Kävi hiukan ikävästi mökin vuokrauksessa kesällä. Varattiin Jyväskylästä Airbnb:n kautta Bauhaus Jyskä at lake Päijänne kaveriporukan kokoontumista varten. (https://www.airbnb.fi/rooms/31116509?source_impression_id=p3_1724327433_P3bVxc57UMi22pFU)
Suunnitelmissa oli kuulumisten vaihtoa ja saunomista. Varattiin "mökki" tammikuussa Airbnb:n kautta ja varaus hyväksyttiin varauksetta.
Kun sitten kesän tapaaminen alkoi lähestyä, niin 3 viikkoa ennen varauksen alkamista tuli ilmoitus, että varauksenne on peruttu. Samalla hetkellä viikonloppu myös varattiin pois varausjärjestelmästä, jolloin sen vuokraaminen uudelleen ei ole mahdollista.
Olimme shokissa ja samaan aikaan aikamoisessa lirissä,, kun tietenkin viikonloppu oli sovittu ja matkat järjestelty. Alkoi aggressiivinen tapaamispaikan etsintä, josta lopulta selvittiin, mutta josta tuli kyllä kovasti ylimääräistä stressiä.
Lopulta meidän osalta kaikki päättyi hyvin, mutta Airbnb:n lahjoittama 15 e lahjakortti ei oikein tuosta kärsimyksestä ollut riittävän hyvitys. Asunnon vuokraajalle tempauksesta ei tietenkään aiheutunut mitään sanktioita.
Tempauksen syystä meille ei kerrottu. Oletamme, että viikonloppu järjesteltiin paremmin maksaneelle tai sitten vuokraajalle itselleen. Lopulta ei toki tämmöiseltä vuokraajalta halua mitään vuokratakkaan.
Tämän kohteen vuokraamisessa on syytä huomioida, että ikävät yllätykset on mahdollisia. Otin asian puheeksi, että muut voisivat välttää vastaavan kaaoksen.
Airbnb Bauhaus Jyskä at lake Päijänne
Anonyymi-ap
1
244
Vastaukset
On kyllä erikoista. Hyvä, kun toit asian esille. Pitääpä välttää vuokraamasta kyseistä paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842