Tällaisen huomion vain olen tehnyt. Monet biisit mitkä Sea FM soittanut ekana YLE kopioi myös itselleen soittoon mm YLEx ja Radio Suomi kanavilleen.
Kun biisien välissä on enemmän kuin 1-2 vuorokautta ei voi olla enää sattumasta kuka sattuu ehtimään ekana soittaa.
Tämä vain huomiona.
Mitä Sea FM edellä sitä YLEn kanavat perässä
22
228
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Vaihda jo levyä. Jankutat samaa vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Näyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä.
Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä.
Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet.Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta.
Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa
Minä en ole kaikki keskustelijat tässäkään ketjussa. Jos aihe haittaa sinua itseäsi, niin eikö ole helpompi jättää osallistumatta, jos et osaa puhua itse aiheesta?
- Anonyymi
Aloittajalle. Kyllä se YLE hiihtää X:llään useimmiten Sea FM:n jäljessä samojen soittamien biisien osalta. Erikoista kun ajattelee Yle on jättiläinen.
- Anonyymi
Yle saa automaattisesti julkaisut jopa ensimmäisenä, mutta taito hyödyntää ne oikein puuttuu. Kappaleita otetaan vain ensi soittoon ehkä tämän etuoikeuden vuoksi Ylexillä. Sitten unohtuu jopa yhden soittokerran jälkeen, kun kappale on saanut muualla jo selvää nostetta. Sea FM on selvästi kartalla musiikista, joten osaavat reagoida tehokkaasti heti kun saavat vain julkaisut käteensä. Senhän kuulee taajuudelta, eikä tässä pärjää muut?
- Anonyymi
On kiehtovaa seurata itsetyydytyksen monenlaisia ilmenemismuotoja. Tässä saattaa kuitenkin olla häivähdys pakkomielteisyydestä ja suuruusharhastakin.
- Anonyymi
Huutista 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista 🤣
Onko sinulla mielenterveysongelmia? Outoa sekoilua, kun puhuu asiasta. Voit todeta itse asiat katsomalla tilastoja ja ihan kuuntelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla mielenterveysongelmia? Outoa sekoilua, kun puhuu asiasta. Voit todeta itse asiat katsomalla tilastoja ja ihan kuuntelemalla.
Huutista 🤣
- Anonyymi
Myös Yle Klassinen on alkanut kopioida Sea FM radiota 😡
- Anonyymi
Sinä se jaksat. Opettelisit edes jauhamaan kunnolla paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat. Opettelisit edes jauhamaan kunnolla paskaa.
Kyseessä on aika varmasti sama tapaus jolla on mt ongelmia. Samoja jankuttaa. Ei mitään kykyä käydä normaalia keskustelua, vaikka faktat tukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on aika varmasti sama tapaus jolla on mt ongelmia. Samoja jankuttaa. Ei mitään kykyä käydä normaalia keskustelua, vaikka faktat tukee.
Huutista 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista 💩
Millä tavalla tämä aihe koskettaa sinua näin henkilökohtaisesti? Jos kirjoitat radioketjussa, niin kirjoita aiheesta edes.
- Anonyymi
Olen huomannut saman. Vitun yle kun tuollaista menee tekemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut saman. Vitun yle kun tuollaista menee tekemään.
600 milj. Perässä hiitäjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
600 milj. Perässä hiitäjä.
Olisi aivan sama, jos ei pitäisi pakko rahoittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi aivan sama, jos ei pitäisi pakko rahoittaa.
Äänestä oikein. Niin minäkin teen. PS! ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huutista!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aina äänestänyt Kokoomusta. Näin teen jatkossakin!👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084