eka kokeilu

Anonyymi-ap

onko joku kokeilut eka kerran miesten välistä vaan sen takia että miltä se tuntuu ite jäin koukkuun ja vaimo hyväksyy

9

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moikka..
      ,jos asut h-ki, espoo ,vantaa alueella niin haluaisin tavata, imeä ja imettää.
      todella ihanaa imeä kullia ja saada makeaanieleskellä !!!!
      laita viestiä missä ja koska voisimme tavata , ensin vaikka kahvilla ja jos synkkaa niin
      sitten nauttimaan, 100 % luottamuksella
      yt.hannu

    • Anonyymi

      On vaimo ja lapsia. Silti minua on aina kunnon kullit salaisesti kiinnostaneet. Perhe lähti sukuloimaan, enkä minä päässyt töiden takia. Läksin illalla baariin parille ja näin yhden tietämäni homomiehen. Menin parin rohkaisemana jutteleen ja lähdettiin pilkun jälkeen sen luo. Mentiin yöllä saunaan ja jutut kääntyi seksiin. Kaveri ihasteli mun munaa ja kysy saako siihen koskea. Samalla sillä alko seisomaan saunassa ja miten iso se olikaan. Myös mulla seiso ihan tajuttoman lujaa kun himoitsin sitä jättimäistä kullia.Kaveri sai jotenkin runkkaamaan itseään, mutta panikoin ennen kuin siltä tuli. En tiedä pelotti kai.Hetkeä myöhemmin olin sammuvinanai mahalleni pelkkä pyyhe ympärilläni. Silloin tunsin kun se kapus mun päälle ja sovitteli ihanaa kulliansa peppureiälleni. Olin yhä olevinani sammunut. Ei onnistunu niin haki jostain rasvaa ja kortsun, ja lopulta sai munan päänsä peppuuni sisään. En enää pystyny leikkimään sammunutta. Kaveri säikähti, mut mä sanoin vaan että ota se kumi pois ja nussi kunnolla sitä neitsytpeppua ja täytä mut spermalla. Se kumi lähti heti.Sattui ja tuntui paremmalta kuin mikään aiemmin, samalla se runkkas mun kivi kovaa kullia kun pani mua. Multa tuli hetkessä aivan tajuton orkku. Se lähti jostain sisältä ja oma kulli ruikki isomman satsin kuin koskaan. Kohta kaveri tahti pysähtyi ja ampui lastinsa peppuuni. Tulin nussituksi sinä yönä vielä kahdesti. Ja joka kerta tuli entistä voimakkaampi orkku. Ihan kuin ei mitään rajaa. Oli siinä vaimolle keksittävä vaikka mitä kun ei seuraavana päivänä pipari maistunut kun eukko tuli kotiin.

      • Anonyymi

        Ihana satu joita osaat nopeutettuna kirjoittaa verraten hyvin ja niitähän on paljon!!


    • Anonyymi

      Ei sen vuoksi.Olin itse 35v mies ja naisen kanssa ja kokeilin 64v miehen kanssa,koska itseä houkutti ajatus ja partneri oli puutteessa jo vuosikymmenen.

      Sen aikainen emäntä ei olisi hyväksynyt juttuja mitä kokeiltiin.

    • Anonyymi

      En ole vielä kokeillu mutta mielessä juurikin sen takia et miltä se tuntuu? M57v 02al

    • Anonyymi

      Tekis mieli kokeilla olla pantava.. Useasti runkatessa mietin asiaa kuinka mies panis mun tiukkaa neitsyt reikää doggystyles, en oo vielä uskaltanut 🙈
      -18v 175/68/16

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa sun kaltainen poju. Pirkanmaalla 55v


    • Anonyymi

      kokeilin vaimonpyynnöstä saisin tutee miltä oikee kyrpä pepussa tuntuu koukkuun siihen jää vaimo tietää kyllä joka miehen pitää kokeilla jää koukkuun tai ei

    • Anonyymi

      Eka kerta johtui vaan ja ainoastaan siitä,kun ei silloin muualta saanut.
      Sovin miehen kanssa tapaamisen suuseksin merkeissä luontoon.
      Eka kerta jännitti tosi paljon.
      Kaveri ei ollut asialla ensimmäistä kertaa,otti kalun suuhun kokemuksella.
      Tuntui ihan taivaalisen hyvältä ja laukesin käsittelyssä suuhunsa.
      Siitä lähtien käyny satunnaisesti imettämässä toisilla miehillä.
      Parasta,että miesten kanssa ei tarvi maksaa mitään.
      Puoliso ei tiedä harrastuksestani mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe