Älä ole nylkyttävä setämies tanssiparketilla vaan kunnon aito mies. Hae tanssimaan myös ikäisiäsi ja mummoja !
Mies ole mies
16
337
Vastaukset
- Anonyymi
Olen mies. Kunnioitan naisia. En ole minkään muun perään kun tanssin ja hyväntuulisten ihmisten. Itsetuntoni ei tarvitse likistelyillä nuorten ryöstämistä. Hyviä tansseja
- Anonyymi
Ole tosimies
- Anonyymi
Miesten pitäisi lopettaa aina meneminen siitä mistä aita on matalin ja yrittää vaikeampia haasteita niin että se näkyy muualle.
- Anonyymi
Mihin näkyy?
- Anonyymi
Ikäiseni ja mummot voivat tanssittaa toisiaan. Lavoilla on tosi hyviä naisviejiä.
- Anonyymi
Siis varmaan naismiehiä?
- Anonyymi
Ei minun tarvitse ruikuttaa ketään hakemaan minua tanssimaan. He hakevat ketkä oikeasti haluavat tanssia kanssani.
Tanssi on jonkinlainen peli. Pitää olla pelisilmää ja pitää osata näyttää naiselta. Ei siinä muuta tarvitakaan .
No tietty monipuolinen tanssitaito, joustoa ja rytmitajua.
Kokeilkaa hyvät naiset. Vetäkää miehiä puoleenne. Älkää ruikuttako.- Anonyymi
Tanssi on peli niin kuin tossa sanottiin. Siinä lirkutetaan, pörhistellään ja haetaan huomiota. Sitä saadaan ja ahmitaan.Muodostetaan sitten sitä kelpaan minua halutaan humppaa.Pintaa, esitystä, teatteria. Ei siinä ihminen paljon muutu.
- Anonyymi
Juuri näin ja olen huomannut että rumia ukkoja kiinnostaa nuoret naiset ja monesti olen järkyttynyt siitä. Olenhan tanssinut vuosikymmeni.
- Anonyymi
Miksi mummot haluavat tanssia nylkyttävien setämiesten kanssa?
- Anonyymi
Nylkyttävät sedät eivät yleensä ole kovin hyviä viemään, mummot eivät yleensä ole kovin hyviä seuraamaan. Heistä muodostuu täydellinen tanssipari!
- Anonyymi
Naamasta huomaa ketä kannattaa hakea tanssimaan ja suraamalla kenen kanssa naiset tanssi. Oksettavien rumien ukkojen kanssa.
- Anonyymi
Setämiehet eivät enää saa oikeata naista luonnossa. Taikka heillä on nainen kotona mutta vehkeet ei pelitä. Siksi pitää käydä lavoilla hakemassa edes pientä nytkyä ja likisteltävää. Vähän nappasta. Kun tietää että etiketissä ei sanota ei ja setämiestä 30vuotta nuoremmat seisoo rivissä niin Ei voi vastustaa kun on puute. Höyrystyy ajatus. On lupa. Lipoo huuliaan. Kun joku sanoo ei setämies suuttuu. Luuli enemmän vaikka sisimmässään tiesi kyllä.
- Anonyymi
Olisikohan tässä käynyt nyt niin, että erektiohäiriöstäsi johtuvan naisensaamisongelman syyn olet ikäänkuin projisoinut näihin setämiehiisi, vaikka syy on itsessäsi eli tarkemmin kerrottuna kallosi sisälmyksessä, josta se vaikuttaa munaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan tässä käynyt nyt niin, että erektiohäiriöstäsi johtuvan naisensaamisongelman syyn olet ikäänkuin projisoinut näihin setämiehiisi, vaikka syy on itsessäsi eli tarkemmin kerrottuna kallosi sisälmyksessä, josta se vaikuttaa munaasi.
Hauska kommentti :DDDD
- Anonyymi
Tää ketju vaan paraneepi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p957287Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3576368Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite583713Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293449Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1921941Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171648- 601383
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181376Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11280Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11257