Lulu, ihan outolintu

Anonyymi-ap

Todella omituinen valinta jopa oersuilta nostaa tässä maailmantilenteessa kokematon politikko kahden ministerin pallille josita toinen on vielä sisäministeriö.
Persujen eräs äärisiipi on vuosikymmenen aikan yrittänyt järkyttää yhtiskuntarauhaa ja toimia hämminkiä ja hajoitusta harjottaen.
Joka kokoomusesta olisi löytynyt parempia ministereitä sisäministerin pestiin.
Seuraavissa vaalien jälkeen saamme taasen kunnolisia ministereitä kun Kepu nousee hallitusvastuuseen.

13

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertoo siitä, että persuilla ei ole osaajia eikä tekijöitä. Koko porukka on vain suunsoittajia vailla pätevyyttä mihinkään.

Ja tämä porukka hoitaa meidän asioita. Voi luoja!

• Anonyymi

Persut pilaavat Suomen!

• Anonyymi

Aika tietämättömiä Keskustan kannattajat on. Teidän hallitus olon aikana maa ajettiin alas. Syy täysin edellisen hallituksen. Röyhkeää panna omat viat niiden piikkiin jotka joutuvat korjaamaan teidän virheitä. Samoin Hyvinvointi alueet halusitte, nyt teidän ajatuksen takia hyvinvointiin rahoitus ja hoito mennyt päin persettä. On teillä otsaa arvostella muita kun tuhositte Suomea hallituksessa. Teidän hallitus olon aikana otettiin pakolaisia mm. Afganista, sellainen rullatuoli potilas jonka hoito vuodessa maksaa Pietarsaaressa 200 000€ vuodessa, Se kaikki omilta vanhuksilta ja sairailta pois. Vaikka maaseudun ajoitte vaikeuksiin, turkistuotannon, turvetuotannon, olisitte edes vanhukset jättäneet rauhaan kurimuksesta. Sellainen kurittaja on Keskusta. Vaihtaa puolueen nimeä ja henkilöitä. Säästytty Suomen kansan julmalta häpeältä edes hiukkasen.

• Anonyymi

On se kumma kun meidän maakunnan mies Mauri Peltokangas ei tähänkään pestiin kelpaa.

Mauri on hallintovaliokunnan puheenjohtaja ja persujen pitkäaikainen varapuheenjohtaja. Lisäksi ääniä on eduskuntavaaleissa ropissut urakalla. Silti Purran porukka häntä sorsii. Miksi?

• Anonyymi

Kannuksestako kyse?

• Anonyymi

Kannuksen ja suomen sisäisestä turvallisuudesta on kysymys.

• Anonyymi

Maurilta puuttuu koulutus ja sivistys. Ei kengänkiillotuskoneiden myyjästä ministeriä tule.

• Anonyymi

Kyllä kannuksen valinnat on yhtä outoja.

• Anonyymi

Avaa vähän.

• Anonyymi

Enempi ihmettelen miksi Keskusta roikottaa näitä vanhoja pieruja. Jooo, joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enempi ihmettelen miksi Keskusta roikottaa näitä vanhoja pieruja. Jooo, joo.

Totta, ihan tosi nää vanhat pierut vie Kannusta alas. Törmä. Erkki Huuki, Pihlajakangas teidän aika on ohi. Ei teitä enää tarvita. Maailma menee nopeasti eteeenpän, nopeat pysyy mukana. Hieman haitaksi olette.Kannuksen kehitykselle. Teillä ei mitään uusia ideoita enää.

• Anonyymi

Edellisen hallituksen puolueet on osaltani pois äänestettävien puolueitten luettelosta. Kyykytti koronan varjolla kansaa oikein urakalla ja velkaannutti. Pahimmat korona intoilijat on sitä hautaansa asti mutta onneksi osa edes on alkanut näkemään hulluuden mitä aikanaan tapahtu.

• Anonyymi

Minäkin muutan Venäjälle kunhan raja avataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe