On se tympeää kun ei oo kuin yksi pankkiautomaatti käytössä ja sekin sijaitsee supermarketissa. Olen useamman kerran yrittänyt rahaa nostaa, niin eipä tuosta näy saavan. Tympäätynyt
Supermarket
5
1141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei rahattomat saa rahaa edes supermarketista. Suihkuun, nukkumaan ja aamulla töihin muuta neuvoa ei tuu.
- Anonyymi
Automaatille pääsee vain kaupan ollessa auki.
- Anonyymi
Tämähän on ihan normaalia tässä kylässä.
- Anonyymi
Olipa kerran pankki, joka palveli kuhmolaisia paremmin kuin kilpailijansa. Kilpailijat poistuivat yksi kerrallaan. Samaan tahtiin tämän olipa kerran pankki palvelujen saatavuus heikkeni ja osa jopa loppui kokonaan. Olipa kerran pankki alkoi elää omaa elämäänsä välittämättä asiakkaista kuvitellen näiden säilyttävän asiakkuutensa edelleen heillä kaikesta karsimisesta ja töykeydestä huolimatta.
Sen pituinen se. - Anonyymi00008
Kun oikealla kortilla ja tunnusluvulla olet asialla niin onnistuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696