NIKIN VAIHTAJA AINA OIKEASSA

Anonyymi-ap

Nikin vaihtaja suojaa anonyymiteettiään, se on päällimmäinen tarkoitus, ei taida moni sitä ymmärtää?

17

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uteliaat haluaa tietää kaikkien henkilöllisyyden, juoruämmät eivät enää juorua puhelimessa tai rappukäytävillä

    • Anonyymi

      Vakkareita se harmittaa, kun eri niillä muut sättäilee🤣😅😅😅😅 siitä pitää nauttia😁

    • Anonyymi

      Nikin vaihtajat ymmärtää asiat

    • Anonyymi

      Minä en koskaan vaihda nickiäni.
      Käytän aina samaa nickiä, joka on "Anonyymi".

    • Anonyymi

      Ei nämä pyri kuin painostamalla pitämään saman nikin, siihen emme ala.

      • Anonyymi

        Laitonta nälvintää ja painostusta, nìckinvaihtajaa syrjitään ja halveksitaan. Sitten leiktään hurskasta ja tekopyhää, he ovat niitä todellisia kiusaajia.


    • Anonyymi

      Ne ovat nämä pohjanmaan lestat asialla

    • Anonyymi

      Minä olen Anonyymi Nikki Vaihtaja. Minulla ei saisi olla muita nikkejä.

      En tietenkään käytä väärin nikkiäni, nimimerkkiäni, jos kohta vaihdankin sitä usein. Pyhitän nikin vaihtoni s24järjestelmän kautta, niin järjestelen itseni (nickini) näkymättömiin, virtuaalituulitaivaisiin.

      Kunnioitan vippejä ja rukseja, sisäpiiristä puhumattakaan. En koskaan kerro alkuperäistä nikkiäni kenellekään, vilkkaasti vaihtamalla parasta.

      En koskaan käytä samaa nimimerkkiä seuraavassa keskustelussa, anonyymisti parhainta. En feikkaa enkä varastele toisen nikkien osiakaan, en yritä lainata enkä kopioida muiden kauniita nicknameja.

      En koskaan lausu väärää todistusta omastani, nickin vaihdostani tai muidenkaan nikeistä. En tavoittele kenenkään, saati sitten Chat-kaverini tai juttukamuni nikkiä. Enkä mitään mikä toiselle nimettömälle anonyymi-Chat-jäsenelle kuuluu.

      Teen vain sen mikä on oikein, kohtuullista
      ja hyvästi.

    • Anonyymi

      Chat on tarkoitettu anonyymiin keskusteluun, aina voi mennä faceen jos kiinnostaa kuka on kuka.

    • Anonyymi

      Nikinvaihtaja tietää mitä tekee, vippi ei.

    • Anonyymi

      nikinvaihtaja pysyy anonyymina ja sehän sätissä on tarkoitus

    • Anonyymi

      Nikinvaihtajalla on syytä suojata anonymiteettiään, eli käyttäytyy huonosti jne... Ainoastaan epärehellisyys tai ilkeys on mun mielestä syytä nikinvaihtoon.

      • Anonyymi

        Se on sinun näkemys, me nikittömät olemme edelleenkin kaukaa viisaita, pysymme anonyymina, se on chatin perinmäinen tarkoitus, jos haluaa avoimesti voi mennä vaikka faceen tai instaan siellä voi naamallaan törttöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun näkemys, me nikittömät olemme edelleenkin kaukaa viisaita, pysymme anonyymina, se on chatin perinmäinen tarkoitus, jos haluaa avoimesti voi mennä vaikka faceen tai instaan siellä voi naamallaan törttöillä.

        Sehän se onkin, kun kaikki ei törttöile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se onkin, kun kaikki ei törttöile.

        Jos et ymmärtänyt kommenttia, niin otan osaa, siinä kirjoitettiin mm. " voi törttöillä", ei siinä lukenut PITÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ymmärtänyt kommenttia, niin otan osaa, siinä kirjoitettiin mm. " voi törttöillä", ei siinä lukenut PITÄÄ.

        Lue sinäkin hieman tarkemmin. Eihän chatissa kukaan nikitön ole. Nikin vaihtajistahan oli alunperin kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue sinäkin hieman tarkemmin. Eihän chatissa kukaan nikitön ole. Nikin vaihtajistahan oli alunperin kyse.

        Anteeksi, tuhannesti anteeksi, kuinka se nyt noin meni, anteeksi, vakinikitön oli tarkoitus, olen siis rekattu vippi ja välillä vaihteleva nicki, käykö kateeksi😅🤣😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe