Maksumuurin takana. https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/733cf0e4-a213-4c00-a58d-976b475b28cd
Tunnetko yhtään viljelijää joka tällaista vaatisi? - Minä en. Alkaa Maaseudun Tulevaisuudenkin jutut olla Ylen kanssa samaa tasoa. Ihme julistamista ja tuputtamista. Olen pitänyt ihan asialehteneä, mutta alkaa jo maku mennä
Tuottajat vaativat maatalouspolitiikkaan suunnanmuutosta ilmaston hyväksi
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
En ole mitään erityistä ilmastonmuutosta havainnut, vaikka luonnon keskellä elänyt jo yli 60 vuotta. Säät ovat vaihdelleet aina ja niistä on puhuttu ja kauhisteltu, mutta vasta viime vuosina siitä on tehty jonkinlainen epänormaali ilmiö. - Luultavasti vouhotus lakkaa aikanaan. Maailmanlopun ennustajia on aina ollut.
Toimittajat ovat nuoria, joilta puuttu elämänkokemus ja lähtevät kaikenlaisiin mukaan.- Anonyymi
Ja sinulta puuttuu kyky ymmärtää kaikkea sitä mitä et voi koskea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulta puuttuu kyky ymmärtää kaikkea sitä mitä et voi koskea
Mikä ihmeen ilmastonmuutos? Sää on ihan yhtä vaihteleva kuin ennenkin. Ei mitään muutosta.
- Anonyymi
Sitä se dementia teettää.
- Anonyymi
Anna kun arvaan: MTK:n resepti on, että niin p**keleesti lisää tukia, joilla tehdään jotain "ilmastotekoja" eikä tukien suuruuttaa saa misään nimessä sitoa MITATTUIHIN tuloksiin. Pelkkä ilmastoystävälliseltä vaikuttava puuhastelu riittää.
Valtion menoja SÄÄSTÄVÄ ja äärimmäisen tehokas keino on pinta-alatukien maksamisen lakkauttaminen turvemaille. Samoin lihankasvatuksen tuet voisi puolittaa ja ensi eduskuntakaudella puolittaa uudestaan. Rahaa säästyy ja ilmasto kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974