Järkyttävän jäykkä ladattava käyttövalmiiksi 😬🤤 ei meinaa saada ladattua ,penkkiin pannna putkipihteillä kääntää auki potkua lähtönopeus 150 m/s osuma tarkkuus 3 keskelle taulua 6 jonnekin ties minne ja sitten taas 3 keskelle 6 jonnekin .Mäntä pyörii ympäri valmistusmaa made in turgey.
Tokmannin ilmapistooli 4,5 cal
8
550
Vastaukset
- Anonyymi
Kuntosali auttaa.
- Anonyymi
Löysempiäkin pyssä on joka laukas keskelle osuu 5 laukausta ja ampuja vaihtuu kymppiä kiertää muttei keskelle osu 👁️🎯 taito ei ole ruostunut 11 vuodessa ,vaikkei harjoiteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysempiäkin pyssä on joka laukas keskelle osuu 5 laukausta ja ampuja vaihtuu kymppiä kiertää muttei keskelle osu 👁️🎯 taito ei ole ruostunut 11 vuodessa ,vaikkei harjoiteltu.
Taito ruostuu jo puolessa vuodessa selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysempiäkin pyssä on joka laukas keskelle osuu 5 laukausta ja ampuja vaihtuu kymppiä kiertää muttei keskelle osu 👁️🎯 taito ei ole ruostunut 11 vuodessa ,vaikkei harjoiteltu.
Tokmannilta ostettu ilmapistooli hatsan 25= lyhensin jousta 2 cm ei enään niin jäykkä hampaat irvessä taittaa sitä iskukuntoon. 40 laukausta 1 luiti 12 keskelle osui muut huteja tai seinää tuli 1 kohtaan hieno rivi pateja ,•°•°•vaikka keskelle tähtäsin taulua 1 pate osuu taluun 4 hutia käsi kipeäksi jännetuppi tulehdus tuli vieläkin jäykkä taivuttaa.Jos vielä 1,5 cm lyhentäisi jousta ,melko huonosti pistoolin jouseja löytyi netistä ,paremmin ilmakyvärin koko ei oikein löytynyt yli tai alle 19 mm ,21halkaisija pitäs olla tasan 20 mm putken sisälle sopisi ainut sopiva jousi oli solifer expot iskunvaimentimesta ei saatavilla enään oli ylipitkä ilmakyvääriin tuli tehokas 1 mm teräs levystä meni läpi että pätkähti.🤔
- Anonyymi
Odotitko ihan oikeasti jotain parempaa?
- Anonyymi
Yllättävän hyvin osuu vielä keskellä vaikka en ole ampunut 11 vuoteen ,verratuna toiseen henkilöön harrastanut kilpaammuntaa hyvällä menestyksellä mutta ei ollut ampunut 16 vuoteen .Vanha kilpailu ase hajosi meidän ammunta harjoituksista 1960 luvun kilpailupistooli kallis korjattava aseseppä vain osaisi sen korjata netistä löytyi räjäytyskuva 211 kpl irrallisia osia mäntä meni 2 jousella varustettu ,mun pistoolissa vai 9 kpl irto osia alle 90 € eikä 2850€ .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän hyvin osuu vielä keskellä vaikka en ole ampunut 11 vuoteen ,verratuna toiseen henkilöön harrastanut kilpaammuntaa hyvällä menestyksellä mutta ei ollut ampunut 16 vuoteen .Vanha kilpailu ase hajosi meidän ammunta harjoituksista 1960 luvun kilpailupistooli kallis korjattava aseseppä vain osaisi sen korjata netistä löytyi räjäytyskuva 211 kpl irrallisia osia mäntä meni 2 jousella varustettu ,mun pistoolissa vai 9 kpl irto osia alle 90 € eikä 2850€ .
Sun 9 osainen ilmapistooli ei kestä ammunnan säännöllistä harjoittelua ja sen liipaisu on karmea sekä tarkkuus huono. Vanha 211 osaisen kilpapistoolin kesto on ihan eri luokkaa, liipaisu kelvollinen ja tarkkuus hyvä.
Jos on tarkoitus harrastaa ammuntaa, niin kannattaa ostaa kelvollinen kilpa-ase. Jos vain joskus ammuskelee, niin silloin halpisase on tarkoituksenmukainen. - Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Sun 9 osainen ilmapistooli ei kestä ammunnan säännöllistä harjoittelua ja sen liipaisu on karmea sekä tarkkuus huono. Vanha 211 osaisen kilpapistoolin kesto on ihan eri luokkaa, liipaisu kelvollinen ja tarkkuus hyvä.
Jos on tarkoitus harrastaa ammuntaa, niin kannattaa ostaa kelvollinen kilpa-ase. Jos vain joskus ammuskelee, niin silloin halpisase on tarkoituksenmukainen.Ei osumatarkkuus ole kiinni aseesta. Huippuampuja ampuu huipputarkasti vaikka Tokmannin ilmapistoolilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437