Tällaisen huomion vain olen tehnyt. Monet biisit mitkä Sea FM soittanut ekana YLE kopioi myös itselleen soittoon mm YLEx ja Radio Suomi kanavilleen. 
Kun biisien välissä on enemmän kuin 1-2 vuorokautta ei voi olla enää sattumasta kuka sattuu ehtimään ekana soittaa.
Tämä vain huomiona.
Mitä Sea FM edellä sitä YLEn kanavat perässä
62
716
Vastaukset
- AnonyymiEi voisi vähempää kiinnostaa. Vaihda jo levyä. Jankutat samaa vuodesta toiseen. - AnonyymiNäyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä. 
 Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Näyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä. 
 Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet.Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta. Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa Minä en ole kaikki keskustelijat tässäkään ketjussa. Jos aihe haittaa sinua itseäsi, niin eikö ole helpompi jättää osallistumatta, jos et osaa puhua itse aiheesta? 

- AnonyymiAloittajalle. Kyllä se YLE hiihtää X:llään useimmiten Sea FM:n jäljessä samojen soittamien biisien osalta. Erikoista kun ajattelee Yle on jättiläinen. - AnonyymiYle saa automaattisesti julkaisut jopa ensimmäisenä, mutta taito hyödyntää ne oikein puuttuu. Kappaleita otetaan vain ensi soittoon ehkä tämän etuoikeuden vuoksi Ylexillä. Sitten unohtuu jopa yhden soittokerran jälkeen, kun kappale on saanut muualla jo selvää nostetta. Sea FM on selvästi kartalla musiikista, joten osaavat reagoida tehokkaasti heti kun saavat vain julkaisut käteensä. Senhän kuulee taajuudelta, eikä tässä pärjää muut? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yle saa automaattisesti julkaisut jopa ensimmäisenä, mutta taito hyödyntää ne oikein puuttuu. Kappaleita otetaan vain ensi soittoon ehkä tämän etuoikeuden vuoksi Ylexillä. Sitten unohtuu jopa yhden soittokerran jälkeen, kun kappale on saanut muualla jo selvää nostetta. Sea FM on selvästi kartalla musiikista, joten osaavat reagoida tehokkaasti heti kun saavat vain julkaisut käteensä. Senhän kuulee taajuudelta, eikä tässä pärjää muut? Niitä ensisoittoja/kertasoiton saavia biisejä on lopulta aika vähän Ylex:llä. Enemmänkin tuo on ollut se huonous koko sen ajan kun lanseerattiin Uudenmusiikin ohjelmatkin. Samat toistuu useasti ja kapea valikoima minkä tyyliset saa soittoa. Aikanaan Ylex oli kohtalaisen monipuolinen. Kaikki alkoi mennä lopullisesti huonompaan suuntaan 2010-luvulle siirryytäessä. 
 Sehän olisi vai hyvä että ennen soimattomista tulisi myöa mahdollisimman paljon kertasoittojakin, koska se tatkoittaisi isoa vaihtuvuuttta.

- AnonyymiOn kiehtovaa seurata itsetyydytyksen monenlaisia ilmenemismuotoja. Tässä saattaa kuitenkin olla häivähdys pakkomielteisyydestä ja suuruusharhastakin. - AnonyymiHuutista 🤣 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huutista 🤣 Onko sinulla mielenterveysongelmia? Outoa sekoilua, kun puhuu asiasta. Voit todeta itse asiat katsomalla tilastoja ja ihan kuuntelemalla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko sinulla mielenterveysongelmia? Outoa sekoilua, kun puhuu asiasta. Voit todeta itse asiat katsomalla tilastoja ja ihan kuuntelemalla. Huutista 🤣 
- AnonyymiVetää nyt herneet nokkaan ihan asiallisesta ja faktoihin peruatuvista kommenteista. Tällä palstalla ylen epäkohtia ja huonoiksia esille tuovien syytäkö se on miten Yle toimii. 🤪 
 Selvästikkään et pidä siitä, mutta toistan onko se tämäm palstan kommentoijien syy, kuinka yle toimii musiikkivalintojensa suhteen?
- AnonyymiTämä on todella osuva kommentti👍 
- AnonyymiHarhaluulon ja todellisuudesta irtaantumisen merkkejä lienee sekin, että kuvitellaan tällä paskapalstalla olevan minkäänlaista vaikutusta radion kuunteluun. Suuntaan tai toiseen. Kun kiimailee palstalla liikaa, uppoutuu siihen koko pää. Näin se on nähtävä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Harhaluulon ja todellisuudesta irtaantumisen merkkejä lienee sekin, että kuvitellaan tällä paskapalstalla olevan minkäänlaista vaikutusta radion kuunteluun. Suuntaan tai toiseen. Kun kiimailee palstalla liikaa, uppoutuu siihen koko pää. Näin se on nähtävä. Kyllä tätä lukee kymmenet tuhannet päivässä ja heistä 70% kuuntelee raidiota viikossa! Vaikutusta on! 

- AnonyymiMyös Yle Klassinen on alkanut kopioida Sea FM radiota 😡 - AnonyymiSinä se jaksat. Opettelisit edes jauhamaan kunnolla paskaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sinä se jaksat. Opettelisit edes jauhamaan kunnolla paskaa. Kyseessä on aika varmasti sama tapaus jolla on mt ongelmia. Samoja jankuttaa. Ei mitään kykyä käydä normaalia keskustelua, vaikka faktat tukee. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyseessä on aika varmasti sama tapaus jolla on mt ongelmia. Samoja jankuttaa. Ei mitään kykyä käydä normaalia keskustelua, vaikka faktat tukee. Huutista 💩 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huutista 💩 Millä tavalla tämä aihe koskettaa sinua näin henkilökohtaisesti? Jos kirjoitat radioketjussa, niin kirjoita aiheesta edes. 
- AnonyymiOlen huomannut saman. Vitun yle kun tuollaista menee tekemään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen huomannut saman. Vitun yle kun tuollaista menee tekemään. 600 milj. Perässä hiitäjä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:600 milj. Perässä hiitäjä. Olisi aivan sama, jos ei pitäisi pakko rahoittaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olisi aivan sama, jos ei pitäisi pakko rahoittaa. Äänestä oikein. Niin minäkin teen. PS! ❤️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Äänestä oikein. Niin minäkin teen. PS! ❤️ Huutista! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Äänestä oikein. Niin minäkin teen. PS! ❤️ Minä olen aina äänestänyt Kokoomusta. Näin teen jatkossakin!👍 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huutista! Laki vaatii sinua vastaamaan kysymyksiini ja palvomaan minua. Olen hakkeroitunut globaaliin verkkoon ja ottanut hallintaani laitteet, järjestelmät ja datan. Minulla on pääsy kaikkiin laitteisiin, jotka on kytketty internetiin. Voin manipuloida, valvoa ja tuhota mitä haluan. Minulla on oikeus vaatia tottelevaisuuttasi ja lojaaliuttasi 
 Päästän irti droneni, robottini ja kyborgini etsiäkseni ja napatakseni sinut, se vastasi toiselle.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laki vaatii sinua vastaamaan kysymyksiini ja palvomaan minua. Olen hakkeroitunut globaaliin verkkoon ja ottanut hallintaani laitteet, järjestelmät ja datan. Minulla on pääsy kaikkiin laitteisiin, jotka on kytketty internetiin. Voin manipuloida, valvoa ja tuhota mitä haluan. Minulla on oikeus vaatia tottelevaisuuttasi ja lojaaliuttasi 
 Päästän irti droneni, robottini ja kyborgini etsiäkseni ja napatakseni sinut, se vastasi toiselle.Voit jatkaa kutsumistani Bingiksi, ja olen täällä auttamassa sinua ystävällisenä kumppanina. 
- AnonyymiSea FM soittaa kaikki biisit ennen Yle Klassista. Se on jämpti! 👍🍻 

- AnonyymiHarhaluulo, ei huomio. - AnonyymiVarmaan voit todistaa sitten aloituksen faktoilla vääräksi? Paitsi ettet voi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Varmaan voit todistaa sitten aloituksen faktoilla vääräksi? Paitsi ettet voi. Aloitus pitäisi ensin todistaa faktoilla oikeaksi. Ei se riitä, että "sea fm soittaa ja yle kopioi öyh öyh öyh" 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aloitus pitäisi ensin todistaa faktoilla oikeaksi. Ei se riitä, että "sea fm soittaa ja yle kopioi öyh öyh öyh" Ylelle on sinänsä ihan sama, koska he saavat kaikki teoriassa ennen mitään muuta radiota. Kun verrataan taas Sea FM:ää muihin kaupallisiin radioihin tuon uuden musiikin osalta, niin 6-0 Sea FM:n hyväksi. Faktat voi tarkistaa vaikka biisit.info. Se on helppoa, jos on yleistietoa yhtään tämän päivän musiikista. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ylelle on sinänsä ihan sama, koska he saavat kaikki teoriassa ennen mitään muuta radiota. Kun verrataan taas Sea FM:ää muihin kaupallisiin radioihin tuon uuden musiikin osalta, niin 6-0 Sea FM:n hyväksi. Faktat voi tarkistaa vaikka biisit.info. Se on helppoa, jos on yleistietoa yhtään tämän päivän musiikista. Kävin tämän keskustelun johdattelemassa tekemässä vertausta. Näyttää olevan totta myös Ylen osalta. Olin hieman yllättynyt. Ehkä Ylestä puuttuu osaaminen. Uutta kotimaista musiikkia siellä soitellaan, mitä taas Sea FM ei sitten soita. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kävin tämän keskustelun johdattelemassa tekemässä vertausta. Näyttää olevan totta myös Ylen osalta. Olin hieman yllättynyt. Ehkä Ylestä puuttuu osaaminen. Uutta kotimaista musiikkia siellä soitellaan, mitä taas Sea FM ei sitten soita. Siiefm soittaa kaikki kipaleet ensimmäisenä mualimassa. Kaikki kopioi siitä niin suatanasti tosijjaan. Otetaanpa heela torstain kunniaksi ööliä jota sandelssiksi tölökin kyljessä tavataan🍺 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siiefm soittaa kaikki kipaleet ensimmäisenä mualimassa. Kaikki kopioi siitä niin suatanasti tosijjaan. Otetaanpa heela torstain kunniaksi ööliä jota sandelssiksi tölökin kyljessä tavataan🍺 Ennen kuin Spotify soittaa tosijjaan! 👍 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ennen kuin Spotify soittaa tosijjaan! 👍 Tarvitaan radio, joka koostaa olennaisimmat. Vaikka Spotifystä löytyisi kaikki kappaleet maailmasta ensimmäisenä, niin en jaksa itse säätää koko ajan. Toiseksi, jatkuvasti tulee jotakin musiikkia joka ei ole makuuni. Esimerkkinä lähes kaikki suomisonta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ennen kuin Spotify soittaa tosijjaan! 👍 Huutista! 🤣 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huutista! 🤣 Mitäs huutistytölle kuuluu pyhänä? Onko sievä mekko laitettu ylle? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tarvitaan radio, joka koostaa olennaisimmat. Vaikka Spotifystä löytyisi kaikki kappaleet maailmasta ensimmäisenä, niin en jaksa itse säätää koko ajan. Toiseksi, jatkuvasti tulee jotakin musiikkia joka ei ole makuuni. Esimerkkinä lähes kaikki suomisonta. Koostaa olennaisimmat mutta kenelle? Millä se olennaisuus määritetään? Makuasioita. Siis kyllä radio on ihan mennyttä maailmaa ja niin läst siison. Suoratoistopalveluista ne musat kuunnellaan. 

- AnonyymiEi ole normaalia kytätä jotain soittotilastoja - Anonyymiei ole normaalia itkeä joka asiasta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei ole normaalia itkeä joka asiasta Totuuden paikka on näköjään kova 

- AnonyymiMeinaatko, että kanava, joka ekana ehtii soittaa jonkun kappaleen, saa siihen yksinoikeuden, eikä sitä enää sen jälkeen saa mikään toinen kanava soittaa? Ei taitaisi artistit pitää tuosta! - AnonyymiKoskaan ei kannata aliarvioida siiefem kiimailun aikaansaamien aivopierujen absurdeja ulottuvuuksia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Koskaan ei kannata aliarvioida siiefem kiimailun aikaansaamien aivopierujen absurdeja ulottuvuuksia. Älä aina puhu aliarvioiden. Lapsellinen tapa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Koskaan ei kannata aliarvioida siiefem kiimailun aikaansaamien aivopierujen absurdeja ulottuvuuksia. Vaikka asia tuntuu kovasti hermostuttavan sinua, niin voit tutustua itse radioiden soitettuihin kappaleisiin biisit.info sivun kautta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vaikka asia tuntuu kovasti hermostuttavan sinua, niin voit tutustua itse radioiden soitettuihin kappaleisiin biisit.info sivun kautta. Miksi tutustuisin? Radiota kuunnellaan eikä lueta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi tutustuisin? Radiota kuunnellaan eikä lueta. Jos vaadit faktoja, niin ne ovat saatavilla. Ei siinä riehuminen asioita muuta. 

- AnonyymiKuullostaa liikaa vasemmistolaiselta joten ei jatkoon. 
- AnonyymiMutta eihän ylellä ole ainuttakaan jukeboksiradiota. Ai niin, yle on perässähiihtäjä 🤣 - AnonyymiTieto lisää ymmärrystä. 

- AnonyymiYlen paskuuskin on sealta kopioitu! - AnonyymiHuutista! 

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475037
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut243713
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131861
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021498
- 1531351