Kuka on se suurin Gay Master? Ehkä Jari Sillanpää? Vai Pecca Haavisto? Kuka määrää homoyhteisössä?
Suomen kuuluisin homo
7
452
Vastaukset
- Anonyymi
"Homoyhteisö" on kuin kusiaismuurahaispesä. Paskanpuhuntakerho, ekstentiaalinen nokkimisjärjestö, mielen ja kehon myrkyttäjä. Olisi hyvä jos poltettais koko pesä.
- Anonyymi
Ei ole homoja mitään vastaan mutta homot jotka vihaa homoja on erikoisia. Sisäistettyä homovihaa. Jotain hyväksynnän hakemista heteroilta.
- Anonyymi
Kukin vuorollaan, Mosse, Föhr, Sillanpää... Onhan näitä.
- Anonyymi
Tuskin tosin kukaan "määrää" muita homoja ja harva idolinakaan kovin suurelle osalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tosin kukaan "määrää" muita homoja ja harva idolinakaan kovin suurelle osalle.
Kaappihomot tarvitsee näitä että voivat sanoa "olen erilainen kuin tuo eli en ole homo". Mikä olisi helpompaa kuin valita joku passable vammainen kansakunnan homoksi niin kaikki homot voi sanoa että en ole homo koska en ole kuin tuo. Eli Suomessa on vain 1 homo joka vetää vertoja Lähi-idän maihin missä niitä homoja ei ole yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappihomot tarvitsee näitä että voivat sanoa "olen erilainen kuin tuo eli en ole homo". Mikä olisi helpompaa kuin valita joku passable vammainen kansakunnan homoksi niin kaikki homot voi sanoa että en ole homo koska en ole kuin tuo. Eli Suomessa on vain 1 homo joka vetää vertoja Lähi-idän maihin missä niitä homoja ei ole yhtään.
Minä määrään täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musut käyttää hyväkseen pikkupoikia aivan yleisesti, vain aikuisten miesten seksi keskenään kielletty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947