THL suosittelee TAAS!

Anonyymi-ap

Kaikille 75 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille :)))

Mainosmiehet myös on palkattu taas myynnin edistykseen.

Tuo tubettaja Ville Mäkipelto nettosi jo 3700€ tuosta videosta, maksajana oli THL !

https://x.com/i/status/1825497789247201409

127

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on kysymys koronarokotuskesta otan sen tietenkin. Kuulun riskiryhmään
      jo ikänikin puolesta. Minulla on jo viisi koronarokotusta. Yhden vaikean
      ja pitkän koronan olen sairastanut, ehkä olisin kuollut ilma rokotusta.

      • Anonyymi

        Korona influenssa vaarallinen edelleen vaarallinen hengityselin sairastaville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona influenssa vaarallinen edelleen vaarallinen hengityselin sairastaville

        On otettava uusi rokotus, vanhan vaikutus ei kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On otettava uusi rokotus, vanhan vaikutus ei kestä.

        Ilmeisesti noin on koronan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On otettava uusi rokotus, vanhan vaikutus ei kestä.

        Kun olisikin jotain positiivista vaikutusta. Kuolemia ja tauteja sekä vammoja tarvitaan jotta lääkäreillä ois töitä ja lääkkeitä myytäisiiin.

        Itse ei olla tarvittu lääkkeitä kun jätetään nuo tarjotut piikit vaikka pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti noin on koronan kanssa.

        Kaikki oli koronan nimikkeellä - vaikkas yskäisy. Typerää kun keksitään näin naivia mutta naiivit menee mukaan ja herkkäuskoiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olisikin jotain positiivista vaikutusta. Kuolemia ja tauteja sekä vammoja tarvitaan jotta lääkäreillä ois töitä ja lääkkeitä myytäisiiin.

        Itse ei olla tarvittu lääkkeitä kun jätetään nuo tarjotut piikit vaikka pois.

        Aikuisten pitäis ymmärtää mitä rokotteet ovat, ja kuinka ne toimivat, eikä levittää valheita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisten pitäis ymmärtää mitä rokotteet ovat, ja kuinka ne toimivat, eikä levittää valheita.

        Rokote eikös se ole sellainen, että se estää sairastumasta kyseiseen tautiin ja tartutamasta sitä eteenpäin.
        Nämä ns. koronarokotteet eivät ole sellaisia, että niitä voisi varsinaisesti rokotteiksi edes sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olisikin jotain positiivista vaikutusta. Kuolemia ja tauteja sekä vammoja tarvitaan jotta lääkäreillä ois töitä ja lääkkeitä myytäisiiin.

        Itse ei olla tarvittu lääkkeitä kun jätetään nuo tarjotut piikit vaikka pois.

        Oletko jotenkin olevinasi sellainen ” tietäjä” kuolemia on ollut aina maailmassa , ja tulee olemaan . Siinä syytellään milloin koronaa ja milloin rokotetta. Parempi kun et kirjoittele. Vaan pidät oman tietonasi mielikuvituksesi. Äyksikin nainen kuolin sinunlaisen ihmisen kirjoitusten tuloksena kun ei uskaltanut ottaa piikkiä. Mutta sitä ei voi silloin antaa kun korona jo on päällä ja ihminen makaa teholla . Joten monet rokottamattomat pyytävät rokotetta vaikka keho on jo aloittanut kuolon prosessin ja silloin se on myöhäistä . Sinun ei tarvitse uskoa mihinkää , mutta älä levitä väärää tietoa ettei juttusi koidu jonkun kuolemaksi joka ei uskalla ottaa rokotetta ,
        oman itsesi kanssa teet kuten haluat ei sitä tartte ilmoitella .ketään ei kiinnosta otatko vai et ,eikä mitkään kospiraatio teoriat liioin kiinnosta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Rokote eikös se ole sellainen, että se estää sairastumasta kyseiseen tautiin ja tartutamasta sitä eteenpäin.
        Nämä ns. koronarokotteet eivät ole sellaisia, että niitä voisi varsinaisesti rokotteiksi edes sanoa.

        Niinpä niin.
        Olen nyt ollut tänä vuonna parin otteesen alueni keskus-sairaalassa sisällä,
        koska tuli hengitys vaikeuksia viime talvena kun yli - 20 asteessa poljin pyörällä, ja sekun sitten alkoi ahistamaan keuhkoja. No pumppua ne ekana alkoi huoltamaan kun siellä tarvittiin pikkaisen laajennusta, että nesteet kiertäisi. Nyt lähes 7 kk jälkeen vasta olen saanut lääkitykset hengitykseen ?

        On aika surkea tämä suomalainen terveydenhoito!

        Tästä olisi paljonkin kerrottavaa, mutta se on aivan turhaa koska lekurin mukaan esim. tuo sivusto netissä lääkeinfo.fi kertoo lääkkeiden haittavaikutukset väärin ja lekureila on oma parempi tietokanta lääkkeiden haittavaikutuksista ?! EPÄILEN EDELLEEN TUOTA!

        Siis, nuori naispuolinen lekuri terveyskeskuksesta kertoi minulle näin pari viikkoa sitten, kun olin kertonut hoitajalle millaisia haittavaikutuksia tuo uusi saamani lääke voi aiheuttaa. Hoitaja haki sitten tuon nuorennaispuolisen lekurin tueksi, ja neuvomaan minun ja kumoamaan tuon lääkeinfosta lukemai tiedot kyseisestä lääkkeestä?

        Muuten olen nyt noin ehkä 10 kertaa ollut eri lääkäreiden kanssa tekemisissä, ja yksikään heistä ei ole maininnut koronasta sanaakaan, ei liioin sairaanhoitajatkaan, ja ne näkee minun oma kannasta, että en ole ottanut sitä ensimmäistäkään koronapiikkiä.

        Ainoa mitä joku hoitaja on kysynyt on ollut että, onko sinulla ollut kuumetta, (ai niin, silloin mitattiin myös kuume ;) ja paperikutsussa oli, et ethän tule nuhaisena vastaanotolle.

        Eikös se koronapiikki juuri aiheuttanut sen koronan jos sitä ei muuten olisi tullut ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona influenssa vaarallinen edelleen vaarallinen hengityselin sairastaville

        Nyt ei korona oikein lasketa influenssaksi , joskin korona ja influenssa omaa muutamia oireita jotka ovat samanlaisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.
        Olen nyt ollut tänä vuonna parin otteesen alueni keskus-sairaalassa sisällä,
        koska tuli hengitys vaikeuksia viime talvena kun yli - 20 asteessa poljin pyörällä, ja sekun sitten alkoi ahistamaan keuhkoja. No pumppua ne ekana alkoi huoltamaan kun siellä tarvittiin pikkaisen laajennusta, että nesteet kiertäisi. Nyt lähes 7 kk jälkeen vasta olen saanut lääkitykset hengitykseen ?

        On aika surkea tämä suomalainen terveydenhoito!

        Tästä olisi paljonkin kerrottavaa, mutta se on aivan turhaa koska lekurin mukaan esim. tuo sivusto netissä lääkeinfo.fi kertoo lääkkeiden haittavaikutukset väärin ja lekureila on oma parempi tietokanta lääkkeiden haittavaikutuksista ?! EPÄILEN EDELLEEN TUOTA!

        Siis, nuori naispuolinen lekuri terveyskeskuksesta kertoi minulle näin pari viikkoa sitten, kun olin kertonut hoitajalle millaisia haittavaikutuksia tuo uusi saamani lääke voi aiheuttaa. Hoitaja haki sitten tuon nuorennaispuolisen lekurin tueksi, ja neuvomaan minun ja kumoamaan tuon lääkeinfosta lukemai tiedot kyseisestä lääkkeestä?

        Muuten olen nyt noin ehkä 10 kertaa ollut eri lääkäreiden kanssa tekemisissä, ja yksikään heistä ei ole maininnut koronasta sanaakaan, ei liioin sairaanhoitajatkaan, ja ne näkee minun oma kannasta, että en ole ottanut sitä ensimmäistäkään koronapiikkiä.

        Ainoa mitä joku hoitaja on kysynyt on ollut että, onko sinulla ollut kuumetta, (ai niin, silloin mitattiin myös kuume ;) ja paperikutsussa oli, et ethän tule nuhaisena vastaanotolle.

        Eikös se koronapiikki juuri aiheuttanut sen koronan jos sitä ei muuten olisi tullut ?!

        Älä lue netistä mitään lääke infoa , sillä et näytä ymmärtävän sitä edes oikein. Ja ns ” nais lekuri” on uhan oikeassa siinä mitä sanoo.
        Joten tässä on kysynyt virus taudista joka on hankala monelle , ja jos sinua nyt ei rokotukset kiinnosta , niin se on sinun asiasi, muualla maailmassa ajatellaan toisin , siis ei ainoastaan Suomessa . THL on yhteydessä muihinkin maihin koko ajan ja etekkin tutkijoiden tuomaan infoon.
        Joten pidä omana tietonasi epääilysi niillä ei ole katetta. Sääliksi käy hoitohenkilökuntaa kun savat tälläisiä ” netti lääkäreitä” vastaan otolleen


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Rokote eikös se ole sellainen, että se estää sairastumasta kyseiseen tautiin ja tartutamasta sitä eteenpäin.
        Nämä ns. koronarokotteet eivät ole sellaisia, että niitä voisi varsinaisesti rokotteiksi edes sanoa.

        Et näytä oikein olevan tietoinen näistä asioista sillä tasolla kun ne ovat
        Katalin Karikko ja Drev Weisman saivat nobellin palkinnon mRNA rokotteesta ja se pelasti monen ihmisen elämän.
        Joten mRNA tekniikan avulla aletaan rokottamaan muitakin rokotteita.
        Kun tietää miten mRNA vaikuttaa , niin ei epäile ja luota konspiraatioihin joita netti on täynnä , aiihen kun lisää vielä oman tiedon rajoittuneisuuden niin ei ihme että on vääriä käsityksiä . Siksipä ei pitäisi lukea netistä kaiken mailman ” professorien” kirjoituksia koska ei niistä Voikkaan ymmärtää koska ei ole lukenut koskaan vidologiaa tai bakterologiaaakaan .toisaalta huvittava lukea miten pihalla eräät ovat asiasta , ja luullaan yhtä sun toista.
        Totuus on kuintenkin se että THL yrittää pelastaa ihmisiä koronalta ihan kuten muutkin maat tekevät .
        Siksi ei tarvitse kotitekoisella tiedolla esitellä totuuksia jotka ovat hyvin yksinkertaista laadultaan .
        Kun ihmiset joilla ei ole koulutusta lääketieteeseen levittävät ns ” tietoa” ja sen perusteella heikoimmat eivät uskalla ottaa rokotetta ,ja menehtyvät koronaan , niin hieman pitäisi ajatella ettei levitä asioita mistä ei ole pienintäkään koulutusta , siis yksi tavis joka lukee netistä asioita mistä ei tiedä mitään, niin hän kehittää oman näkemyksensä niistä ja pelkää , joten kuka haluaa syyllistyä siihen että ns ” tiedoillaan” vaikuttaa negatiivisesti jonkun elämään tai jopa kuolemaan .
        Moni juoksee lääkärissä keksittyjen ” sivuvaiktustensa” kanssa ja kuvittelee tietävänsä asioista kun on lukenut konspiraatioita netistä , ja siten ottaa lääkärin ajan joltain joka aitä ehkä tarvitsisi paremmin .
        Meidän vastaanotolla ollaan rokotettu vanhuksia koko ajan kun korona on ollut, kukaan heistä ei ole kuollut koronaan tai mihinkään sivuvaikutuksiin .
        Joten aika lopettaa levittämästä asioita missä ei ole mitään pohjaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.
        Olen nyt ollut tänä vuonna parin otteesen alueni keskus-sairaalassa sisällä,
        koska tuli hengitys vaikeuksia viime talvena kun yli - 20 asteessa poljin pyörällä, ja sekun sitten alkoi ahistamaan keuhkoja. No pumppua ne ekana alkoi huoltamaan kun siellä tarvittiin pikkaisen laajennusta, että nesteet kiertäisi. Nyt lähes 7 kk jälkeen vasta olen saanut lääkitykset hengitykseen ?

        On aika surkea tämä suomalainen terveydenhoito!

        Tästä olisi paljonkin kerrottavaa, mutta se on aivan turhaa koska lekurin mukaan esim. tuo sivusto netissä lääkeinfo.fi kertoo lääkkeiden haittavaikutukset väärin ja lekureila on oma parempi tietokanta lääkkeiden haittavaikutuksista ?! EPÄILEN EDELLEEN TUOTA!

        Siis, nuori naispuolinen lekuri terveyskeskuksesta kertoi minulle näin pari viikkoa sitten, kun olin kertonut hoitajalle millaisia haittavaikutuksia tuo uusi saamani lääke voi aiheuttaa. Hoitaja haki sitten tuon nuorennaispuolisen lekurin tueksi, ja neuvomaan minun ja kumoamaan tuon lääkeinfosta lukemai tiedot kyseisestä lääkkeestä?

        Muuten olen nyt noin ehkä 10 kertaa ollut eri lääkäreiden kanssa tekemisissä, ja yksikään heistä ei ole maininnut koronasta sanaakaan, ei liioin sairaanhoitajatkaan, ja ne näkee minun oma kannasta, että en ole ottanut sitä ensimmäistäkään koronapiikkiä.

        Ainoa mitä joku hoitaja on kysynyt on ollut että, onko sinulla ollut kuumetta, (ai niin, silloin mitattiin myös kuume ;) ja paperikutsussa oli, et ethän tule nuhaisena vastaanotolle.

        Eikös se koronapiikki juuri aiheuttanut sen koronan jos sitä ei muuten olisi tullut ?!

        No jo on ollut kiirettä kun oikein kymmenien lääkäreiden kanssa on setvitty asioita.
        Joten korona pelko on iskenyt ja kunnolla .
        Ja kun ei oteta rokotetta niin miksi juosta lääkäreillä omia teorioitaan selvittelemässä .
        Kokeet ovat tietysti olleet puhtaat luulisin .
        Usein on pelko joka laittaa ihmiset keksimään asioita omasta terveydestään .
        Yksi vihje , älä lue lääkeinfoa , sillä usein kun ihmiset lukee niitä niin saavat heti oireet , aivot toimii siten pelkääjillä .
        Itse en ole koskaan lukenut mitää ” mahdollisia ” sivuvaikutuksia lääkkeistä eikä liioin
        Ole koskaan ollut mitään sivuvaikutuksia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki oli koronan nimikkeellä - vaikkas yskäisy. Typerää kun keksitään näin naivia mutta naiivit menee mukaan ja herkkäuskoiset.

        Mistä kiven alta huutelet . Yskä tiedottaa jo että jotain on kehossa , aiis voi olla virus joka etenee, tai allergisia oireita , joten miksi yleensä tiedoittelet koska sinulla ei ole tietoa näistä asioista yhtään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Rokote eikös se ole sellainen, että se estää sairastumasta kyseiseen tautiin ja tartutamasta sitä eteenpäin.
        Nämä ns. koronarokotteet eivät ole sellaisia, että niitä voisi varsinaisesti rokotteiksi edes sanoa.

        No ei kyllä estä. Itselläni oli 4 koronarokotusta takana kun sain ensimmäisen koronatartunnan n.6 kk päästä viimeisestä rokotuksesta. Sitäkään en luultavasti olisi saanut ellei matkaseurana olisi ollut henkilö joka jo sairasti parasta aikaa mutta ei välittänyt niin paljoa että olisi jäänyt kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä estä. Itselläni oli 4 koronarokotusta takana kun sain ensimmäisen koronatartunnan n.6 kk päästä viimeisestä rokotuksesta. Sitäkään en luultavasti olisi saanut ellei matkaseurana olisi ollut henkilö joka jo sairasti parasta aikaa mutta ei välittänyt niin paljoa että olisi jäänyt kotiin.

        Hyvä et sulla oli rokotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki oli koronan nimikkeellä - vaikkas yskäisy. Typerää kun keksitään näin naivia mutta naiivit menee mukaan ja herkkäuskoiset.

        Kirjoittaisit vielä kolmannenkin typerän kommentin...


    • Anonyymi

      On siinäkin eräänlainen näkemys asioista .
      Riskiryhmät rokotetaan tietysti, ja jos sinulle ei oikein tieto ole mennyt päähän niistä asioista niin tee miten tahdot, mutta älä vedä ihmisten tienaamista näihin asioihin , sillä ei ole mitään merkitystä itse asian kanssa.
      Kateus ei ole mukava ominaisuus ihmisessä , en edes koskaan ole ajatellut ihmisten tienisteja. Hyvän koulutuksen saaneet ihmiset tienaavat paremmin se kun elämän kovan koulun käyneet,
      Silloin kun toisten tienestit tulee tärkeäksi on aika hakea apua

      • Anonyymi

        Hyvä huomautus.


      • """ Hyvän koulutuksen saaneet ihmiset tienaavat paremmin se kun elämän kovan koulun käyneet,"""

        Onkos sillä Ville Mäkipellolla minkälainen lääketieteellinen koulutus?
        Raamatun luotettavuuden kieltävä teologian tohtori eikös hän ainakin ole. Mutta mitä kaikkea muuta hän on sitten tubettamisen lisäksi. Niin sujuva puhua pulputtamaan, että kai hän sillä tubettamisella tienaa tarpeeksi tarvitsematta muuta työtä tehdäkään.


    • Anonyymi

      THL tekee tärkeää työtä.

      • Anonyymi

        eipä tee juupas


      • Anonyymi

        Tappopiikit? Kerro ihmeessä mitä ne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappopiikit? Kerro ihmeessä mitä ne on?

        Käy ottamassa buusteria vaan - ei oo montaa päevää ko meidän naapuri kuoli. Varoitukset ei auttaneet. Sydäri...eikä eka tutuila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy ottamassa buusteria vaan - ei oo montaa päevää ko meidän naapuri kuoli. Varoitukset ei auttaneet. Sydäri...eikä eka tutuila.

        Mitä yrität kertoa, ei tuossa ole järjen häivää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy ottamassa buusteria vaan - ei oo montaa päevää ko meidän naapuri kuoli. Varoitukset ei auttaneet. Sydäri...eikä eka tutuila.

        Sydäri on monelle tullut jo ennen koronaa , nyt pöljät syyttelee koronaa aina kun joku kuolee, kovasti ollaan tietävinänsä , vaan silmät pyörisi päässä jos istuisivat virologin esitystä kuulemassa miten ja millä tavalla rokote auttaa
        Minun mielestäni nämä vastustajat voisivat lopettaa jauhamisen koronasta , riittää kun eivät ota piikkiä pelkojensa kanssa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydäri on monelle tullut jo ennen koronaa , nyt pöljät syyttelee koronaa aina kun joku kuolee, kovasti ollaan tietävinänsä , vaan silmät pyörisi päässä jos istuisivat virologin esitystä kuulemassa miten ja millä tavalla rokote auttaa
        Minun mielestäni nämä vastustajat voisivat lopettaa jauhamisen koronasta , riittää kun eivät ota piikkiä pelkojensa kanssa .

        Joo, mut 'pöljät' ei malta.


    • Anonyymi

      ONKOHAN ELÄKERAHASTOT HEIKOILLA TAAS ?
      No saataisiin nostettua se pari prosenttia eläkkeitä varmaan jos kuolisi muutamakymmenen tuhatta taas. Hinnat tok nousee 10% vuodessa.

      • Anonyymi

        Onko taktiikkasi tuo?


    • Anonyymi

      Ainakin 10 piikkiä muutaman vuoden ajalla, kun laskee influenssarokotteet mukaan.
      Ja lisää ensi syyskuussa.

      • Anonyymi

        Riskiryhmäläisen kannattaa ilman muuta mennä rokotuksiin.


    • Anonyymi

      Humpuukia ratsasta "riskiryhmä" - kusetuksella. Mutta on oma valinta jos on herkkäuskoinen.
      Tämä Villehän vasta melkoinen ketku on ja tosi törkeän teon teki mennessään vaarallista tutkimatonta nestettä markkinoimaan - eikä edes tollo tiedä mitä on sisältö - melkoinen kusettajalajissaan.

      • Anonyymi

        Mitä 'humpuukia' ? Etkö tiedä kuinka rokotukset toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä 'humpuukia' ? Etkö tiedä kuinka rokotukset toimii?

        Ei hän tiedä eikä tule muuten koskaan tietämäänkään . Jos on lusikalla saanut niin ei voi kauhalla ammentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän tiedä eikä tule muuten koskaan tietämäänkään . Jos on lusikalla saanut niin ei voi kauhalla ammentaa.

        Ikävä asenne kun oikeaa tietoa ei haluta.


      • Anonyymi

        Se herkkä uskoinen tietää miten rokote vaikuttaa kehoon, siksi ottaa rokotteen . Joten
        ” herkkäuskoiset ” vanhemmat ihmiset ainakin meidän kaupungissa elävät vielä vaikka monet rokotteet ovat ottaneet. Kas kun ovat tietoisia asioista . Joten kukahan tässä oikein on herkkäuskoinen , luulen että pelkäävä salaliittoteorioiden levittäjä. Tyylillä ” kun pelkään niin levitän pelkoani netissä” samalla kun ei tietoa ole asiasta mistä puhuu.


    • Anonyymi

      Mitä sinä lasket kenenkään tienisteja tässä asiassa . Koron on kyllin vakava juttu että siinä vielä tarttee jonkun mahdollisia tienisejakin vetää esiin.
      Rokotetta tarvitaan jos meinataan saada vihdoin eliminoitua se virus .

      • Anonyymi

        Rokotuksilla saadaan pidettyä ihmiset poissa sairaspaikoilta rasittamassa muutenkin vaikeaa hoitotilannetta maassa.


      • """Rokotetta tarvitaan jos meinataan saada vihdoin eliminoitua se virus ."""

        Häh?
        Et kai sinä vieläkin ole siinä luulossa, että koronavirus pystytään eliminoimaan rokotteilla, jotka eivät estä taudin leviämistä. Miten se voisi tapahtua?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """Rokotetta tarvitaan jos meinataan saada vihdoin eliminoitua se virus ."""

        Häh?
        Et kai sinä vieläkin ole siinä luulossa, että koronavirus pystytään eliminoimaan rokotteilla, jotka eivät estä taudin leviämistä. Miten se voisi tapahtua?

        Isorokko on rokotteilla saatu eliminoitua, lähes täysin, miksei koronaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isorokko on rokotteilla saatu eliminoitua, lähes täysin, miksei koronaa?

        Mietipä ihan omillakin aivoillasi miksi.

        Isorokkorokote estää saamasta tartunnan ja tartuttamasta eteenpäin, siksi.
        Sitä eivät nämä koronarokotteet tee, vaan koronarokotettu voi edelleenkin saada tartunnan ja tartuttaa virusta eteenpäin oireettomanakin.
        Nämä koronarokotteet eivät varsinaisia rokotteita silleen olekaan, vaan jonkunlaista ennaltaehkäisevää lääkettä, joka vain mahdollisesti lievittää taudin oireita.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mietipä ihan omillakin aivoillasi miksi.

        Isorokkorokote estää saamasta tartunnan ja tartuttamasta eteenpäin, siksi.
        Sitä eivät nämä koronarokotteet tee, vaan koronarokotettu voi edelleenkin saada tartunnan ja tartuttaa virusta eteenpäin oireettomanakin.
        Nämä koronarokotteet eivät varsinaisia rokotteita silleen olekaan, vaan jonkunlaista ennaltaehkäisevää lääkettä, joka vain mahdollisesti lievittää taudin oireita.

        Mitä pahaa näet asiassa? Sehän estää sairastumasta, ainakaan vakavasti, lopeta tuo mussutus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa näet asiassa? Sehän estää sairastumasta, ainakaan vakavasti, lopeta tuo mussutus.

        Isorokkorokote siis suojaa myös ympäröiviä, mutta korona"rokote" (jos sitä edes voi rokotteeksi sanoa) suojaa mahdollisesti (ei kuitenkaan 100 prosenttisesti) vain rokotteen ottanutta itseään.
        Ei mitään pahaa ole asiassa, jos ihmisellä on niin paha kuolemanpelko, että altistaa itsensä tuollaiseen lääketieteelliseen kokeiluun ja pitää sitä viimeisenä oljenkortena pysyä hengissä.

        Vai että estää sairastumasta, hih hei, salli mun nauraa.
        Kerran käydessäni diabeteshoitajalla, niin hän kertoi juuri olleensa koronassa ja koville oli ottanut, oli maannut toista viikkoa kovassa kuumeessa henkihieverissä. Siihen mennessä hän oli ottanut jo viisi korona"rokotusta".


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Isorokkorokote siis suojaa myös ympäröiviä, mutta korona"rokote" (jos sitä edes voi rokotteeksi sanoa) suojaa mahdollisesti (ei kuitenkaan 100 prosenttisesti) vain rokotteen ottanutta itseään.
        Ei mitään pahaa ole asiassa, jos ihmisellä on niin paha kuolemanpelko, että altistaa itsensä tuollaiseen lääketieteelliseen kokeiluun ja pitää sitä viimeisenä oljenkortena pysyä hengissä.

        Vai että estää sairastumasta, hih hei, salli mun nauraa.
        Kerran käydessäni diabeteshoitajalla, niin hän kertoi juuri olleensa koronassa ja koville oli ottanut, oli maannut toista viikkoa kovassa kuumeessa henkihieverissä. Siihen mennessä hän oli ottanut jo viisi korona"rokotusta".

        Joopa joo :)))))))))))


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Isorokkorokote siis suojaa myös ympäröiviä, mutta korona"rokote" (jos sitä edes voi rokotteeksi sanoa) suojaa mahdollisesti (ei kuitenkaan 100 prosenttisesti) vain rokotteen ottanutta itseään.
        Ei mitään pahaa ole asiassa, jos ihmisellä on niin paha kuolemanpelko, että altistaa itsensä tuollaiseen lääketieteelliseen kokeiluun ja pitää sitä viimeisenä oljenkortena pysyä hengissä.

        Vai että estää sairastumasta, hih hei, salli mun nauraa.
        Kerran käydessäni diabeteshoitajalla, niin hän kertoi juuri olleensa koronassa ja koville oli ottanut, oli maannut toista viikkoa kovassa kuumeessa henkihieverissä. Siihen mennessä hän oli ottanut jo viisi korona"rokotusta".

        Ruotsissa kuoli porukkaa koronaan paljon enemmän kuin suomessa.

        Ruosissa ilmeisesti käytettin placebo-rokotteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsissa kuoli porukkaa koronaan paljon enemmän kuin suomessa.

        Ruosissa ilmeisesti käytettin placebo-rokotteita.

        Loppujen lopuksi pitemmällä aikavälillä väestömäärään nähden ei Ruotsissa kuollut juurikaan enempää kuin Suomessa.

        Olikin mielenkiintoista seurata Ruotsin tilastoja koronakuolleista sen jälkeen kun rokotukset aloitettiin. Täällä FHM (Suomen THL:n vastaava) raportoi ihan avoimesti kuinka monet koronaan kuolleista olivat saaneet yhden ja kuinka monet kaksi koronarokotusta.

        Yllättävää oli, että reilusti yli puolet kuoli koronaan rokotettuina, vastaavasti vain pieni osa rokottamattomina.
        Kun suuri yleisö alkoi laittamaan ehdolle niitten rokotteiden tehokkuutta, niin lopetettiin kertomasta enää kuinka monet kuolleista olivat rokotettuja ja kuinka monet rokottamattomia.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Loppujen lopuksi pitemmällä aikavälillä väestömäärään nähden ei Ruotsissa kuollut juurikaan enempää kuin Suomessa.

        Olikin mielenkiintoista seurata Ruotsin tilastoja koronakuolleista sen jälkeen kun rokotukset aloitettiin. Täällä FHM (Suomen THL:n vastaava) raportoi ihan avoimesti kuinka monet koronaan kuolleista olivat saaneet yhden ja kuinka monet kaksi koronarokotusta.

        Yllättävää oli, että reilusti yli puolet kuoli koronaan rokotettuina, vastaavasti vain pieni osa rokottamattomina.
        Kun suuri yleisö alkoi laittamaan ehdolle niitten rokotteiden tehokkuutta, niin lopetettiin kertomasta enää kuinka monet kuolleista olivat rokotettuja ja kuinka monet rokottamattomia.

        Monet iäkkäät (+75) menehtyivät koronan aiheuttamiin vaivoihin, esim. keuhkokuume.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Loppujen lopuksi pitemmällä aikavälillä väestömäärään nähden ei Ruotsissa kuollut juurikaan enempää kuin Suomessa.

        Olikin mielenkiintoista seurata Ruotsin tilastoja koronakuolleista sen jälkeen kun rokotukset aloitettiin. Täällä FHM (Suomen THL:n vastaava) raportoi ihan avoimesti kuinka monet koronaan kuolleista olivat saaneet yhden ja kuinka monet kaksi koronarokotusta.

        Yllättävää oli, että reilusti yli puolet kuoli koronaan rokotettuina, vastaavasti vain pieni osa rokottamattomina.
        Kun suuri yleisö alkoi laittamaan ehdolle niitten rokotteiden tehokkuutta, niin lopetettiin kertomasta enää kuinka monet kuolleista olivat rokotettuja ja kuinka monet rokottamattomia.

        Tieto lisää tuskaa....

        https://fimea.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tieto lisää tuskaa....

        https://fimea.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista

        Niin, tuossahan on vain rokotteiden haittavaikutuksista.

        Minä taas puhuin siitä, että rokotusten alettua ihmisiä kuoli koronaan rokotuksista huolimatta (en sanonut että rokotteisiin) enemmän rokotettuina kuin rokottamattomina. Siis huonosti suojasivat ne rokotteet koronalta ja sen vakavammalta tautimuodolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet iäkkäät ( 75) menehtyivät koronan aiheuttamiin vaivoihin, esim. keuhkokuume.

        Ruotsissa lopetettiin jo melko varhaisessa vaiheessa kaikkein vanhimpien ja hauraimpien rokottaminen, koska monet heistä saivat rokotteista niin pahan kuumehorkan, etteivät kestäneet sitä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ruotsissa lopetettiin jo melko varhaisessa vaiheessa kaikkein vanhimpien ja hauraimpien rokottaminen, koska monet heistä saivat rokotteista niin pahan kuumehorkan, etteivät kestäneet sitä.

        Ruotsalaisten touhu oli karmeaa seurattavaa, vanhuksia kuoli kuin kärpäsiä ilman rokotteita. Suomi rokotti paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalaisten touhu oli karmeaa seurattavaa, vanhuksia kuoli kuin kärpäsiä ilman rokotteita. Suomi rokotti paremmin.

        Tämän vuoden huhtikuuhun mennessä Suomessa on kuollut koronaan 11 958 henkilöä ja Ruotsissa 27 407. Ottaen huomioon väestömäärän, niin eipä siinä suurta eroa maitten välillä ole.
        Norjan väkiluku on lähelle sama kuin Suomen ja siellä kuoli koronaan puolet vähemmän kuin Suomessa. Tanskan väkiluku jonkun verran (noin 300 000) suurempi kuin Suomen, mutta siellä kuoli koronaan vain reilut 8 000. Eipä kannata paljon hehkuttaa Suomenkaan terveydenhoitoa.

        Vanhuksia eikö ne enimmäkseen ole olleet koronakuolleet Suomessakin. Mutta suurissa ikäluokissahan niitä riittää ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tämän vuoden huhtikuuhun mennessä Suomessa on kuollut koronaan 11 958 henkilöä ja Ruotsissa 27 407. Ottaen huomioon väestömäärän, niin eipä siinä suurta eroa maitten välillä ole.
        Norjan väkiluku on lähelle sama kuin Suomen ja siellä kuoli koronaan puolet vähemmän kuin Suomessa. Tanskan väkiluku jonkun verran (noin 300 000) suurempi kuin Suomen, mutta siellä kuoli koronaan vain reilut 8 000. Eipä kannata paljon hehkuttaa Suomenkaan terveydenhoitoa.

        Vanhuksia eikö ne enimmäkseen ole olleet koronakuolleet Suomessakin. Mutta suurissa ikäluokissahan niitä riittää ...

        Väestö määrä tai ei, totuus on että ruotsissa on kuolleita 15 000 enemmän.

        Kumpi maa klaarasi homman paremmin ???

        Lycka till :)))))))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väestö määrä tai ei, totuus on että ruotsissa on kuolleita 15 000 enemmän.

        Kumpi maa klaarasi homman paremmin ???

        Lycka till :)))))))))

        Onhan täällä reilu puolet enemmän asukkaitakin kuin Suomessa.
        Yhtä lailla voisit verrata kuinka paljon enemmän jenkeissä kuoli koronaan kuin Suomessa, niin näyttäisi Suomen klaaranneen homman vieläkin paremmin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Onhan täällä reilu puolet enemmän asukkaitakin kuin Suomessa.
        Yhtä lailla voisit verrata kuinka paljon enemmän jenkeissä kuoli koronaan kuin Suomessa, niin näyttäisi Suomen klaaranneen homman vieläkin paremmin.

        Saat sanoa viimeisen kommentin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat sanoa viimeisen kommentin...

        Viimeisen?
        Kuulostaa uhkaukselta.
        Johan tässä tätä ikää on, mutta toivottavasti tämä ei ole viimeinen kommenttini.
        Jos kuitenkin niin ikävästi olisi, niin ei muuta kuin Herran haltuun kaikki vielä elävien kirjoihin jäävät.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """Rokotetta tarvitaan jos meinataan saada vihdoin eliminoitua se virus ."""

        Häh?
        Et kai sinä vieläkin ole siinä luulossa, että koronavirus pystytään eliminoimaan rokotteilla, jotka eivät estä taudin leviämistä. Miten se voisi tapahtua?

        Onko sinullakin myös hoitoalan koulutus jotenkin, epäilen vahvasti ettei ole .
        Et näytä olevan tietoinen rokotuksista yhtään mitään .
        Tottakai virus olisi saatava pois ihmiskunnasta , kuten muutkin sairaudet ollaan saatu, mutta se ottaa aikaa, etekkin kun on näitä rokotevastustajia olemassa. Äjoten elä sinä omalla tasollasi mitä tulee hoitoalan tehtäviin ja saavutuksiin , ja etsi kosvasti konspiraatio teorioita ne saattaavat pitää dementian loitolla kun aivot käy kuumana asioista mistä ei ole mitään käsitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet iäkkäät ( 75) menehtyivät koronan aiheuttamiin vaivoihin, esim. keuhkokuume.

        Tavalliseen influenssaankin kuolee paljon ihmisiä kun se ottaa keuhkoihin ja niin on aina ollut.
        Joten onko ainulle kaikkimtodiateet siitä kuka kuoli koronaan ja kuka vanhuuttaan pelätessään koronaa


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Niin, tuossahan on vain rokotteiden haittavaikutuksista.

        Minä taas puhuin siitä, että rokotusten alettua ihmisiä kuoli koronaan rokotuksista huolimatta (en sanonut että rokotteisiin) enemmän rokotettuina kuin rokottamattomina. Siis huonosti suojasivat ne rokotteet koronalta ja sen vakavammalta tautimuodolta.

        Siis sinulla in lääkärin ja patologin tiedot edessäsi kuka kuoli mihinkin .
        Vai onko niin että media on taas kyennyt vaikuttamaan sensaatio uutisillaan kuolinmääröstä ja sen syistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinulla in lääkärin ja patologin tiedot edessäsi kuka kuoli mihinkin .
        Vai onko niin että media on taas kyennyt vaikuttamaan sensaatio uutisillaan kuolinmääröstä ja sen syistä

        Mediapa tosiaankin, sillä seurasin FHM:n tilastoja ahkerasti ja kiinnostuneena.

        Mutta voihan olla niinkin kuinTegnell sanoi, että eihän sitä tiedä kuolivatko ne loppujen lopuksi koronaan vai rokotteisiin, kun rokotettuina kuolivat koronaan.


    • Anonyymi

      Nyt saa jo rokotuksia ilmeisesti?

      • Anonyymi

        Jo vain . Katso THL:n sivuilta, keille haluavat nyt niitä jakaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain . Katso THL:n sivuilta, keille haluavat nyt niitä jakaa.

        Sanopa se? Tunnen monta tällaista aivotonta piikkien ottajaa...aivan kuin se olisi pelastus jostain? Se on pelkkä uskonto, sitä vaan kun seuraa kuka ei ole ottanut, niin on selkeästi terveempi ja päivittää flunssat nopeasti. Piikin ottaja saa kärsiä flunssista pitkään.
        Meillä on oma turvajärjestelmä kehossa. se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain . Katso THL:n sivuilta, keille haluavat nyt niitä jakaa.

        Ihan niin siksi että ihmiset saisivat pysyä terveenä , vai onko sinulla oma teoriasi . Voin valaista että näi tehdään joka massa ei ainoastaan Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa se? Tunnen monta tällaista aivotonta piikkien ottajaa...aivan kuin se olisi pelastus jostain? Se on pelkkä uskonto, sitä vaan kun seuraa kuka ei ole ottanut, niin on selkeästi terveempi ja päivittää flunssat nopeasti. Piikin ottaja saa kärsiä flunssista pitkään.
        Meillä on oma turvajärjestelmä kehossa. se riittää.

        Kaikilla ei ole immuunivastusta virusta vastaan . Et voi yleistää mitenkään .
        Rokotepelkääjien joukko kokouksissa vasta viedään ihmistä kun litran mittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa se? Tunnen monta tällaista aivotonta piikkien ottajaa...aivan kuin se olisi pelastus jostain? Se on pelkkä uskonto, sitä vaan kun seuraa kuka ei ole ottanut, niin on selkeästi terveempi ja päivittää flunssat nopeasti. Piikin ottaja saa kärsiä flunssista pitkään.
        Meillä on oma turvajärjestelmä kehossa. se riittää.

        Näinhän se juuri toimii.

        Mainokset esittelevät kaikkea uutta, mutta sisältävät myös hyvin paljon vääristynyttä tietoa. Mainoksien tarkoitus on myydä tuotteita, joten niistä on tehtävä houkuttelevia kaikilla mahdollisilla keinoilla. Yleensä eniten mainostetut tuotteet eivät ole parhaita, niillä on vain suurin mainosbudjetti. Mainokset luovat kaikkein pahimmat ja suurimmat illuusiot ja niiden harhoihin on helppo langeta. Sen näkee lehtiä lukiessa, monet naistenlehdet ovat yhtä tuotemainosta aina artikkeleita myöten.


    • Anonyymi

      Hyvä että ovat hewreiilä siellä.

    • Anonyymi

      KYLLÄ MONI ELÄÄ TOISTEN TERVEYDEN KUSTANNUKSELLA - SELKEÄ PALJASTUS OLI VILLE MÄKIPELTOKIN - hävettävä teko mutta osaako hän edes hävetä mitä meni tekemään. Kuinka moni sai kärsimyksiä ? Tätähän ei haluta toki tutkia.

    • Anonyymi

      Korona kesti kolme viikkoa ja vielä vähän oireita. Viisi rokotusta olen ottanut ja viimeksi n. vuosi sitten. Eka kerran tuli korona eli minä luotan rokotukseen ja otan taas kun on se tilanne. Nyt sairastettu korona antoi suojaa ainakin puoli vuotta. Oma päätökseni on et olisin voinu sairastua jo aiemmin jos ei olisi ollut rokotusta. Tämä oma kokemus koronasta.

      • Anonyymi

        Miten tuo korona testi tehtin ? Kun kotitestit ei ole edes luotettavia

        Kyllä, voit väärentää positiivisen COVID-testin pyyhkimällä sen soodalla tai juo coca colaa.

        On hyvä muistaa, että mikään testi ei ole 100-prosenttisen varma. Testistä voi saada väärän negatiivisen tai väärän positiivisen tuloksen. Tästä syystä on tärkeää, että noudatat Antigeenikotitestin tuloksen tulkinta -otsikon alla annettuja ohjeita
        Näin kertoo THL netissä.
        Jos sinulla on kuumetta ja flunssa niin saat positiivisen tuloksen vaikka ei ole koronaa.

        "Vihdoinkin tosiasiat myönnetään THL:n johdon toimesta, kun Mika Salminen antoi lausunnon Yleisradiolle, joka kysyi hänen mielipidettään siihen, että pitäisikö kaksi rokotusta saaneiden sairastuneiden pysyä eristyksessä yhtä kauan kuin muidenkin.

        ”Se riippuu siitä, mitä tarkoittaa sairastua. Onko hän saanut positiivisen tuloksen testistä vai onko hän oikeasti sairas. Kaikki nämä tietysti vaikuttaa.”

        Näin se oli jo elokuussa .2021


    • Anonyymi

      Sinulla on todella ihan väärä käsitys tästä asiasta , lasket ilmeisesti kaikki asiatkin rahassa mitä kukin nettoaa.
      Vanhemmillemihmisille on korona. Vaikeampi sairastaa koska. Usein vastuskyky on heikko , siksi suositellaan rokotetta.
      Ei sen jännittävämpi asia sinänsä

      • Anonyymi

        No , ei ole ollut koronaa vaikka lasken vain omia rahojani, ja ikääkin on yli 75v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No , ei ole ollut koronaa vaikka lasken vain omia rahojani, ja ikääkin on yli 75v.

        Kas kun kaikki eivät saa koronaa, jos omaat soluja niin ei saa tautia . Joten ei siinä mitöön leuhkimisen aihetta ole mitenkään ettei ole ottanut rokotetta.
        Minullakaan ei ole ollut koronaa eikä lapsillani mutta heidän puolisollaan on se ollut .
        Joten et ole mitenkään mikään ihme tapaus tässä asiassa ä. Ja olis kiva jos ottaisit selvää hieman miten rokotus toimii ja miten se antaa suojan ihmiselle .
        Ei kuule koko maailman kaikki kuolleiden omaiset enää luulottele mitään vaan jokainen ottaa rokotteen .
        Mutta jos kuvitellaan että sekin asia on jotenkin rahasta kyse niin ollaan väärässä kyse on ainostaan terveydestä,


      • Anonyymi

        Pötypuhetta, vanhempia piikitettiin muista syistä, mutta on turha kerrata koska ei kiinnosta kiihoisia piikin ottajia ja muut taas tietävät totuuuden jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pötypuhetta, vanhempia piikitettiin muista syistä, mutta on turha kerrata koska ei kiinnosta kiihoisia piikin ottajia ja muut taas tietävät totuuuden jo.

        Vanhempia oli helpompi pistää hengiltä, koska he olivat muitten armoilla ja osaa pistettiin pakolla ainakin ulkomailla. Kiihotus ja valepuheet syyttelyitten kera keksittiin vielä ja tuo syyllistäminen vailla mitään todisteita on järkyttävä rikos ihmiskuntaa kohtaan. Meillä tulisi tuo Kurvinenkin tuomita puheistaan, mutta ei ole ainoa. Ville oli lampaana mukana eikä paljon pääpuolta pakottanut kun vielä rahatukko tarjottiin mainostamisesta.
        Nyt vaan Villen käskyjä totelleen hakemaan korvauksia jos tuli jotain tästä kiihotuksesta terveydelle totellen häntä. Ilman muuta, se on reilua peliä ja ihmisoikeus.


    • Anonyymi

      Harmittaa kun koronarokotuksen ikärajaa on nostettu, joten en saa sitä enää. Pelottaa ajatella että sen kirotun taudin saisin, tähän asti kun olen sen onnistunut välttämään.

      • Anonyymi

        Pelko aiheuttaa lamaantumista ja estää etenemästä.
        Pelkoa on monenlaista, siinä vaiheessa kun pelko ei enää perustu järkeen
        (perustuuko pelko koskaan järkeen?), mennään hakoteille ja siirrytään
        uskomusten vaaralliseen maailmaan.
        Media pelaa pitkälti ihmisten tunteilla, ruokkien pelokkaiden pelkoja ja
        johdatellen ihmisiä eri suuntiin.
        Älä anna tunteiden ja pelkosi viedä sinua harhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko aiheuttaa lamaantumista ja estää etenemästä.
        Pelkoa on monenlaista, siinä vaiheessa kun pelko ei enää perustu järkeen
        (perustuuko pelko koskaan järkeen?), mennään hakoteille ja siirrytään
        uskomusten vaaralliseen maailmaan.
        Media pelaa pitkälti ihmisten tunteilla, ruokkien pelokkaiden pelkoja ja
        johdatellen ihmisiä eri suuntiin.
        Älä anna tunteiden ja pelkosi viedä sinua harhaan.

        Pelko on normaali olotila jokaiselle joka jotain ymmärtää, tyhmä on se joka ei ymmärrä pelätä.


      • Anonyymi

        Tautihan tuli jopa tappavana kun meni piikeille.
        Meillä tuttu valitti, että vaimo meni tosi sairaaksi ja tuli korona -me sanoimme, että tehän otitte piikkejä, eikös teillä pitänyt olla ok. Me emme ottaneet eikä kenellekään tutuista ulkomaillakaan tullut. Meni hiljaiseksi ja sopotti, ettei olla otettu tarpeeksi - voi ääliöt ääliöt.
        Alussa sanottiin jopa roskalehti iltajorinoissa, että yksi piikki vie jo taivaan porteille.
        Nyt jenkeissä jo 10. piikki tarjolla - se on nappiin osunut meidän kommentti 4 vuotta sitten kun puhuimme huumejengien tavasta antaa ilmainen syötti.
        Tätä ne lääketehtailijatkin seurasivat tätä oppia. Eikä kyllä kukaan ole todistanut säilyneensä terveenä piikeillä - eikä tulekaan. Tuli vain terveystuho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko aiheuttaa lamaantumista ja estää etenemästä.
        Pelkoa on monenlaista, siinä vaiheessa kun pelko ei enää perustu järkeen
        (perustuuko pelko koskaan järkeen?), mennään hakoteille ja siirrytään
        uskomusten vaaralliseen maailmaan.
        Media pelaa pitkälti ihmisten tunteilla, ruokkien pelokkaiden pelkoja ja
        johdatellen ihmisiä eri suuntiin.
        Älä anna tunteiden ja pelkosi viedä sinua harhaan.

        Pelolla saat sitä mitä pelkäät....näinhän se usein käy.
        Moni pelotettiin kuolemalla hysteeriseksi ja otti piikin ja tulos? KUOLI !
        Näitä on - miljoonia - ei Ukrainassakaan ole vielä kuollut niin paljon ihmisiä kuin mitä piikeillä lahdattiin.


    • Anonyymi

      Jokainen itse tekee päätöksen, ottaako rokotteen ja pelkokin kuuluu elämään joka asiassa.

      • Anonyymi

        Jokainen ei vapaaehtoisesti saanut päättää. Meillä on nähtynnä vidoita joissa pari hoitajaa pitelee vanhusta kiinni ja kolmas lykkää myrkkypiikkiä käteen.
        Sitten on näitä uhkaajia työn menetyksellä.
        Sitten on näitä syyllistämässä ja painostamassa, herkät ihmiset menivät lankaan usein ja huonosti kävi. Muistan heti Tampereen sairaalan hoitajan kuoleman tästä alkumetreiltä.
        Media oli perin yksipuolinen - tämä oli polittinen homma ja pirullinen tappajasysteemi.
        Monella meni terveys, vanhukset ne kuoli ensimmäisinä ja sitä oli helppo selitellä ja lapsetkin otettiin mukaan vaikkei pitänyt puheitten mukaan..kusettivat kunnolla. No tulihan sitten rahaa maksaa eläkkeitä korotettuna kun väheni väki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ei vapaaehtoisesti saanut päättää. Meillä on nähtynnä vidoita joissa pari hoitajaa pitelee vanhusta kiinni ja kolmas lykkää myrkkypiikkiä käteen.
        Sitten on näitä uhkaajia työn menetyksellä.
        Sitten on näitä syyllistämässä ja painostamassa, herkät ihmiset menivät lankaan usein ja huonosti kävi. Muistan heti Tampereen sairaalan hoitajan kuoleman tästä alkumetreiltä.
        Media oli perin yksipuolinen - tämä oli polittinen homma ja pirullinen tappajasysteemi.
        Monella meni terveys, vanhukset ne kuoli ensimmäisinä ja sitä oli helppo selitellä ja lapsetkin otettiin mukaan vaikkei pitänyt puheitten mukaan..kusettivat kunnolla. No tulihan sitten rahaa maksaa eläkkeitä korotettuna kun väheni väki.

        Älä viitsi puhua roskaa.


    • Anonyymi

      Onkossee Mäkipelto jo kiihkeillyt infulenssa- ja apinapiikeistä ja ollut niitä markkinoimassa taas rahalla, sehän tuntuu olevan tärkein kun katsoo mitä pelailee.
      Ei muuta kuin yrittää kerätä suosiota videoillaan ja poistelee negat selkeästi kuten joku kertoi. Näin se on. Jokainen tubettaja saa negaa muttei Ville ja sen tietää miksi.
      Ei ole kanttia ottaa haukkuja mutta on kanttia ottaa rahhaa.
      Eikä vastaa puheistaan, miten on voinut väki kärsiä nyt hänen toilailuistaan?

      • Anonyymi

        Eipä uskalla puhua eikä uskalla tehdä videoita näistä aiheista. Syyllisyys ja rahanhimo takana. Joska ei THL maksa nyt. THL on saanut krittiikkiä kun sielläkin lääketehtaat maksoi hulppeita summia kun edistivät tätä plandemiaa piikkituhoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä uskalla puhua eikä uskalla tehdä videoita näistä aiheista. Syyllisyys ja rahanhimo takana. Joska ei THL maksa nyt. THL on saanut krittiikkiä kun sielläkin lääketehtaat maksoi hulppeita summia kun edistivät tätä plandemiaa piikkituhoilla.

        Lässytät omiasi tuttua hörhöilyä....


    • Anonyymi

      Ville voisi kysellä kansalta mitä mieltä on ottaa rahoja epämääräisistä kiihottamisista vailla todisteita ja tutkimuksia.
      Jos kaikki koe-eläimet kuolivat niin voiko se olla ihmiselle terveellistä lientä. Muutettiinko paljon koostumusta.....osahan oli mainosmielessä pelkkää suolavettä kuten tiedätte - vai ettekö vieläkää???

      • Anonyymi

        Joo Ville voisi kysyä videolla onko tullut kenellekään mitään sairauksia tai kuolemia.
        Olisi tosi paljon vastauksia. Ihan varmasti. Meiltä tulisi myö varmasti lähes 30 kuolleesta kertomus, täyttyisi jo niistä.


    • Anonyymi

      Ville oli maksullinen mainosmies tosiaankin.
      Nyt uuttakin...
      Ville väistää aiheet vaikka THL jo ilmoitti että:
      "ÄLÄ OTA ROKOTTEITA TAI TEE KOTITESTIÄ JOS OLET PERUSTERVE
      JA 7 OHJETTA MITEN TOIMIA"

    • Anonyymi

      Ens viikolla piikille.

    • Anonyymi

      VILLE MÄKIPETO SE PETOLLINEN OLI - korvauskanne vaan häntä vastaan jos meni uskomaan levottomia kiihotuksia ja tuli jotain sairautta, vammaa tai kuolemata.

      • Anonyymi

        Maan korvessa kulkevi ....


    • Anonyymi

      Kaikki piikit on otettu mitä suositellaan ei mitään oireita milloinkaan.
      Lunssa piikki 8.10.
      Yhdellä mummolla oli ollut corona ja ei saa piikkiä puoleen vuoteen.
      Nyt voi turvallisesti taas mennä eläke kokouksiin ja reissuille
      Käykää nyt ihmeessä ottamassa piikki ja ajatelkaa muitakin. INO

      • Mitä tarkoitat tällä:
        """Käykää nyt ihmeessä ottamassa piikki ja ajatelkaa muitakin."""

        Et kai vieläkin ole siinä harhaluulossa, että rokotettuna et voi olla viruksen kantaja ja tartuttaa toisiakin?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä:
        """Käykää nyt ihmeessä ottamassa piikki ja ajatelkaa muitakin."""

        Et kai vieläkin ole siinä harhaluulossa, että rokotettuna et voi olla viruksen kantaja ja tartuttaa toisiakin?

        Tutkimuksen mukaan pitkään eläminen tuo kuoleman lähemmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan pitkään eläminen tuo kuoleman lähemmäksi.

        Politiikka on sairaalla tiellä. MRNA-injektoittenkin tyrkyttäminen ja niillä myrkyttäminen oli polittinen toimenpide.
        Lääkärit tottelivat tätä skandaalia mikä tapahtui ja jatkuu. USA kärsii nyt historiansa suurimmasta sairastuvuudesta ja kuolemista 2024.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä:
        """Käykää nyt ihmeessä ottamassa piikki ja ajatelkaa muitakin."""

        Et kai vieläkin ole siinä harhaluulossa, että rokotettuna et voi olla viruksen kantaja ja tartuttaa toisiakin?

        No kyllä mie olen vielä sitä mieltä että piikiin otettuani en tartuta toisia
        jos minulla oilisi corona. Ja käänteiseti lapset ja lapsenlapset juoksevat
        ulkomailla työ ja huvimatkoilla etten saa heiltä tuliaisina coronaa.
        Ja jos se kuoleman pelko on nyt yhden piikin takana niin kyllä se tulee
        muutenkin.Ainakaan en ole kuullut että tänne kukaan on jäänyt.Jos nyt
        sallit tämmöisen vainoharhaisen mielipiteen.INO


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mie olen vielä sitä mieltä että piikiin otettuani en tartuta toisia
        jos minulla oilisi corona. Ja käänteiseti lapset ja lapsenlapset juoksevat
        ulkomailla työ ja huvimatkoilla etten saa heiltä tuliaisina coronaa.
        Ja jos se kuoleman pelko on nyt yhden piikin takana niin kyllä se tulee
        muutenkin.Ainakaan en ole kuullut että tänne kukaan on jäänyt.Jos nyt
        sallit tämmöisen vainoharhaisen mielipiteen.INO

        Voithan sinä olla sitä (väärää) mieltä.

        Lääketiede kyllä on kanssasi ihan eri mieltä. Se on todettu jo vuosia sitten, että nuo koronarokotteet suojaavat vain rokotteen saanutta itseään mahdollisesti koronan vakavammalta muodolta, eikä 100% siltäkään. Ei ne estä saamasta tartuntaa ja tartuttamasta virusta eteenpäin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Voithan sinä olla sitä (väärää) mieltä.

        Lääketiede kyllä on kanssasi ihan eri mieltä. Se on todettu jo vuosia sitten, että nuo koronarokotteet suojaavat vain rokotteen saanutta itseään mahdollisesti koronan vakavammalta muodolta, eikä 100% siltäkään. Ei ne estä saamasta tartuntaa ja tartuttamasta virusta eteenpäin.

        Oikeassa olet, tuosta levittämisestä, mut siksi on tärkeää ottaa se rokote, riskiryhmäläisten ainakin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Voithan sinä olla sitä (väärää) mieltä.

        Lääketiede kyllä on kanssasi ihan eri mieltä. Se on todettu jo vuosia sitten, että nuo koronarokotteet suojaavat vain rokotteen saanutta itseään mahdollisesti koronan vakavammalta muodolta, eikä 100% siltäkään. Ei ne estä saamasta tartuntaa ja tartuttamasta virusta eteenpäin.

        Henkilö oli ottanut 5 koronarokotusta. Sairasti pahan koronan näiden jälkeen.
        Alkuun oli oireeton ja tartutti sen moniin.
        Uskoen vielä siinävaiheessa satuihin.
        Eli että ei voi sairastua eikä ainakaan tartuttaa muihin.
        Osti koti-koronatestin hinta 2€
        Positiivinen.

        Meni otattamaan 6.rokotusta.
        Oli senverran älliä päässä, että kertoi piikittäjälle sairastamastaan koronasta.
        Aikaa oli siitä parikuukautta.
        Piikkiä ei laitettu.
        Moni ei kerro.
        Eivätkä ole enää kertomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, tuosta levittämisestä, mut siksi on tärkeää ottaa se rokote, riskiryhmäläisten ainakin.

        Normaalitautien tuleekin levitä, ihminen on vain vierautunut tautien päivittämisestä pikku kuumeilla.
        Se on kuin rahapeli, ei anna kuin kerran jacpotin ja sen sai moni piikeillä leikkiessään. Se oli vaarallista peliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö oli ottanut 5 koronarokotusta. Sairasti pahan koronan näiden jälkeen.
        Alkuun oli oireeton ja tartutti sen moniin.
        Uskoen vielä siinävaiheessa satuihin.
        Eli että ei voi sairastua eikä ainakaan tartuttaa muihin.
        Osti koti-koronatestin hinta 2€
        Positiivinen.

        Meni otattamaan 6.rokotusta.
        Oli senverran älliä päässä, että kertoi piikittäjälle sairastamastaan koronasta.
        Aikaa oli siitä parikuukautta.
        Piikkiä ei laitettu.
        Moni ei kerro.
        Eivätkä ole enää kertomassa.

        Meillä on yksi tuommoinen ihan samanlainen tapaus. Sairastanut vaikka piikkejä veti kaikki ilmaiset. Meni vielä ottamaan ostarilta kun ei antaneet enää terveyskeskuksessa. Odottaa nyt, että pääsisi hoitoon, mikä lie on se mikä vei tuskiin ja jalkaa valittaa. Kalliiksikin tulee jos ei hänelle niin sitten kansalle nämä uskovaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalitautien tuleekin levitä, ihminen on vain vierautunut tautien päivittämisestä pikku kuumeilla.
        Se on kuin rahapeli, ei anna kuin kerran jacpotin ja sen sai moni piikeillä leikkiessään. Se oli vaarallista peliä.

        Korona ei ole mikään normaali tauti, se on syytä jo ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona ei ole mikään normaali tauti, se on syytä jo ymmärtää.

        Koronapiikit ei ole mikään normaalihomma - se on paremminkin nimettäväTappoPiikiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapiikit ei ole mikään normaalihomma - se on paremminkin nimettäväTappoPiikiksi.

        Onpa älytön kommentti.


    • Anonyymi

      Järkky homma, että Ville Mäkipelto vetää rahaa toisten terveyttä tuhoamalla.
      Se kiihkopuhe on sitäpaitsi laitonta. Missäs lienee raastupa, ville ville menehän synninpäästölle myös kirkon pariin ja tunnusta kaikille mitä teit meidän rakkaille lähimmäisillemme. Media suojelee tätäkin rikollista nyt selkeästi kun on itse ollut mukana. Tulokset nähdään selkeästi ja on olemassa hyvät todisteet.

    • Anonyymi

      Maanantaina kävin terveyskeskuksesta hakemassa rokotukset influenssaan ja koronaan.

      • Anonyymi

        No kyllä se sieltä tauti tulee kuten tutuillekin juuri - paljon piikkei ja paljon tautei.
        Meillä ei ole kymmeniin vuosiin porukka ottanut eikä ole tarvinnut jäädä päivääkään pois töistä koskaan. Mitäs tuohon sanot?


      • Anonyymi

        Tuossa yksi tuttu vanhus kävi ottamassa piikin koronaansa.
        Ihmettelimme kun ei ole yli viikkoon tullut kahville ja aina pari kertaa viikossa kävi.
        Tänään tuli ja sanoi, että sairastui ja oli viikon kuumeessa ja sairaalassakin.
        Silleeen - taas tuli todistettua se tehokkuus..ahhhahahahahahahh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se sieltä tauti tulee kuten tutuillekin juuri - paljon piikkei ja paljon tautei.
        Meillä ei ole kymmeniin vuosiin porukka ottanut eikä ole tarvinnut jäädä päivääkään pois töistä koskaan. Mitäs tuohon sanot?

        "Mitäs tuohon sanot" Kuule tuosta on kiva laulukin tehty, tais olla Repe Helismaan sanat; Moukan Tuurilla.


    • Anonyymi

      Joku kauppaa rakkautta rahalla, ville kauppaa piikkejä terveysrikeillä. Hyi hyi..........!

      • Anonyymi
        UUSI

        Auttamista rokotukset on!


    • Anonyymi

      Mitähän villeverirahoitllas teki?

      • Anonyymi

        Tuli kutsu koronarokotukseen. Pitäköön tunkkinsa. En mene.


      • Anonyymi

        Kukaan ei ole pelastunut niillä? Väitätkö ettei korona rokotuksilla kukaan ole pelastunut?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvä juttu, tulee kalliiksi jos tuota jatkettaisiin.


    • Anonyymi

      ei kannata käydä pönttökeskusteluja rokotevastaisten tai ydinvoinasevastaisten
      kanssa

      rokote ja ydinase otetaan
      ne ovat ainoa vastaus putinille ja niitä se pelkää
      putin levittää korona suomeen ja hyökkää tykeistä riippumatta
      mutta rokote ja ydinase pysäyttää sen

      aikananaan Venäjä pysähttyi Saksaan eikä jatkanut hyökkäystä Hollantiin ja Englantiin kun unkarilaiset räjäyttivät fuusiopommin ja lähettivät filmin
      Stalinille joka alkoi oksentaapelosta

      • Anonyymi

        Otan osaa.


    • Anonyymi

      Olen jo ottanut kausi-influenssa- ja koronarokotuksen välttyäkseni
      taudin vakavalta muodolta, josta voi jäädä pitkiä elämäähaittaavia
      jälkioireita. Elämää ja toimintakykyä haittaavia sairauksia tulee muutenkin
      iän myötä, en halua lisää niitä. Elämä ei anna mitään takeita mistään,
      mutta parempi "kello kaulassa" kuin ilman varoroimenpiteitä.

      • Anonyymi

        Riskiryhmään kuuluvan on syytä oattaa rokotus.


    • Anonyymi

      Hae rokote jos siltä tuntuu, ei sit vaivaa mieltä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Harkita pitää, ja seurata tilanteen kehitystä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe