Säästyy työttömyyskorvauksia ja tilastot kaunistuu..
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hyvin mahdollista, eikä siinä mitään ongelmaakaan ole, kunhan valtio hoitaa lakiin perustuvat velvollisuutensa, esim. työttömille tarkoitettuja (lainmukaisia) palveluita on oltava kortistossa olemisesta riippumatta, ja sosiaaliturva on oltava joka tapauksessa riippumatta siitä onko kortistossa tai ei.
Pitkäaikaistyöttömien siirtäminen pelkän toimeentulotuen varaan ei tule parantamaan yhtään mitään taloutta yhtään millään tavalla, eikä se lisää työpaikkojen määrää eikä työn määrää mitenkään vaan se pikemminkin vähentää työtä varsinkin osa-aikaistöistä.
Työkkärihän lakkautetaan ilmeisesti muutenkin tämän vuoden lopussa, työkkärin olisi voinut lopettaa jo 2017-2018 aikoihin, mutta niin vain Juha Sipilän hallitus keksi että aletaanpa muuttelemaan työvoimapalveluita lainvastaisiksi pakottamis- ja kiusanteko"palveluiksi", hallintokantelujen määrät vain kasvaa, mitä surkeampia toimintamalleja poliitikot Suomeen kehittelee omissa pienissä päissään. - Anonyymi
Takuueläkkeellekään ei pääse enää noin vaan vaikka on remontissa pää ja selkä.
Tulisi säännölliset tulot täsmällisesti. - Anonyymi
Niin vain tulee tämäkin hallitus sen huomaamaan, että hallituksilla ei ole yhtään minkäänlaista toimivaltaa kansalaistensa työvalintoihin.
Näin siksi että kansalaisilla on ainoana osapuolena täydellinen lakiin perustuva oikeus täysin vapaasti valita työnsä ilman minkäänlaista kiristämistä, uhkailua tai mitään muutakaan vahingontekoa - mukaanlukien myös työttömien vahingoksi tarkoitetut huonot työvoimapoliittiset palvelut.
Hyvillä palveluilla voi toki asia edetä, mutta silloin se palvelu tarkoittaa sitä että viranomaisen asemaan palkatut gorillat lähtevät vierailemaan palkanmaksukykyisissä varakkaissa yrityksissä, jotka eivät ole palkanneet suomalaisia riittävästi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518