https://youtu.be/g0-LksKSo8E?si=sWKVL7jqyFh-GYHR
Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraa
Stephanie Dixon Warrant yhtyeen basistin tytär alkoi seurata minua Instagramissa
Hyvä tietää että Kaozine lehti ei noteeraa muita
21
202
Vastaukset
- Anonyymi
Haukuppa lisää ja levitä valetta syyttele ilman todisteita sinä Warkaus politikko ja asukas
Minä olen sitten välittämättä
Mistään asiasta tässä kaupungissa ja Suomessa- Anonyymi
Ja mulla pitää hermot ja itsetunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso minä kävelen ohi kylmästi en luiki karkuun
Et vaan ole olemassa vaikka miten haet huomiota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaan ole olemassa vaikka miten haet huomiotaNiin että antaa olla Varkaus ja Suomi
Ota hän 2025
Mielenterveyden viikon hyvän mielen marssin juhlassa soittamaan,haukut samalla täällä ja Warkaus lehdessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että antaa olla Varkaus ja Suomi
Ota hän 2025
Mielenterveyden viikon hyvän mielen marssin juhlassa soittamaan,haukut samalla täällä ja Warkaus lehdessäJa hauku myös kirjastossa kun Rock with you kuoro esiintyy
Anna palaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hauku myös kirjastossa kun Rock with you kuoro esiintyy
Anna palaaPiiritetetään kirjastossa
Onko haukkujat ja valeen levittäjät yleisössä
Kun rock with you kuoro esiintyy
Kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piiritetetään kirjastossa
Onko haukkujat ja valeen levittäjät yleisössä
Kun rock with you kuoro esiintyy
Kaupungin hallitus varapuheenjohtaja seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessäKyllä sinä vajakki pääset mt osastolle lepäämään senkun pyydät Kaupungin hallitus puheenjohtajan suosituksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä vajakki pääset mt osastolle lepäämään senkun pyydät Kaupungin hallitus puheenjohtajan suosituksen
Tämä on totta ei mitään peliä leikkiä
Ja nuo Lorena Lewis Femme Fatale yhtyeen laulaja
Stephanie Dixon Warrant yhtyeen basistin tytär on totta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta ei mitään peliä leikkiä
Ja nuo Lorena Lewis Femme Fatale yhtyeen laulaja
Stephanie Dixon Warrant yhtyeen basistin tytär on tottaHelvettiin Kaozine lehti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiin Kaozine lehti
Ei me mitään keikkajärjestäjiä olla 🤣
Tässä kukaan olekkaan pyytänyt järjestää keikkaa
Vaan tajuamaan että kun lehti kirjoja rokkarista
Se seuraa minua Instagramissa oikeasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se seuraa minua Instagramissa oikeastiSoittas lavalla missä lavalla
Ei ainakaan Suomessa 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittas lavalla missä lavalla
Ei ainakaan Suomessa 🤣Ette te siellä ole sitä katsomassa
- Anonyymi
Näpyti näpyti ja suu käy
Pelkkä soitto ja Instagramissa lukee Lorraine Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti kelasta jossa soitan kitaraa Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näpyti näpyti ja suu käy
Pelkkä soitto ja Instagramissa lukee Lorraine Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti kelasta jossa soitan kitaraa InstagramissaVesa Matti Loiri Väliaikainen
Eihän tollaset tajua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei todellaan pidä hermot se nähdään täällä joka päivä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaan ole olemassa vaikka miten haet huomiotaSinä luikit karkuun, sekin on nähty monta kertaa. Kaikki sanoo sinusta samaa, että pelkuri se on 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että antaa olla Varkaus ja Suomi
Ota hän 2025
Mielenterveyden viikon hyvän mielen marssin juhlassa soittamaan,haukut samalla täällä ja Warkaus lehdessäWarkauden Lehti ei ole sinua haukkunut, sun harhat on taas aikas vahvoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä vajakki pääset mt osastolle lepäämään senkun pyydät Kaupungin hallitus puheenjohtajan suosituksen
Sun kannattas mennä lomalle Niuvaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se seuraa minua Instagramissa oikeastiSinä et ole artisti, ketään ei kiinnosta mitä sinä sun instassa teet
- Anonyymi
Kyllä ne noteeraa oikeita artisteja, sinä et semmoinen ole.
- Anonyymi00031
sinä et oo oikee artisti oo
et osaa soittaa kitaralla
vaan kissiä runkutit eye of the tigerin tahtiin
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061