Kunnan isät keskustalaiset tuhlaa rahat taas konsultteihin tuon hankkeen tiimoilta.
Matkailunkehittämishanke
6
331
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa yllätys, taas kusetetaan huolella.
- Anonyymi
Nyt on maastopyöräreitit ja kelkkareitit. Rahakkaita turisteja tulee Pirtille ja Laahtaselle ja käyvät pizzalla ja S-marketissa asioimassa. Vielä Leinoselle matkamuistoja myyntiin niin rahantuloa ei voi kuntaan estää.
- Anonyymi
Mutta kelle se raha tulee? Kunta panostaa, mutta kuka saa rahat?
- Anonyymi
https://maaseutuverkosto.fi/hankkeet/ristijarven-matkailun-tulevaisuuden-tiekartta/. Jos vähän jaksaa tutkia nettiä niin eihän siihen ole kunnan rahaa mennyt senttiäkään.
- Anonyymi
Hankkeen tiedot
ELY-keskus
Kainuun ELY-keskus
Toteutuskunta
RISTIJÄRVI
Kokonaisrahoitus
68 786,00 €
Julkinen rahoitus
68 786,00 €
Tukiprosentti:
100,00 %
Ja jos ei jaksa edes lukea kuvausta niin tuossa näkyy tiivistetysti et eu 100 % rahoittama hanke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkeen tiedot
ELY-keskus
Kainuun ELY-keskus
Toteutuskunta
RISTIJÄRVI
Kokonaisrahoitus
68 786,00 €
Julkinen rahoitus
68 786,00 €
Tukiprosentti:
100,00 %
Ja jos ei jaksa edes lukea kuvausta niin tuossa näkyy tiivistetysti et eu 100 % rahoittama hanke.Ilmaista rahaa EU:sta, mieti vähän mistä ne rahat tulee ja kuinka paljon näitä "ilmaisia" hankkeita on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244266- 823713
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713215Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392972- 1552843
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532656Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352355- 452287
- 351942
- 521928