Nikin vaihtaja suojaa anonyymiteettiään, se on päällimmäinen tarkoitus, ei taida moni sitä ymmärtää?
NIKIN VAIHTAJA AINA OIKEASSA
17
623
Vastaukset
- Anonyymi
Uteliaat haluaa tietää kaikkien henkilöllisyyden, juoruämmät eivät enää juorua puhelimessa tai rappukäytävillä
- Anonyymi
Vakkareita se harmittaa, kun eri niillä muut sättäilee🤣😅😅😅😅 siitä pitää nauttia😁
- Anonyymi
Nikin vaihtajat ymmärtää asiat
- Anonyymi
Minä en koskaan vaihda nickiäni.
Käytän aina samaa nickiä, joka on "Anonyymi". - Anonyymi
Ei nämä pyri kuin painostamalla pitämään saman nikin, siihen emme ala.
- Anonyymi
Laitonta nälvintää ja painostusta, nìckinvaihtajaa syrjitään ja halveksitaan. Sitten leiktään hurskasta ja tekopyhää, he ovat niitä todellisia kiusaajia.
- Anonyymi
Ne ovat nämä pohjanmaan lestat asialla
- Anonyymi
Minä olen Anonyymi Nikki Vaihtaja. Minulla ei saisi olla muita nikkejä.
En tietenkään käytä väärin nikkiäni, nimimerkkiäni, jos kohta vaihdankin sitä usein. Pyhitän nikin vaihtoni s24järjestelmän kautta, niin järjestelen itseni (nickini) näkymättömiin, virtuaalituulitaivaisiin.
Kunnioitan vippejä ja rukseja, sisäpiiristä puhumattakaan. En koskaan kerro alkuperäistä nikkiäni kenellekään, vilkkaasti vaihtamalla parasta.
En koskaan käytä samaa nimimerkkiä seuraavassa keskustelussa, anonyymisti parhainta. En feikkaa enkä varastele toisen nikkien osiakaan, en yritä lainata enkä kopioida muiden kauniita nicknameja.
En koskaan lausu väärää todistusta omastani, nickin vaihdostani tai muidenkaan nikeistä. En tavoittele kenenkään, saati sitten Chat-kaverini tai juttukamuni nikkiä. Enkä mitään mikä toiselle nimettömälle anonyymi-Chat-jäsenelle kuuluu.
Teen vain sen mikä on oikein, kohtuullista
ja hyvästi. - Anonyymi
Chat on tarkoitettu anonyymiin keskusteluun, aina voi mennä faceen jos kiinnostaa kuka on kuka.
- Anonyymi
Nikinvaihtaja tietää mitä tekee, vippi ei.
- Anonyymi
nikinvaihtaja pysyy anonyymina ja sehän sätissä on tarkoitus
- Anonyymi
Nikinvaihtajalla on syytä suojata anonymiteettiään, eli käyttäytyy huonosti jne... Ainoastaan epärehellisyys tai ilkeys on mun mielestä syytä nikinvaihtoon.
- Anonyymi
Se on sinun näkemys, me nikittömät olemme edelleenkin kaukaa viisaita, pysymme anonyymina, se on chatin perinmäinen tarkoitus, jos haluaa avoimesti voi mennä vaikka faceen tai instaan siellä voi naamallaan törttöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun näkemys, me nikittömät olemme edelleenkin kaukaa viisaita, pysymme anonyymina, se on chatin perinmäinen tarkoitus, jos haluaa avoimesti voi mennä vaikka faceen tai instaan siellä voi naamallaan törttöillä.
Sehän se onkin, kun kaikki ei törttöile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se onkin, kun kaikki ei törttöile.
Jos et ymmärtänyt kommenttia, niin otan osaa, siinä kirjoitettiin mm. " voi törttöillä", ei siinä lukenut PITÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ymmärtänyt kommenttia, niin otan osaa, siinä kirjoitettiin mm. " voi törttöillä", ei siinä lukenut PITÄÄ.
Lue sinäkin hieman tarkemmin. Eihän chatissa kukaan nikitön ole. Nikin vaihtajistahan oli alunperin kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue sinäkin hieman tarkemmin. Eihän chatissa kukaan nikitön ole. Nikin vaihtajistahan oli alunperin kyse.
Anteeksi, tuhannesti anteeksi, kuinka se nyt noin meni, anteeksi, vakinikitön oli tarkoitus, olen siis rekattu vippi ja välillä vaihteleva nicki, käykö kateeksi😅🤣😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi454126Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se62863- 931722
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???571377- 591366
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491204Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa
Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/1140489437970Mikä viikonlopussa on parasta?
Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!95965- 47919
Keskustalla näytön paikka
Pettääkö kepu taas vai äänestävätkö Mieluskylän koulun jatkumisen puolesta?15840