Tällaisen huomion vain olen tehnyt. Monet biisit mitkä Sea FM soittanut ekana YLE kopioi myös itselleen soittoon mm YLEx ja Radio Suomi kanavilleen.
Kun biisien välissä on enemmän kuin 1-2 vuorokautta ei voi olla enää sattumasta kuka sattuu ehtimään ekana soittaa.
Tämä vain huomiona.
Mitä Sea FM edellä sitä YLEn kanavat perässä
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Vaihda jo levyä. Jankutat samaa vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Näyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä.
Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää menevän tunteisiin isosti. Onhan se kun verovaroin keinotekoisesti pumpattu Suomen ylivoimaisesti suurin ja varakkain mediatalo laahaa pienempiään perässä.
Monet uutisaiheetkin päätyvät YLE:lle vasta kun kaikki merkittävät kaupalliset ja ulkomaisetkin mediatalot ovat asian noteeranneet.Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin jo aamusta soi uutuus, joka tulee muille soittoon 1-3 kk päästä. Sitten kun ovat itse kuulleet sitä tarpeeksi muualta.
Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voit mainiosti jatkaa keskustelua itsesi kanssa
Minä en ole kaikki keskustelijat tässäkään ketjussa. Jos aihe haittaa sinua itseäsi, niin eikö ole helpompi jättää osallistumatta, jos et osaa puhua itse aiheesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579