Niin, eli millä pistiäaisella on musta ruumis ja oranssit jalat? Pituutta pistiäisella on n. 4cm (tuntosarvien ja pistimen kanssa). Löysin ötökän pyörätieltä koska ja otin mukaani se ei osannut lentää =(.
mikä pistiäinen???...
TyHmÄ
3
2648
Vastaukset
- Dog-Fanitar
Valitan en tunne pistiäistä :(
Meillä oli kerran lentokyvytön ampiainen hoidossa koko loppu elämänsä ;(
Se kerran roikkui 1 jalalla meijän partsin kukkaruukussa mutta kun toin sen sisään ja lämmittelin sitä se virkeni :D
Mutta yhtenä päivänä se oli kuollut;( - Patrik
..Itä-Euroopasta alunperin pohjoisempaankin levinnyt grungus bickorfalus vafidis, tunnetaan Venäjällä myös nimellä "gruschka" eli "mäntymäisen oranssi" tms. (=raaka suomennos)
- apua!!!
tälläinen pistiäinen lensi mun korvaan!!! pyöri aikansa korvan sisällä ja tuli itse ulos.... joten, älä ota niitä kotiin!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671