Joku juju siin on että kulkevat mieluummin ojassa. Itse näin alkohilistina myös olen alkanut kävellä ojissa mut en tajuu vielä miksi
Oon huomannut että koirat kulkee ojissa
17
250
Vastaukset
- Anonyymi
Sieltä ojista löytää usein tyhjiä tölkkejä ja pulloja joista saa rahaa bussilippuun Suvimäen Klubitalolle.
- Anonyymi
Ojilla on yleensä reunat, niistä ei enää putoa alemmas. Se lohduttaa.
- Anonyymi
Eipä oo kuin yksi suunta, ylöspäin...tielle ja ...juominen jatkuu.
Katkolla nostavat tielle takaisin.
- Anonyymi
ite aina heräilen ojista usein aamuisin näin kesäisin.
- Anonyymi00008
Satanan rakit!
- Anonyymi00010
Minä makoilen ojissa, syksyisin ja yleensä pimeällä käytän otsalamppua niin sitten kun sammun ojaan selälleni niin valokeila paljastaa poliiseille missä makoilen.
- Anonyymi00011
Näin yenuleppinä on hyvin iloinen yllätys kun aamulla herää ojasta ja huomaa että vieressä on juomatölkki missä on vähän pohjalla jotain keltaista nestettä, siitä vaan juoman loput kurkkuun ja menoksi kohti uusia seikkailuja.
- Anonyymi00013
Sinä kenossa
- Anonyymi00014
Onpa muka hauskoja juoppojen lörinöitä missä kohtaa pitäs nauraaki
- Anonyymi00015
Osuiko kohti, hihihih!
- Anonyymi00016
Mene ite tuonne ojaan niin ei naurata.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mene ite tuonne ojaan niin ei naurata.
Kankitien tenukeppi tietää
- Anonyymi00017
Monet kerrat on naurettu ojassa, varsinkin salaojassa. Se ei vaan sieltä kuulu, kun se oja on salassa.
- Anonyymi00019
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00020
Kyselin itsekin ketä on ojassa kulkenut. Useita löytyi. hihihihi.
- Anonyymi00021
On jännää ja hitsin hauskaa olevinaan jonkun tenukepin tarinoita hih hih.
- Anonyymi00024
Riippuu höhöhöön hinnasta. 😄😁😯
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947