Itse ole kyseiseltä alueelta kerännyt varmaan tuhansia raakkuja ja tehnyt niistä ruokaa. Aivan yhtä hyviä kuin osterit tai sinisimpukat. Olen niitä yleensä savustanut. Missään ei ole lukenut että on rauhoitettuja. Paitsi nyt metsätöiden takia. Ei ole ollut kylttejä missään.
Raakujen syöminen
10
363
Vastaukset
- Anonyymi
IP-osoitteesi on ylläpidon tiedossa. Virkavalta ottaa tämän tunnuksenasi ja tulee kohta tutkimaan asiaa.
- Anonyymi
Mahtavaa. Tarjoan heille raakkukaakkua
- Anonyymi
miljoona laskua pukkaa oot pösilö jos yhden kuoren löytävät sulta
- Anonyymi
ja turpaas saat koko suomelta
- Anonyymi
Kukaan ei pärjää mulle..196 cm..140kg pelkkää lihasta ja 30 vuotta nyrkkeilyä..älä vittu tuu urputtaan..vedän kaikkia pataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pärjää mulle..196 cm..140kg pelkkää lihasta ja 30 vuotta nyrkkeilyä..älä vittu tuu urputtaan..vedän kaikkia pataan.
Joko sulla karvat on alkaneet kasvamaan?
- Anonyymi
Ja tää tarina on ihan varmaan tosi heh heh !
Avohoidossa on taas ilmeisesti ruuhkaa tai sit on vaan ne lääkkeet jollakin loppu.....? - Anonyymi
Miten muuten voi olla jokihelmisimpukka uhanalainen jos sitä kerran on jyhdessä paikassakin tuhansia. Kuten metsätraktorin reitillä? Niitä pitäisi olla siis triljoonia pelkästään Suomessa.
- Anonyymi
Minkä kastikkeen kanssa niitä tavallisesti syödään?
- Anonyymi
KAIKKI VAROKAA, VAROKAA
Sehän on kaikkien tuntema Imatran kyttääjä farkut ja sama iän ikuinen valkoinen T-paita harmaan hupparin kera, tuohan on kaikkien tuntema harmaa skoda FHV-!!! POIKA lähi-idän U - käännös poju oli joutua vankilaan mut PASKOI housuunsa , laittoivat armosta pojan kotiin ja tuli vielä ikuinen portti kielto maahan poju kääntyili rekka - autolla kuin mielen vikainen. Kerrostalo kyttääjä kusipää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1022234Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1262142Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.3022010Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441801Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2091657- 381478
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291285Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤701160- 541123