Toivottomasta ihastumisesta????? Mä en jaksa tätä
Miten pääsen irti? :'(
19
686
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tekee ihastumisesta toivottoman?
- Anonyymi
Luulen että mä vain liki oksetan häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että mä vain liki oksetan häntä
Oot varmasti hyvä tyyppi, voi olla että et vaan hänelle oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmasti hyvä tyyppi, voi olla että et vaan hänelle oikea.
En olekaan, mutta tuntuu pahalta kun hän on niin inhoava. Kuin olisin aivan kamala. En ole siis lähennellyt tai sellasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olekaan, mutta tuntuu pahalta kun hän on niin inhoava. Kuin olisin aivan kamala. En ole siis lähennellyt tai sellasta
Minkä ikäisiä olette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Kyllä tässä ihan kunnon aikuisia ollaan vaikka ei välillä itsekään sitä meinais uskoa ku tunteet käy kuumina ja sit myös kipuilut samaa luokkaa ku teineillä
- Anonyymi
Onko hän sinun ihastuksesi arvoinen, mieti sitä
- Anonyymi
On hän. Ei vaan pidä musta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kyl mikään kaunis et varmaan en vaan kiinnosta "siinä" mielessäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minusta ole sinun arvoinen, kun inhoaa sinua. Kannattaako hälle ajatuksiaan uhrata ja vielä riutuakin. Tiedän, että on vaikea unohtaa ihastustaan, mutta sinulle on olemassa joku parempi, joka sinua myös arvostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minusta ole sinun arvoinen, kun inhoaa sinua. Kannattaako hälle ajatuksiaan uhrata ja vielä riutuakin. Tiedän, että on vaikea unohtaa ihastustaan, mutta sinulle on olemassa joku parempi, joka sinua myös arvostaa
Kivasti sanottu :) mutta ei kai hän sille mitään voi että inhotan häntä, sekin on vaan tunne mille ei mitään voi. Täytyy toivoa että joku toinen näkee mussa sit jotain muuta joskus kun olen päässyt tämän yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti sanottu :) mutta ei kai hän sille mitään voi että inhotan häntä, sekin on vaan tunne mille ei mitään voi. Täytyy toivoa että joku toinen näkee mussa sit jotain muuta joskus kun olen päässyt tämän yli
Ei sinussa mitään vikaa ole. Hänen on ongelmansa, jos inhoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinussa mitään vikaa ole. Hänen on ongelmansa, jos inhoaa.
Oisinmpa vaan ees vähän nätimpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisinmpa vaan ees vähän nätimpi
Kun joku aidosti sinuun tykästyy, hän ei katso ulkokuorta. Ja oletko liian itsekriittinen. Aika monet naiset taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun joku aidosti sinuun tykästyy, hän ei katso ulkokuorta. Ja oletko liian itsekriittinen. Aika monet naiset taitaa olla.
Kiitos kun kannustat! Mulla alkaa olee jo sellanen olo että ehkä en ookkaan ihan kaikista kauhein :) ja se on sun ansiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun kannustat! Mulla alkaa olee jo sellanen olo että ehkä en ookkaan ihan kaikista kauhein :) ja se on sun ansiota
Mukava kuulla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla :)
Toivo elää !!!
Elätellään toivoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo elää !!!
Elätellään toivoaKannatellaan mol
Silloin se pysyy hengissä
By the way
Minä meen sieneen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatellaan mol
Silloin se pysyy hengissä
By the way
Minä meen sieneenEilen löytyi vielä kantarelleja. Hyvää sieniretkeä, älä eksy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812