Oli pari päivää reissun takia vesi poikki pääsulusta laitettuna.
Tulin kotiin ja väänsin pääsulun auki -> kuului kova kohina kun vesi virtasi putkistoon.
Onko normaalia vai vuotaako joku hana/pönttö?
Lavuaareissa ei näy että vettä olisi tippunut, wc-pönttöjä en ole vielä tarkastanut.
Kv-putket on uusittu puoli vuotta sitten, samalla asennettiin vilp.
Vesijohtoverkosto menettää painetta
8
213
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsulun kiinnilaiton jälkeen käyty wc:ssä?
- Anonyymi
Ei ole käytetty mitään vesikalusteita sinä aikana kun vesi oli laitettu poikki.
- Anonyymi
Aina tulee vettä jonkin verran putkistoon kun avaa sulun, normaalia.
- Anonyymi
Daa daa vjuodot aivan njormaalia...
-Igor
- Anonyymi
Sähkölämmitteinen varaaja? Ehkä vielä yösähkölämmityksellä.
Kun päivällä / runsaan vedenkäytön vuoksi jäähtynyt varaaja lämpenee, vesi laajenee -> paine ylös ja varoventtiilistä lurahtaa "touhutippa". Kun termostaatti tai aikaohjaus katkaisee lämmityksen, paine varaajassa laskee "pakkasen puolelle", kun systeemissä onkin vajausta varoventtiilistä karanneen vesimäärän verran.
Tämä varoventtiilistä karkaava vesimäärä voi olla jopa up to 10 l luokkaa, jos varaaja lämmitetään ihan kylmästä täysin kuumaksi.- Anonyymi
Vesi-ilmalämpöpumppu hoitaa lämmityksen ja käyttöveden lämmityksen.
Nyt tajusin että sehän päästää varoventtilistä välillä vettä kun tekee käyttövettä ja kun nyt oli vesi poikki niin ei saanut sinne uutta tilalle.
- Anonyymi
Jos vuoto epäilyttää, niin tarkkailisin vesimittaria.
- Anonyymi
Pääsulku on tosi paha isku. Siinä saattaa ajatus vapautua leimatusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559