en vie mitään lahjaa

kuokkija.

en todellakaan aio viedä mitään lahjaa, sillä nämä listat sis. yleensä akikkein kalleimpia tavaroita. Puhumattakaan rahalistasta! Ei prkle. Nykyisin ollaan niin hiton Ahneita...

4

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdskl

      Älä sitten vie, äläkä mene häihinkään toisten kalliita ruokia syömään!

      • ~'MöRkÖ*'

        musta kyllä lahja kanttii olla jos häihi menee mutta sit se toinen puoli siinä että sen ei tarvi olla isokaan sen lahjan vai mitä?


    • blääh itelles

      Lahjalistat ovat tarkoitettu niille, jotka haluavat tietää, mitä hääpari ainakin toivoo. Mielikuvtuksen omaavat voivat ostaa ihan omia lahjojansa. turha loukkaantua tuommoisesta. Häälahjalista on lähes joka häissä ja sivistyneet ihmiset, jotka saavat usein kutsuja, tietävät kyllä, miten listan kanssa toimitaan. Sinut on todennäköisesti kutsuttu velvollisuudesta (sukulainen?), eikä sen takia, että olisit mukava ihminen ja hauskaa seuraa?

    • pinjami78

      Oletko kuokkijana joissakin häissä?
      Jos näin, niin sinuna kyllä veisin lahjan.
      Kohteliaisuudesta, ja osoittaisit huomaavaisuutta hääparia kohtaan.

      Toisaalta - jos laillasi juhliin menee montakin kuokkijaa, niin johan siitä tulee harmeja hääparille jo ainakin tilojen suhteen.

      Meillä on häät 5 viikon kuluttua, laitoin kutsut juuri postiin ja siinä mukana meni maininta lahjalistasta. Emmekä totisesti laittaneet listalle mitään kallista ( olenpa kuullut puhuttavan OMAKOTITALOSTAkin lahjalistan yhtenä toiveena, varmaan ollut vitsi?? ) - laatimamme lista on ohjeellinen heille, jotka eivät tiedä, mistä pidämme, mitä käytämme ja mitä TOIVOMME.

      Minä en ainakaan halua 10 kpl silitysrautoja tai jotain tiettyä pussilakanasettiä, joka kestää muutaman pesun ajan ja on sitten UFF-kamaa.
      Olemme olleet yhdessä 8 v ja siinä ajassa ennättäneet kerätä tiettyjä sarjoja jne jne, ja häälahjaksi toivomamme asiat ovat joko jatkoa näille tai sitten jotain ihan uutta - jonka keräämistä jatkamme itse.
      Keskivertohinta lahjoille on siinä 25e hujakoilla ( onko tuo nyt pahakaan, kun ajattelee MEILLE tulevia kustannuksia/hlö? )

      Jos jollakulla on lahjalista, kyllä sen voi ottaa huomioon - jos ei listalta mitään suoraan valkkaa, niin ainakin näkee, millaisista jutuista pariskunta pitää.

      Rahalista - miksi sekin on niin huono? Jos vihittävä pari on ollut vuosia yhdessä, koti pursuaa tavaraa jne jne, niin mikä ettei rahaa?
      Tämä nyt ainakin on ymmärtääkseni vapaaehtoista - jos haluat vaikkapa "kartuttaa hääparin häämatkarahastoa", niin laitat itsellesi sopivan summan tilille. Esimerkkinä vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe