Onko ilomantsissa jo apina rokkoo. Kahtelin tuossa kylillä ainahi kunnan työn tekijöissä taitaa olla. Pitkään etelässä ollu niin sen huomaa . Yksinkertasuuven huomaa ulkonäöstä ja jalkojen asennosta. Lippa lakki vielä taakse päin ni vot. Täydellinen mamupaperin kerääjä.
Asiaa apina rokosta
42
2348
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. On apina rokkoo ihan selvästi. Apinan näkösii ainahi ovat. Käit roikkuu samalla tavalla.
- Anonyymi
Siellä on yksi elämän onnistuja löytänyt keskustelupalstan.
Kannatasko mennä töihin sinunkin. - Anonyymi
Kyllä on ainakin hidasta porukkaa töitä tekemään lehtien haravointi esimerkiksi huonolla tolalla, ennen kerättiin koneilla eikö kunnalla ole koneita Isekki tai Walkker joilla aikaisempina vuosina kerättiin otettin auton peräkärri mukaan siihen kipattiin ja kun oli täysikärri niin tyhjennettiin,ei siihen tarvittu kuin 1 työntekijä, vai eikö ole ammattitaitoista porukkaa, ketkä tulee ensivuonna kuntaan töihin niin lehtienkeräystä riittää heillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on ainakin hidasta porukkaa töitä tekemään lehtien haravointi esimerkiksi huonolla tolalla, ennen kerättiin koneilla eikö kunnalla ole koneita Isekki tai Walkker joilla aikaisempina vuosina kerättiin otettin auton peräkärri mukaan siihen kipattiin ja kun oli täysikärri niin tyhjennettiin,ei siihen tarvittu kuin 1 työntekijä, vai eikö ole ammattitaitoista porukkaa, ketkä tulee ensivuonna kuntaan töihin niin lehtienkeräystä riittää heillä.
Valivalivalivali......ja VALI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö ei enää harmitakaan ruohon leikkuu, vaan on pitäny valittaminen vaihtaa lehtien keruuseen. On ihmisellä aikaa vahtia toisten työntekoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on yksi elämän onnistuja löytänyt keskustelupalstan.
Kannatasko mennä töihin sinunkin.Epäilen että oot Entinen kunta velttoilija. Nyt oon tehny raskasta käsityötä 52 vuotta. Vielä pysyy koneet ja vekottimet ja taakat kulkee portaissa nopeemmin kun tämän päivän nuorilla. Oon seurannut kunta vätyksien toimintaa ei siinä mitään tapahu. Myötä häpeää joutuu nuihen tautta kokemaan. Tuommosii ei oo missään suomessa. Mitä minä oon töitä tehny niin nuilla vätyksillä siihen menis 200 vuotta vähintään ennen kun samat motit tulis tehtyy. Minun mielestä nuo pitäs viijä Saunan taakse ja telottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että oot Entinen kunta velttoilija. Nyt oon tehny raskasta käsityötä 52 vuotta. Vielä pysyy koneet ja vekottimet ja taakat kulkee portaissa nopeemmin kun tämän päivän nuorilla. Oon seurannut kunta vätyksien toimintaa ei siinä mitään tapahu. Myötä häpeää joutuu nuihen tautta kokemaan. Tuommosii ei oo missään suomessa. Mitä minä oon töitä tehny niin nuilla vätyksillä siihen menis 200 vuotta vähintään ennen kun samat motit tulis tehtyy. Minun mielestä nuo pitäs viijä Saunan taakse ja telottaa.
Voisitko purkaa pahaa oloasi menemällä niihin "käsitöihisi" äläkä räyhää täällä joutavia.
Kyllähän se harmittaa varmasti kun ei lempeä pupi- reissulla ole irronnut ja suututtaa se, mutta peilistä se vika löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että oot Entinen kunta velttoilija. Nyt oon tehny raskasta käsityötä 52 vuotta. Vielä pysyy koneet ja vekottimet ja taakat kulkee portaissa nopeemmin kun tämän päivän nuorilla. Oon seurannut kunta vätyksien toimintaa ei siinä mitään tapahu. Myötä häpeää joutuu nuihen tautta kokemaan. Tuommosii ei oo missään suomessa. Mitä minä oon töitä tehny niin nuilla vätyksillä siihen menis 200 vuotta vähintään ennen kun samat motit tulis tehtyy. Minun mielestä nuo pitäs viijä Saunan taakse ja telottaa.
Ihme viha kunnan työntekijöitä kohtaan sinulla. Lienet jonkun alan yrittäjä. Puheistasi paistaa läpi pahansuopuus, itsekkyys, oman itsen liiallinen ihailu (narsistius), muiden lyttääminen. Vaikka lienet tehnyt niitä käsitöitäsi vuosikymmenet, niin et kuitenkaan älykkyyttä ole mistään perinyt. Taitaa olla,että vahva sisäsiittoisuus tämän sinun vihasi, omahyväisyytesi ja älyn puutteesi takana.Sinuun sopii hyvin tämä sanonta: Kun lusikalla annetaan, ei voi kauhalla vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko purkaa pahaa oloasi menemällä niihin "käsitöihisi" äläkä räyhää täällä joutavia.
Kyllähän se harmittaa varmasti kun ei lempeä pupi- reissulla ole irronnut ja suututtaa se, mutta peilistä se vika löytyy.Oot harvinaisen tyhmä Ihminen. Varmaan kunnassa töissä. En sinuna paljo kirjottelisi.juoppo runkkari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme viha kunnan työntekijöitä kohtaan sinulla. Lienet jonkun alan yrittäjä. Puheistasi paistaa läpi pahansuopuus, itsekkyys, oman itsen liiallinen ihailu (narsistius), muiden lyttääminen. Vaikka lienet tehnyt niitä käsitöitäsi vuosikymmenet, niin et kuitenkaan älykkyyttä ole mistään perinyt. Taitaa olla,että vahva sisäsiittoisuus tämän sinun vihasi, omahyväisyytesi ja älyn puutteesi takana.Sinuun sopii hyvin tämä sanonta: Kun lusikalla annetaan, ei voi kauhalla vaatia.
Sinulle on kyllä annettu hyvin, hyvin, hyvin pienellä tee lusikalla.
- Anonyymi
Taisit katsoa itseäsi peilistä juopottelu lomassa. Apinahan se sieltä näkyi, löysät housussa.
- Anonyymi
Oot kyllä jären riemu voitto tälle yhteiskunnalle. Tyhmyytesi oiken huokuu tässä viestissä.
- Anonyymi
Löysit otit poikkeen ennen kun uskalsit kirjottaa runkkari!
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe ja vieläpä otsakkeessa! Älkää lopettako niitä koulujanne, koska vielä on opetettavaa.
- Anonyymi
Ei vika ole tekijöissä vaan teettäjässä. Hyvä kun on edes työtä joillekkin. Parhaat/viisaat/tekevimmät ovat niitä jotka itse eivät tee muuta kuin jauhavat sitä muutammoo keskenään
- Anonyymi
Oletko katkera?
He tekevät Työtä ja saavat Palkkaa.
Jos ei tee Työtä, ei saa Palkkaa. Jos ei tee Mitään, ei kohta saa Mitään (kok ja ps salainen ei niin märkä uni.) Jos ei saa Mitään, täytyykö varastaa?- Anonyymi
En todellakaan oo katkera. Kunnan työt eivät ole oikeaa työtä. Periaatteessa ovat sosiaali pummeja. Kunta maksaa palkkaa. Maskotteina pyörivät kylillä että turistit saavat nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan oo katkera. Kunnan työt eivät ole oikeaa työtä. Periaatteessa ovat sosiaali pummeja. Kunta maksaa palkkaa. Maskotteina pyörivät kylillä että turistit saavat nauraa.
Miksi lienee pahoittanut mielensä niin että näin osoittavaa ja syyttävää tekstiä. Loppujen lopuksi, kunta on kaiketi ollut ja on edelleen suurin työnantaja Ilomantsissa. Moni perhe ja perheetön on saanut etuutta, jota kutsutaan palkaksi. Sillä on eletty ja eletään. Kun pahalta tuntuu, aina voi muuttaa pois Ilomantsista ja lopettaa Suomi.24 seuraamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lienee pahoittanut mielensä niin että näin osoittavaa ja syyttävää tekstiä. Loppujen lopuksi, kunta on kaiketi ollut ja on edelleen suurin työnantaja Ilomantsissa. Moni perhe ja perheetön on saanut etuutta, jota kutsutaan palkaksi. Sillä on eletty ja eletään. Kun pahalta tuntuu, aina voi muuttaa pois Ilomantsista ja lopettaa Suomi.24 seuraamisen.
Mikäs sinun mielesi pahoitti. Ollaan suomessa ja demokratia ja sanan vapaus. Onko pitkään? Ollaan jo pitkälti ääri oikeistoon menossa. Perus suomalaisia ei koskaan pidä päästää pääministeri puolueeksi kokomuksen kanssa. Ite oon keskustaa ja demarit rinnalle niin talous nousee. Minun mieli pide vain on että kuntien työt ei ole oikeita töitä. Valtio ne rahoittaa ja kunnat avustuksen maksaa. Se on niin kun sosiaali toimisto maksas palkan. Itellä mänöö päivässä joka päivä 14 tuntia firman pyörittämiseen eikä aina riitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten on oikeaa työtä? Osaatko vastata? Näissä kunnan töissä näkee kai työnsä jäljen. Ruumiillinen työ on oikeaa työtä, olkoon sitten vaikka palkkatukitöitä. Voikin olla, että sinun "työsi" taskubiljardin peluussa se vasta ihmisten nauruhermoja kutkuttaakin.
- Anonyymi
Mitä me tästä opimme? Köyven ja jakkaran kanssa halako liiteriin niin helepoottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni älykkyys osamäärä kun on se riittää kunnan töihin maleksimaan. Säälistä ne kuntaan ihmisiä palkkaa kun yksin kertasesti ei missään muuten pärjää nämä jären riemu voitot. Se on täysin valtion sosiaali tuki mitä kunta työntekijät saa palkkaa. Ajattele olet sosiaali pummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten on oikeaa työtä? Osaatko vastata? Näissä kunnan töissä näkee kai työnsä jäljen. Ruumiillinen työ on oikeaa työtä, olkoon sitten vaikka palkkatukitöitä. Voikin olla, että sinun "työsi" taskubiljardin peluussa se vasta ihmisten nauruhermoja kutkuttaakin.
Vai työnsä jäljen ja ruumiillista työtä. Heh heh hee... Näkyykö työn jälki jos istutaan tunti tolkulla taukoloilla. Aivan täysin oleskelua ja velttoilua. Tunnissa tekee kunta velttoilijan viikon työt se on varma. Kaikki vain potkasta poikkeen ja yksi oike työmies tilalle se varmasti riittää. Aina kun joskus porukassa istuu ja joku sanoo minä oo kunnassa töissä kaikki rupeaa nauramaan. Mistä luulet sen johtuvan. Laiskimus heh heh hee.
- Anonyymi
Minäkin.asuin 40 vuotta etelässä ja en ole muuttunut yhtään.samalla tavalla kävellä lompsin rukkaset roikkuen.ihan niin kun ne muutkin siellä etelässä.kun suurin osa oli muualta muuttaneita niin ei ollut esimerkkiä.ja tulin tänne omien joukkoon kun tuli aika.enkä edes huomaa mitään vikaa .samanarvoisia ollaan.
- Anonyymi
Puli ukkona oot ollu etelässä 40 vuotta. Kaikki työ suomessa tehään kehä kolmosen sisä puolella. Muualla eletään sosiaali huollon varassa. Käyvään kunnassa olevinaan töissä namupapereita keräämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puli ukkona oot ollu etelässä 40 vuotta. Kaikki työ suomessa tehään kehä kolmosen sisä puolella. Muualla eletään sosiaali huollon varassa. Käyvään kunnassa olevinaan töissä namupapereita keräämässä.
Sielläpä on asiantunteva namu-ukko.
- Anonyymi
Ei puliukot elä niin kauan.
- Anonyymi
Nyky puliukot elää. Ennen pontikasta joivat. Kissan ruatoloilla ottivat käymisen kiihytintä olen kuullut. Tarin on tosi. Kaveri avautunut kertomaan. Ne miehet ketkä nuita veti niin maksimissaan 50 vuotta. Nyky mieto viinaa tai kaljaa nätisti juo voi elää 100 vuotiaaksi. Mulla nuoruuven kaverit sodan jälkeen joivat traumat oli kirkasta ja pontikasta. Kaikki ollu jo hauvassa kymmeniä vuosia. Täytän itsenäisyys päivänä 98 vuotta. En ole koskaan pulloon sylkenyt vain pitäny varan ettei siitä mene humalaan. Naukku pari tekee terää ei enempää se jämpti. Sota aikaan poltin tupakkia mutta sillon oli sama kun ei tietty eletäänkö monta päivää välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky puliukot elää. Ennen pontikasta joivat. Kissan ruatoloilla ottivat käymisen kiihytintä olen kuullut. Tarin on tosi. Kaveri avautunut kertomaan. Ne miehet ketkä nuita veti niin maksimissaan 50 vuotta. Nyky mieto viinaa tai kaljaa nätisti juo voi elää 100 vuotiaaksi. Mulla nuoruuven kaverit sodan jälkeen joivat traumat oli kirkasta ja pontikasta. Kaikki ollu jo hauvassa kymmeniä vuosia. Täytän itsenäisyys päivänä 98 vuotta. En ole koskaan pulloon sylkenyt vain pitäny varan ettei siitä mene humalaan. Naukku pari tekee terää ei enempää se jämpti. Sota aikaan poltin tupakkia mutta sillon oli sama kun ei tietty eletäänkö monta päivää välillä.
Hatun noston paikka sinulle!
- Anonyymi
Voi helevetti. Onpa erikoista ajattelua että palkkatuella työssä olevat ovat puli-ukkoja. Kaiketi näitä ajatuksia esille tullut itse on alan asiantuntuntija. Tuskin itsestäsi on minkään työn tekijäksi. Lienetkö näitä Ilomantsin kultalusikka perseessä syntyneitä.
- Anonyymi
Oliko sulla kun synnyit kultalusikka vai puinen soppakauha??,Eikö ole Äiti kertonut???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla kun synnyit kultalusikka vai puinen soppakauha??,Eikö ole Äiti kertonut???
Et oo läpässy apu koulun päättö koetta sen huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo läpässy apu koulun päättö koetta sen huomaa.
Niin varmaan sullakin jäänyt läpäisemättä kyseinen koe, sen verran kirjoitusvirheitä on.
- Anonyymi
Säälistä kunta järjestää näitä palkkatuki töitä työtä vieroksuville. Tosi miehet kyselee ympäri Suomen normaalija työ suhteita. Aina löytyy jos vain lähtee. Jotkut vain vuottaa jos pääsis kuntaan vetelehtimään. Turistit kesällä nauraa kun näkööt harvinaisen laiskan miehen. sinähi ensimmäisen palakan suat juot ihtes hengiltä kun tuli niin paljon rahhoo.
- Anonyymi
Niin puhuu laiska kunta työn tekijä. Juoppo.
- Anonyymi
Alussa taitaa yks ja sama kirjotella. Pölöhö itselleen vastaa. Onko kunnan työntekijä vienyt sulta morsiamen kun noin kiukuttaa niitä kohtaan?
- Anonyymi
Olit kunnassa ollut. Sinun mielenkiinto oli kohdistunut kakkoseen. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Varmaan oon sinunnii morsiinta pannu.
- Anonyymi
Löyty googlesta tietoo siitä vaivasta mitä valitit. Virallinen nimi on prutitus anuses mutta suomeksi ihan vaan kutiava perse Ei oo vaarallista ja johtuu yleensä siitä jos ei oo pyyhkiny kunnolla. Peset ja rasvaat vaan huolella niin pitäs helpottaa. Ja aina rasvauksen jälkeen pese kädet kunnolla, koska muuten voi tulla silmätulehus jos hierot aamulla silmiäs. Veikkaan että näin ne tulehtu viimekin kerralla... Ja nyt jos ei viikossa helpota niin voi olla myös peräpukamat, että sitten lekurille aikaa vaan. Toivotaan että tää nyt jeesii ja hyvät viikon alut!!!
- Anonyymi
Tuo valittaja ja kunnan työmiesten mollaaja on vain kateellinen kun ei ole päässyt kuntaan haravoimaan.voihan töitä kysellä omatoimisesti myös yksityisiltä firmoilta.
- Anonyymi
Töissä ollaan joka päivä. Yhteensä 16 kuukautta 8 tunnin mukaan tulee vuodessa. Minuu vain vituttaa kun toiset eivät tee töitä töissä. Maksaa vielä siitä. Minun mielestä kunnan miehet saisivat ite maksaa takasin päin että saavat päivät istuu ja laiskotella. Kaikki palkkatuki pois kunta töistä. Oikeille firmoille ja työpaikoille kohdistettava. Kunta työllistetyt juopot vain eläkkeelle niin ei tarviis niitä katella . Tai jonnekin hoito paikkaan vaikka niuvan niemelle.
- Anonyymi
Ennen Kaski palkkasi tuilla pulit, alkoholistit ja muuten vain yksinkertaiset yksilöt harrastelemaan. Nyt kunta joutuu niitä "palkkaamaan"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579197Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123639Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292947Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht852258Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3671856Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu721104