NIKIN VAIHTAJA AINA OIKEASSA

Anonyymi-ap

Nikin vaihtaja suojaa anonyymiteettiään, se on päällimmäinen tarkoitus, ei taida moni sitä ymmärtää?

17

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uteliaat haluaa tietää kaikkien henkilöllisyyden, juoruämmät eivät enää juorua puhelimessa tai rappukäytävillä

• Anonyymi

Vakkareita se harmittaa, kun eri niillä muut sättäilee🤣😅😅😅😅 siitä pitää nauttia😁

• Anonyymi

Nikin vaihtajat ymmärtää asiat

• Anonyymi

Minä en koskaan vaihda nickiäni.
      Käytän aina samaa nickiä, joka on "Anonyymi".

• Anonyymi

Ei nämä pyri kuin painostamalla pitämään saman nikin, siihen emme ala.

• Anonyymi

Laitonta nälvintää ja painostusta, nìckinvaihtajaa syrjitään ja halveksitaan. Sitten leiktään hurskasta ja tekopyhää, he ovat niitä todellisia kiusaajia.

• Anonyymi

Ne ovat nämä pohjanmaan lestat asialla

• Anonyymi

Minä olen Anonyymi Nikki Vaihtaja. Minulla ei saisi olla muita nikkejä.

En tietenkään käytä väärin nikkiäni, nimimerkkiäni, jos kohta vaihdankin sitä usein. Pyhitän nikin vaihtoni s24järjestelmän kautta, niin järjestelen itseni (nickini) näkymättömiin, virtuaalituulitaivaisiin.

Kunnioitan vippejä ja rukseja, sisäpiiristä puhumattakaan. En koskaan kerro alkuperäistä nikkiäni kenellekään, vilkkaasti vaihtamalla parasta.

En koskaan käytä samaa nimimerkkiä seuraavassa keskustelussa, anonyymisti parhainta. En feikkaa enkä varastele toisen nikkien osiakaan, en yritä lainata enkä kopioida muiden kauniita nicknameja.

En koskaan lausu väärää todistusta omastani, nickin vaihdostani tai muidenkaan nikeistä. En tavoittele kenenkään, saati sitten Chat-kaverini tai juttukamuni nikkiä. Enkä mitään mikä toiselle nimettömälle anonyymi-Chat-jäsenelle kuuluu.

Teen vain sen mikä on oikein, kohtuullista
      ja hyvästi.

• Anonyymi

Chat on tarkoitettu anonyymiin keskusteluun, aina voi mennä faceen jos kiinnostaa kuka on kuka.

• Anonyymi

Nikinvaihtaja tietää mitä tekee, vippi ei.

• Anonyymi

nikinvaihtaja pysyy anonyymina ja sehän sätissä on tarkoitus

• Anonyymi

Nikinvaihtajalla on syytä suojata anonymiteettiään, eli käyttäytyy huonosti jne... Ainoastaan epärehellisyys tai ilkeys on mun mielestä syytä nikinvaihtoon.

• Anonyymi

Se on sinun näkemys, me nikittömät olemme edelleenkin kaukaa viisaita, pysymme anonyymina, se on chatin perinmäinen tarkoitus, jos haluaa avoimesti voi mennä vaikka faceen tai instaan siellä voi naamallaan törttöillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun näkemys, me nikittömät olemme edelleenkin kaukaa viisaita, pysymme anonyymina, se on chatin perinmäinen tarkoitus, jos haluaa avoimesti voi mennä vaikka faceen tai instaan siellä voi naamallaan törttöillä.

Sehän se onkin, kun kaikki ei törttöile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se onkin, kun kaikki ei törttöile.

Jos et ymmärtänyt kommenttia, niin otan osaa, siinä kirjoitettiin mm. " voi törttöillä", ei siinä lukenut PITÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et ymmärtänyt kommenttia, niin otan osaa, siinä kirjoitettiin mm. " voi törttöillä", ei siinä lukenut PITÄÄ.

Lue sinäkin hieman tarkemmin. Eihän chatissa kukaan nikitön ole. Nikin vaihtajistahan oli alunperin kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue sinäkin hieman tarkemmin. Eihän chatissa kukaan nikitön ole. Nikin vaihtajistahan oli alunperin kyse.

Anteeksi, tuhannesti anteeksi, kuinka se nyt noin meni, anteeksi, vakinikitön oli tarkoitus, olen siis rekattu vippi ja välillä vaihteleva nicki, käykö kateeksi😅🤣😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      45
      4126
    2. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      6
      2863
    3. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      93
      1722
    4. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      57
      1377
    5. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      59
      1366
    6. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      49
      1204
    7. Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa

Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894
      Kajaani
      37
      970
    8. Mikä viikonlopussa on parasta?

Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!
      Sinkut
      95
      965
    9. Olet uskomattoman kaun

Kyllä jaksanut 😘
      Ikävä
      47
      919
    10. Keskustalla näytön paikka

Pettääkö kepu taas vai äänestävätkö Mieluskylän koulun jatkumisen puolesta?
      Haapavesi
      15
      840
    Aihe