Raatteentien uusinta

Anonyymi-ap

Liekkö putlerilla uusinta ottelu mielessä raatteentiellä, kun stalin sai pahasti selkään siellä? Kovasti haikailee stalinin aikoja

24

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, ja onpa puttinin lassi kuulemma jo jätkänpuistoon katotuttanu patsaasa paikkaa.

    • Anonyymi

      Ei siihen Putinia tarvita. Minä tulen yksin valtaamaan koko Suomussalmen kirkonkylän. Kierrän koko Raatteen tien. Näin on marjat !

      • Anonyymi

        Taimaalaiset on jo poiminut marjat!


    • Anonyymi

      Elokuvaohjaaja ja moninkertainen Oscar-voittaja Oliver Stone varoittaa amerikkalaisia ja eurooppalaisia Yhdysvaltojen harhaanjohtavasta halusta hallita maailmaa, kun moninapaisuus kasvaa ja taistelu USA:n hegemoniasta on hävitty.

      Stone ihmettelee muun muassa Venäjän heikentämiseen tähtäävää strategiaa.

      “Mikä strategia se on? Se on periaatteessa sotatila sanoa, että haluamme heikentää teitä. Ikään kuin haluamme tuhota teidät. Haluamme päästä eroon Putinista, haluamme korvata hallintonne meidän miehellämme, kuten Jeltsin oli ja me haluamme – olen kuullut puhuttavan Venäjän jakamisesta kolmeen tai neljään alueeseen. Se on hullua puhetta“, Stone parahtaa.

      Stonen mukaan kaikki tämä hulluus tulee amerikkalaista alkuperää olevasta neokonservatiivisesta liikkeestä, joka on aina ollut Neuvostoliitto- ja Venäjä-vastainen.

      “Kuten tiedätte, he olivat ne ihmiset, jotka saivat meidät sotaan Irakissa ja Libyassa. He ovat ekspansionisteja, niitä, jotka haluavat vahvan Amerikan, joka on koko ajan haastamassa venäläisiä ja kiinalaisia. Sitä he haluavat“, Stone sanoo.

      • Anonyymi

        Kas kun ei Renny Harlin. 🤣


    • Anonyymi

      Eikös nuo olleet Ukranalaisia jotka tuolla selkäänsä sai?

      • Neuvostoliitto se oli silloin!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Neuvostoliitto se oli silloin!

        Oli mikä oli mutta ihmiset ukrainalaisia, ei mongolit, kirgiisit, virolaiset,liettualaiset eikä latvialaisetkaan muuttunut yhtäkkiä neuvostoliittolaisiksi kun maat pakkoliitettiin Neuvostoliittoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli mikä oli mutta ihmiset ukrainalaisia, ei mongolit, kirgiisit, virolaiset,liettualaiset eikä latvialaisetkaan muuttunut yhtäkkiä neuvostoliittolaisiksi kun maat pakkoliitettiin Neuvostoliittoon.

        Ei ne kaekki oli Ukrainasta. Oli venäläisiäkin joukossa. Suurin osa paenneista rajan taakse oli venäläisiä.


    • Anonyymi

      Asiasta kannattaa kysellä Vitalyn hännystelijöiltä.

      • Anonyymi

        Huomautus liittyy eka kommenttiin...


    • Anonyymi

      No, tulihan se sieltä. EU-komission ulkoasiainkomissaari Josep Borrell myönsi vihdoinkin, että Euroopan unioni on osapuoli konfliktissa Ukrainassa. EU:n johto on aiemmin kategorisesti kiistänyt käyvänsä kauttasotaa Venäjää vastaan Ukrainassa.
      Ja Suomen puolelta ammuttiin dronet taannoin, Usa operoi Kurskissa, eikö ole ainekset maailmansotaan?

      • Anonyymi

        Joe Biden hyväksyi maaliskuussa kaikessa hiljaisuudessa uuden ydinaseiden käyttöä koskevan strategisen suunnitelman, joka sisältää valmistelut samanaikaiseen ydinsotaan Venäjää, Kiinaa ja Pohjois-Koreaa vastaan, raportoi The New York Times.
        On se vain niin ihana "puolustusliitto" tuo Nato.
        Ja nythän sillä on Suomi ja Ruotsikin mukana, että saa hyökätä meidän kauttaVenäjälle.
        Päättäjämme ovat sen hyväksyneet ilman kansan mielipidettä!


    • Anonyymi

      Putinismista hyötyvien suomussalmelaisten "liikemiesten" uusin iskuyritys tänään?
      Mukana kuntaan Oulusta hommattu rahavirtojen ohjaaja.
      Sotkamon malliin...

      • Anonyymi

        ... ja Kuusamon.


      • Anonyymi

        ... ja Puolangan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja Puolangan.

        ... ja Kuhmon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja Kuhmon

        ... ja Paltamon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja Kuusamon.

        ... ja Kajaanin


    • Anonyymi

      Ei kai se oo Raatteentien uusinta? Eikös se tule olemaan jatko-osa?

      • Anonyymi

        Hyvä huomio.

        Muuta:
        Suomussalmen Reserviläiset Ry alistettiin odotetusti tänään Kainuun Practical Ampujat RY:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio.

        Muuta:
        Suomussalmen Reserviläiset Ry alistettiin odotetusti tänään Kainuun Practical Ampujat RY:lle.

        Meillä on toivorikkoita "Suomi-neitoja" odottamassa palaajia Kainuussa, ja erityisesti Suomussalmella, paljon.


        http://heninen.net/kaunotar/suomeksi.htm

        Musiikki Daniil ja Dmitri Pokrass
        Sanat Anatoli D'Aktil (Frenkel)

        Männiköt jyrkänteillä kihartuvat,
        Rajan näköpiiri kapea.
        Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar,
        Kirkkaiden järvien koristama.

        Panssarit jyräävät metsään leveitä aukkoja,
        Lentokoneet lentävät pilvien yllä,
        Syksyn apea aurinko
        Sytyttää tulen pistimiin.

        Olemme olleet veljiä voittojen kanssa,
        Ja taas kerran kannamme taistelun kautta
        Isoisien kulkemia teitä pitkin
        Punatähtistä mainettamme.

        Paljon valheita on näinä vuosina kasattu,
        Jotta olisi hämätty Suomen kansa.
        Avaahan nyt meille luottavaisena
        Leveän portin kumpikin puolisko!

        Eivät pellet eivätkä heikkopäiset kynäilijät
        Pysty enää hämmentämään sydäntänne.
        Monesti on teiltä riistetty kotimaanne,
        Tulimme palauttamaan sen teille.

        Tulemme auttamaan tekemään selvää,
        Maksamaan roimasti häpeästä,
        Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar,
        Kirkkaiden järvien koristama.

        Elokuu 1939
        Esittää LSP:n Puna-armeijan laulu- ja tanssiyhtye A.Anisimovin johdolla
        Leningradin äänilevytehdas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on toivorikkoita "Suomi-neitoja" odottamassa palaajia Kainuussa, ja erityisesti Suomussalmella, paljon.


        http://heninen.net/kaunotar/suomeksi.htm

        Musiikki Daniil ja Dmitri Pokrass
        Sanat Anatoli D'Aktil (Frenkel)

        Männiköt jyrkänteillä kihartuvat,
        Rajan näköpiiri kapea.
        Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar,
        Kirkkaiden järvien koristama.

        Panssarit jyräävät metsään leveitä aukkoja,
        Lentokoneet lentävät pilvien yllä,
        Syksyn apea aurinko
        Sytyttää tulen pistimiin.

        Olemme olleet veljiä voittojen kanssa,
        Ja taas kerran kannamme taistelun kautta
        Isoisien kulkemia teitä pitkin
        Punatähtistä mainettamme.

        Paljon valheita on näinä vuosina kasattu,
        Jotta olisi hämätty Suomen kansa.
        Avaahan nyt meille luottavaisena
        Leveän portin kumpikin puolisko!

        Eivät pellet eivätkä heikkopäiset kynäilijät
        Pysty enää hämmentämään sydäntänne.
        Monesti on teiltä riistetty kotimaanne,
        Tulimme palauttamaan sen teille.

        Tulemme auttamaan tekemään selvää,
        Maksamaan roimasti häpeästä,
        Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar,
        Kirkkaiden järvien koristama.

        Elokuu 1939
        Esittää LSP:n Puna-armeijan laulu- ja tanssiyhtye A.Anisimovin johdolla
        Leningradin äänilevytehdas

        Tyhjät, kirkkaiden järvien koristamat daatsat ja lomamökit omistajineen odottavat portit avoinna...

        Youtube Pistishero Suomi-kaunotar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio.

        Muuta:
        Suomussalmen Reserviläiset Ry alistettiin odotetusti tänään Kainuun Practical Ampujat RY:lle.

        Hyökkäys torjuttu. Kiitos vanhalle kaartille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe