Minä näin kun veijarit kyttösivöt marketin pihassa että Kataja tulee ostajan olutta. Soitin poliisille siitä mitä näin. Se ei kuitenkaan kiinnostanut poliisia . Kerroin asiasta myös kantajalle
Outoa
Katajanhomma
8
722
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka poliisi voi toimia näin. Onko kyse hyvä veli porukasta
Minun päälleni ajettiin autolla ja poliisi sanoi että minua ei syytetä mistään.
Poliisit tukevat sukulaisiaan
Voi kun tapasin tuon pokkarin yksin. - Anonyymi
Poliisit puolustavat sukulaisiaan ja tuttuja.
Siihen ei kukaan pääse väliin.
Aina esimies tukee valehtelun
Tule tänne käymään yksin. - Anonyymi
Tässä jutussa ja monessa muussakin mm.kaveri joka rahtasi jämsään huumeita ja tappo jäi ilman tuomiota käytännössä. On paljon todella outoja ja hämäriä asioita tapahtunut jotka lakaistu maton alle!
- Anonyymi
Ok, parempi ettei sienessä tai mäntysalossa.
- Anonyymi
Täytyy muistaa että ei poliisi ihan tyhmä ole kuten Laukaassa tapahtunut tappo.
"Hauska otsikko oli just maikkarilla: "Ruumis löytyi muoviin käärittynä -poliisi epäilee tappoa".- Anonyymi
Vai...Melko vaativaa päättelyä poliisilta. Olishan nyt ensin syytä poissulkea se, ettei jamppa ole ensin itse tappanut itseään, sen jälkeen kääriytynyt muoviin
ja hypännyt jokeen.
- Anonyymi
no mutta eihän nyt oo hätää kun laittaa akan mehtään kerään puolukoita ja sangon hinnalla saa lootan kaljaa!
- Anonyymi
Keskellä yötäkö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343753
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv192898Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm212446Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen2042208Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362067Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.511748Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211664- 341645
- 541603
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja631459