen?
Talvella viimeksi.
- Anonyymi
En anna.. En ikinä anna tunnisteita! 😅
- Anonyymi
Sitten et voi voittaa. Simple as that
- Anonyymi
matto 🟥
- Anonyymi
En kirjoittanut tuota aloitusta, mutta tunnistan tämän.. voisi olla häneltä mulle. Ihanalta mulle.. ikävä on.
- Anonyymi
Sinä ap olet sama, joka kirjoittelee muille naisille täällä ilkeitä. Muut ei saisi kaivata? Tunnistin kommenteista.
- Anonyymi
Montako lehmää mahtuu suomen ja venäjän rajalle🕊️
- Anonyymi
Jos yritys tuhoaa yksityishenkilönomaisuutta, mielestämme yritykse tulisi aina korvata vahinko vaikka yrityksen henkilöt olisivat oikeassa. Rahallinen vahinko yksityishenkilölle voi olla merkittävä verrattain yritykselle. Tarkoitit pelisilmää sanalla tuota, itse tykkään käyttää selkokieltä. Sekava kuvaus, mutta keväällä oli tapaus, jota sivuuttiin.
Ei siihen mitään vinkkejä tarvita…aloitteellisuus ja vastaaminen vievät asioita eteenpäin ihan itsestään..ny kyl vaaditaan puolin ja toisin.. ..kirjoita hänelle, muuta ei tarvita..vituix menee tai johtaa johonkin hyvään..
- Anonyymi
Molemmat ajamme Saksalaisella autolla...Ja Vantaalle Sinua pyysin mukaani lennolle. K kaupunkia ehdotin jossa yhteistä kotia jatkamme...Laita viestiä niin haen Sinut sieltä ahtaasta paikasta. Mutta liskodiskot kierrämme kaukaa...Nyt on tunnisteita Rakas liikaakin...Olen valmis ja asiat jatkon kannalta selvät...Odotan ja tunnen sen tunteen kun puhelimeni ilmoittaa viestistä ja Räjähdän siihen paikkaan...Olen jo kauan ollut henkisellä tasolla Sinun
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983