Raatteentien uusinta

Anonyymi-ap

Liekkö putlerilla uusinta ottelu mielessä raatteentiellä, kun stalin sai pahasti selkään siellä? Kovasti haikailee stalinin aikoja

13

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, ja onpa puttinin lassi kuulemma jo jätkänpuistoon katotuttanu patsaasa paikkaa.

    • Anonyymi

      Ei siihen Putinia tarvita. Minä tulen yksin valtaamaan koko Suomussalmen kirkonkylän. Kierrän koko Raatteen tien. Näin on marjat !

      • Anonyymi

        Taimaalaiset on jo poiminut marjat!


    • Anonyymi

      Elokuvaohjaaja ja moninkertainen Oscar-voittaja Oliver Stone varoittaa amerikkalaisia ja eurooppalaisia Yhdysvaltojen harhaanjohtavasta halusta hallita maailmaa, kun moninapaisuus kasvaa ja taistelu USA:n hegemoniasta on hävitty.

      Stone ihmettelee muun muassa Venäjän heikentämiseen tähtäävää strategiaa.

      “Mikä strategia se on? Se on periaatteessa sotatila sanoa, että haluamme heikentää teitä. Ikään kuin haluamme tuhota teidät. Haluamme päästä eroon Putinista, haluamme korvata hallintonne meidän miehellämme, kuten Jeltsin oli ja me haluamme – olen kuullut puhuttavan Venäjän jakamisesta kolmeen tai neljään alueeseen. Se on hullua puhetta“, Stone parahtaa.

      Stonen mukaan kaikki tämä hulluus tulee amerikkalaista alkuperää olevasta neokonservatiivisesta liikkeestä, joka on aina ollut Neuvostoliitto- ja Venäjä-vastainen.

      “Kuten tiedätte, he olivat ne ihmiset, jotka saivat meidät sotaan Irakissa ja Libyassa. He ovat ekspansionisteja, niitä, jotka haluavat vahvan Amerikan, joka on koko ajan haastamassa venäläisiä ja kiinalaisia. Sitä he haluavat“, Stone sanoo.

      • Anonyymi

        Kas kun ei Renny Harlin. 🤣


    • Anonyymi

      Eikös nuo olleet Ukranalaisia jotka tuolla selkäänsä sai?

      • Neuvostoliitto se oli silloin!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Neuvostoliitto se oli silloin!

        Oli mikä oli mutta ihmiset ukrainalaisia, ei mongolit, kirgiisit, virolaiset,liettualaiset eikä latvialaisetkaan muuttunut yhtäkkiä neuvostoliittolaisiksi kun maat pakkoliitettiin Neuvostoliittoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli mikä oli mutta ihmiset ukrainalaisia, ei mongolit, kirgiisit, virolaiset,liettualaiset eikä latvialaisetkaan muuttunut yhtäkkiä neuvostoliittolaisiksi kun maat pakkoliitettiin Neuvostoliittoon.

        Ei ne kaekki oli Ukrainasta. Oli venäläisiäkin joukossa. Suurin osa paenneista rajan taakse oli venäläisiä.


    • Anonyymi

      Asiasta kannattaa kysellä Vitalyn hännystelijöiltä.

      • Anonyymi

        Huomautus liittyy eka kommenttiin...


    • Anonyymi

      No, tulihan se sieltä. EU-komission ulkoasiainkomissaari Josep Borrell myönsi vihdoinkin, että Euroopan unioni on osapuoli konfliktissa Ukrainassa. EU:n johto on aiemmin kategorisesti kiistänyt käyvänsä kauttasotaa Venäjää vastaan Ukrainassa.
      Ja Suomen puolelta ammuttiin dronet taannoin, Usa operoi Kurskissa, eikö ole ainekset maailmansotaan?

      • Anonyymi

        Joe Biden hyväksyi maaliskuussa kaikessa hiljaisuudessa uuden ydinaseiden käyttöä koskevan strategisen suunnitelman, joka sisältää valmistelut samanaikaiseen ydinsotaan Venäjää, Kiinaa ja Pohjois-Koreaa vastaan, raportoi The New York Times.
        On se vain niin ihana "puolustusliitto" tuo Nato.
        Ja nythän sillä on Suomi ja Ruotsikin mukana, että saa hyökätä meidän kauttaVenäjälle.
        Päättäjämme ovat sen hyväksyneet ilman kansan mielipidettä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe