Kuka on se suurin Gay Master? Ehkä Jari Sillanpää? Vai Pecca Haavisto? Kuka määrää homoyhteisössä?
Suomen kuuluisin homo
7
634
Vastaukset
- Anonyymi
"Homoyhteisö" on kuin kusiaismuurahaispesä. Paskanpuhuntakerho, ekstentiaalinen nokkimisjärjestö, mielen ja kehon myrkyttäjä. Olisi hyvä jos poltettais koko pesä.
- Anonyymi
Ei ole homoja mitään vastaan mutta homot jotka vihaa homoja on erikoisia. Sisäistettyä homovihaa. Jotain hyväksynnän hakemista heteroilta.
- Anonyymi
Kukin vuorollaan, Mosse, Föhr, Sillanpää... Onhan näitä.
- Anonyymi
Tuskin tosin kukaan "määrää" muita homoja ja harva idolinakaan kovin suurelle osalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tosin kukaan "määrää" muita homoja ja harva idolinakaan kovin suurelle osalle.
Kaappihomot tarvitsee näitä että voivat sanoa "olen erilainen kuin tuo eli en ole homo". Mikä olisi helpompaa kuin valita joku passable vammainen kansakunnan homoksi niin kaikki homot voi sanoa että en ole homo koska en ole kuin tuo. Eli Suomessa on vain 1 homo joka vetää vertoja Lähi-idän maihin missä niitä homoja ei ole yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappihomot tarvitsee näitä että voivat sanoa "olen erilainen kuin tuo eli en ole homo". Mikä olisi helpompaa kuin valita joku passable vammainen kansakunnan homoksi niin kaikki homot voi sanoa että en ole homo koska en ole kuin tuo. Eli Suomessa on vain 1 homo joka vetää vertoja Lähi-idän maihin missä niitä homoja ei ole yhtään.
Minä määrään täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musut käyttää hyväkseen pikkupoikia aivan yleisesti, vain aikuisten miesten seksi keskenään kielletty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925142Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,364533Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699113171Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2633092Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 841886
- 231825