Kaasoni irtisanoutui tehtävästään vähän ennen häitä, polttareiden jälkeen. Mitään syytä hän ei ole kertonut, vaikka olen kysellyt häneltä sitä moneen otteeseen... Pelkään, että tein jotakin väärin...
Ikävää, että tämä tapahtui juuri häiden alla, en ehtinyt hommaamaan ketään hänen tilalleen. Häät (11.6) menivät kuitenkin iahn hyvin. Kukkapuskaa piteli kirkossa isosiskoni, joka myös suostui juontamaan hääohjelma yhdessä bestmanin kanssa.
Ex-kaasoni tuli häihin, mutta lähti jo varhaisessa vaiheessa, emmekä kerenneet jutella. Häiden jälkeen ei ole yhteyttä pidetty.
Vaikka häät onnistuivat muuten ihan hyvin, jäi huono mieli kaasoni -siis ex-kaasoni takia...
Tuntuu, kuin en voisi täysillä nauttia ihanasta avioliitosta ihanan mieheni kanssa, kun on tällaisisa selvittämättömiä välejä...
Kaasoni on menossa ensi kesänä naimisiin ja on jo pyytänyt minua kaasokseen kauan aikaa sitten.. Saa nähdä peruuko hän senkin...
TAi perunko sen itse...
Ei enää kaasoa
Tuore rouva
1
1506
Vastaukset
- eelia
Tietenkin perut! Minunkin kaasoni, siis ex- kaasoni perui, ja vittuili vielä päälle ja päätin selvitä ilman kaasoa rukata vieraslistankin vielä hänen ja perheensä osalta uuteen uskoon. Onneksi asuimme 9 kk ulkomailla tässä välissä häiden suunnittelu - häät, tuli näin jälkikäteen huomattua mitä ihmiset oikeasti ajatttelevat ja millä tavalla ovat meistä kiinnostuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4602748Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152575Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671555Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41918- 56879
- 79865