Myymälänhoitaja Tokmannilla

Anonyymi-ap

Eikö osaa tilata tavaraa,aina on tavara loppu.

27

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulisi että siellä ei kukaan erikseen tilaa tavaroita, vaan keskusvarastolta tulee tavaraa varastosaldojen mukaan. Varastetut tavarat ei varastosaldossa näy, inventoinnin yhteydessä saldot korjaantuvat (joka varmaankin on kiertävä). Automaatio seuraa menekkiä ja muuttujia ja toimii sen mukaan. Asiaahan en tiedä, oletan vain, että uusien tavaroiden tulo ei riipu myymälän henkilökunnasta.

      • Anonyymi

        Mäntsälässä on venäläinen varasto tätä kiinakrääsää ja muumit tehdään Thaimaassa toki ne vie ideat ja työpaikat palkkarahat. Opettele vaan ompelemaan perkaamaan marjat ja kutomaan kankaita ihan itse ei tarvi käytettyä käyttää muiden vanhoja värjättyjä. Aloitatte pitää puolenne täällä. Kova maailma. Junatkin siivoo mohametti kusi haisee.


    • Anonyymi

      ainakin maaleja kannetaan ohi kassan jos tuo pitää paikkansa,maalit on aina loppu

      • Anonyymi

        Mohametti ja venäläinen huijaa aina ettekö jo opi. Ja hintalappujen poisto onkin vaikeaa LIIMAA laitettu reilusti että koko kupin lautasen pohja on sitä.


    • Anonyymi

      Ja hinnat ei täsmää ollenkaan.

      • Anonyymi

        Aina kun on ale joku se on heti loppunut. Muka. Niin ei tarvi myydä halpaa mutta saa tyhmät asiakkaat kauppaan. Myyjäkään ei tee mitään käskee asiakkaiden tehdä itse.


    • Anonyymi

      pari myyjää on tosi mörököllejä,ei tervehdi ja on muutenkin mykkiä

      • Anonyymi

        Juu se iso vihainen aika pois.


      • Anonyymi

        Ulkomaalaiset myyjät ei teekään mitään tuijottaa vaan.


      • Anonyymi

        Ainakin se iso.A.


    • Anonyymi

      Kyä itteeki ketuttais palvella sysmäläisiä juntteja

    • Anonyymi

      Tokmannin koko henkilökunta on ystävällistä ja asiansa osaavaa, jos olet eri mieltä niin katso itseäsi peilistä syvälle silmiin ja kysy itseltäsi missä vika?

      • Anonyymi

        Juuri näin turhan päivästä kitinää varmaan taas mökkiläisiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin turhan päivästä kitinää varmaan taas mökkiläisiltä

        Onneksi on ohi ja suurin osa näistä turhista ihmisistä onhäipy yt


      • Anonyymi

        On suomalainen myyjä kun osaa suomea ymmärtää mitä asiakas kysyy. Mutta nämä muumaalaiset ei ymmärrä mitään mitä puhutaan.


    • Anonyymi

      Täytyy olla tavan sysmäläinen rokotejuntti jos luulee että tällä foorumilla mökkiläisiä liikkuu.

    • Anonyymi

      Henkilökunta siellä on aina ollut ystävällistä , ja kaikki myyntituotteet ovat nätisti laitettu esille, ja tiedot niistä, ei tarvitse mitään erikseen kysellä kun vaan laittaa ostoskoriin ja maksaa.

      • Anonyymi

        Älä sinä myyjä puolustele kauppaasi ja työkavereitasi,käyn usein siellä ja mörököllit ei muutu ja ainakin maalit on loppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä myyjä puolustele kauppaasi ja työkavereitasi,käyn usein siellä ja mörököllit ei muutu ja ainakin maalit on loppu

        En ole myyjä vaan asiakas. Myyjillä on varmasti hankalaa ja vaikeaa asiakkaat jotka heittäytyvät mörökölleiksi ja ei toivotuksi tulijoiksi ovesta sisään. Jospa vaihdat kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole myyjä vaan asiakas. Myyjillä on varmasti hankalaa ja vaikeaa asiakkaat jotka heittäytyvät mörökölleiksi ja ei toivotuksi tulijoiksi ovesta sisään. Jospa vaihdat kauppaa.

        Venäläinen nainen murhaa miehensä heti viinaa lääkkeitä tyrmäystippaa huumepiikki niskaan ja lääkkeitä lavastaa itsemurhaksi. Saa mökin ja auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole myyjä vaan asiakas. Myyjillä on varmasti hankalaa ja vaikeaa asiakkaat jotka heittäytyvät mörökölleiksi ja ei toivotuksi tulijoiksi ovesta sisään. Jospa vaihdat kauppaa.

        Myyjä ja tarjoilija saa palkan asiakkaiden rahoista et nyt pitää myyjien muuttaa tyyliä. Myös Jysk kaupoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjä ja tarjoilija saa palkan asiakkaiden rahoista et nyt pitää myyjien muuttaa tyyliä. Myös Jysk kaupoissa.

        Älä viisastele, olet vain asiakas kaupassa, tulet ja menet ostoksesi kanssa , ja sillä siisti, oletko ?


    • Anonyymi

      ÄLÄ ÄLÄ jannu tuu tänne yhtään jurisemaan NIIN ,JANNU

    • Anonyymi

      Kiitos viestistä. Palataan asiaan. T. Tokmannin chattibotti

    • Anonyymi

      Tätä ketjua kun lukee niin ei voi kun todeta että rokotteet rupee toimimaan.Ensivuotta odotellessa.

      • Anonyymi

        Älä muuta virka.Pedon merkki toimii.


    • Anonyymi

      Tokelle tulossa itsepalvelukassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe