Jopa niin salaista että joka kerta poistettan.

Anonyymi-ap

Anteksi että häiritsen mutta uskon että tämä puhelimien hakkerointi ei ole tavallisten järjestys poliisin tai rikos poliisin tekemään vaan se on valtion turvalisuus poliisi eli Supo joka tämän teke eli supo nidden logo luke p2 eli ne kuulu p2 vaapa muurari loosin eli se on supo joka sinun puhelin hakkeroi eli sinä olet ns TI eli targeted individuals eli kohde henkilö eli nillä on paljon resuresseja kun ne ei torju terrorismia vaan ne harrasta gang stalking joiden kohde henkilöt on ti niin kun sinä supo on paljon resursseja puhelimen hakkerointin kun ne harrasta gang stalking terrorismin torjunnan varjolla eli ti eli kohde henkilöt päättyvät terrorismin tarkkailu listalle eli tsdb terrorist scherning data base eli voisiko supo julkaista nidden terrorismin tarkkailu listan niin sinä näke että sinä ei ole terroristeja vaan tavallisia matti meikäläisiä eli ti eli puolustus voiman sotilas tiedustelu jyväskylä tikkakoskella on gang stalkers hermo keskus joten jos aasut jyväskylä niin siellä on paljon gang stalking. huom niin salaista että joka kerta poistettan.

10

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei edes Supossa löydy niin täydellisiä säälittäviä rikollisia mitä monissa paikallispoliiseissa.

      Tehkää jokainen juuri nyt rikosilmoituksia, ja viekää asioita oikeuteen. Itse aion sen nyt tehdä, ja järjestää näille tuntuvia tuomioita. Niin kauan varmuudella jatkan syyllisten henkilöllisyyden selvittämistä, kunnes vankilassa istuu. Olen katsonut yli 10 vuotta autojen järjestelmien hakkerointeja, kodin käytännössä kaikkien sähkölaitteiden hakkerointeja ja häirintää, ja jos ei rikosilmoitukset tuo tulosta ja nämä rikolliset saa tuntuvia vankeudrangaistuksia, ne järjestetään varmuudella vaikka teloituksilla siinä tapauksessa!

      • Anonyymi

        Normi kyttä on lian tyhmä sihen se on supo joka osta 0 päivä havoittuvuuksia joka kuulu vaapamuurarit jotka ovat sataniistejä.


    • Anonyymi

      Kyllä supo joka on rikkollis järjestö joka kuulu p2 vaapa muurari loosin joka näky nidden logossa ostavat näittä 0 päivä havoittuvuuksia.

      Kun nittä on kolme vyöhykettä se valkoinen joka ilmoitta valmistajalle sittä 0 päivä havoittuvuudesta ja saa sittä pienen korvauksen johon kuulu mm etniset hakkerit ja jos kaikki 0 päivä havoittuvuudet etsijät olisi sillä valkoisella vyöhykellä se olis hyvä kun silloin ei 0 päivä havoittuvuuksia päätyisi supolle.

      Sitten on se harma vyöhyke eli se on sinä rajalla mitä vielä on laillista.

      Sitten on se muusta vyöhyke eli se rikkolinen vyöhyke johon supo kuulu joka maksa hyvin ja osta 0 havoittuvuuksia ja tämä on huono asia että on tämä muusta vyöhyke mutta se että rikkoliset maksa hyvin 0 päivä havoituvuksista houkutele 0 päivä havituvuksien löytäjiä sihen muustan vyöhykesen.

      • Anonyymi

        Tässäkin ihan sopiva ongelma Turun perintämiehelle pohdittavaksi, eikö vain olekin?


    • Anonyymi

      Lukemani mukaan Suomessa toimii avoimesti itseään mainostaen ihan toisenlainen kansinväliseksi itseään tituleeraava ryhmä, johon kuuluu hakkereita ja ehkä jopa entisiä poliiseja. Yhteyksiä epämääräisiin piireihin myös. Mainostavat hakkeroivansa laitteen kuin laitteen. Poliisi kuulostaa sukivan vain myötäkarvaan tätä ryhmää, mikä herättää kysymyksiä, sillä toimintahan on täysin laitonta.

      • Anonyymi

        Joku rapparien looshi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku rapparien looshi?

        Ei ole. Ihan avoimesti toimivat. Hyvällä asialla, joka tosin voi kääntyä erittäin huonoksi, jos tekevät virheen.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa vahvasti siltä, että tästä asiasta voisi olla syytä tehdä tutkintapyyntö oman sote-alueesi ajanvaraukseen.

      • Anonyymi

        Naiivi näkemys


    • Anonyymi

      Kyllä noihin pystyy vähän moni lattea vinninaama. Suomalaiset ei ole kovin luotettavia, kun ne on rupuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe