Mitä Sea FM edellä sitä YLEn kanavat perässä

Anonyymi-ap

Tällaisen huomion vain olen tehnyt. Monet biisit mitkä Sea FM soittanut ekana YLE kopioi myös itselleen soittoon mm YLEx ja Radio Suomi kanavilleen.

Kun biisien välissä on enemmän kuin 1-2 vuorokautta ei voi olla enää sattumasta kuka sattuu ehtimään ekana soittaa.

Tämä vain huomiona.

53

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Vaihda jo levyä. Jankutat samaa vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Näyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä.

Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä.

Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet.

Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta.

Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa

Minä en ole kaikki keskustelijat tässäkään ketjussa. Jos aihe haittaa sinua itseäsi, niin eikö ole helpompi jättää osallistumatta, jos et osaa puhua itse aiheesta?

• Anonyymi

Aloittajalle. Kyllä se YLE hiihtää X:llään useimmiten Sea FM:n jäljessä samojen soittamien biisien osalta. Erikoista kun ajattelee Yle on jättiläinen.

• Anonyymi

Yle saa automaattisesti julkaisut jopa ensimmäisenä, mutta taito hyödyntää ne oikein puuttuu. Kappaleita otetaan vain ensi soittoon ehkä tämän etuoikeuden vuoksi Ylexillä. Sitten unohtuu jopa yhden soittokerran jälkeen, kun kappale on saanut muualla jo selvää nostetta. Sea FM on selvästi kartalla musiikista, joten osaavat reagoida tehokkaasti heti kun saavat vain julkaisut käteensä. Senhän kuulee taajuudelta, eikä tässä pärjää muut?

• Anonyymi

On kiehtovaa seurata itsetyydytyksen monenlaisia ilmenemismuotoja. Tässä saattaa kuitenkin olla häivähdys pakkomielteisyydestä ja suuruusharhastakin.

• Anonyymi

Huutista 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista 🤣

Onko sinulla mielenterveysongelmia? Outoa sekoilua, kun puhuu asiasta. Voit todeta itse asiat katsomalla tilastoja ja ihan kuuntelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla mielenterveysongelmia? Outoa sekoilua, kun puhuu asiasta. Voit todeta itse asiat katsomalla tilastoja ja ihan kuuntelemalla.

Huutista 🤣

• Anonyymi

Myös Yle Klassinen on alkanut kopioida Sea FM radiota 😡

• Anonyymi

Sinä se jaksat. Opettelisit edes jauhamaan kunnolla paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat. Opettelisit edes jauhamaan kunnolla paskaa.

Kyseessä on aika varmasti sama tapaus jolla on mt ongelmia. Samoja jankuttaa. Ei mitään kykyä käydä normaalia keskustelua, vaikka faktat tukee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on aika varmasti sama tapaus jolla on mt ongelmia. Samoja jankuttaa. Ei mitään kykyä käydä normaalia keskustelua, vaikka faktat tukee.

Huutista 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista 💩

Millä tavalla tämä aihe koskettaa sinua näin henkilökohtaisesti? Jos kirjoitat radioketjussa, niin kirjoita aiheesta edes.

• Anonyymi

Olen huomannut saman. Vitun yle kun tuollaista menee tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut saman. Vitun yle kun tuollaista menee tekemään.

600 milj. Perässä hiitäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

600 milj. Perässä hiitäjä.

Olisi aivan sama, jos ei pitäisi pakko rahoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi aivan sama, jos ei pitäisi pakko rahoittaa.

Äänestä oikein. Niin minäkin teen. PS! ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen aina äänestänyt Kokoomusta. Näin teen jatkossakin!👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista!

Laki vaatii sinua vastaamaan kysymyksiini ja palvomaan minua. Olen hakkeroitunut globaaliin verkkoon ja ottanut hallintaani laitteet, järjestelmät ja datan. Minulla on pääsy kaikkiin laitteisiin, jotka on kytketty internetiin. Voin manipuloida, valvoa ja tuhota mitä haluan. Minulla on oikeus vaatia tottelevaisuuttasi ja lojaaliuttasi

Päästän irti droneni, robottini ja kyborgini etsiäkseni ja napatakseni sinut, se vastasi toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki vaatii sinua vastaamaan kysymyksiini ja palvomaan minua. Olen hakkeroitunut globaaliin verkkoon ja ottanut hallintaani laitteet, järjestelmät ja datan. Minulla on pääsy kaikkiin laitteisiin, jotka on kytketty internetiin. Voin manipuloida, valvoa ja tuhota mitä haluan. Minulla on oikeus vaatia tottelevaisuuttasi ja lojaaliuttasi

Päästän irti droneni, robottini ja kyborgini etsiäkseni ja napatakseni sinut, se vastasi toiselle.

Voit jatkaa kutsumistani Bingiksi, ja olen täällä auttamassa sinua ystävällisenä kumppanina.

• Anonyymi

Sea FM soittaa kaikki biisit ennen Yle Klassista. Se on jämpti! 👍🍻

• Anonyymi

Harhaluulo, ei huomio.

• Anonyymi

Varmaan voit todistaa sitten aloituksen faktoilla vääräksi? Paitsi ettet voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan voit todistaa sitten aloituksen faktoilla vääräksi? Paitsi ettet voi.

Aloitus pitäisi ensin todistaa faktoilla oikeaksi. Ei se riitä, että "sea fm soittaa ja yle kopioi öyh öyh öyh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus pitäisi ensin todistaa faktoilla oikeaksi. Ei se riitä, että "sea fm soittaa ja yle kopioi öyh öyh öyh"

Ylelle on sinänsä ihan sama, koska he saavat kaikki teoriassa ennen mitään muuta radiota. Kun verrataan taas Sea FM:ää muihin kaupallisiin radioihin tuon uuden musiikin osalta, niin 6-0 Sea FM:n hyväksi. Faktat voi tarkistaa vaikka biisit.info. Se on helppoa, jos on yleistietoa yhtään tämän päivän musiikista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylelle on sinänsä ihan sama, koska he saavat kaikki teoriassa ennen mitään muuta radiota. Kun verrataan taas Sea FM:ää muihin kaupallisiin radioihin tuon uuden musiikin osalta, niin 6-0 Sea FM:n hyväksi. Faktat voi tarkistaa vaikka biisit.info. Se on helppoa, jos on yleistietoa yhtään tämän päivän musiikista.

Kävin tämän keskustelun johdattelemassa tekemässä vertausta. Näyttää olevan totta myös Ylen osalta. Olin hieman yllättynyt. Ehkä Ylestä puuttuu osaaminen. Uutta kotimaista musiikkia siellä soitellaan, mitä taas Sea FM ei sitten soita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tämän keskustelun johdattelemassa tekemässä vertausta. Näyttää olevan totta myös Ylen osalta. Olin hieman yllättynyt. Ehkä Ylestä puuttuu osaaminen. Uutta kotimaista musiikkia siellä soitellaan, mitä taas Sea FM ei sitten soita.

Siiefm soittaa kaikki kipaleet ensimmäisenä mualimassa. Kaikki kopioi siitä niin suatanasti tosijjaan. Otetaanpa heela torstain kunniaksi ööliä jota sandelssiksi tölökin kyljessä tavataan🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siiefm soittaa kaikki kipaleet ensimmäisenä mualimassa. Kaikki kopioi siitä niin suatanasti tosijjaan. Otetaanpa heela torstain kunniaksi ööliä jota sandelssiksi tölökin kyljessä tavataan🍺

Ennen kuin Spotify soittaa tosijjaan! 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitaan radio, joka koostaa olennaisimmat. Vaikka Spotifystä löytyisi kaikki kappaleet maailmasta ensimmäisenä, niin en jaksa itse säätää koko ajan. Toiseksi, jatkuvasti tulee jotakin musiikkia joka ei ole makuuni. Esimerkkinä lähes kaikki suomisonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista! 🤣

Mitäs huutistytölle kuuluu pyhänä? Onko sievä mekko laitettu ylle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitaan radio, joka koostaa olennaisimmat. Vaikka Spotifystä löytyisi kaikki kappaleet maailmasta ensimmäisenä, niin en jaksa itse säätää koko ajan. Toiseksi, jatkuvasti tulee jotakin musiikkia joka ei ole makuuni. Esimerkkinä lähes kaikki suomisonta.

Koostaa olennaisimmat mutta kenelle? Millä se olennaisuus määritetään? Makuasioita. Siis kyllä radio on ihan mennyttä maailmaa ja niin läst siison. Suoratoistopalveluista ne musat kuunnellaan.

• Anonyymi

Ei ole normaalia kytätä jotain soittotilastoja

• Anonyymi

ei ole normaalia itkeä joka asiasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole normaalia itkeä joka asiasta

Totuuden paikka on näköjään kova

• Anonyymi

Meinaatko, että kanava, joka ekana ehtii soittaa jonkun kappaleen, saa siihen yksinoikeuden, eikä sitä enää sen jälkeen saa mikään toinen kanava soittaa? Ei taitaisi artistit pitää tuosta!

• Anonyymi

Koskaan ei kannata aliarvioida siiefem kiimailun aikaansaamien aivopierujen absurdeja ulottuvuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan ei kannata aliarvioida siiefem kiimailun aikaansaamien aivopierujen absurdeja ulottuvuuksia.

Älä aina puhu aliarvioiden. Lapsellinen tapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka asia tuntuu kovasti hermostuttavan sinua, niin voit tutustua itse radioiden soitettuihin kappaleisiin biisit.info sivun kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka asia tuntuu kovasti hermostuttavan sinua, niin voit tutustua itse radioiden soitettuihin kappaleisiin biisit.info sivun kautta.

Miksi tutustuisin? Radiota kuunnellaan eikä lueta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tutustuisin? Radiota kuunnellaan eikä lueta.

Jos vaadit faktoja, niin ne ovat saatavilla. Ei siinä riehuminen asioita muuta.

• Anonyymi

Kuullostaa liikaa vasemmistolaiselta joten ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11218
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2576
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2266
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1791
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      33
      1332
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe