Kokoomus ja persut ovat päättäneet lakkauttaa eläkkeet hiljalleen. Jokainen saa tulla toimeen omillaan. Nyt menee kaikki rahat varustautumisessa Ryssän invaasioon.. Muuttakaa kaikki jotka vielä kykenette pois täältä takapajulasta.
Valtio poistaa eläkkeet
21
578
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaisi eläkeuunoa, arvottoman kolmion vastike on 2€/kk ja perunaa saa perähikiän pellosta ja kalaa peräjärven avannosta.
- Anonyymi
Sen jos tekevät tapan joka saatana ministerin.
- Anonyymi
Tuollainen olisi peturuslain vastaista
- Anonyymi
Juu, monilla pommireput selässä jo paljon vähemmästäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, monilla pommireput selässä jo paljon vähemmästäkin.
Sanna Marinin hallitus asetti keväällä 2020 parlamentaarisen sosiaaliturvakomitean uudistamaan sosiaaliturvaa kokonaisuutena. Komitea esitti syyperusteisten perusturvaetuuksien yhtenäistämistä ja yhdistämistä.
- Anonyymi
Halalluhaa maistuvaista totesi kuopion uuno eläkeläisgay palvatusta kebabvartaasta varassuon kulttuurikeskuksessa elämysmatkallaan turussa.
- Anonyymi
Minne neuvot muuttamaan? Etkö ymmärrä, että sama meno on kaikkialla?
- Anonyymi
No ei todellakaan ole , meillä on paljon aivan itse aiheutettua kurjuutta ja kustannusta joille ei todellisia perusteita ,ollaan vaan lähdetty muiden kelkkaan mukaan , yleensä maksumiehen rooliin.
- Anonyymi
Leskeneläkkeet lopetettava ainakin Kelan maksamina.
- Anonyymi
Vaikka leskien määrä
tullee lisääntymään 💣💥 - Anonyymi
Juu, tuo ei vastaa enää nykyaikaa. Sotien jälkeen oli vielä tarvetta, ei enää.
- Anonyymi
Ne on lopetettu jo aikoja sitten, enää vanhat ihmiset saa leskeneläkettä, -1974 vuonna syntyneet ja sitä nuoremmat lesket ei saa enää mitään.
- Anonyymi
Eläkkeellä kannattaa ostaa olutta
- Anonyymi
Ei kannata ostaa kun oluenkin hinta nousee. Kun varastaa kaiken tarvitsemansa niin eläke jää parempaan käyttöön esim. huonoihin naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ostaa kun oluenkin hinta nousee. Kun varastaa kaiken tarvitsemansa niin eläke jää parempaan käyttöön esim. huonoihin naisiin.
Kannattaa mieluummin käyttää ulkomaalaisiin hyviin naisiin kuin kotimaisiin huonoihin. Suomalaista tasokkaampaa naista on pirun vaikea saada jollet ole matu tai alfauros ja usein vaikka onnistuisikin on sen verran mennyt aikaa ja rahaa että maksullinen ulkomaalainen olisi ollutmielekkäämpi.
Kotimaisia nisti&juoppopimuja saa helpommin mutta jos ei ihan pakkotilanne niin yritän heitä vältellä. Paitsi kännissä harkinta pettää joskus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mieluummin käyttää ulkomaalaisiin hyviin naisiin kuin kotimaisiin huonoihin. Suomalaista tasokkaampaa naista on pirun vaikea saada jollet ole matu tai alfauros ja usein vaikka onnistuisikin on sen verran mennyt aikaa ja rahaa että maksullinen ulkomaalainen olisi ollutmielekkäämpi.
Kotimaisia nisti&juoppopimuja saa helpommin mutta jos ei ihan pakkotilanne niin yritän heitä vältellä. Paitsi kännissä harkinta pettää joskus.Millaisen valinnan isäsi teki😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisen valinnan isäsi teki😂
Huonon. Isäukko oli kyllä ihan raamikas ja pitkä mutta valitsi jonkun hemmetin saappaanvarren niin jäin itse kääpiöksi 175cm.
Mutta onneksi ei sentään valinnut savolaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonon. Isäukko oli kyllä ihan raamikas ja pitkä mutta valitsi jonkun hemmetin saappaanvarren niin jäin itse kääpiöksi 175cm.
Mutta onneksi ei sentään valinnut savolaista.Savolaiset naiset on lähes täydellisiä ja haaskan näkösiäkin, niiltä puuttuu vain viat
- Anonyymi
Sosiaali vastainen kommari läski
- Anonyymi
😂😂😂😂😂👎
- Anonyymi
ostan toimeentulolla OLUTTA
Betaalastmies
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887