Moi!
Siis yks päivä aloin vaan hymyilee yhelle pojalle mun koulussa ja se alko mulle. Ollaan nyt pari päivää hymyilty toisillemme ja aina ku se näkee mut se nostaa mulle pienesti kättä. Ja siis yks päivä se oli vähä kauempana musta sen kaverin kaa ja sit se kai oli tollee:
-Instagram? Snapchat?
ja sit se osotti mun puhelinta. Nyökkäsin siihen mut se ei sit tullu kysyy vaikka näytti siltä et se ois halunnu. Ja sit ku olin menossa tunnille ja se käveli mun ohi ni se kysy jotenki tollee:
-That class?
Se on siis kai ulkomaalainen niin puhuu varmaan siks enkkuu.
Nyökkäsin sit sille.
Sit tänään ku lähin siitä missä olin. Olin sen lähellä siis niin se jäi kai kattoo ku lähin ja ku siis lähin niin se hymyili mulle. Ja ku olin portaissa niin se kai nosti mulle siin viel pienesti kättä. Mutta siis tälleen. Ollaan hymyilty toisillemme joka kerta ku ollaan nähty. Voisko hän siis olla ihastunut?
Aattelin ens viikol mennä kysyy sen snäppii jos sil on tai sit instagramii. Kannattaisko?
Vastatkaa mulle pliis ja siis voitte itekki laittaa tänne ihastuksiin liittyvistä jutuista niin koitan vastata(:
Heippa!(:
Hymyilevä poika
Anonyymi-ap
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446