Tokmannin ilmapistooli 4,5 cal

Anonyymi-ap

Järkyttävän jäykkä ladattava käyttövalmiiksi 😬🤤 ei meinaa saada ladattua ,penkkiin pannna putkipihteillä kääntää auki potkua lähtönopeus 150 m/s osuma tarkkuus 3 keskelle taulua 6 jonnekin ties minne ja sitten taas 3 keskelle 6 jonnekin .Mäntä pyörii ympäri valmistusmaa made in turgey.

8

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuntosali auttaa.

      • Anonyymi

        Löysempiäkin pyssä on joka laukas keskelle osuu 5 laukausta ja ampuja vaihtuu kymppiä kiertää muttei keskelle osu 👁️🎯 taito ei ole ruostunut 11 vuodessa ,vaikkei harjoiteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysempiäkin pyssä on joka laukas keskelle osuu 5 laukausta ja ampuja vaihtuu kymppiä kiertää muttei keskelle osu 👁️🎯 taito ei ole ruostunut 11 vuodessa ,vaikkei harjoiteltu.

        Taito ruostuu jo puolessa vuodessa selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysempiäkin pyssä on joka laukas keskelle osuu 5 laukausta ja ampuja vaihtuu kymppiä kiertää muttei keskelle osu 👁️🎯 taito ei ole ruostunut 11 vuodessa ,vaikkei harjoiteltu.

        Tokmannilta ostettu ilmapistooli hatsan 25= lyhensin jousta 2 cm ei enään niin jäykkä hampaat irvessä taittaa sitä iskukuntoon. 40 laukausta 1 luiti 12 keskelle osui muut huteja tai seinää tuli 1 kohtaan hieno rivi pateja ,•°•°•vaikka keskelle tähtäsin taulua 1 pate osuu taluun 4 hutia käsi kipeäksi jännetuppi tulehdus tuli vieläkin jäykkä taivuttaa.Jos vielä 1,5 cm lyhentäisi jousta ,melko huonosti pistoolin jouseja löytyi netistä ,paremmin ilmakyvärin koko ei oikein löytynyt yli tai alle 19 mm ,21halkaisija pitäs olla tasan 20 mm putken sisälle sopisi ainut sopiva jousi oli solifer expot iskunvaimentimesta ei saatavilla enään oli ylipitkä ilmakyvääriin tuli tehokas 1 mm teräs levystä meni läpi että pätkähti.🤔


    • Anonyymi

      Odotitko ihan oikeasti jotain parempaa?

      • Anonyymi

        Yllättävän hyvin osuu vielä keskellä vaikka en ole ampunut 11 vuoteen ,verratuna toiseen henkilöön harrastanut kilpaammuntaa hyvällä menestyksellä mutta ei ollut ampunut 16 vuoteen .Vanha kilpailu ase hajosi meidän ammunta harjoituksista 1960 luvun kilpailupistooli kallis korjattava aseseppä vain osaisi sen korjata netistä löytyi räjäytyskuva 211 kpl irrallisia osia mäntä meni 2 jousella varustettu ,mun pistoolissa vai 9 kpl irto osia alle 90 € eikä 2850€ .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän hyvin osuu vielä keskellä vaikka en ole ampunut 11 vuoteen ,verratuna toiseen henkilöön harrastanut kilpaammuntaa hyvällä menestyksellä mutta ei ollut ampunut 16 vuoteen .Vanha kilpailu ase hajosi meidän ammunta harjoituksista 1960 luvun kilpailupistooli kallis korjattava aseseppä vain osaisi sen korjata netistä löytyi räjäytyskuva 211 kpl irrallisia osia mäntä meni 2 jousella varustettu ,mun pistoolissa vai 9 kpl irto osia alle 90 € eikä 2850€ .

        Sun 9 osainen ilmapistooli ei kestä ammunnan säännöllistä harjoittelua ja sen liipaisu on karmea sekä tarkkuus huono. Vanha 211 osaisen kilpapistoolin kesto on ihan eri luokkaa, liipaisu kelvollinen ja tarkkuus hyvä.
        Jos on tarkoitus harrastaa ammuntaa, niin kannattaa ostaa kelvollinen kilpa-ase. Jos vain joskus ammuskelee, niin silloin halpisase on tarkoituksenmukainen.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun 9 osainen ilmapistooli ei kestä ammunnan säännöllistä harjoittelua ja sen liipaisu on karmea sekä tarkkuus huono. Vanha 211 osaisen kilpapistoolin kesto on ihan eri luokkaa, liipaisu kelvollinen ja tarkkuus hyvä.
        Jos on tarkoitus harrastaa ammuntaa, niin kannattaa ostaa kelvollinen kilpa-ase. Jos vain joskus ammuskelee, niin silloin halpisase on tarkoituksenmukainen.

        Ei osumatarkkuus ole kiinni aseesta. Huippuampuja ampuu huipputarkasti vaikka Tokmannin ilmapistoolilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe