Nikin vaihtaja suojaa anonyymiteettiään, se on päällimmäinen tarkoitus, ei taida moni sitä ymmärtää?
NIKIN VAIHTAJA AINA OIKEASSA
10
294
Vastaukset
- Anonyymi
Uteliaat haluaa tietää kaikkien henkilöllisyyden, juoruämmät eivät enää juorua puhelimessa tai rappukäytävillä
- Anonyymi
Vakkareita se harmittaa, kun eri niillä muut sättäilee🤣😅😅😅😅 siitä pitää nauttia😁
- Anonyymi
Nikin vaihtajat ymmärtää asiat
- Anonyymi
Minä en koskaan vaihda nickiäni.
Käytän aina samaa nickiä, joka on "Anonyymi". - Anonyymi
Ei nämä pyri kuin painostamalla pitämään saman nikin, siihen emme ala.
- Anonyymi
Laitonta nälvintää ja painostusta, nìckinvaihtajaa syrjitään ja halveksitaan. Sitten leiktään hurskasta ja tekopyhää, he ovat niitä todellisia kiusaajia.
- Anonyymi
Ne ovat nämä pohjanmaan lestat asialla
- Anonyymi
Minä olen Anonyymi Nikki Vaihtaja. Minulla ei saisi olla muita nikkejä.
En tietenkään käytä väärin nikkiäni, nimimerkkiäni, jos kohta vaihdankin sitä usein. Pyhitän nikin vaihtoni s24järjestelmän kautta, niin järjestelen itseni (nickini) näkymättömiin, virtuaalituulitaivaisiin.
Kunnioitan vippejä ja rukseja, sisäpiiristä puhumattakaan. En koskaan kerro alkuperäistä nikkiäni kenellekään, vilkkaasti vaihtamalla parasta.
En koskaan käytä samaa nimimerkkiä seuraavassa keskustelussa, anonyymisti parhainta. En feikkaa enkä varastele toisen nikkien osiakaan, en yritä lainata enkä kopioida muiden kauniita nicknameja.
En koskaan lausu väärää todistusta omastani, nickin vaihdostani tai muidenkaan nikeistä. En tavoittele kenenkään, saati sitten Chat-kaverini tai juttukamuni nikkiä. Enkä mitään mikä toiselle nimettömälle anonyymi-Chat-jäsenelle kuuluu.
Teen vain sen mikä on oikein, kohtuullista
ja hyvästi. - Anonyymi
Chat on tarkoitettu anonyymiin keskusteluun, aina voi mennä faceen jos kiinnostaa kuka on kuka.
- Anonyymi
Nikinvaihtaja tietää mitä tekee, vippi ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244246- 813675
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713165Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392962- 1552833
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532646Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352345- 452237
- 351942
- 521928